Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00550447/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona Cmentarza Centralnego w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Szczecin - Zakład Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684232
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ku Słońcu 125A
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-080
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klaudia.szuba@zuk.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zuk.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona Cmentarza Centralnego w Szczecinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85133624-c304-4475-a4b0-f0f7b0b5c782
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00671099
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00550447
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: C/46/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres przedmiotu zamówienia:
1) ochrona mienia na Cmentarzu Centralnym przed kradzieżą i dewastacją oraz ochronę
osób przebywających na Cmentarzu Centralnym przed napadami,
2) kontrola podmiotów gospodarczych świadczących usługi na terenie Cmentarza Centralnego poprzez:
a) sprawdzanie wydawanych przez Zamawiającego zezwoleń na wykonywane usługi,
b) kontrolę wwożonych i wywożonych elementów nagrobków,
c) sprawdzanie zgodności miejsc wykonywanych usług z miejscami określonymi w treści zezwoleń wydanych przez Zamawiającego,
3) kontrola ruchu wszystkich pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających z terenu Cmentarza Centralnego wg wydanych przepustek na wjazd lub zakupionych w Systemie Mobilnej Karty Miejskiej,
4) zapobieganie aktom wandalizmu oraz eliminowanie kradzieży nagrobków i roślin,
5) egzekwowanie przestrzegania obowiązujących przepisów porządkowych,
6) kontrola wwozu i wywozu odpadów,
7) monitoring pomieszczeń biurowych administracji Cmentarza Centralnego i siedziby Zamawiającego,
8) patrolowanie terenu:
a) w dniu 29.11.2024 r., w godz. 10.00 - 17.00 – 1 patrol 2-osobowy pieszy,
b) od 30.11.2024 r. do 31.03.2025 r., w godz. 7.00 - 17.00 – 1 patrol 2-osobowy,
pieszy,
c) od 01.04.2025 r. do 02.11.2025 r., w godz. 6.00 – 18.00 - 1 patrol 2–osobowy,
rowerowy,
d) od 03.11.2025 r. do 27.11.2025 r., w godz. 7.00 - 17.00 – 1 patrol 2-osobowy
pieszy,
e) od 29.11.2024 r. od godz. 10.00 do 28.11.2025 r. do godz. 10.00 - całodobowo (stale, bez opuszczania terenu cmentarza, z wyjątkiem tankowania
paliwa 1x w tygodniu) – 1 patrol 2–osobowy zmotoryzowany (patrol wykona
ok. 20 km dziennie),
9) obsługa Bramy Głównej Cmentarza Centralnego:
a) w dniu 29.11.2024 r., w godz. 10.00 - 18.00,
b) od 30.11.2024 r. do 31.03.2025 r., w godz. 6.00 - 18.00 - od poniedziałku
do piątku (z wyłączeniem dni świątecznych),
c) od 01.04.2025 r. do 02.11.2025 r., w godz. 6.00 - 21.00 - od poniedziałku
do piątku (oprócz dni świątecznych, z wyjątkiem Dnia Wszystkich Świętych),
d) od 03.11.2025 r. do 27.11.2025 r., w godz. 6.00 - 18.00 - od poniedziałku
do piątku (z wyłączeniem dni świątecznych),
e) w dniu 28.11.2025 r., w godz. 6.00 - 10.00,
f) od 30.11.2024 r. do 22.11.2025 r., w godz. 7.00 - 16.00 – obsługa Bramy
Głównej Cmentarza Centralnego w soboty,
10) otwieranie i zamykanie bram Cmentarza Centralnego zgodnie z jego godzinami
otwarcia i zamknięcia,
11) oznakowanie bram i furtek Cmentarza Centralnego nazwą Wykonawcy i jego
nr telefonu,
12) wsparcie zmotoryzowanej grupy szybkiego reagowania (co najmniej dwuosobowej)
o gwarantowanym czasie dojazdu do chronionego obiektu, nie dłuższym niż
15 minut od otrzymania wezwania,
13) wyposażenie patroli w systemy kontroli wartowników oparte na technologii GPS,
z możliwością weryfikacji wykonanych tras w czasie przeszłym i teraźniejszym,
w tym:
a) pozycjonowanie patroli w czasie rzeczywistym oraz archiwalne odwzorowanie
przebiegu tras patroli (w tym postojów, zatrzymań, prędkości, pobytu
w zdefiniowanych miejscach, przejazdu trasą),
b) tworzenie dowolnych raportów patroli np. dziennych, miesięcznych,
weekendowych, zatrzymań, postojów, pobytów w zdefiniowanych obszarach,
przejazdów alejami,
c) zaplanowanie przebiegu tras wraz z możliwością ich późniejszej weryfikacji,
d) nieodpłatne udostępnianie w formie elektronicznej - na każde żądanie
Zamawiającego - dziennych raportów tras wykonanych przez patrole,
14) zapewnienie mobilnych zestawów telewizji przemysłowej, czyli:
a) 1 kamera na Bramie Głównej rejestrująca nr rejestracyjny każdego pojazdu wjeżdżającego i wyjeżdżającego w terenu Cmentarza Centralnego
i zapewniająca automatyczne generowanie raportów dziennych oraz archiwizację do 30 dni na platformie udostępnionej przez Zamawiającego,
b) 3 kamery GSM (foto-pułapki) z możliwością nagrywania filmów z dodatkowym wyposażeniem w zapasowy komplet akumulatorów (kamery przewidziane
do montażu na drzewach, w tym na Kwaterze Wojennej i na Kwaterze Zasłużonych, z możliwością zmiany lokalizacji raz w miesiącu); charakterystyka kamery:
A. możliwość robienia zdjęć i nagrywania filmów,
B. kąt widzenia obiektywu 100o,
C. możliwość wykonywania wysokiej jakości zdjęć – rozdzielczość
12-megapikseli (rozpoznawalność małych przedmiotów z odległości 25 m,
np. tablicy rejestracyjnej),
D. własne, niezależne źródło zasilania – akumulatorki AA,
E. 3 czujniki ruchu (zasięg do 25 m),
F. diody podczerwieni umożliwiające rejestrowanie zdarzeń w nocy,
G. zastosowanie niewidocznego dla ludzkiego oka pasma światła
podczerwonego (brak błysku i wyeliminowany efekt żarzenia się diod),
H. karta pamięci (do 32 GB),
I. moduł GSM umożliwiający wysyłanie zdjęć w momencie rejestrowania
ruchu,
c) 1 kamera stała obrotowa wraz z masztem i montażem przy Bramie nr 2,
d) 1 kamera stała obrotowa wraz z masztem i montażem przy Bramie nr 9,
e) 1 kamera stała wraz z montażem w Kaplicy Głównej Cmentarza Centralnego
- dobór kamer, wysokości masztów i podłączenie po stronie Wykonawcy,
f) stałe udostępnienie podglądu kamer, w czasie rzeczywistym, obsłudze Bramy
Głównej Cmentarza Centralnego,
g) ciągła rejestracja i transmisja z 3 kamer oraz archiwizacja (do 10 dni),
h) zamontowanie kamer i podłączenie za pomocą zdalnego centrum monitorowania
oraz reagowania na zauważone zdarzenia, do punktu ochrony przy Bramie
Głównej Cmentarza Centralnego, wraz z dodatkowym wyposażeniem odbioru
obrazu i możliwością 10-krotnego jego przybliżenia,
15) konserwacja urządzeń monitorujących – co kwartał, tj.
a) w grudniu 2024 r.,
b) w marcu 2025 r.,
c) w czerwcu 2025 r.,
d) we wrześniu 2025 r.
2. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z najwyższą starannością wymaganą
od podmiotu profesjonalnie świadczącego tego typu usługi, na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości prac, zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, a także SWZ i ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych – wzór stanowi załącznik A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1313527,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1425642,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1313527,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): 1) SIGN 4 Security Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 2) SIGN Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 3) SIGN Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, 4) SIGN System Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 5) STEKOP Spółka Akcyjna, 6) Agencja Ochrony VEGA SECURITY Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8522675066
7.3.3) Ulica: ul. Władysława Szafera 3/5/7
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-245
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1313527,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-29 do 2025-11-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Organizacja i przeprowadzenie dwudniowego szkolenia wraz z noclegiem i wyżywieniem dla pracowników Publicznych Służb Zatrudnienia pn. "Kodeks postępowania administracyjnego (KPA)
- Zakup i sukcesywna dostawa akumulatorów na podstawie zamówień do SpW będącego na zaopatrzeniu 15 WOG
- "Wykonanie okresowych kontroli stanu technicznego drogowych obiektów inżynierskich zlokalizowanych w ciągu dróg krajowych na terenie województwa zachodniopomorskiego w 2025 r." z podziałem na 7 części
- Komp. konc pop komf odwodn w zlewni Osówki w Szcz. Wykonanie PFU dla konc techniczno-kosztowej zagosp wód opad i roztop w Szcz dla Jednostek Odwod 03 Centrum-Północ, 06 Potoki Wzgórza, 07 Warszewiec
- Dostawa oleju napędowego do OT Nowe Linie
- Dostawa samochodu przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami wraz z windą do transportu osób na wózkach inwalidzkich
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA IBPRS-PIB W PODZIALE NA ZADANIA
- FIZYCZNA I TECHNICZNA OCHRONA MIENIA Z DOZOROWANIEM TERENÓW MUZEUM BUDOWNICTWA LUDOWEGO W SANOKU TJ. PARKU ETNOGRAFICZNEGO PRZY UL. RYBICKIEGO 3 ORAZ BUDYNKÓW PRZY UL. TRAUGUTTA 3
- Ochrona fizyczna i monitorowanie systemów zabezpieczenia technicznego obiektów oraz ochrona imprez i meczy ligowych dla Urzędu Miasta Chorzów oraz Jednostek podległych" - podzielona na 2 części
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY FIZYCZNEJ W TRAKCIE MECZÓW ŻUŻLOWYCH GKM GRUDZIĄDZ S.A. W SEZONACH 2025-2026
- Usługi ochrony osób i mienia
- Usługę ochrony osób i mienia Wrocławskiego Teatru Lalek we Wrocławiu w okresie 24 miesięcy
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.