Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00457542/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług załadunku i mieszania biomasy wraz z obsługą operatorską i paliwem na terenie instalacji przetwarzania odpadów w Gliwicach, ul. Rybnicka 199B
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 278165760
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rybnicka 199A
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-122
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzogliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzogliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/skladowisko_gliwice/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług załadunku i mieszania biomasy wraz z obsługą operatorską i paliwem na terenie instalacji przetwarzania odpadów w Gliwicach, ul. Rybnicka 199B2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d64dd667-42f2-4a39-b7c4-97872f9835de
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00670906
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457542
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZO. 261.6.DZO.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług załadunku i mieszania biomasy wraz z obsługą operatorską i paliwem na terenie instalacji przetwarzania odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B.
1) Wymagany sprzęt:
- sprzęt do obsługi załadunku, z chwytakiem lub z ramieniem, z możliwością załadunku na wysokość min. 3,2 m.
Ilość godzin: wg potrzeb Zamawiającego;
Realizacja usługi: załadunek materiału tj. biomasy typu liście, trawa, gałęzie do urządzenia homogenizującego o wydajności min. 30 m3 /h – obsługa załadunku na wysokość min. 3,2 m;
Miejsce realizacji: teren kompostowni na instalacji przetwarzania odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B.
Szacunkowa - przewidywana (niewiążąca z uwagi na możliwe zmiany w ilości świadczenia usług) ilość godzin dla pracy sprzętu w okresie trwania Umowy: ok. 400 m-g;
- urządzenie homogenizujące, dedykowane do mieszania biomasy, o wydajności
min. 30 m3/h.
Ilość godzin: wg potrzeb Zamawiającego.
Realizacja usługi: mieszanie biomasy.
Miejsce realizacji: teren kompostowni na instalacji przetwarzania odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B.
Szacunkowa - przewidywana (niewiążąca z uwagi na możliwe zmiany w ilości świadczenia usług) ilość godzin dla pracy urządzenia w okresie trwania Umowy: ok. 400 m-g;
Przewidywane godziny wykorzystania urządzenia mają charakter jedynie szacunkowy.
2.1.1. Zamawiający udostępni Wykonawcy stanowisko z przeznaczeniem na postawienie sprzętu do obsługi załadunku oraz urządzenia homogenizującego na terenie instalacji przetwarzania odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B.
2.1.2. Wymagania techniczne
Wykonawca powinien:
1) posiadać sprawne technicznie jednostki sprzętowe (z kierowcami, operatorami posiadającymi odpowiedne uprawnienia) w ilości i rodzaju umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w rozdz. 9 ust. 4, pkt 4.2 i 4.3. SWZ.
2) świadczyć usługi zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
3) zapewnić stałą łączność telefoniczną z przedstawicielem Wykonawcy, kierowcami oraz operatorami sprzętu,
4) zapewnić obłożenie taboru pracownikami o odpowiednich wymaganych przepisami uprawnieniach i kwalifikacjach to jest: prawo jazdy, zaświadczenie o ukończeniu kursu dla operatorów sprzętu, świadectwa kwalifikacji, zaświadczenia lekarskie, badania psychotechniczne.
2.1.3. Dodatkowe ustalenia:
1) Wykonawca będzie świadczył usługi objęte zamówieniem na podstawie każdorazowych pisemnych zleceń od Zamawiającego, w których zostaną określone szczegółowe rodzaje usług;
2) Wykonawca przystąpi do realizacji zlecenia w ciągu maksymalnie 24 godzin od momentu otrzymania zlecenia;
3) w przypadkach awaryjnych lub innych uzasadnionych, wyjątkowych przypadkach czas podjęcia prac do 12 godzin od momentu telefonicznego powiadomienia. Zlecenie w formie pisemnej Zamawiający przekaże Wykonawcy niezwłocznie, nie później niż w ciągu 5 dni od dnia zlecenia usług drogą telefoniczną;
4) w przypadku awarii wykorzystywanego sprzętu, wymagającego dłuższego postoju, Wykonawca zagwarantuje sprzęt zastępczy do prawidłowego wykonania usługi;
5) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennych oraz miesięcznych raportów pracy maszyn/zestawienia wykonanych zleceń z wyszczególnieniem motogodzin pracy poszczególnego rodzaju sprzętu wykorzystanego do realizacji zleconych usług wraz z lokalizacją wykonanych prac. Wynagrodzenie Wykonawcy rozliczane będzie na podstawie faktury miesięcznej wystawionej w oparciu o miesięczne zestawienie raportów.
6) usługi będą rozliczane każdorazowo wg stawek, które będą wyszczególnione w umowie według nw. warunków:
- stawka w motogodzinach dla sprzętu do obsługi załadunku wraz z obsługą operatorską i paliwem,
- stawka za motogodzinę pracy urządzenia homogenizującego wraz z paliwem,
- za dojazd do miejsca świadczenia usług – instalacja przetwarzania odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B nie będą doliczane dodatkowe godziny i opłaty.,
7) na Wykonawcy ciąży obowiązek ponoszenia kosztów :
- eksploatacji sprzętu,
- napraw,
- paliwa,
- zatrudnienia kierowców i operatorów sprzętu,
8) za wykonywanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prac i eksploatowanie sprzętu odpowiada Wykonawca;
9) ubezpieczenie od wszelkiego ryzyka sprzętu skierowanego do prac wraz z obsługą ciąży na Wykonawcy;
10) w nadzwyczajnych sytuacjach może zaistnieć potrzeba świadczenia usługi w dni wolne od pracy – w takim przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w wysokości wynikającej ze złożonej oferty;
11) Zamawiający nie zabezpiecza Wykonawcy dostępu do mediów w postaci energii elektrycznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60182000-7 - Wynajem pojazdów przemysłowych wraz z kierowcą
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1230,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1230,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1230,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowo-Budowlane Bogusław Stanek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 551-145-72-75
7.3.3) Ulica: Stefczyka 82
7.3.4) Miejscowość: Bachowice
7.3.5) Kod pocztowy: 34-116
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE BOGUSŁAW STANEK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE BOGUSŁAW STANEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 382840,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Usługa sprzątania biur i innych pomieszczeń w: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- Modernizacja i podłączenie do systemu parkingowego firmy Pro-Park trzech punktów znajdujących się na terenie NIO-PIB Oddziału w Gliwicach
- 4WOG.1200.2712.21.2025 Remont budynku 18 w Opolu (warsztat)
- Dostawa spektrometru mas sprzężonego z plazmą wzbudzaną indukcyjnie
- Sukcesywne dostawy zestawów do wykrywania mutacji IDH1/IDH2, odczynników do oznaczania glukagonu, odczynników i akcesoriów do produkcji 18F-FDG oraz innych odczynników i materiałów zużywalnych
- Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 191212 powstałych w procesie przetworzenia odpadów wielkogabarytowych, z instalacji w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny odbiór i wywóz odpadów komunalnych wytworzonych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonego w Płocku
- "Przebudowa wraz z modernizacją Szkoły Podstawowej w Mielęcinie - etap I"
- Wywóz odpadów komunalnych wraz z dzierżawą pojemników na odpady pozostałe po segregacji oraz odpady segregowane z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Czarnej Górnej.
- Wywóz odpadów komunalnych z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Horyńcu - Zdroju.
- Utrzymanie czystości na terenie miasta Kalisza w rejonie I i III.
- Remont instalacji parowej oraz spływu kondensatu dla remontu kuchni w budynku nr 94 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz- 25/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.