Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług: podstawowych usług opiekuńczych na terenie miasta Jastrzębia-Zdroju”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003461374
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Opolska 9
1.5.2.) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-335
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324349657
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ops.jastrzebie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.jastrzebie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e923922f-06bd-409f-b730-e0f9fcce3f5c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług: podstawowych usług opiekuńczych na terenie miasta Jastrzębia-Zdroju”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e923922f-06bd-409f-b730-e0f9fcce3f5c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00669758
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029984/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie podstawowych usług opiekuńczych na terenie miasta Jastrzębia-Zdroju
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00641281
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
1.) Tryb udzielenia zamówienia/ wraz z podstawą prawną:
Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
2.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający udziela zamówienia na podstawie art 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne zawarto w informacjach dodatkowych.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-ddf1994e-8860-11ee-b55a-a22b2d7f700e
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG.260.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 626400 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia w postępowaniu jest:
1.1 Świadczenie podstawowych usług opiekuńczych na terenie miasta Jastrzębia-Zdroju wskazanych przez Zamawiającego, zwanych dalej: „klientami” .
1.2 Szacunkowa ilość godzin usług w okresie od 1 stycznia 2025 do 30 czerwca 2025 r. przedstawia się następująco: 16 484 godzin zegarowych.
1.3 Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany (w tym zmniejszenia i/lub zwiększenia) ilości godzin usług, o których mowa w ust.1.2 w następujących przypadkach:
1) Wskazana liczba godzin usług jest zakresem szacunkowym. Rzeczywista ilość godzin usług opiekuńczych będzie wynikała z aktualnych potrzeb Zamawiającego i określana będzie w zapotrzebowaniach w formie listy osób, którym Ośrodek Pomocy Społecznej w Jastrzębiu-Zdroju przyznał świadczenie w postaci podstawowych usług opiekuńczych.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia łącznego wymiaru godzin wykonywanych usług – w ramach kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też podane dane ilościowe nie są wiążące dla Zamawiającego. Dla Wykonawcy natomiast wiążąca jest kwota ceny jednostkowej.
3) Zamawiający gwarantuje, że minimalna liczba godzin usług opiekuńczych wyniesie 10 % wymiaru godzinowego o którym mowa w pkt. 1.2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 626388,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 626388,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 626388,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Vital-Med Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312609636
7.3.3) Ulica: ul. Niepodległości 59
7.3.4) Miejscowość: Przeworsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 626388,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-06-30INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Wymiana opraw na LED w Jastrzębiu - Zdroju - CZĘŚĆ C
- Sukcesywne dostawy chleba do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju
- Remont sal rozpraw, pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku Sądu Rejonowego w Jastrzębiu - Zdroju (I etap)
- Przebudowa zatoki autobusowej ul. Pszczyńska w rejonie ul. Wierzyńskiego w Jastrzębiu-Zdroju
- Przebudowa oświetlenia przy ul. 1 Maja w Jastrzębiu - Zdroju
- Budowa chodnika i schodów przy ul. Zielonej 33 w Jastrzębiu-Zdroju.
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKI WYTCHNIENIOWEJ DLA CZŁONKÓW RODZIN LUB OPIEKUNÓW SPRAWUJĄCYCH BEZPOŚREDNIĄ OPIEKĘ NAD OSOBAMI NIEPEŁNOSPRAWNYMI CZ. I
- "Świadczenie dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej z terenu Gminy Rawa Mazowiecka usług opiekuńczych"
więcej: Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.