eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ma³ogoszczWykonanie robót zabezpieczaj±cych obszar wodny na dz. nr 302 w Woli Tesserowej gmina Ma³ogoszcz



Og³oszenie z dnia 2024-12-23


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót zabezpieczaj±cych obszar wodny na dz. nr 302 w Woli Tesserowej gmina Ma³ogoszcz

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MA£OGOSZCZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009811

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Jaszowskiego 3A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ma³ogoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-366

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413860100

1.5.8.) Numer faksu: 413860150

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@malogoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.malogoszcz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót zabezpieczaj±cych obszar wodny na dz. nr 302 w Woli Tesserowej gmina Ma³ogoszcz

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-60f8af50-c373-4d4c-bc04-286dc5c16ebd

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00669671

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00020791/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.11 Wykonanie robót zabezpieczaj±cych obszar wodny na dz.nr 302 w Woli Tesserowej Gm. Ma³ogoszcz

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/malogoszcz

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/malogoszcz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp art.65 ust.1 ustawy Pzp )odbywa siê przy
u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Platforma dostêpna pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/malogoszcz
Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, przedmiotowe ¶rodki dowodowe i pe³nomocnictwo, nale¿y sporz±dziæ w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podst. art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne , przy czym Zamawiaj±cy zaleca
sporz±dzanie ich w formacie danych: „.pdf, „.doc", lub „.docx", ze szczególnym wskazaniem na format „.pdf”.
W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddaj±cym dane kompresji, opatrzenie pliku zawieraj±cego
skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W celu ewentualnej kompresji danych, Zamawiaj±cy zaleca
wykorzystanie jednego z formatów: „.zip” lub „.7Z”
Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek o wyja¶nienie nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem Platformy (formularz „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego")

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochro-nie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Miasta i Gminy Ma³ogoszcz, ul. Jaszowskiego 3A, 28-366 Ma³ogoszcz;
2) Administrator wyznaczy³ inspektora danych pana Roberta £abudê, z którym mo¿e siê Pan/i skontaktowaæ poprzez email: robert.labuda@cbi24.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z powy¿szym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja zwi±zana z realizacj± umowy;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym, okre¶lonym w przepisach ustawy - PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy – PZP;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych, decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO - prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO - prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO - prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IPSiP.271.10.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem opracowania jest wykonanie robót zabezpieczaj±cych obszar wodny na dz.nr 302 w Woli Tesserowej, gm. Ma³ogoszcz.
Zakres robót do wykonania:
Przed przyst±pieniem do robót nale¿y wykonaæ roboty pomiarowe z potwierdzeniem granic dzia³ki Nr 302 przez uprawnionego geodetê.
Roboty remontowe i zabezpieczaj±ce obszar wodny przy terenie
rekreacyjno- wypoczynkowym polegaj± na udro¿nieniu, oczyszczeniu
z ro¶linno¶ci i obrobieniu na czysto skarp i dna rowów doprowadzaj±cych wodê do stawu, wykarczowaniu i wyczyszczeniu skarp, grobli i dna z ro¶linno¶ci i namu³u stawu o ¶redniej warstwie grub. oko³o 70 cm z wbudowaniem urobku w groble i skarpy z obrobieniem oraz obsianiem skarp traw±. Uszczelnienie mnicha - zastawki doprowadzaj±cej wodê do stawu.
Po wykonaniu robót ziemnych wykonaæ kana³ doprowadzaj±cy dop³yw wody do stawu z korytek betonowych 44-58x74x59 cm kryty p³ytami ¿elbetowymi grub. 8 cm o wym. 74x68 cm na warstwie podsypkowej grub. 15 cm i kruszywa grub. 8 cm.
Roboty ziemne wykonaæ mechanicznie. Podczas wykonywania robót nale¿y zachowaæ ¶rodki ostro¿no¶ci. Przy robotach sprzêtem mechanicznym zadbaæ, aby pracownicy znajdowali siê w bezpiecznej odleg³o¶ci poza zasiêgiem tego sprzêtu.
Zamontowaæ barierki ochronne wys. 1,10 m np. typu U-12a -1 poprzeczka i np. U12a typ olsztyñski w kolorze bia³o-czerwonym, d³ug, 1,50 m obok sto³u z ³awkami. Barierki betonowaæ trwale w stopach fundamentowych.
U³o¿yæ chodnik i plac z kostki brukowej szarej grub. 6 cm na warstwie tzw. wysiewki na podbudowie z piasku i kruszywa z zakoñczeniem obrze¿ami trawnikowymi szarymi 30x8 cm na ³awie betonowej 8x5 cm. Zamontowaæ ³awki na stela¿u ¿eliwnym pomalowanym proszkowo na czarno. Drewno na siedziska i oparcia olchowe
zaimpregnowane i dwukrotnie lakierowane w kolorze teak. Deski o wym.
180x8x3 cm mocowane do stela¿u ¶rubami monta¿owymi. Zamontowaæ stó³ na stela¿u jak ³awki z listew z drewna olchowego 8x3,5 cm impregnowanych i malowanych j. w., d³ug. sto³u 180 cm, szer. 74 cm i wys. 72 cm. Zamontowaæ kosz kwadratowy o wym.
Zewnêtrznych 0,38x0,38 m i wys. 0,70 m. Szeroko¶æ wewnêtrzna 32 cm, d³ugo¶æ wewnêtrzna 32 cm i g³êboko¶æ na wk³ad 47 cm. Kosz drewniany wykonany z drewna olchowego impregnowany i malowany w kolorze teak, na czterech nogach i ram± wykonan± ze stalowych p³askowników malowanych farb na kolor czarny meto-d± natryskow±. £awki, stó³ i kosz mocowaæ na sta³e do pod³o¿a do zabetonowanych stóp betonowych o wym.25x25x34 cm ¶rubami.
U¿yte materia³y do wykonania robót powinny posiadaæ aktualne certyfikaty, atesty i dopuszczenia do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów in¿ynierii wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112720-8 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów sportowych i rekreacyjnych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie ofert podlegaj± tylko oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
2. Je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza, uchyla siê od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, Zamawiaj±cy mo¿e zbadaæ, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy, spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu wykonawca, który z³o¿y³ ofertê najwy¿ej ocenion± spo¶ród pozosta³ych ofert.
3. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
„cena ofertowa brutto” – C ( 60 pkt.)
„okres gwarancji ” – G ( 40 pkt.)

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania w okoliczno¶ciach okre¶lonych w rozdziale VI pkt 1 i 2 SWZ oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca, prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz±, wyka¿e, ¿e jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, o ile taki wpis jest obowi±zkowy.
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub
zawodowej o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawianie nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
c) sytuacji ekonomicznej i finansowej
Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez Zamawiaj±cego na kwotê nie mniejsz± ni¿ 80 000,00 PLN.
d) posiadania zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Do¶wiadczenie:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek je¿eli
o¶wiadczy ¿e wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem
terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie wykona³ nale¿ycie, minimum 1 ( jedn± ) robotê budowlan± podobn± lub zbli¿on± do przedmiotowego zamówienia o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 80 000,00 z³ brutto.

Niespe³nienie chocia¿by jednego warunku, o którym mowa w pkt 1, skutkowaæ bêdzie wykluczeniem Wykonawcy z postêpowania, a jego oferta bêdzie odrzucona.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia okre¶lonych
w rozdziale VI SWZ, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy nastêpuj±cych
dokumentów:
c) o¶wiadczenia Wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e po-wi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu; wzór o¶wiadczenia stanowi za³. nr 8 do SWZ.
d) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej
Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sporz±dzonej nie
wcze¶niej ni¿ 3 miesiêcy przed jej z³o¿eniem – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy-PZP;
e) o¶wiadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawo-mocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o za-leganiu
z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji –
dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego
porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci; wzór o¶wiadczenia stanowi za³. nr 9 do SWZ.
f) o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych
w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp , w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego,
o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp oraz art.109 ust. ust.1 pkt 4 ustawy pzp oraz na podstawie art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego ( Dz.U
z 2022 r., poz.835 ).
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:

g) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub
z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e: nie otwarto jego
likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest
zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej
procedury, sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 3 miesiêcy przed jej z³o¿eniem –
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w rozdziale V SWZ, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy nastêpuj±cych dokumentów:
a) wykazu robót z okresu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres
prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których
roboty te zosta³y wykonane, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³. nr 6 do SWZ, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zo-sta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym, czy roboty zo-sta³y
wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo
ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym
charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne
dokumenty;
b) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia,
uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu
wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do
dysponowania tymi osobami, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³. nr 7 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia, przed up³ywem terminu sk³adania ofert wadium w kwocie 1 300,00 z³ brutto ( jeden tysi±c trzysta z³otych 00/100 )
Wadium mo¿e byæ wniesione w:
a) pieni±dzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji
Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2024 r. poz. 419, 1635).

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego.
W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do
ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.

2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sk³ada ka¿dy
z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia
oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim
ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu.

3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej,
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych Wykonawców, którzy wykonuj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.

4. W przypadku o którym mowa w pkt. 3 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonuj± poszczególni Wykonawcy.

5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian istotnych postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych w paragrafie 1 pkt.6-8, paragrafie 2 pkt.5-6 umowy.
Wszelkie zmiany niniejszej umowy mog± byæ dokonywane w granicach okre¶lonych szczegó³owo w umowie oraz na podstawie art.565 ustawy Pzp w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-07 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/malogoszcz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-07 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-02-05

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.