eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KołobrzegSerwis oraz naprawa na wezwanie Zamawiającego urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiektach "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A. w Kołobrzegu



Ogłoszenie z dnia 2024-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Serwis oraz naprawa na wezwanie Zamawiającego urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiektach "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A. w Kołobrzegu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "UZDROWISKO KOŁOBRZEG" S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288171

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KSIĘDZA PIOTRA ŚCIEGIENNEGO 1

1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: +48943548802

1.5.8.) Numer faksu: +48943522516

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.zasada@uzdrowisko.kolobrzeg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-47fcbd30-529f-4776-aca1-f93192b0d3ba

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Serwis oraz naprawa na wezwanie Zamawiającego urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiektach "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A. w Kołobrzegu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47fcbd30-529f-4776-aca1-f93192b0d3ba

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00669393

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029647/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 serwis wentylacji i klimatyzacji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00509475

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPZ.271.38.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 200000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) serwis oraz naprawa na wezwanie Zamawiającego urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiektach "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A. w Kołobrzegu:
• SU Perła Bałtyku, ul. Sikorskiego 3, 78-100 Kołobrzeg
• SU Mewa Ia, Ib, Ic,Id, ul. Ściegiennego 5, 78-100 Kołobrzeg
• SU Mewa V, ul. Rafińskiego 5, 78-100 Kołobrzeg
• SU Mewa IIIa, IIIb, ul. Rafińskiego 9, 78-100 Kołobrzeg
• SU Muszelka A i B, ul. Rodziewiczówny 13, 78-100 Kołobrzeg
• Budynek Zarządu, ul. Ściegiennego 1, 78-100 Kołobrzeg
• Budynek produkcyjny, ul. Koszalińska 63, 78-100 Kołobrzeg
Cena serwisu powinna obejmować wymianę kompletu filtrów w każdej centrali.
Częstotliwość przeprowadzania serwisu – 2 razy w roku.
b) Przeprowadzenie kontroli skuteczności wentylacji zakończone protokołem – 2 razy do roku
c) Podejmowanie działań interwencyjnych i naprawczych na wezwanie Zamawiającego
2. Prace należy przeprowadzić w godz. 7-15 od poniedziałku do piątku
3. Czas reakcji w przypadku zgłoszenia usterki max. 24h od chwili zgłoszenia
4. Prace powinien realizować Wykonawca posiadający uprawnienia oraz doświadczenie w usługach odpowiadających zakresowi prac. Zamawiający dopuszcza możliwość współpracy Wykonawcy z podwykonawcami, pod warunkiem zgłoszenia tego faktu do Zamawiającego, na etapie podpisywania umowy.
5. Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną w obiektach spółki „UZDROWISKO KOŁOBRZEG” S.A., mającej na celu sprawdzenie miejsca robót oraz warunków związanych z wykonywaniem prac, będących przedmiotem zamówienia. Celem jest wykluczenie możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny.
6. Szczegóły w załączniku nr 1 oraz w załączniku nr 1a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 460020 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: N3M Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288171

7.3.3) Ulica: Połczyńska 61

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-811

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.