Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00008656/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa systemu monitoringu wizyjnego (CCTV) wraz z montażem i uruchomieniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: „EC1 Łódź – Miasto Kultury” w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100522238
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Targowa 1/3
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-022
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ec1lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ec1lodz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
instytucja kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa systemu monitoringu wizyjnego (CCTV) wraz z montażem i uruchomieniem
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5daa96b7-2f37-49d6-8139-bdbf023b56a8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00670250
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00086658/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Przeniesienie monitoringu wraz z elementami PPOŻ
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10410593.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1041059
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej przy użyciu których Zamawiający będzie się komunikował z Wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zostały określone w pkt. II SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w pkt. XIX.2. SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określono w pkt. XIX.2. SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: 1040/WINF/TP/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienie systemu monitorowania oraz rejestracji obrazu z pola detekcji (CCTV), dalej też jako „System”.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
1) dostawy systemu dozoru (CCTV), będącego zbiorem urządzeń oraz wszelkiego oprogramowania (w szczególności system operacyjny, sterowniki, programy spełniające funkcje wskazane w SOPZ, itp.) niezbędnych do poprawnego uruchomienia i działania elementów dostarczanego Systemu wraz z uruchomieniem, służących do monitorowania i nagrywania obrazu wideo z kamer;
2) wykonania prac montażowych niezbędnych do poprawnego zainstalowania oraz uruchomienia wszystkich elementów Systemu dostarczanych w ramach przedmiotu zamówienia;
3) udzielenia odpowiednich licencji na wszelkie dostarczone elementy przedmiotu zamówienia, wymagające przeniesienia licencji;
4) świadczenia z tytułu gwarancji i rękojmi na zasadach przewidzianych w projektowanych postanowieniach umowy, dalej też „PPU”;
5) przeprowadzenia instruktażu personelu Zamawiającego, w zakresie zarządzania Systemem, na zasadach określonych w PPU.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji
i odbioru określają:
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dalej też jako „SOPZ” / „OPZ”, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ,
b) projektowane postanowienia umowy, dalej też jako „PPU”, które stanowią załącznik nr 2 do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34971000-4 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa
32321200-1 - Urządzenia audiowizualne
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas naprawy Poważnej Awarii
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Opis warunku: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
2) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Opis warunku: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Opis warunku: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenie):
Opis warunku:
Wykonawca zobowiązany jest wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 (dwóch) dostaw systemu monitoringu wizyjnego (CCTV) wraz z montażem i uruchomieniem o wartości zrealizowanych przez Wykonawcę dostaw co najmniej 250 000,00 zł brutto (słownie złotych: dwieście pięćdziesiąt tysięcy) każda. Wykonawca zobowiązany jest podać w wykazie wartości, przedmiot, daty wykonania i podmioty, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączyć dowody określające, czy te dostawy zostały wykonane należycie.
W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę lub gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego, Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony wyłącznie, jeśli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub wskazany podmiot trzeci potwierdzi samodzielne spełnianie wymaganego warunku w pełnym wskazanym powyżej zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. ODPIS LUB INFORMACJA z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O AKTUALNOŚCI INFORMACJI zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, 4 (dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego),
5 (dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji), 6 ustawy Pzp.
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ DOSTAW potwierdzających spełnienie warunku, określonego w pkt. VI.1.4) SWZ, wraz z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
Wzór wykazu stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
* Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, ww. wykaz powinien dotyczyć dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) Na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania oraz cechy, Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowego środka dowodowego w postaci oświadczenia zawierającego informacje o oferowanych urządzeniach / elementach Systemu (wg Załącznika nr 3a do SWZ).2) Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 1, Wykonawcy obowiązani są złożyć wraz z ofertą.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Oświadczenie Wykonawcy zawierającego informacje o oferowanych urządzeniach / elementach Systemu5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. OFERTA I DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ:1) Treść oferty stanowią następujące dokumenty:
1.1. FORMULARZ OFERTY – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem.
Wzór Formularza oferty stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
2) Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia/dokumenty:
2.1. PEŁNOMOCNICTWO (dokument elektroniczny) w oryginale w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub jako cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez mocodawcę lub przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy do tej czynności. Zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej, dla pełnomocnictwa tego nie jest wymagane uiszczenie opłaty.
2.2. PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE
Szczegółowe informacje zawiera pkt. VII.1b SWZ.
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3a do SWZ.
2.3. OŚWIADCZENIE O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA
Szczegółowe informacje zawiera pkt. VII.1a. SWZ.
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
2.4. OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Szczegółowe informacje zawiera pkt. VII.1a. SWZ.
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
2.5. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeżeli dotyczy).
Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
2.6. OŚWIADCZENIE Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodne z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (dotyczące udostępniania zasobów w ramach konsorcjum).
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
2.7. DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY WNIESIENIE WADIUM, w formie innej niż pieniężna. Szczegółowe informacje zawiera pkt. XII SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 5.000,00 zł (pięć tysięcy).Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2) W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają projektowane postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ.2) Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, określa § 11 PPU.
3) Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez Wykonawcę projektowanych postanowień umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-13 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1041059
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-13 12:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-12
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
I. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 6 (sześciu) tygodni (42 dni) od dnia zawarcia umowy. Jako dzień wykonania umowy w całości uznaje się dzień podpisania protokołu odbioru końcowego.
II. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY:
Od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza i który zostanie zaproszony do podpisania umowy, wymagane będzie wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 2% ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
Zabezpieczenie może być wniesione wyłącznie w formach określonych w art. 450 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienia zabezpieczenia w innych formach określonych w art. 450 ust. 2 ustawy Pzp.
Zabezpieczenie musi być wniesione przed zawarciem umowy.
III. ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ:
1. Środki ochrony prawnej, zasady wnoszenia oraz zakres podmiotowy oraz przedmiotowy zostały określone w Dziale IX
„Środki ochrony prawnej” ustawy Pzp.
2. Zgodnie z treścią art. 513 ustawy Pzp, odwołanie przysługuje na:
1) niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie za-mówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania wykonawców lub konkursie, w tym na
projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania wykonawców lub konkursie, do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;
3) zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy,
mimo że zamawiający był do tego obowiązany.
3. Odwołanie wnosi się w terminie 5 dni:
1) od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja
została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
2) od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub dokumentów za-mówienia na stronie
internetowej - wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści
dokumentów zamówienia,
3) od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach
stanowiących podstawę jego wniesienia - w przypadkach innych niż określone w pkt. 1 i 2.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa pogwarancyjnego serwisu SPECT/CT Symbia T o numerze seryjnym 1314 wraz ze stacją roboczą Symbia.net o numerze seryjnym 1459 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi
- Dostawa druków
- Dostawa komputerów przenośnych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- SZP.281.14.2025 - Usługa polegająca na zapewnieniu całodziennej obsługi w zakresie żywienia pacjentów Instytutu "CZMP"
- "Świadczenie usług należytego utrzymania stanu sanitarno - porządkowego nieruchomości wraz z terenami przynależnymi na nieruchomościach administrowanych przez Łódzkie Nieruchomości Sp. z o.o."
- SZP.281.5.2025 - Dostawa aparatu do badań słuchu, wiertarki otologicznej i narzędzi okulistycznych dla Instytutu "CZMP"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu IT i oprogramowania oraz realizacja usług na rzecz Gminy Kunów w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta i Gminy w Końskich oraz w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Końskich
- 455.2024 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu audio-wideo oraz klimatyzacji wraz z akcesoriami w ramach projektu Key to the future - Kompleksowy program rozwoju... w podziale na 3 części.
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Giby
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Chełmek
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Powiatu Krośnieńskiego realizowanego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Urządzenia audiowizualne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.