eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinPełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania: "Modernizacja ulicy Zwycięstwa w Koszalinie"



Ogłoszenie z dnia 2024-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania: "Modernizacja ulicy Zwycięstwa w Koszalinie"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330002466

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Połczyńska

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-815

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdit-koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit-koszalin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eb203c4f-b42b-43ca-ac09-7375baaf2b21

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania: "Modernizacja ulicy Zwycięstwa w Koszalinie"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb203c4f-b42b-43ca-ac09-7375baaf2b21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00670303

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00006972/29/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania "Modernizacja ulicy Zwycięstwa w Koszalinie"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00593983

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TZP.221.42.2024.DSz

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 356600,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania: „Modernizacja ulicy Zwycięstwa w Koszalinie”:
- Część nr 1: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania: „Modernizacja ulicy Zwycięstwa w Koszalinie” - Przebudowa ul. Zwycięstwa w Koszalinie na odcinku od ul. 4 Marca do ul. Św. Wojciecha,
Zamówienie obejmuje swoim zakresem dla Części Nr 1 i 2 pełnienie na rzecz Zamawiającego funkcji Inżyniera Kontraktu polegającej na świadczeniu usług związanych z zarządzaniem, kontrolą, rozliczaniem i nadzorem nad realizacją zadania, a w szczególności:
1) reprezentowanie Zamawiającego w ramach umowy o roboty budowlane poprzez sprawowanie kontroli zgodności robót z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych;
4) nadzór nad wszelkimi robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach zadania, w tym robotami dodatkowymi;
5) organizowanie Rad Budowy i Narad technicznych, sporządzanie z nich protokołów i przekazywanie ich zainteresowanym stronom;
6) wydawanie Wykonawcy robót pisemnych poleceń dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych;
7) żądanie od Wykonawcy robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją techniczną;
8) weryfikowanie rozliczenia rzeczowego i finansowego zakresu wykonanych robót;
9) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;
10) bieżące monitorowanie postępu robót budowlanych poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym harmonogramem rzeczowo – finansowym;
11) opracowanie i dostarczenie raportu końcowego z realizacji robót przed odbiorem ostatecznym,
12) szczegółowe obowiązki Inżyniera Kontraktu określone są w załączniku nr 1 do umowy i w umowie na roboty budowlane.
UWAGA:
1) Usługa Inżyniera Kontraktu rozumiana jest, jako usługa świadczona przez zespół specjalistów reprezentujący Zamawiającego w nałożonych na niego, jako Inwestora, obowiązkach przewidzianych w ustawie Prawo budowlane, w tym również obowiązkach wynikających z umowy na wykonanie robót budowlanych.
2) Inżynier Kontraktu zobowiązany jest wykonać czynności faktyczne i prawne należące do Zamawiającego związane z realizacją w/w zadania, w tym z uwzględnieniem wymagań, instrukcji i procedur wynikających z dofinansowania inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
3) Zamawiający uzyskał Promesę dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych nr Edycja 8/2023/6722/PolskiLad do kwoty 20 834 369,84 zł z przeznaczeniem na realizację inwestycji pn.: Modernizacja ulicy Zwycięstwa w Koszalinie.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa SWZ wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71540000-5 - Usługi zarządzania budową

4.5.5.) Wartość części: 197660,37 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania: „Modernizacja ulicy Zwycięstwa w Koszalinie”:
- Część nr 2: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania: „Modernizacja ulicy Zwycięstwa w Koszalinie” - Rozbudowa ul. Zwycięstwa w Koszalinie na odcinku od ul. Pileckiego do obiektu mostowego (w okolicy ulicy Grodzkiej).
Zamówienie obejmuje swoim zakresem dla Części Nr 1 i 2 pełnienie na rzecz Zamawiającego funkcji Inżyniera Kontraktu polegającej na świadczeniu usług związanych z zarządzaniem, kontrolą, rozliczaniem i nadzorem nad realizacją zadania, a w szczególności:
1) reprezentowanie Zamawiającego w ramach umowy o roboty budowlane poprzez sprawowanie kontroli zgodności robót z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych;
4) nadzór nad wszelkimi robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach zadania, w tym robotami dodatkowymi;
5) organizowanie Rad Budowy i Narad technicznych, sporządzanie z nich protokołów i przekazywanie ich zainteresowanym stronom;
6) wydawanie Wykonawcy robót pisemnych poleceń dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych;
7) żądanie od Wykonawcy robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją techniczną;
8) weryfikowanie rozliczenia rzeczowego i finansowego zakresu wykonanych robót;
9) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;
10) bieżące monitorowanie postępu robót budowlanych poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym harmonogramem rzeczowo – finansowym;
11) opracowanie i dostarczenie raportu końcowego z realizacji robót przed odbiorem ostatecznym,
12) szczegółowe obowiązki Inżyniera Kontraktu określone są w załączniku nr 1 do umowy i w umowie na roboty budowlane.
UWAGA:
1) Usługa Inżyniera Kontraktu rozumiana jest, jako usługa świadczona przez zespół specjalistów reprezentujący Zamawiającego w nałożonych na niego, jako Inwestora, obowiązkach przewidzianych w ustawie Prawo budowlane, w tym również obowiązkach wynikających z umowy na wykonanie robót budowlanych.
2) Inżynier Kontraktu zobowiązany jest wykonać czynności faktyczne i prawne należące do Zamawiającego związane z realizacją w/w zadania, w tym z uwzględnieniem wymagań, instrukcji
i procedur wynikających z dofinansowania inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
3) Zamawiający uzyskał Promesę dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych nr Edycja 8/2023/6722/PolskiLad do kwoty 20 834 369,84 zł z przeznaczeniem na realizację inwestycji pn.: Modernizacja ulicy Zwycięstwa w Koszalinie.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa SWZ wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71540000-5 - Usługi zarządzania budową

4.5.5.) Wartość części: 158939,88 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145974,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 509220,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145974,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRESZ-BUD inż. Robert Greszata

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383403089

7.3.3) Ulica: Rubinowa 22B

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-736

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145974,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117342,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 418200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117342,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TK-PROJEKT Tomasz Łapiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 320563273

7.3.3) Ulica: Morska 99b/8

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-217

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117342,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.