Og³oszenie z dnia 2024-12-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00010670/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-07
- 2025/BZP 00023195/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-10
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Modernizacja maszyny wytrzyma³o¶ciowej ZWICK Z010
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: UNIWERSYTET PRZYRODNICZY WE WROC£AWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001867
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Cypriana Kamila Norwida 25
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-375
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wroc³aw
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.piasecka@upwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.upwr.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja maszyny wytrzyma³o¶ciowej ZWICK Z010
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ad0d4905-ba51-4395-8160-37a28067eab4
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00670279
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00214916/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.44 Modernizacja maszyny wytrzyma³o¶ciowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://upwr.logintrade.net/zapytania_email,185988,cd0b1231f2b5663d213ff9c703eccde1.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywa siê wy³±cznie
przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, tj.: za po¶rednictwem Platformy pod adresem:
https://upwr.logintrade.net/zapytania_email,175599,592800c09eece0a6adfa9341f1c4c727.html
2. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem
postêpowania nadanym przez Zamawiaj±cego: A0CZZ000.240.02.2024.
3. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej, tj. przy u¿yciu Platformy wskazanej powy¿ej.
4. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje za po¶rednictwem Platformy. Zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz
inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem o udzielenie zamówienia bêd± udostêpniane na Platformie
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja elektroniczna miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami (w tym sk³adanie ofert) odbywa siê przy u¿yciu
¶rodków komunikacji elektronicznej, tj. poprzez Platformê, o której mowa w rozdziale 1 SWZ.
2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
3. Aby zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, Wykonawca nie musi posiadaæ konta na Platformie.
4. Zamawiaj±cy zaleca, aby Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu posiada³ (za³o¿y³) konto na Platformie.
Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie ma dostêp do mo¿liwo¶ci z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty, a tak¿e funkcjonalno¶ci
pozwalaj±cych na zadawanie pytañ do tre¶ci SWZ oraz komunikacjê z Zamawiaj±cym w pozosta³ych obszarach.
5. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, o¶wiadcza, ¿e akceptuje warunki
korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie na stronie: https://upwr.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html oraz zobowi±zuje
siê korzystaj±c z Platformy przestrzegaæ postanowieñ tego Regulaminu.
6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Instrukcjach dla u¿ytkowników dostêpnych pod
adresem: https://upwr.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
7. Wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych, niezbêdnych do prawid³owego korzystania z Platformy opisane s± na stronie:
https://upwr.logintrade.net/reg,info,wymaganiatechniczne.html oraz
https://upwr.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
7.1. Dopuszczalne przegl±darki internetowe: Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera;
7.2. Pozosta³e wymagania techniczne:
a) dostêp do sieci internet;
b) obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest – ajax;
c) w³±czona obs³uga JavaScript;
d) zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s;
e) zainstalowany Acrobat Reader;
f) zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
8. Instrukcje korzystania z Platformy dostêpne s± pod adresem:
https://upwr.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
9. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z
Platformy, okre¶lone we wskazanej powy¿ej Instrukcji U¿ytkownika oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z Platformy przestrzegaæ
postanowieñ tej Instrukcji.
10. Wsparcia technicznego w zakresie dzia³ania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj.: Logintrade SA ul. Legnicka 57D,
lokal B/J, 54-203 Wroc³aw, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedzia³ku do pi±tku (dni robocze) w godz.
8:00 – 16:00.
11. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB.
12. Za datê wp³ywu oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii
dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przekazywanych w postêpowaniu przyjmuje siê datê ich wp³ywu na Platformê, tj.
datê i godzinê wy¶wietlon± na koncie Zamawiaj±cego.
13. Do po³±czenia u¿ywany jest szyfrowany protokó³ HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa siê przy pomocy protoko³u SSL. Certyfikat
SSL zapewnia poufno¶æ transmisji danych przesy³anych przez Internet.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), dalej „RODO”, informujemy, i¿:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Przyrodniczy we Wroc³awiu z siedzib± przy ulicy C. K. Norwida
25, 50-375 Wroc³aw, NIP: 896-000-53-54, REGON: 000001867.
2) W sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych za
po¶rednictwem poczty elektronicznej pod adresem: iod@upwr.edu.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêcia, jak równie¿ zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp oraz podmioty, którym administrator powierzy³ przetwarzanie danych osobowych oraz
inne podmioty, które maj± uzasadniony interes prawny b±d¼ podstawê do udostêpnienia im danych osobowych.
5) Pani/Pana dane osobowe w przypadku postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane przez okres
oznaczony kategori± archiwaln± wskazan± w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt Uniwersytetu Przyrodniczego we Wroc³awiu. Dla
dokumentów wytworzonych w ramach krajowych jest to okres 5 lat, dla zamówieñ publicznych zamówieñ publicznych finansowanych
ze ¶rodków zewnêtrznych (w tym Unii Europejskiej) jest to okres 10 lat. Natomiast umowy cywilnoprawne wraz z dokumentacj±
dotycz±c± ich realizacji, niezale¿nie od trybu, w jakim zosta³y zawarte, przechowywane s± przez okres 10 lat. Okres
przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku nastêpnego od daty zakoñczenia sprawy. Po up³ywie okresu przechowywania
dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora w³a¶ciwego archiwum pañstwowego, brakowaniu.
6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym,
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO.
2. Je¿eli na etapie realizacji umowy nast±pi taka konieczno¶æ Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ podpisania umowy powierzenia danych
osobowych.
3. Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa.
4. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Wykonawcy obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO
wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które
Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z
wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z
prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ
integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników;
• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
Nie przys³uguje Pani/Panu:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: A0CZZ000.240.16.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: modernizacja maszyny wytrzyma³o¶ciowej ZWICK Z010.
2.1. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Za³±cznikach nr 5 i 6 do SWZ.
2.2. Szczegó³owy zakres obowi±zków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje siê dokumencie pn.: „Projektowane
postanowienia umowy” dalej: „Wzór umowy”, stanowi±cy Za³±cznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 38425500-5 - Aparaty do oceny wytrzyma³o¶ci
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1 Cena (C) 60%
Kryterium 2 Okres gwarancji (G) 20%
Kryterium 3 Czas realizacji (T) 10%
Kryterium 4 Czas naprawy (N) 10%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas naprawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia:
1. potwierdzaj±cych brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
1.1. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
1.2. o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 Ustawy sankcyjnej.
Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ.
2. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w ust. 4 powy¿ej, dotycz±cych tych podmiotów, potwierdzaj±cych, ¿e nie zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia
z postêpowania.
3. W przypadku z³o¿enia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ka¿dy
z Wykonawców sk³ada podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w ust. 4 powy¿ej, dotycz±ce ka¿dego
z nich, potwierdzaj±cych, ¿e nie zachodz± wobec nich podstawy wykluczenia z postêpowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca sk³ada wraz z ofert±:
1. o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp:
o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ.
1.1. Ww. o¶wiadczenie stanowi dowód potwierdzaj±cy odpowiednio brak podstaw wykluczenia, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±ce wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
1.2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców (np. konsorcjum, spó³ka cywilna), o¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1 powy¿ej, sk³ada ka¿dy z Wykonawców oddzielnie. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.
1.3. W przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby wraz
z o¶wiadczeniem, o których mowa powy¿ej w ust. 1, Wykonawca sk³ada tak¿e o¶wiadczeni podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ.
2. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
2.1. zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
2.2. sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
2.3. czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
Wzór zobowi±zania podmiotu udostêpniaj±cego stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ.
3. Je¿eli w imieniu Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, Wykonawca obowi±zany jest z³o¿yæ pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych wraz z ofert±, o których mowa w art. 106ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzaj±cych spe³nianie przez oferowane dostawy wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego:
1. Wykonawca, który oferuje rozwi±zania równowa¿ne do wskazanych norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i
systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp,
jest obowi±zany wykazaæ w ofercie (udowodniæ), ¿e oferowany przez niego produkt /sprzêt/element/podzespó³/proces
spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego poprzez do³±czenie do oferty, w szczególno¶ci nastêpuj±cych
przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, udowadniaj±c, ¿e proponowane przez
niego rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia:
a) certyfikaty wydane przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ,
b) sprawozdania z badañ przeprowadzonych przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ.
1.1. Przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ rozumie siê jednostkê wykonuj±c± dzia³ania z zakresu oceny zgodno¶ci, w tym
kalibracjê, testy, certyfikacjê i kontrolê, akredytowan± zgodnie z rozporz±dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr
765/2008 z dnia 9 lipca 2008 r. ustanawiaj±cym wymagania w zakresie akredytacji i nadzoru rynku odnosz±ce siê do
warunków wprowadzania produktów do obrotu i uchylaj±cym rozporz±dzenie (EWG) nr 339/93 (Dz. Urz. UE L 218 z
13.08.2008, str. 30).
1.2. Polskimi jednostkami oceniaj±cymi zgodno¶æ s± podmioty znajduj±ce siê w wykazie Polskiego Centrum Akredytacji
(PCA), dostêpnym na jego stronie internetowej. PCA jest jedyn± krajow± jednostk± akredytuj±c±, wskazan± imiennie w
rozporz±dzeniu 765/2008 ustanawiaj±cym wymagania w zakresie akredytacji i nadzoru rynku odnosz±ce siê do warunków
wprowadzania produktów do obrotu i przez to jedyn± upowa¿nion± do akredytacji jednostek oceniaj±cych zgodno¶æ na
podstawie ww. rozporz±dzenia.
1.3. Zamawiaj±cy zaakceptuje certyfikaty wydane przez inne równowa¿ne jednostki oceniaj±ce zgodno¶æ.
1.4. Zamawiaj±cy akceptuje odpowiednie przedmiotowe ¶rodki dowodowe inne ni¿ te, o których mowa w ust. 1 (w tym w pkt
1.3.) powy¿ej, w szczególno¶ci dokumentacjê techniczn± producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani
dostêpu do certyfikatów lub sprawozdañ z badañ, o których mowa w ust. 1 powy¿ej, ani mo¿liwo¶ci ich uzyskania w
odpowiednim terminie, o ile ten brak dostêpu nie mo¿e byæ przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem ¿e dany
Wykonawca udowodni, ¿e wykonywane przez niego dostawy spe³niaj± wymagania, cechy okre¶lone w opisie przedmiotu
zamówienia lub wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia.
1.5. Dokumenty maj± byæ opisane w sposób niebudz±cy w±tpliwo¶ci do jakiego rozwi±zania równowa¿nego w zakresie
normy, oceny technicznej, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych s± dedykowane.
2. Wykonawca, który oferuje rozwi±zania równowa¿ne do wskazanych wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci obowi±zany wykazaæ
w ofercie (udowodniæ), ¿e oferowany przez niego produkt/sprzêt/element/podzespó³/proces spe³nia wymagania okre¶lone
przez Zamawiaj±cego poprzez do³±czenie do oferty, w szczególno¶ci nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych,
o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, udowadniaj±c, ¿e proponowane przez niego rozwi±zania w równowa¿nym
stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia, np.: dokumenty, o których mowa w ust. 1.
2.1. Dokumenty maj± byæ opisane w sposób niebudz±cy w±tpliwo¶ci do jakiego rozwi±zania równowa¿nego w s±
dedykowane.
3. W przypadku dokumentów, o których mowa w ust. 1-2 Zamawiaj±cy nie bêdzie wzywa³ na podstawie art. 107 ust. 2
ustawy Pzp do z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych. Wykonawca oferuj±c rozwi±zania równowa¿ne jest
zobowi±zany z³o¿yæ je wraz z ofert±.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Oferta musi zawieraæ:1. Formularz oferty sporz±dzony zgodnie ze wzorem stanowi±cym (Za³±cznik nr 1 do SWZ).
2. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania (Za³±cznik nr 2
do SWZ)
3. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o spe³nieniu warunku udzia³u w postêpowaniu (Za³±cznik nr
2A do SWZ),
4. Dokument pn. „Parametry techniczne przedmiotu zamówienia” (stanowi±cy tre¶æ oferty) sporz±dzony zgodnie ze wzorem
stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ (dokument ten stanowi tre¶æ oferty);
5. (je¿eli dotyczy) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy, o którym mowa
w rozdziale 8 pkt 3 SWZ (Za³±cznik nr 3 do SWZ).
6. (je¿eli dotyczy) Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie osoby/osób do reprezentowania w
niniejszym postêpowaniu Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego
zasoby zgodnie z tre¶ci± rozdzia³u 13 pkt 2.4 lub 4.3 SWZ.
7. (je¿eli dotyczy) Wykazanie zastrze¿enia informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa – zgodnie z tre¶ci± rozdzia³u
13 pkt 3 SWZ
8. (je¿eli dotyczy) W przypadku oferowania rozwi±zañ równowa¿nych Wykonawca sk³ada przedmiotowe ¶rodki dowodowe w
szczególno¶ci, o których mowa w rozdziale 9 SWZ, udowadniaj±ce, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu
spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia.
Wyja¶nienie:
Za³±czniki do SWZ s± wzorami. Zamawiaj±cy zaleca ich u¿ycie w sk³adanej ofercie. Dopuszcza siê zamieszczenie w ofercie
za³±czników opracowanych przez Wykonawcê, pod warunkiem, ¿e ich tre¶æ bêdzie odpowiada³a tre¶ci formularzy
za³±czonych do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie niniejszego zamówienia. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie (np.spó³ki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp zobowi±zani s± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania
Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Korespondencja prowadzona bêdzie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik.
3. Pe³nomocnictwo musi byæ opatrzone przez osobê/osoby uprawnion±(-e) do jego udzielenia, tj.: zgodnie z form±
reprezentacji ka¿dego z Wykonawców kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym, lub podpisem
osobistym. Pe³nomocnictwo przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pe³nomocnictwo zosta³o sporz±dzone jako dokument w
postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy, po¶wiadczaj±cym
zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego
odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej mo¿e dokonaæ równie¿ notariusz, stosownie do art. 97 § 2 ustawy z
dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem
elektronicznym
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
5. Wykaz dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia, zosta³ okre¶lony w rozdziale 8 lit. A SWZ, a w przypadku podmiotowych ¶rodków dowodowych, sk³adanych na
wezwanie Zamawiaj±cego, zosta³ okre¶lony w rozdziale 8 lit. B SWZ.
6. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Szczegó³y dotycz±ce rodzaju, zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzania znajduj± siê w § 13 wzoru umowy(Za³. nr 5 do SWZ).
2. Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie zmian do Umowy,
w stosunku do tre¶ci Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz okre¶la warunki tych zmian.
Dopuszcza siê w szczególno¶ci nastêpuj±ce zmiany:
1) zmianê terminu realizacji zamówienia w okoliczno¶ciach okre¶lonych w § 13 umowy;
2) w zakresie przedmiotu umowy, je¿eli nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa lub wprowadzenia
nowych przepisów prawa;
3) w zakresie podwykonawstwa;
4) w zakresie zmian przepisów prawa podatkowego;
5) w zakresie jako¶ci lub innych parametrów zaoferowanego w Ofercie przedmiotu umowy w okoliczno¶ciach okre¶lonych w § 13 umowy;
6) zmiany Wykonawcy na warunkach okre¶lonych w art. 455 ust. 1 pkt 2 lit. b) ustawy Pzp;
7) zmiany Umowy wskutek okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19
8) zmiany wynikaj±ce z konieczno¶ci poprawienia oczywistej omy³ki rachunkowej lub pisarskiej;
9) zmiany danych podmiotowych Wykonawcy lub Zamawiaj±cego;
10) zmiany wynikaj±ce z innych sytuacji, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia Umowy, a maj±cych
charakter zmian nieistotnych tzn. takich, które nie s± zmianami okre¶lonymi w art. 454 ust. 2 ustawy Pzp.
3. Ka¿da ze Stron Umowy mo¿e ¿±daæ zmiany, o której mowa powy¿ej poprzez z³o¿enie pisemnego wniosku
uzasadniaj±cego okoliczno¶ci zwi±zane z wyst±pieniem zmiany maj±cej wp³yw na nale¿yte wykonanie Umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-10 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://upwr.logintrade.net/zapytania_email,185988,cd0b1231f2b5663d213ff9c703eccde1.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-10 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-02-08
INNE PRZETARGI Z WROC£AWIA
- Us³ugi transportu sanitarnego typu S
- SZP/242-003/2025 Dostawa sprzêtu laboratoryjnego dla Centralnego laboratorium Nauk Przedklinicznych Wydzia³u Medycznego Politechniki Wroc³awskiej
- Sukcesywna dostawa 40 000 litrów oleju opa³owego lekkiego do dwóch kot³owni znajduj±cych siê przy ul. Lubiñskiej 53 we Wroc³awiu
- Modernizacja pomieszczenia nr 806 w budynku C-5 Politechniki Wroc³awskiej we Wroc³awiu przy ul. Janiszewskiego 7/9 na potrzeby laboratorium analiz danych i bezpieczeñstwa informacji.
- ¦wiadczenie kompleksowych us³ug serwisowych, przegl±du i napraw pojazdów s³u¿bowych oraz karetek Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego - 6 zadañ
- Kompleksowa us³uga organizacji misji gospodarczej na Tech Show London 2025
wiêcej: przetargi w Wroc³awiu »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.