eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaCP-1923/2024/UE Kompleksowe przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest dostęp do cyfrowej platformy do zarządzania nauczaniem (LMS)



Ogłoszenie z dnia 2024-12-23

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
CP-1923/2024/UE Kompleksowe przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest dostęp do cyfrowej platformy do zarządzania nauczaniem (LMS)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM MEDYCZNE KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289093

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marymoncka 99/103

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-813

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: DZP@cmkp.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cmkp.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

CP-1923/2024/UE Kompleksowe przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest dostęp do cyfrowej platformy do zarządzania nauczaniem (LMS)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33422c46-a65b-4930-b0f2-2ed551b2eaca

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00670994

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040994/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa przygotowania i przeprowadzenia postępowania, którego przedmiotem jest opracowanie narzędzi informatycznych do szkoleń

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Nowoczesne standardy kształcenia doskonalącego lekarzy specjalistów w wybranych specjalizacjach zabiegowych ze szczególnym wykorzystaniem nowatorskich rozwiązań informatycznych” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://cmkp.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/460887

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://cmkp.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/460887

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4.2. Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://cmkp.eb2b.com.pl, zwanej dalej „Platformą zakupową” lub „Systemem”, pod nazwą i numerem sprawy wskazanym na stronie tytułowej niniejszej SWZ. Instrukcje dotyczące korzystania z Platformy zakupowej dostępne są pod adresem https://cmkp.eb2b.com.pl/cms-directory.html/regulations.
4.3. Dokumentacja postępowania dostępna jest na Platformie zakupowej w zakładce „Załączniki organizatora”. Podgląd i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga logowania na Platformie zakupowej, natomiast przekazywanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, ofert oraz innych oświadczeń, dokumentów lub informacji w ramach postępowania wymaga uprzedniego dokonania rejestracji na Platformie zakupowej (posiadania konta użytkownika) oraz zalogowania się do Systemu i zgłoszenia się do udziału w danym postępowaniu.
4.4. Pobranie załączników udostępnionych przez Zamawiającego następuje poprzez kliknięcie w wybrany plik, a następnie wybranie polecenia „Pobierz”. W celu pobrania wszystkich załączników jednocześnie (w formacie poddającym dane kompresji) należy wybrać polecenie „Pobierz paczkę”, a następnie „Pobierz wszystkie załączniki organizatora”. W przypadku gdy Zamawiający udostępnił załącznik w formacie poddającym dane kompresji, a następnie wykonawca pobierze ten załącznik z wykorzystaniem polecenia „Pobierz paczkę”, załącznik zostanie powtórnie skompresowany.
4.5. Rejestracja i założenie konta użytkownika na Platformie zakupowej, a także korzystanie z Platformy zakupowej jest bezpłatne dla wykonawców. Założenie konta użytkownika wymaga uprzedniej akceptacji warunków korzystania z Platformy zakupowej określonych w regulaminie dostępnym pod adresem https://cmkp.eb2b.com.pl/cms/page/id/terms-and-conditions. Rejestracja na
Platformie zakupowej wymaga podania danych identyfikacyjnych wykonawcy oraz adresu e-mail, na który będą wysyłane
komunikaty systemowe.
4.9. Wykonawca, który chce przystąpić do wybranego postępowania, po kliknięciu w nazwę danego postępowania na liście postępowań otwartych albo po wejściu w ustawienia danego postępowania (dwukrotne kliknięcie w nazwę postępowania), winien wybrać polecenie „Zgłoś się do udziału w postępowaniu”, które znajduje się w górnym pasku okna postępowania. Aby zgłosić się do postępowania wymagane jest zalogowanie się do Systemu.
4.10. Wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej przy użyciu zakładki:
1) „Załączniki organizatora” – z wykorzystaniem której Zamawiający udostępnia dokumenty zamówienia, wyjaśnienia i zmiany treści SWZ, informację z otwarcia ofert, informację o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz informację o unieważnieniu postępowania;
2) „Złóż ofertę” – z wykorzystaniem której Wykonawca przekazuje ofertę wraz z załącznikami;
3) „Pytania/Informacje” – z wykorzystaniem której:
a) Zamawiający przekazuje korespondencję skierowaną bezpośrednio do jednego lub większej liczby wykonawców, w szczególności wezwania do złożenia oświadczeń, dokumentów lub wyjaśnień na etapie badania i oceny ofert, informację o wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, a także informację o wyborze najkorzystniejszej oferty lub o unieważnieniu postępowania,
b) wykonawca – przekazuje pytania o wyjaśnienie treści SWZ, odpowiedzi na wezwania do złożenia oświadczeń, dokumentów lub wyjaśnień na etapie badania i oceny ofert, a także odwołanie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z informacjami o przetwarzaniu danych osobowych stanowiącymi Załącznik nr 5A i Załącznik nr 5B do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z informacjami o przetwarzaniu danych osobowych stanowiącymi Załącznik nr 5A i Załącznik nr 5B do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CP-1923/2024/UE

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 150000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowa usługa polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest dostęp do cyfrowej platformy do zarządzania nauczaniem (LMS), w ramach projektu pn.: „Nowoczesne standardy kształcenia doskonalącego lekarzy specjalistów w wybranych specjalizacjach zabiegowych ze szczególnym wykorzystaniem nowatorskich rozwiązań informatycznych” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027.
5.2. Szczegóły dotyczące realizacji wskazanych części przedmiotu zamówienia określono w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
5.3. Wykonawca usługi będzie działał jako pełnomocnik Zamawiającego w trybie art. 37 ust. 4 ustawy PZP.
5.4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79900000-3 - Różne usługi branżowe i podobne

72200000-7 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 19.1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w pkt 19.2 SWZ. Za ofertę najkorzystniejszą – spośród ofert niepodlegających odrzuceniu – zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu kluczowego

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

9.1. Zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy PZP, w odniesieniu do posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, zgodnie z którym o udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który wykaże, że dysponuje (lub będzie dysponować) co najmniej 3 (trzema) osobami posiadającymi odpowiednie wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, które skieruje do realizacji zamówienia stanowiącymi tzw. personel kluczowy, tj.:
1) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Prawniczki/Prawnika oraz która spełnia jednocześnie następujące wymagania:
a) posiada uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata przez okres co najmniej 5 (pięciu) lat (licząc od dnia uzyskania uprawnień do wykonywania zawodu do upływu terminu składania ofert, z wyłączeniem przerw w wykonywaniu zawodu) oraz
b) w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w wykonaniu co najmniej 2 (dwóch) usług polegających na doradztwie formalno-prawnym w zakresie zamówień publicznych, a w tym co najmniej 1 (jedna) usługa dotyczyła doradztwa formalno-prawnego w zakresie przygotowania lub przeprowadzenia postępowania o udzielnie zamówienia publicznego w trybie konkurencyjnym o wartości równej lub przekraczającej progi unijne;
2) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Ekspertki/Eksperta w zakresie informatycznym oraz która spełnia jednocześnie następujące wymagania:
a) posiada niezbędną wiedzę techniczną – co oznacza znajomość parametrów technicznych i funkcjonalności platform edukacyjnych typu LMS, LCMS lub równoważnych,
b) posiada tytuł zawodowy magistra informatyki lub co najmniej 5 (pięć) lat doświadczenia w zakresie informatyki, oraz
c) w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, przez co najmniej 1 (jeden) rok świadczyła pracę lub usługi w zakresie związanym z wdrażaniem lub obsługą platform edukacyjnych typu LMS, LCMS lub równoważnych;
3) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Ekspertki/Eksperta w zakresie merytorycznym oraz która spełnia jednocześnie następujące wymagania:
a) posiada niezbędną wiedzę merytoryczną – co oznacza znajomość metodyki i specyfiki nauczania przedstawicieli zawodów medycznych z wykorzystaniem platform edukacyjnych typu LMS, LCMS lub równoważnych oraz
b) posiada co najmniej tytuł zawodowy magistra lub równorzędny.
UWAGA:
 wykonawca nie może wskazać tej samej osoby do pełnienia więcej niż jednej z opisanych powyżej funkcji,
 ilekroć w opisie warunku udziału w postępowaniu jest mowa o postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego należy przez to rozumieć także postępowanie prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej,
 ilekroć w opisie warunku udziału w postępowaniu jest mowa o uczestniczeniu w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego należy przez to rozumieć co najmniej udział w opracowaniu elementów specyfikacji warunków zamówienia,
 ilekroć w opisie warunku udziału w postępowaniu jest mowa o uczestniczeniu w przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego należy przez to rozumieć co najmniej udział w etapie badania lub oceny ofert,
 ilekroć w opisie warunku udziału w postępowaniu jest mowa o progach unijnych należy przez to rozumieć kwoty od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszenia o zamówieniu Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej, o których mowa w art. 3 ustawy PZP,
 postępowania muszą być przeprowadzone, tj. zakończone wyborem najkorzystniejszej oferty/ofert lub unieważnieniem postępowania,
 postępowanie uznaje się za przeprowadzone w trybie konkurencyjnym, jeżeli w danym trybie wymagana jest publikacja ogłoszenia o zamówieniu,
 w ramach doświadczenia poszczególnych osób możliwe jest wykazanie jednej usługi na potwierdzenie więcej niż jednego z opisanych dla poszczególnych osób warunków, a poszczególne usługi mogą być przedmiotem odrębnych umów lub jednej umowy,
 na potrzeby obliczania okresu doświadczenia zawodowego przyjmuje się że – jeżeli w tym samym okresie czasu (równolegle) dana osoba świadczyła usługi na rzecz więcej niż jednego podmiotu, liczba lat świadczenia usługi na rzecz każdego z tych podmiotów nie sumuje się,
 przyjmuje się, że jeden rok odpowiada 12 miesiącom, a termin wyrażony w miesiącach upływa w dniu poprzedzającym dzień odpowiadający liczbie dnia początkowego (np. okres od dnia 1 stycznia do 31 stycznia tego samego roku to jeden miesiąc, a okres od dnia 1 stycznia do 31 grudnia tego samego roku to 12 miesięcy). Jeżeli w ostatnim miesiącu terminu nie ma dnia odpowiadającego liczbie dnia początkowego, przyjmuje się, że termin upływa w ostatnim dniu tego miesiąca.
Ilekroć w SWZ jest mowa o radcy prawnym lub adwokacie, uznaje się, że stosowne warunki spełnia także osoba posiadająca uprawnienia do świadczenia pomocy prawnej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 823).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 15.2. Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia określonych w pkt 8 SWZ:
1) oświadczenie, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – sporządzone z wykorzystaniem wzoru przekazanego przez Zamawiającego wraz z wezwaniem do złożenia oświadczenia;
UWAGA: Dokumentami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej mogą być w szczególności umowy, wewnętrzne procedury lub standardy, które gwarantują zarówno niezależność, jak i poufność przy opracowaniu ofert przez przedsiębiorców należących do tej samej grupy kapitałowej (wyrok Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej z 19 maja 2009 r., C-538/07, Assitur, EU:C:2009:317, pkt 31).
2) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP – sporządzone z wykorzystaniem wzoru przekazanego przez Zamawiającego wraz z wezwaniem do złożenia oświadczenia – w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP.
15.4. W przypadku polegania przez wykonawcę na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, wykonawca zobowiązany jest złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 15.2 ppkt 2) SWZ, dotyczące tych podmiotów, potwierdzające, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania określone w SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 15.3. Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

14.4. Przedmiotowy środek dowodowy – wypełniony formularz Wykaz doświadczenia personelu kluczowego – tj. wypełniony formularz na potwierdzenie, że oferowane usługi spełniają wymagania dotyczące osób skierowanych do realizacji zamówienia określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia oraz na potrzeby oceny oferty w kryterium oceny ofert, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ, zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 19.5 SWZ, dotyczącymi opisu kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty oraz sposobu oceny ofert.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

14.9. Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy PZP jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie – w zakresie w jakim przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu spełniania wymagań określonych przez Zamawiającego. Przepisu art. 107 ust. 2 ustawy PZP nie stosuje się, w zakresie w jakim przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

14.2. Oferta, tj. wypełniony formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do SWZ, zawierający w szczególności oświadczenie dotyczące:
1) oferowanego przedmiotu zamówienia i łącznej ceny ofertowej za wykonanie zamówienia;
2) terminu wykonania zamówienia oraz warunków płatności;
3) akceptacji wszystkich postanowień SWZ i projektu umowy bez zastrzeżeń;
4) terminu związania ofertą;
5) częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, wraz z podaniem nazw tych podwykonawców (o ile są już znani);
6) wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, określające które usługi wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP.
14.3. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP – aktualne na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujące wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe – sporządzone z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2B do SWZ i dotyczące odpowiednio:
1) wykonawcy – potwierdzające brak podstaw wykluczenia (w zakresie wskazanym w SWZ) oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca samodzielnie wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
2) każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – potwierdzające brak podstaw wykluczenia (w zakresie wskazanym w SWZ) oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
14.5. Potwierdzenie umocowania do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby:
1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, a wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (w szczególności NIP lub inny Krajowy Numer Identyfikacyjny);
2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania – chyba że umocowanie do reprezentowania wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt 1 powyżej.
14.6. W przypadku polegania przez wykonawcę na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby:
1) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 125 ust. 5 ustawy PZP – potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu (w zakresie wskazanym w SWZ w odniesieniu do wykonawcy) oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby – sporządzone z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2B do SWZ;
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – potwierdzające, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określające w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

10.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. Oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie.
10.3. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.
10.4. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać brak podstaw wykluczenia. Wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie wykazać spełnianie warunków udziału w postępowaniu z uwzględnieniem wymagań określonych w pkt 9.1 SWZ
10.5. Zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy PZP w odniesieniu do warunku dotyczącego kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia określonego w pkt 9.1 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługę, do realizacji której te zdolności są wymagane.
10.6. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy PZP wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – w związku z wymaganiami określonymi w pkt 10.5 SWZ.
10.7. W przypadku wyboru, jako najkorzystniejszej, oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga przedstawienia kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.8. Umowa regulująca współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winna określać co najmniej: strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z wykonawców, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, czas obowiązywania umowy (obejmujący okres realizacji przedmiotu zamówienia, oraz okres gwarancji i rękojmi – jeżeli ma zastosowanie), wyłączenie możliwości wypowiedzenia umowy regulującej współpracę wykonawców przez którąkolwiek ze stron przed upływem okresu jej obowiązywania.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Dopuszcza się zmianę Umowy, która nie powoduje zmiany ogólnego charakteru Umowy, poprzez:
1) zmianę terminu realizacji przedmiotu Umowy określonego w § 3 ust. 1 Umowy w przypadku:
a) opóźnienia w zawarciu lub realizacji umów w sprawach zamówienia objętego Umową z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy – o czas wynikający z tego opóźnienia,
b) wystąpienia zdarzenia lub okoliczności spowodowanych siłą wyższą, tj. o charakterze nadzwyczajnym, na które Wykonawca ani Zamawiający nie mają wpływu lub wystąpieniu których Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie oraz z dołożeniem należytej zawodowej staranności, nie mogli zapobiec ani ich uniknąć lub przezwyciężyć, oraz które nie mogą być zasadniczo przypisane żadnej ze Stron, np. wystąpienie zdarzenia zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach albo działań osób trzecich uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu Umowy lub zamówienia objętego Umową – o czas wynikający z tego opóźnienia;
2) zmniejszenie kwoty wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu Umowy określonej w § 5 ust. 1 Umowy proporcjonalnie do wartości niezrealizowanej części Umowy, ustalonej z uwzględnieniem wartości procentowych określonych w Załączniku nr 1 do Umowy – w przypadku złożenia przez Zamawiającego oświadczenia o rezygnacji z przeprowadzania kolejnego postępowania o udzielenie zamówienia objętego Umową po co najmniej dwukrotnym nieskutecznym przeprowadzeniu postępowania w odniesieniu do tego samego przedmiotu zamówienia, co skutkuje nie zawarciem wszystkich planowanych umów w sprawach zamówienia objętego Umową;
3) zmianę osób, o których mowa w § 3 ust. 5 Umowy, pod warunkiem, że nowo wskazane osoby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji Postępowania oraz pod warunkiem wykazania, że nowo wskazana osoba uzyskałaby co najmniej taką samą ocenę co osoba zastępowana w ramach kryterium oceny ofert dotyczącego doświadczenia personelu kluczowego Wykonawcy określonego w Postępowaniu;
4) zmianę podwykonawcy, wprowadzenie podwykonawcy lub rezygnację z podwykonawcy, przy czym w przypadku, gdy Wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, powoływał się na zasoby danego podwykonawcy na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy PZP, zastosowanie mają postanowienia § 10 ust. 4 Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-15 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://cmkp.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/460887

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-15 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-13

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

6.4. Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy PZP Zamawiający informuje, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 129 150,00 złotych brutto.
8.6. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
8.7. Wykluczenie wykonawcy następuje na okres wskazany odpowiednio w art. 111 ustawy PZP albo w art. 7 ust. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.