Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00578785/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa utworzenia i obsługa interaktywnej strony internetowej BCU w ramach realizowanego projektu pn. "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w Powiecie Niżańskim ..."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Niżański
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409198
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Wolności 2
1.5.2.) Miejscowość: Nisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158412700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gm@powiatnizanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnizanski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9e545723-99b3-4da1-8e2d-66f997d542981.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa utworzenia i obsługa interaktywnej strony internetowej BCU w ramach realizowanego projektu pn. "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w Powiecie Niżańskim ..."2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e545723-99b3-4da1-8e2d-66f997d54298
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00671094
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052348/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Opracowanie i obsługa interaktywnej strony internetowej w ramach zadania "Wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest finansowane ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach konkursu „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU), realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs)”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00578785
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GM.272.66.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 67500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa utworzenia i obsługa interaktywnej strony internetowej BCU w ramach realizowanego projektu pn. „Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w Powiecie Niżańskim – w dziedzinie Energetyka”
Zakres zamówienia obejmuje stworzenie, uruchomienie i utrzymanie nowoczesnej oraz funkcjonalnej strony internetowej dla Branżowego Centrum Umiejętności w Powiecie Niżańskim. Strona ma służyć jako główna platforma informacyjna centrum, prezentując ofertę, aktualności oraz udostępniając użytkownikom dostęp do zasobów edukacyjnych i linków platformy e-learningowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Opis Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 8.
W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający w odniesieniu do wskazanych wprost w opisie przedmiotu zamówienia parametrów czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w opisie przedmiotu zamówienia, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by te równoważność potwierdzały Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadających się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowania materiałów. W przypadku użycia w SWZ lub w załącznikach do SWZ odniesień do norm, europejskich ocen technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych. Wykonawca analizując dokumentację powinien założyć, ze każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 72400000-4 - Usługi internetowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 17
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 17
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROSPEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520822290
7.3.3) Ulica: Łopuszańska
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-817
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Termin realizacji umowy w zakresie dostawy i wdrożenia strony internetowej wraz z przekazaniem dokumentacji powykonawczej i przeprowadzeniem instruktażu dla użytkowników i administratorów - 90 dni od podpisania umowy.
2. Termin realizacji umowy w zakresie utrzymania i wsparcia technicznego strony internetowej - do dnia 30.06.2026 r.
INNE PRZETARGI Z NISKA
- Odbiór, transport oraz unieszkodliwianie odpadów medycznych wytwarzanych przez Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nisku
- Wzmocnienie potencjału kształcenia ogólnego w Powiecie Niżańskim
- Wzmocnienie potencjału szkół zawodowych w Powiecie Niżańskim
- Bieżące remonty i konserwacja dróg gminnych położonych na terenie Gminy i Miasta Nisko w 2025 roku
więcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi dzierżawy włókien światłowodowych pomiędzy oddziałami Muzeum Historycznego Miasta Krakowa wraz z dostosowaniem infrastruktury sieciowej
- Wykonanie portalu internetowego oraz aplikacji mobilnej dla Państwowego Muzeum na Majdanku
więcej: Usługi internetowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.