Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00031793/01 - Wynik z dnia 2025-01-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych i sprzętu na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210466977
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skoki 21
1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzecz
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-300
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdpmiedzyrzecz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/zdp_miedzyrzecz/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych i sprzętu na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9aa87d94-a654-444f-ade5-cafa9db4ac62
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00670609
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043241/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych i sprzętu na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9aa87d94-a654-444f-ade5-cafa9db4ac623.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie e-Zamówienia, dostępnym na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna zgodnie z art. 13 RODO - administratorem Pani/Pana danych jest
Powiat Międzyrzecki - Zarząd Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu, Skoki 21, 66-300 Międzyrzecz. Pozostałe informacje znajdują się
w Rozdziale XXIV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: I.252.32.2024.IJ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 135000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
- zakup benzyny bezołowiowej oraz oleju napędowego przeznaczonych do tankowania samochodów służbowych i sprzętu
będących w dyspozycji Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu
- dokonywanie zakupu odbywać się będzie sukcesywnie na zasadzie doraźnej, w systemie kart bezgotówkowych tankowań
lub kart „WZ” – wydań zewnętrznych na stacjach paliw w zależności od potrzeb Zamawiającego przez cały czas trwania
umowy
- planowana ilość zakupu paliwa:
Benzyna bezołowiowa – 7000 l
Olej napędowy – 18000 l
- pozostałe zakupy (tj. AdBlue, płyn do spryskiwaczy, pióra do wycieraczek itp.)
Zamawiający wskazuje, że ilości podane powyżej są ilościami orientacyjnymi i mogą ulegać wahaniom. Zamawiający ma
prawo do zakupu w okresie obowiązywania umowy paliwa w ilości wyżej wskazanej lub mniejszej, wynikającej z aktualnych
potrzeb Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określone zostały w Załączniku nr 1 do SWZ – OPZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7) Ustawy Pzp (do 20% wartości zamówienia podstawowego) w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 Ustawy Pzp. Przedmiot wspomnianych zamówień
stanowić będą podobne dostawy, zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający przewiduje udzielenie tego rodzaju zamówień w szczególności, gdy zajdzie konieczność i / lub potrzeba wykonania zakresów dostaw nieuwzględnionych aktualnie w ramach zakresu zamówienia podstawowego, a których wykonanie będzie możliwe poprzez
powtórzenie podobnych dostaw, co przewidziane jest w ramach zakresu zamówienia podstawowego (w szczególności w zakresie zakupu paliw benzyny bezołowiowej i oleju napędowego).
Warunkiem udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych dostaw jest okoliczność, że:
a) Dotychczasowy wykonawca realizował dostawy w terminie z najwyższą starannością,
b) Dotychczasowy wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonania nowego zamówienia niż zamówienia podstawowego,
c) Dotychczasowy wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy,
d) Zamawiający przeprowadzi z dotychczasowym Wykonawcą negocjacje, w wyniku których zostanie uzgodnione wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie kryterium
najniższej ceny.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą cenę
Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert
dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych
wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów –
W odniesieniu do uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej zamawiający wymaga
udowodnienia posiadania:
koncesji w zakresie obrotu paliwami objętymi niniejszym zamówieniem, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji
Energetyki zgodnie z art. 32 ustawy
z 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2022 r. poz. 1385 ze zm.)
Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli co
najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia
określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
c) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie precyzuje
w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
d) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający wymaga, by Wykonawca:
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże
minimalny poziom zdolności, tj.:
Wykaże co najmniej jedną stację paliw, czynną w dni robocze i wolne od pracy, niedziele i święta, w godzinach co
najmniej od 06:00 do 22:00 zlokalizowaną w obrębie do 25 km od siedziby Zamawiającego (tj. Skoki 21, 66-300
Międzyrzecz)
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek musi być spełniony przynajmniej przez jeden
podmiot.
W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, w celu wykazania spełniania warunku udziału w
postępowaniu, wystarczającym będzie wykazanie spełniania warunku dla zadania o najwyższej wartości brutto spośród
zadań, na które wykonawca składa ofertę.
Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym postępowania uznać, że wykonawca nie
posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne
przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.
Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień ich złożenia podmiotowych środków dowodowych służących
potwierdzeniu spełniania warunków udział w postepowaniu, tj.:
a) Koncesję w zakresie obrotu paliwami objętymi niniejszym zamówieniem, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki
zgodnie z art. 32 ustawy z 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2022 r. poz. 1385 ze zm.)
b) Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia
publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami., tj. wykazanie co najmniej 1 stacji paliw zlokalizowanej
w obrębie do 25 km od siedziby Zamawiającego (tj. Skoki 21, 66-300 Międzyrzecz).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden
z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022
r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie
zapisami w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 1 ppkt. d) SWZ
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie,
o którym mowa w Rozdziale IX ust. 3 SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w
jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. W przypadku, gdy spełnienie warunku opisanego Rozdziale VIII ust. 2 pkt 1 ppkt. d) SWZ:
1) wykazuje co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
2) wykazują wykonawcy poprzez poleganie na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub
usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
- wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczają, które roboty budowlane, dostawy lub usługi
wykonają poszczególni wykonawcy.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie
zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale IX przy
czym:
1) Podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale IX ust. 6 składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy,
który/ którzy wykazuje/ wykazują spełnianie warunków, w zakresie i na zasadach opisanych w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 1
ppkt. d) SWZ
2) Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 5 składa każdy z nich - nie dotyczy
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Informacje znajdują się w załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy (PPU);7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-31 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-31 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-29
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECZA
- Budowa tłoczni ścieków na ul. Mieszka I wraz z budową odcinka kanalizacji do ul. Młyńskiej w Międzyrzeczu
- Dostawa odczynników do wykonywania badań w zakresie immunologii transfuzjologicznej mikrometodą kolumnową wraz z dzierżawą niezbędnych urządzeń
- Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia Międzyrzeckiego Szpitala sp. z o.o..
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliwa do samochodów służbowych Biura RPO
- 03/ZP/2025 DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH: OLEJU NAPĘDOWEGO I BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ NA POTRZEBY FLOTY SAMOCHODOWEJ PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ GMINY LUBIN SP. Z O.O.
- Dostawa paliw płynnych oraz dodatku AdBlue do pojazdów Zespołu Transportu Medycznego oraz szpitalnego agregatu prądotwórczego, kosiarki, odśnieżarki dla ZZOZ w Wadowicach
- Dostawa oleju napędowego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju - kwiecień 2025
- Zakup paliw płynnych - oleju napędowego ON i benzyny bezołowiowej Pb-95 w roku 2025 na poczet działalności Nadleśnictwa Starogard
- Dostawa produktów i paliwa z ropy naftowej.
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.