Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00593354/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zrealizowanie w terminie od 01.01.2025 do 15.12.2025 r.
2500 godzin pomocy specjalistycznej dla dzieci zagrożonych. niepełnosprawnością i niepełnosprawnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Górowski
1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Górowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 65 5443900
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatgora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatgora1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zrealizowanie w terminie od 01.01.2025 do 15.12.2025 r.2500 godzin pomocy specjalistycznej dla dzieci zagrożonych. niepełnosprawnością i niepełnosprawnych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4b95c73-92cd-4b2c-b78c-0daffed1450a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00670108
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028995/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zrealizowanie w terminie od 01.01.2025 r. do 15.12.2025 r. 2500 godzin usług pomocy specjalistycznej dla dzieci zagrożonych niepełnosprawnością i niepełnosprawnych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.21.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 378500,02 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 250000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Terapia neurologopedyczna.1) Przeprowadzenie 800 godzin zajęć neurologopedycznych dla dzieci objętych programem kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, w siedzibie Zamawiającego bądź
w miejscu przez niego wyznaczonym.
2) Do zadań Wykonawcy należeć będzie:
a) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie,
na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju lub własnych
obserwacji i badań, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie WOKRO,
b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu w ramach WOKRO w części przeznaczonej dla neurologopedy,
d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku, utrudniających jego aktywność oraz uczestnictwo w życiu społecznym,
e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie,
f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka
i jego rodziny,
g) monitorowanie rozwoju dziecka, w razie potrzeby sporządzanie opinii,
h) współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zwiększenia skuteczności terapii,
3) Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia wymaganej przez Zamawiającego dokumentacji prowadzonych zajęć.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 80000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Terapia ruchowa z elementami integracji sensorycznej.1) Przeprowadzenie 800 godzin zajęć z zakresu terapii ruchowej z elementami integracji sensorycznej dla dzieci objętych programem kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w siedzibie Zamawiającego bądź w miejscu przez niego wyznaczonym.
2) Do zadań Wykonawcy należeć będzie:
a) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie,
na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju lub własnych
obserwacji i badań, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie WOKRO,
b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu w ramach WOKRO w części przeznaczonej dla specjalisty integracji sensorycznej/rehabilitanta,
d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku, utrudniających jego aktywność oraz uczestnictwo w życiu społecznym,
e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie,
f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka
i jego rodziny,
g) monitorowanie rozwoju dziecka, w razie potrzeby sporządzanie opinii,
h) współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zwiększenia skuteczności terapii,
3) Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia wymaganej przez Zamawiającego dokumentacji prowadzonych zajęć.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 80000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Terapia psychologiczna.1) Przeprowadzenie 250 godzin zajęć z zakresu terapii psychologicznej dla dzieci objętych programem kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w siedzibie Zamawiającego bądź w miejscu przez niego wyznaczonym.
2) Do zadań Wykonawcy należeć będzie:
a) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie,
na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju lub orzeczenia
o potrzebie kształcenia specjalnego lub orzeczenia o potrzebie zajęć rewalidacyjno-wychowawczych, a także w oparciu o własną obserwację i diagnozę, kierunków
i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie WOKRO,
b) przeprowadzanie rozmów z rodzicami/opiekunami prawnymi dzieci zakwalifikowanych do objęcia wsparciem w ramach programu, mających na celu określenie zakresu i form udzielanego wsparcia, uzupełnianie kwestionariuszy wywiadów na podstawie dostarczonego wzoru,
c) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
d) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu w ramach WOKRO w części przeznaczonej dla psychologa,
e) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku, utrudniających jego aktywność oraz uczestnictwo w życiu społecznym,
f) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie,
g) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka
i jego rodziny,
h) monitorowanie rozwoju dziecka, w razie potrzeby sporządzanie opinii,
i) współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zwiększenia skuteczności terapii,
3) Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia wymaganej przez Zamawiającego dokumentacji prowadzonych zajęć.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 25000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Terapia integracji sensorycznej.1) Przeprowadzenie 250 godzin zajęć z zakresu integracji sensorycznej dla dzieci objętych programem kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w siedzibie Zamawiającego bądź w miejscu przez niego wyznaczonym.
2) Do zadań Wykonawcy należeć będzie:
a) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie,
na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju lub własnych
obserwacji i badań, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie WOKRO,
b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu w ramach WOKRO w części przeznaczonej dla specjalisty integracji sensorycznej,
d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku, utrudniających jego aktywność oraz uczestnictwo w życiu społecznym,
e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie,
f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka
i jego rodziny,
g) monitorowanie rozwoju dziecka, w razie potrzeby sporządzanie opinii,
h) współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zwiększenia skuteczności terapii,
3) Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia wymaganej przez Zamawiającego dokumentacji prowadzonych zajęć.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 25000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia hipoterapii.1) Przeprowadzenie 400 godzin zajęć hipoterapii dla dzieci objętych programem kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
2) Do zadań Wykonawcy należeć będzie:
a) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie,
na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju lub własnych
obserwacji i badań, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie WOKRO,
b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu w ramach WOKRO w części przeznaczonej dla hipoterapeuty,
d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku, utrudniających jego aktywność oraz uczestnictwo w życiu społecznym,
e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie,
f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka
i jego rodziny,
g) monitorowanie rozwoju dziecka, w razie potrzeby sporządzanie opinii,
h) współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zwiększenia skuteczności terapii,
3) Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia wymaganej przez Zamawiającego
dokumentacji prowadzonych zajęć.
Zajęcia w cz. I, II, III i IV będą odbywały się w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej
w Górze przy ul. Armii Polskiej 8, 56-200 Góra. Dopuszcza się realizację zajęć w innych placówkach/gabinetach na terenie miasta i gminy Góra po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.
Zajęcia w cz. V będą odbywały się w miejscu wskazanym przez Wykonawcę na terenie powiatu górowskiego. Dopuszcza się realizację zajęć z hipoterapii poza powiatem górowskim, wtedy koszty dojazdu uczestników i ich opiekunów prawnych zwraca Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Terapia logopedyczna dzieci i dorosłych Natalia Wojciechowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 669904110
7.3.3) Ulica: ul. Głogowska 5
7.3.4) Miejscowość: Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 56-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alegria Vida Marta Janicka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931968497
7.3.3) Ulica: Wroniniec 59D
7.3.4) Miejscowość: Wroniniec
7.3.5) Kod pocztowy: 56-215
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Justyna Urbaniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ----------
7.3.4) Miejscowość: Stara Góra 17A
7.3.5) Kod pocztowy: 56-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-15Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Renata Kajzer
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ----------
7.3.3) Ulica: ul. Poznańska 6a/3
7.3.4) Miejscowość: Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 56-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-15Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dnia 14.11.2024 r. Zamawiający ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, na realizację zadania: ,,Zrealizowanie w terminie od 01.01.2025 r. do 15.12.2025 r. 2500 godzin usług pomocy specjalistycznej dla dzieci zagrożonych niepełnosprawnością i niepełnosprawnych”. Ogłoszenie numer 2024/BZP 00028995/06/P
z dnia 14.11.2024 r. Termin składania ofert do 22.11.2024 r. do godziny 10.00.
Do czasu upływu terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, tj. do dnia 22.11.2024 r. do godziny 10.00 nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Części 5 - Zajęcia hipoterapii ze względu na brak złożonych ofert.
Pouczenie: Na czynność unieważnienia postępowania, przysługują środki ochrony prawnej na zasadach przewidzianych w Dziale IX ustawy Pzp (art. 505-590).
INNE PRZETARGI Z GÓRY
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1068D Wioska-Witoszyce - II Etap".
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,, Odbudowa budynku świetlicy wiejskiej w m. Ligota,, - II etap
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,, Przebudowa drogi w m. Gola Górowska,,
więcej: przetargi w Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja grupowych i wyjazdowych usług społecznych o charakterze edukacyjno-integracyjnym i prozdrowotnym dla uczestników projektu pn. "Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów."
- "Organizacja wyjazdów edukacyjnych oraz warsztatów dla uczestników projektu pn. ,,Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów"-powt.
- Usługi korepetycji z matematyki z podstawy programowej obejmującej szkoły średnie wspierające dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej na terenie Powiatu Szamotulskiego w 2025-2027 r.
- Usługa zdrowotna: pielęgniarska domowa opieka długoterminowa dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
- Poradnictwo specjalistyczne psychologa, seksuologa i psychiatry dla dzieci i młodzieży z Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych DOM 1-12
- Realizacja szkoleń specjalistycznych podnoszących kwalifikacje uczniów i nauczycieli objętych wsparciem w projekcie Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.