Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00589178/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zimowe utrzymanie dróg”
- wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych
w sezonie zimowym 2024/2025 z podziałem na 4 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Gostyniński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016100
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Romana Dmowskiego 13
1.5.2.) Miejscowość: Gostynin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 242357981
1.5.8.) Numer faksu: 242357985
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gostynin.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gostynin.powiat.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f8211758-e399-4dd1-bb06-43ce1abcdc821.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zimowe utrzymanie dróg”- wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych
w sezonie zimowym 2024/2025 z podziałem na 4 części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8211758-e399-4dd1-bb06-43ce1abcdc82
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00671258
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011053/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Zimowe utrzymanie dróg” - wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025 z podziałem na 4 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00589178
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IP.272.12.2024.ZDP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 254047,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Na każdym obszarze do wykonania są następujące zadania:• odśnieżanie dróg powiatowych,
• zwalczanie śliskości w miejscach wyznaczonych na załączniku nr 8 do SWZ. Zużycie mieszanki piasku i soli do zwalczania śliskości 60-100mg/m2, solanki 10-20mg/m2.
• Obszar II, III i IV: przygotowanie mieszanki w proporcji 30% soli i 70% piasku wraz z załadunkiem na piaskarki. Wykonawca przygotowuje we własnym zakresie mieszkankę piasku z solą (z materiałów zakupionych przez Wykonawcę), składuje je na własnym placu oraz dysponuje własnym sprzętem do jej załadunku na piaskarki i solarki,
• Obszar I: przygotowanie solanki i załadunek na solarkę. Wykonawca przygotowuje we własnym zakresie sól (z materiałów zakupionych przez Wykonawcę), składuje je na własnym placu oraz dysponuje własnym sprzętem do jej załadunku na piaskarki i solarki,
Zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach powiatowych na terenie Powiatu Gostynińskiego zostały opracowane zgodnie z wytycznymi ujętymi w Zarządzeniu nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25 października 1994 roku.
Obszar I należy utrzymywać zgodnie ze standardami nr IV-VI natomiast obszar II, III, IV zgodnie ze standardami V-VI
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 49394,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Na każdym obszarze do wykonania są następujące zadania:• odśnieżanie dróg powiatowych,
• zwalczanie śliskości w miejscach wyznaczonych na załączniku nr 8 do SWZ. Zużycie mieszanki piasku i soli do zwalczania śliskości 60-100mg/m2, solanki 10-20mg/m2.
• Obszar II, III i IV: przygotowanie mieszanki w proporcji 30% soli i 70% piasku wraz z załadunkiem na piaskarki. Wykonawca przygotowuje we własnym zakresie mieszkankę piasku z solą (z materiałów zakupionych przez Wykonawcę), składuje je na własnym placu oraz dysponuje własnym sprzętem do jej załadunku na piaskarki i solarki,
• Obszar I: przygotowanie solanki i załadunek na solarkę. Wykonawca przygotowuje we własnym zakresie sól (z materiałów zakupionych przez Wykonawcę), składuje je na własnym placu oraz dysponuje własnym sprzętem do jej załadunku na piaskarki i solarki,
Zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach powiatowych na terenie Powiatu Gostynińskiego zostały opracowane zgodnie z wytycznymi ujętymi w Zarządzeniu nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25 października 1994 roku.
Obszar I należy utrzymywać zgodnie ze standardami nr IV-VI natomiast obszar II, III, IV zgodnie ze standardami V-VI
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 55365,12 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Na każdym obszarze do wykonania są następujące zadania:• odśnieżanie dróg powiatowych,
• zwalczanie śliskości w miejscach wyznaczonych na załączniku nr 8 do SWZ. Zużycie mieszanki piasku i soli do zwalczania śliskości 60-100mg/m2, solanki 10-20mg/m2.
• Obszar II, III i IV: przygotowanie mieszanki w proporcji 30% soli i 70% piasku wraz z załadunkiem na piaskarki. Wykonawca przygotowuje we własnym zakresie mieszkankę piasku z solą (z materiałów zakupionych przez Wykonawcę), składuje je na własnym placu oraz dysponuje własnym sprzętem do jej załadunku na piaskarki i solarki,
• Obszar I: przygotowanie solanki i załadunek na solarkę. Wykonawca przygotowuje we własnym zakresie sól (z materiałów zakupionych przez Wykonawcę), składuje je na własnym placu oraz dysponuje własnym sprzętem do jej załadunku na piaskarki i solarki,
Zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach powiatowych na terenie Powiatu Gostynińskiego zostały opracowane zgodnie z wytycznymi ujętymi w Zarządzeniu nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25 października 1994 roku.
Obszar I należy utrzymywać zgodnie ze standardami nr IV-VI natomiast obszar II, III, IV zgodnie ze standardami V-VI
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 62231,04 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Na każdym obszarze do wykonania są następujące zadania:• odśnieżanie dróg powiatowych,
• zwalczanie śliskości w miejscach wyznaczonych na załączniku nr 8 do SWZ. Zużycie mieszanki piasku i soli do zwalczania śliskości 60-100mg/m2, solanki 10-20mg/m2.
• Obszar II, III i IV: przygotowanie mieszanki w proporcji 30% soli i 70% piasku wraz z załadunkiem na piaskarki. Wykonawca przygotowuje we własnym zakresie mieszkankę piasku z solą (z materiałów zakupionych przez Wykonawcę), składuje je na własnym placu oraz dysponuje własnym sprzętem do jej załadunku na piaskarki i solarki,
• Obszar I: przygotowanie solanki i załadunek na solarkę. Wykonawca przygotowuje we własnym zakresie sól (z materiałów zakupionych przez Wykonawcę), składuje je na własnym placu oraz dysponuje własnym sprzętem do jej załadunku na piaskarki i solarki,
Zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach powiatowych na terenie Powiatu Gostynińskiego zostały opracowane zgodnie z wytycznymi ujętymi w Zarządzeniu nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25 października 1994 roku.
Obszar I należy utrzymywać zgodnie ze standardami nr IV-VI natomiast obszar II, III, IV zgodnie ze standardami V-VI
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 87056,64 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 21.11.2024r. do godziny 9:00 wpłynęła 1 oferta w części I, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt.10 ustawy z dnia 11 września 2019r., Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz.U. z 2024r., poz. 1320t.j.)
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76128,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76128,39 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57413,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61632,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57413,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU KOP-MASZ Andrzej Sztopel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9710309272
7.3.4) Miejscowość: Górki Pierwsze
7.3.5) Kod pocztowy: 09-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57413,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64206,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83255,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64206,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Adamczyk Żaneta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9710682338
7.3.4) Miejscowość: Anatolin
7.3.5) Kod pocztowy: 09-541
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64206,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68280,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83914 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68280,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MARGO" Marek Przewłocki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9710281504
7.3.4) Miejscowość: Janki
7.3.5) Kod pocztowy: 09-550
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U. ADAMCZYK Żaneta Adamczyk
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U. ADAMCZYK Żaneta Adamczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68280,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z GOSTYNINA
więcej: przetargi w Gostyninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowe zimowe utrzymanie przejezdności na terenie Sołectwa Rdzawka w sezonie zimowym 2024-2025" - III postępowanie
- Sprzątanie pomieszczeń i terenu zewnętrznego Sądu Rejonowego w Białej Podlaskiej
- Utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni na terenie Gminy Rychwał
- Świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania budynku Krakowskiego Teatru Variete przy ul. Grzegórzeckiej 71 w Krakowie wraz z terenem przylegającym
- Usługa sprzątania budynku Podkarpackiego Centrum Nauki
- Zimowe utrzymanie dróg 2024/2025 Cz. 1 i 10
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.