Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00597431/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
- 2024/BZP 00638453/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP/38/2024 „Dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku i asortymentu do wykonywania badań laboratoryjnych z podziałem na 9 części dla WSSz. im. M. Pirogowa w Łodzi”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471658536
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wólczańska 191/195
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-531
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 426371322
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@pirogow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitale.lodzkie.pl/pirogow/pl/c/strona-glowna.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-28f19d0c-0fb7-4ece-8917-e7c6934666101.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/38/2024 „Dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku i asortymentu do wykonywania badań laboratoryjnych z podziałem na 9 części dla WSSz. im. M. Pirogowa w Łodzi”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28f19d0c-0fb7-4ece-8917-e7c693466610
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00670122
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00221447/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00597431
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/38/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 243179,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzęt laboratoryjny jednorazowego użytku, pipety automatyczne1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ, zwane również w dalszej części SWZ – „Kosztorysem ofertowym – część 1” oraz załącznik nr 15 – „wzór umowy” do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 30624,05 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Testy do wykonywania badań1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 2 do SWZ, zwane również w dalszej części SWZ – „Kosztorysem ofertowym – część 2” oraz załącznik nr 15 – „wzór umowy” do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 17270,26 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Asortyment do wykonywania badań serologicznych1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 3 do SWZ, zwane również w dalszej części SWZ – „Kosztorysem ofertowym – część 3” oraz załącznik nr 15 – „wzór umowy” do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 38240,90 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Barwniki i inne materiały eksploatacyjne1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 4 do SWZ, zwane również w dalszej części SWZ – „Kosztorysem ofertowym – część 4” oraz załącznik nr 15 – „wzór umowy” do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 5698,05 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkiełka, testy i odczynniki – Pracownia Andrologiczna1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 5 do SWZ, zwane również w dalszej części SWZ – „Kosztorysem ofertowym – część 5” oraz załącznik nr 15 – „wzór umowy” do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 96380,59 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Test eozyna - nigrozyna1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 6 do SWZ, zwane również w dalszej części SWZ – „Kosztorysem ofertowym – część 6” oraz załącznik nr 15 – „wzór umowy” do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 324,12 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Test HBA1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 7 do SWZ, zwane również w dalszej części SWZ – „Kosztorysem ofertowym – część 7” oraz załącznik nr 15 – „wzór umowy” do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 22445,39 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Płyn do płukania nasienia1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 8 do SWZ, zwane również w dalszej części SWZ – „Kosztorysem ofertowym – część 8” oraz załącznik nr 15 – „wzór umowy” do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 1080,40 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Test COMBO1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 9 do SWZ, zwane również w dalszej części SWZ – „Kosztorysem ofertowym – część 9” oraz załącznik nr 15 – „wzór umowy” do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 31115,64 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 pkt. 2 uPZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
Wszystkie oferty złożone do wymienionych powyżej części podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 pkt. 2 uPZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
Wszystkie oferty złożone do wymienionych powyżej części podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostęp do usług sportowych i rekreacyjnych w postaci pakietu sportowego w formie abonamentu
- Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla obiektów Miejskiego Centrum Medycznego "Polesie" w Łodzi
- Usługa szkolenia pn. "Nowoczesne metody montażu, demontażu i napraw współczesnych (...)
- Świadczenie usług pralniczych dla KWP w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego
- Dostawa zestawów do izolacji wirusa oraz testów do diagnostyki wirusa afrykańskiego pomoru świń (ASFV) u świń i dzików dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników do wykonania badań z zakresu białek specyficznych wraz z dzierżawą analizatora
- Dostawa odczynników do analizy moczu wraz z dzierżawą analizatora oraz dostawa odczynników i do oznaczeń koagulologicznych wraz z dzierżawą analizatora przez 24 miesiące
- Dostawa testów do diagnostyki alergii IgE-zależnej.
- Dzierżawa analizatora parametrów krytycznych wraz z dostawą odczynników oraz sukcesywna dostawa odczynników do posiadanego analizatora ABL 90 flex plus.
- Dostawa zestawów odczynnikowych do badań metodą immunochemiczną ze znacznikiem izotopowym (I125)
- Dzierżawa analizatorów do immunochemii i parametrów krytycznych z dostawą odczynników ZP5/L/1/2025
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.