Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00008539/01 - Wynik z dnia 2025-01-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu informatycznego, oprogramowania i licencji dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910333036
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 3
1.5.2.) Miejscowość: Radziejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-200
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 542856200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@szpitalradziejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalradziejow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu informatycznego, oprogramowania i licencji dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17bd01fa-92cb-45dd-92dc-202322f78ecb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00670458
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10414553.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1041455
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy Zakupowej www.platformazakupowa.pl/pn/szpitalradziejow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. Niezbędne wymagania
sprzętowoaplikacyjne
umożliwiające pracę na Platformie:
1) dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis formatem PAdES,
2) minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa Internet
Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies”
oraz łącze internetowe o przepustowości, co najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej
rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
3) Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx,
.txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg,.png, .tif, .dwg, .zip, .rar, 7zip, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf.
4. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis formatem PAdES,
2) dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES.
5. Informacja na temat kodowania i czasu odbioru danych:
1) pliki Oferty załączone przez Wykonawcę na Platformie i zapisane, widoczne są w Platformie jako zaszyfrowane. Możliwość
otworzenia plików dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert;
2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas
(hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.
1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv,
.pdf, .jpg,.png, .tif, .dwg, .zip, 7zip, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf.
2. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa Internet
Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies”
oraz łącze internetowe o przepustowości, co najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej
rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
3. Pliki Oferty załączone przez Wykonawcę na Platformie i zapisane, widoczne są w Platformie jako zaszyfrowane. Możliwość
otworzenia plików dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert;
4. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas
(hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.
5. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego
podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
6. Jeżeli na ofertę składa się kilka dokumentów, Wykonawca powinien stworzyć folder, do którego przeniesie wszystkie dokumenty
oferty, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”
1) administratorem danych osobowych pozyskanych bezpośrednio od osób fizycznych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki
Zdrowotnej w Radziejowie z siedzibą przy ulicy Szpitalnej 3.
2) inspektorem ochrony danych osobowych Sylwia Bojanowska-Dekert kontakt: tel. 515 291 178; e-mail: iod@szpitalradziejow.pl
3) ww. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami ww. danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2024 r., poz. 1320,5) ww. dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli
czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania danych
osobowych (pozyskanych przez Zamawiającego bezpośrednio od osób fizycznych w przedmiotowym
postępowaniu) dotyczących tych osób jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do ww. danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
8) osoby fizyczne, których dane Zamawiający pozyskał bezpośrednio posiadają:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do własnych danych osobowych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania własnych danych osobowych *;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania własnych danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, której dane dotyczą uzna, że
przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO;
9) osobom fizycznym, których dane Zamawiający pozyskał bezpośrednio w przedmiotowym postępowaniu nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu
oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP-19/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Serwer - 1 szt.
Obudowa
• Typu RACK, wysokość 2U;
• Szyny umożliwiające wysunięcie serwera z szafy stelażowej wraz z ramieniem porządkującym kable;
• Możliwość zainstalowania 16 dysków twardych hot plug 2,5”;
• Możliwość zainstalowania zabezpieczenia (np. na klucz lub elektrozamek) uniemożliwiającego fizyczny dostęp do dysków twardych;
• Możliwość zainstalowania 2 dysków SSD M.2 PCIe
• Zainstalowane 2 szt. dysków 2,5” SSD SATA o pojemności min. 480GB typu Read-Intensive
• Możliwość zainstalowania wewnętrznego napędu LTO-9
• Możliwość zainstalowania dedykowanego, wewnętrznego napędu blu-ray
Płyta główna
• Dwuprocesorowa;
• Wyprodukowana i zaprojektowana przez producenta serwera;
• Możliwość instalacji procesorów 60-rdzeniowych;
• Zainstalowany min. moduł TPM 2.0 V2;
• 6 złącz PCI Express generacji 5 w tym:
o 4 fizyczne złącza o prędkości x16;
o 2 fizyczne złącza o prędkości x8;
o Opcjonalnie możliwość uzyskania 2 złącz typu pełnej wysokości;
o Opcjonalnie możliwość uzyskania min. 8 aktywnych interfejsów PCI-e
• 32 gniazda pamięci RAM;
• Obsługa minimum 8 TB pamięci RAM DDR5;
• Wsparcie dla technologii:
o Memory Scrubbing;
o SDDC;
o ECC;
o Memory Mirroring;
o ADDDC;
Procesory
• Zainstalowane dwa procesory 8-rdzeniowe, taktowanie bazowe 3,2 GHz, architektura x86_64; osiągające w teście SPEC CPU2017 Integer Rate Result wynik SPECrate2017_int_base min. 172 pkt. (wynik osiągnięty dla zainstalowanych dwóch procesorów). Wynik musi być opublikowany na stronie http://spec.org/cpu2017/results/cpu2017.html [spec.org]
Pamięć RAM
• 512 GB pamięci RAM w kościach 64GB;
• DDR5 Registered 4800MT/s;
Kontrolery LAN
• 2x10G SFP+ wraz z dołączonymi wkładkami wielomodowymi
• Interfejsy LAN, nie zajmujące żadnego z dostępnych slotów PCI Express:
o 1x 1Gbit Base-T;
o 4x1 Gbit Base-T;
Kontrolery I/O
• Kontroler SAS RAID dla dysków wewnętrznych, obsługujący poziomy RAID: 0,1,10,5,50
• Zainstalowana karta wyposażona w min. 2 porty 32GB Fibre Channel wraz z kompatybilnymi wkładkami
Porty
• Zintegrowana karta graficzna ze złączem VGA z tyłu serwera;
• 2 porty USB 3.0 dostępne z tyłu serwera;
• 1 port USB wewnętrzny
• 2 porty USB 3.0 na panelu przednim;
• Opcjonalny port serial, możliwość wykorzystania portu serial do zarządzania serwerem;
• Ilość dostępnych złącz USB nie może być osiągnięta poprzez stosowanie zewnętrznych przejściówek, rozgałęziaczy czy dodatkowych kart rozszerzeń zajmujących jakikolwiek slot PCI Express i/lub USB serwera.
Zasilanie, chłodzenie
• Redundantne zasilacze hot-plug o sprawności 96% (tzw. klasa Titanium) o mocy 900W;
• Redundantne wentylatory hot-plug.
• Kable zasilające typu C13-C14 o długości min. 2m
Zarządzanie
• Wbudowane diody informacyjne lub wyświetlacz informujące o stanie serwera - system przewidywania, rozpoznawania awarii;
o informacja o statusie pracy (poprawny, przewidywana usterka lub usterka) następujących komponentów:
karty rozszerzeń zainstalowane w dowolnym slocie PCI Express;
procesory CPU;
pamięć RAM z dokładnością umożliwiającą jednoznaczną identyfikację uszkodzonego modułu pamięci RAM;
status karty zarządzającej serwera;
wentylatory;
bateria podtrzymująca ustawienia BIOS płyty głównej;
zasilacze;
system przewidywania/rozpoznawania awarii musi być niezależny i działać w przypadku odłączenia kabli zasilających serwera (podtrzymywany kondensatorowo lub bateryjnie w celu uruchomienia przy odłączonym zasilaniu sieciowym);
• Zintegrowany z płytą główną serwera kontroler sprzętowy zdalnego zarządzania zgodny z IPMI 2.0 o funkcjonalnościach:
o Niezależny od systemu operacyjnego, sprzętowy kontroler umożliwiający pełne zarządzanie, zdalny restart serwera;
o Dedykowana karta LAN 1 Gb/s, dedykowane złącze RJ-45 do komunikacji wyłącznie z kontrolerem zdalnego zarządzania z możliwością przeniesienia tej komunikacji na inną kartę sieciową współdzieloną z systemem operacyjnym;
o Dostęp poprzez przeglądarkę Web, SSH;
o Zarządzanie mocą i jej zużyciem oraz monitoring zużycia energii;
o Zarządzanie alarmami (zdarzenia poprzez SNMP);
o Możliwość przejęcia konsoli tekstowej;
o Przekierowanie konsoli graficznej na poziomie sprzętowym oraz możliwość montowania zdalnych napędów i ich obrazów na poziomie sprzętowym (cyfrowy KVM);
o Obsługa serwerów proxy (autentykacja);
o Obsługa VLAN;
o Możliwość konfiguracji parametru Max. Transmission Unit (MTU);
o Wsparcie dla protokołu SSDP;
o Obsługa protokołów TLS 1.2, SSL v3;
o Obsługa protokołu LDAP;
o Synchronizacja czasu poprzez protokół NTP;
o Możliwość backupu i odtwarzania ustawień bios serwera oraz ustawień karty zarządzającej;
• Oprogramowanie zarządzające i diagnostyczne wyprodukowane przez producenta serwera umożliwiające konfigurację kontrolera RAID, instalację systemów operacyjnych, zdalne zarządzanie, diagnostykę i przewidywanie awarii w oparciu o informacje dostarczane w ramach zintegrowanego w serwerze systemu umożliwiającego monitoring systemu i środowiska (m.in. temperatura, dyski, zasilacze, płyta główna, procesory, pamięć operacyjna);
• Dedykowana, do wbudowania w kartę zarządzającą (lub zainstalowana) pamięć flash o pojemności minimum 16 GB;
• Możliwość zdalnej reinstalacji systemu lub aplikacji z obrazów zainstalowanych w obrębie dedykowanej pamięci flash bez użytkowania zewnętrznych nośników lub kopiowania danych poprzez sieć LAN;
• Serwer posiada możliwość konfiguracji i wykonania aktualizacji BIOS, Firmware, sterowników serwera bezpośrednio z GUI (graficzny interfejs) karty zarządzającej serwera bez pośrednictwa innych nośników zewnętrznych i wewnętrznych poza obrębem karty zarządzającej.
Wspierane OS
• Microsoft Windows Server 2022, 2019;
• VMWare vSphere 8.0;
• Suse Linux Enterprise Server 15;
• Red Hat Enterprise Linux 9, 8;
• Microsoft Hyper-V Server 2019.
Gwarancja
• min. 5 lat gwarancji producenta serwera w trybie on-site z gwarantowaną naprawą do końca następnego dnia od zgłoszenia. Naprawa realizowana przez producenta serwera lub autoryzowany przez producenta serwis.
• Funkcja zgłaszania usterek i awarii sprzętowych poprzez automatyczne założenie zgłoszenia w systemie helpdesk/servicedesk producenta sprzętu;
• Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych;
• Bezpłatna dostępność poprawek i aktualizacji BIOS/Firmware/sterowników dożywotnio dla oferowanego serwera – jeżeli funkcjonalność ta wymaga dodatkowego serwisu lub licencji producenta serwera, takowy element musi być uwzględniona w ofercie;
• Możliwość odpłatnego wydłużenia gwarancji producenta do 7 lat w trybie on-site z gwarantowanym skutecznym zakończeniem naprawy serwera najpóźniej w następnym dniu roboczym od zgłoszenia usterki (podać koszt na dzień składania oferty).
Dokumentacja, inne
• Elementy, z których zbudowane są serwery muszą być produktami producenta tych serwerów lub być przez niego certyfikowane oraz całe muszą być objęte gwarancją producenta, o wymaganym w specyfikacji poziomie SLA – wymagane oświadczenie wykonawcy lub producenta;
• Serwer musi być fabrycznie nowy i pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego w UE – wymagane oświadczenie wykonawcy lub producenta;
• Ogólnopolska, telefoniczna infolinia/linia techniczna producenta serwera, w ofercie należy podać link do strony producenta na której znajduje się nr telefonu oraz maila na który można zgłaszać usterki;
• W czasie obowiązywania gwarancji na sprzęt, możliwość po podaniu na infolinii numeru seryjnego urządzenia weryfikacji pierwotnej konfiguracji sprzętowej serwera, w tym model i typ dysków twardych, procesora, ilość fabrycznie zainstalowanej pamięci operacyjnej, czasu obowiązywania i typ udzielonej gwarancji;
• Możliwość aktualizacji i pobrania sterowników do oferowanego modelu serwera w najnowszych certyfikowanych wersjach bezpośrednio z sieci Internet za pośrednictwem strony www producenta serwera;
• Możliwość pracy w pomieszczeniach o wilgotności w zawierającej się w przedziale 8 - 85 %;
• Zgodność z normami: CB, RoHS, WEEE oraz CE.
2. Oprogramowanie serwerowe 2 szt.
Oprogramowanie systemowe Windows Server 2025 DataCenter 16 Core lub równoważny- licencja dożywotnia, umożliwiająca przenoszenie na inne serwery licencja nie może być przypisana do konkretnego serwera (nie dopuszcza się licencji typu OEM,ROK) licencja musi obejmować wszystkie rdzenie procesorów w zaproponowanym rozwiązaniu. Możliwość instalacji wersji Windows Server 2022 DataCenter
2a. Licencje dostępowe Microsoft Windows Server 2025 1 Device CAL – 450 licencji.
2b. Licencja zdalnego pulpitu Windows Server 2025 Remote Desktop Services 1 User CAL – 5 licencji.
3. Rozszerzenie pamięci do posiadanego przez zamawiającego serwera Fujitsu RX2530 M6 numer seryjny
EWAB010505 - 4 x 64GB 3200MHz ECC Registered 2Rx4 DDR4 RDIMM pamięci muszą być nowe 2 lata gwarancji.
4. Automatyczny przełącznik transferu umożliwiający płynne przełączanie zasilania między dwoma źródłami bez przerywania.
Dostęp i konfigurację za pośrednictwem interfejsu Web UI, SNMP, CLI
Poziom obciążenia 2000 VA
Maksymalne natężenie prądu 10 A
Architektura UPS-a line-interactive
Liczba faz na wejściu 1 (230V)
Czas przełączenia (maks.) 10 ms
Typ obudowy Rack 1 U
Porty zasilania we. 2 x IEC-C14
Porty zasilania wy. 12 x IEC-C13
Interfejs do zdalnego zarządzania: Ethernet 10/100/1000, USB
Interfejsy: 4 x LAN - RJ-45
1 x USB - 4 pin USB Typ A
1 x USB - 5 pin Micro-USB Typ B
Wskaźniki LED, wyświetlacz LCD
Urządzenie musi umożliwić monitorowanie temperatury i wilgotności w szafie sieciowej.
Akcesoria w zestawie
Klamry do montażu w szafach przemysłowych
Gwarancja 2 lata.
Dostawa urządzeń wraz z montażem, instalacją w szafach przemysłowych oraz podłączeniem do istniejącej infrastruktury jednostki.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48822000-6 - Serwery komputerowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP – załącznik nr 5 – dołączyć do oferty
b) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP – Załącznik Nr 6 (dokument składany na wezwanie)
c) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Karta katalogowa (dotyczy pozycji nr 1 formularza asortymentowo-cenowego)5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Karta katalogowa (dotyczy pozycji nr 1 formularza asortymentowo-cenowego)SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany umowy niesprzeczne z art. 454 i art. 455 ustawy PZP wymagają formy pisemnej – aneksu pod rygorem nieważności. Zamawiający przewiduje zmiany umowy w następującym zakresie:1) zmian wysokości wynagrodzenia wynikających ze zmiany przepisów prawa (zmiana stawki podatku VAT);
2) zmiany sposobu spełnienia świadczenia w przypadku, gdy:
a) będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżeniu awarii,
b) będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa,
c) usprawni realizacje dostaw,
d) poprawi efektywność wykonywania przedmiotu umowy,
e) zmiana pozostaje w związku z koniecznością realizacji postulatów osób trzecich nieuwzględnionych na etapie podpisania Umowy, a ze względów społecznych koniecznych do spełnienia.
f) zmian w przypadku wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-31 08:15
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1041455
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-31 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI RADZIEJÓW
więcej: przetargi RADZIEJÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA LICENCJI DO UŻYWANEGO URZĄDZENIA FORTIGATE 100 F DLA WOJSKOWEGO INSTYTUTU ŁĄCZNOŚCI - PAŃSTWOWEGO INSTYTUTU BADAWCZEGO
- Zakup urządzeń i oprogramowania.
- DOSTAWA LICENCJI W RAMACH PROGRAMU LICENCYJNEGO MICROSOFT PRODUCTS AND SERVICES AGREEMENT O NUMERZE 4100021400 (MASTER AGREEMENT)
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach projektu pn. "Poprawa dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami do świadczeń podstawowej opieki zdrowotnej w SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim.
- TPm-1/25 Zakup systemu antywirusowego z EDR (2200 licencji) z managerem aktualizacji do systemu antywirusowego (2200 licencji) na okres 3 lat wraz z asystą wdrożeniową
- Dostawa sprzętu IT i oprogramowania oraz realizacja usług na rzecz Gminy Kunów w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.