eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdañskDostawa chromatografu gazowego z detektorem p³omieniowo- jonizacyjnym (FID)



Og³oszenie z dnia 2024-12-23

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa chromatografu gazowego z detektorem p³omieniowo- jonizacyjnym (FID)

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Politechnika Gdañska

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Wydzia³ Chemiczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gdañsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne.wch@pg.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pg.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa chromatografu gazowego z detektorem p³omieniowo- jonizacyjnym (FID)

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-15369d5e-8fbb-4b31-85ef-3e8f4bd8e13e

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00671187

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Przedmiotowe postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim.
2. Postêpowanie oznaczone jest numerem sprawy (numerem referencyjnym) ZP/270/008/D/24. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê tym numerem sprawy lub numerem og³oszenia.
3. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywaæ siê bêdzie drog± elektroniczn± za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, zwanej dalej Platform±, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings lub poczty elektronicznej.
4. Wykonawca, który zamierza z³o¿yæ ofertê w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na platformie zakupowej.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE. L. z 2016 r. nr 119, str. 1; zm.: Dz. U. UE.L. z 2018 r. Nr 127, str. 2), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Gdañska z siedzib±
w 80-233 Gdañsk przy ul. G. Narutowicza 11/12;

b) inspektorem ochrony danych osobowych w Politechnice Gdañskiej jest mgr in¿. Pawe³ Baniel, tel. +48 58 348-66-29, e-mail: iod@pg.edu.pl;

c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
nr ZP/270/008/D/24 pn. Dostawa chromatografu gazowego z detektorem p³omieniowo- jonizacyjnym (FID), prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;

d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ust.1 oraz art. 74 ustawy
Pzp;

e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania, a je¿eli okres trwa³o¶ci projektu, na rzecz którego dokonywany jest zakup bêdzie d³u¿szy, to co najmniej do koñca okresu trwa³o¶ci tego projektu;

f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym
z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;

g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;

h) posiada Pani/Pan:

− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;

− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);

− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);

− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

i) nie przys³uguje Pani/Panu:

− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;

− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Stosownie do art. 19 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy informuje o ograniczeniach,
o których mowa w art. art. 19 ust. 2 i 3 oraz art. 75 ustawy Pzp:

1) w przypadku, gdy Wykonawca skorzysta z prawa do uzyskania potwierdzenia, czy przetwarzane s± dotycz±ce go dane osobowe, to Zamawiaj±cy bêdzie uprawniony do ¿±dania od Wykonawcy dodatkowych informacji precyzuj±cych ¿±danie (np. nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia);

2) w przypadku, gdy Wykonawca skorzysta z prawa do ograniczenia przetwarzania jego danych osobowych, to Zamawiaj±cy bêdzie uprawniony do przetwarzania tych danych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/270/008/D/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa chromatografu gazowego z detektorem p³omieniowo- jonizacyjnym (FID), zgodnie z parametrami technicznymi okre¶lonymi w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia, bêd±cym za³±cznikiem nr 1 do SWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê, wniesienie oraz instalacjê i uruchomienie oraz szkolenie pracowników Zamawiaj±cego w terminie do 8 tygodni od dnia zawarcia umowy. Jest to maksymalny termin realizacji przedmiotu umowy liczony od dnia zawarcia umowy do dnia podpisania protoko³u zdawczo – odbiorczego, bez uwag.
Przedmiot zamówienia musi byæ fabrycznie nowy, pochodz±cy z bie¿±cej produkcji, wolny od wszelkich wad i uszkodzeñ, bez wcze¶niejszej eksploatacji i nie mo¿e byæ przedmiotem praw osób trzecich.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 38432200-4 - Chromatografy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowy

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. Zamawiaj±cy ¿±da, aby Wykonawca z³o¿y³ wraz z ofert± przedmiotowe ¶rodki dowodowe:
aktualne na dzieñ sk³adania ofert, przedmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce, ¿e oferowany przedmiot zamówienia spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego w SWZ tj. szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ wraz
z dokumentacj± techniczn± potwierdzaj±c± wymagania dotycz±ce przedmiotu zamówienia.
Przez dokumentacjê techniczn± Zamawiaj±cy rozumie specyfikacje techniczne udostêpniane przez producentów, karty katalogowe, wzorniki, atesty, certyfikaty, listy autoryzacyjne, opisy wraz z rysunkami obrazuj±cymi proponowane rozwi±zania lub opisy sporz±dzone przez Wykonawcê na ich podstawie wraz ze wskazaniem ¼róde³ pochodzenia przedstawionych informacji, np. adres strony www. producenta zawieraj±cej opis oferowanego przedmiotu zamówienia.
Wskazane w dokumentacji technicznej ¼ród³a informacji, na podstawie których zosta³y sporz±dzone musz± byæ weryfikowalne w okresie prowadzonego postêpowania.
Dokumentacja techniczna musi potwierdzaæ wymagane parametry techniczne oferowanych przedmiotów zamówienia wyszczególnionych w za³±czniku nr 1 do SWZ i byæ oznaczona przez Wykonawcê w sposób umo¿liwiaj±cy ³atw± identyfikacjê parametru, którego dotyczy.
2. Zamawiaj±cy zaakceptuje równowa¿ne przedmiotowe ¶rodki dowodowe, je¶li potwierdzaj±, ¿e oferowany przedmiot zamówienia spe³nia okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania, cechy lub kryteria, wyszczególnione w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie wy¿ej wymienionych dokumentów w jêzyku angielskim bez t³umaczenia na jêzyk polski je¿eli jest to specjalistyczna dokumentacja techniczna sporz±dzona oryginalnie w tym jêzyku.
4. Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie wskazanych powy¿ej przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Dokumentacja techniczna przez któr± Zamawiaj±cy rozumie specyfikacje techniczne udostêpniane przez producentów, karty katalogowe, wzorniki, atesty, certyfikaty, listy autoryzacyjne, opisy wraz z rysunkami obrazuj±cymi proponowane rozwi±zania lub opisy sporz±dzone przez Wykonawcê na ich podstawie wraz ze wskazaniem ¼róde³ pochodzenia przedstawionych informacji, np. adres strony www. producenta zawieraj±cej opis oferowanego przedmiotu zamówienia

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Pe³nomocnictwo dla osoby reprezentuj±cej Wykonawcê - o ile dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie niniejszego zamówienia.
2) Wykonawcy musz± ustanowiæ Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu
o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Pe³nomocnictwo musi byæ za³±czone do oferty wspólnej Wykonawców. Wymagania dotycz±ce pe³nomocnictwa Zamawiaj±cy okre¶li³ w rozdz. XIX ust. 3 pkt 8 SWZ.
Pe³nomocnictwo mo¿e byæ udzielone w szczególno¶ci:
a) ³±cznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument)
b) oddzielnie przez ka¿dego z Wykonawców (tyle dokumentów ilu Wykonawców).
W tre¶ci pe³nomocnictwa zaleca siê wymieniæ wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia i wskazaæ ich pe³nomocnika.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia solidarnie odpowiadaj± za podpisanie i wykonanie umowy.
5) W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia jako najkorzystniejszej, przed zawarciem umowy Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ Zamawiaj±cemu kopiê umowy reguluj±cej ich wspó³pracê.
6) Ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oddzielnie musi wykazaæ, ¿e nie podlega wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego sk³ada o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale XV ust. 9 SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia w tre¶ci Umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Niniejsza umowa mo¿e ulec zmianie na zasadach okre¶lonych w ustawie Pzp i niniejszej Umowie.
3. Zamawiaj±cy w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian w umowie, na warunkach okre¶lonych poni¿ej
1) W przypadku zmiany obowi±zuj±cych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przepisów dotycz±cych wysoko¶ci stawek podatku od towarów i us³ug (VAT) w zakresie obejmuj±cym przedmiot zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ odpowiedniej zmiany w tym zakresie.
Cena umowy mo¿e ulec zmianie w przypadku obni¿enia lub podwy¿szenia stawki podatku VAT na skutek zmiany obowi±zuj±cych przepisów.
a) Ka¿da ze Stron jest uprawniona z³o¿yæ drugiej Stronie pisemny wniosek o zmianê umowy w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po wej¶ciu w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug. Wniosek powinien zawieraæ uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstawy prawnej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz dok³adne wyliczenie kwoty nale¿nej Wykonawcy po zmianie umowy.
b) Obowi±zek wykazania wp³ywu zmian stawki podatku VAT na zmianê ceny umowy nale¿y do wnioskodawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany umowy.
2) Termin wykonania przedmiotu umowy, ustalony w umowie mo¿e ulec zmianie, w przypadku wyst±pienia dzia³ania si³y wy¿szej, o której mowa w § 8 niniejszej umowy.
W wy¿ej wymienionych okoliczno¶ciach Strony ustal± nowy termin umowny, z tym ¿e zakres zmiany terminu musi byæ proporcjonalny do przyczyny jaka j± spowodowa³a i wywo³anych ni± skutków dla Wykonawcy.
Do wniosku o zmianê terminu wykonania przedmiotu umowy, Wykonawca do³±czy uzasadnienie faktyczne i prawne oraz kalkulacjê wp³ywu wyst±pienia okoliczno¶ci uzasadniaj±cej zmianê terminu na ten termin. Z uzasadnienia Wykonawcy musi wynikaæ, i¿ przed³u¿enie terminu wykonania umowy jest konieczne mimo pe³nego zaanga¿owania Wykonawcy. Do wniosku o zmianê terminu Wykonawca zobowi±zany jest za³±czyæ dokumenty wykazuj±ce istnienie niezale¿nych od Wykonawcy przyczyn przed³u¿enia terminu. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ dodatkowych dokumentów od Wykonawcy.
3) W zakresie przedmiotu umowy
Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zamiany aparatury lub sprzêtu bêd±cych przedmiotem umowy, wskazanych w ofercie Wykonawcy na inne o wy¿szych parametrach technicznych lub o wy¿szej funkcjonalno¶ci w przypadku, gdy na skutek okoliczno¶ci nie le¿±cych po stronie Wykonawcy nie bêd± one dostêpne na rynku w chwili realizacji przedmiotu umowy. Taka zmiana nast±pi po uprzedniej, pisemnej akceptacji ze strony Zamawiaj±cego. Obowi±zek pisemnego poinformowania Zamawiaj±cego o konieczno¶ci zamiany sprzêtu lub oprzyrz±dowania bêd±cych przedmiotem umowy i uzyskanie pisemnej zgody Zamawiaj±cego na proponowan± zamianê spoczywa na Wykonawcy.
Zamiana taka nie mo¿e spowodowaæ zmiany ceny przedmiotu umowy wynikaj±cej z oferty Wykonawcy dla danej czê¶ci przedmiotu umowy.
4. Ka¿da zmiana umowy wymaga zgody drugiej Strony, z zastrze¿eniem odmiennych postanowieñ umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-07 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1) Ofertê nale¿y z³o¿yæ drog± elektroniczn± za po¶rednictwem Platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-07 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.