Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00619968/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiocie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenów niezamieszkałych należących do Gminy Gołdap
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gołdap
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671231
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 14
1.5.2.) Miejscowość: Gołdap
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: +48876156000
1.5.8.) Numer faksu: +48876150800
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pom@goldap.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.goldap.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6c84fbca-236d-4a19-a7ae-2cbdadb8c46f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiocie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenów niezamieszkałych należących do Gminy Gołdap2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c84fbca-236d-4a19-a7ae-2cbdadb8c46f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00671588
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052753/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Odbiór, zagospodarowanie i transport odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych należących do Gminy Gołdap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00619968
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-WGK.271.46.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia części 1 jest wykonanie usługi polegającej na:- opróżnianiu, odbiorze i zagospodarowaniu odpadów niesegregowanych (zmieszanych) z koszy ulicznych o poj. 35 l - 70 l w ogólnej ilości. 187 szt. koszy zlokalizowanych na terenie miasta Gołdap wraz z utrzymaniem i zachowaniem odpowiedniej czystości wokół koszy,
- usługa opróżniania koszy świadczona będzie w dni powszednie:
• w poniedziałki z terenu całego miasta,
• w środy (w miesiącach od czerwca do sierpnia) z centrum miasta ograniczonego ulicami: Szkolna, Słoneczna, Żeromskiego, Górna, Partyzantów, Warsztatowa,
• w piątki (w miesiącach od stycznia do mają oraz od września do grudnia) z centrum miasta ograniczonego ulicami: Szkolna, Słoneczna, Żeromskiego, Górna, Partyzantów, Warsztatowa oraz Paderewskiego,
• w piątki (w miesiącach od czerwca do sierpnia) z terenu całego miasta.
Wykaz ilości koszy i harmonogram ich opróżniania i odbioru został przedstawiony w załączniku nr 12.1
Szczegółowy opis sposobu wykonania części 1 przedmiotu zamówienia opisany został w załączniku nr 11.1 do SWZ,
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 268936,63 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów ze sprzątania ogólnodostępnych terenów miejskich (sprzątanie śmieci z ulic, placów, skwerków, alejek, parkingów)Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na:
- odbiorze i zagospodarowaniu odpadów ze sprzątania bieżącego ogólnodostępnych terenów miejskich (sprzątanie odpadów z ulic, placów, skwerków, alejek, parkingów) przez pracowników publicznych z prac interwencyjnych oraz akcji typu "sprzątanie świata",
- ww. odpady gromadzone będą w kontenerach o pojemności 1100 l, 660 l, 240 l w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz w workach o pojemności 60l lub 120 l zostawianych do odbioru na chodnikach, skwerkach, parkingach, placach, trawnikach itp.,
- Wykonawca w ramach niniejszej umowy zobowiązany jest do odbioru następujących frakcji odpadów komunalnych: odpady pozostałe po segregacji (zmieszane), szkło, papier, metale i tworzywa sztuczne oraz bioodpady.
- odpady selektywnie zbierane będą umieszczane w workach o odpowiedniej kolorystyce,
- odbiór odpadów polegać będzie na telefonicznym lub pisemnym (e-mail) zgłoszeniu Zamawiającego odbioru worków lub opróżnienia kontenera wraz z podaniem dokładnej lokalizacji i ilości odpadów do odbioru.
Szczegółowy opis sposobu wykonania części 2 przedmiotu zamówienia opisany został w załączniku nr 11.2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 88385,58 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Dzierżawa pojemników, odbiór i transport odpadów komunalnych z targowiska miejskiego w Gołdapi1. Dostawa i dzierżawa pojemników na odpady, będących własnością lub w dyspozycji Wykonawcy i ustawieniu ich na targowisku miejskim w następujących ilościach:
a) 3 pojemniki o pojemności 1100 l w kolorze czarnym na odpady pozostałe po segregacji (zmieszane),
b) 3 pojemniki o pojemności 1100 l w kolorze niebieskim na odpady papieru i tektury,
c) 2 pojemniki o pojemności 1100 l w kolorze żółtym na odpady metali i tworzyw sztucznych;
2. Wszystkie dostarczone przez Wykonawcę pojemniki winny być sprawne, zamykane i mieć estetyczny wygląd.
3. Odbiór i zagospodarowanie frakcji ww. odpadów z terenu targowiska miejskiego położonego przy ulicy Polnej 2B w Gołdapi.
Szczegółowy opis sposobu wykonania części 3 przedmiotu zamówienia opisany został w załączniku nr 11.3 do SWZ,
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 43195,21 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - Dzierżawa pojemników, odbiór i transport odpadów komunalnych z cmentarzy komunalnych położonych na terenie Gminy Gołdap1. Dzierżawa pojemników poprzez dostawę pojemników na odpady, będących własnością Wykonawcy, ustawionych w miejscach, kolorystyce i ilościach wskazanych przez Zamawiającego, tj.:
a) dostawa 23 pojemników o pojemności 1100 l w kolorystyce czarnej na odpady zmieszane w ilości 20 pojemników na cmentarz przy ul. Gumbińskiej i ul. Zadumy w Gołdapi, 2 pojemników na cmentarz w Grabowie oraz 1 pojemnik na cmentarz przy ul. Cmentarnej w Gołdapi,
b) dostawa 17 pojemników o pojemności 1100 l w kolorystyce brązowej na odpady ulegające biodegradacji w ilości 14 pojemników na cmentarz przy ul. Gumbińskiej i ul. Zadumy w Gołdapi, 2 pojemników na cmentarz w Grabowie oraz 1 pojemnik na cmentarz przy ul. Cmentarnej w Gołdapi,
c) dostawa 17 pojemników o pojemności 1100 l w kolorystyce żółtej na odpady metali i tworzyw sztucznych w ilości 14 pojemników na cmentarz przy ul. Gumbińskiej i ul. Zadumy w Gołdapi, 2 pojemników na cmentarz w Grabowie oraz 1 pojemnik na cmentarz przy ul. Cmentarnej w Gołdapi,
d) dostawa 16 pojemników o pojemności 660 l w kolorystyce zielonej na szkła w ilości 14 pojemników na cmentarz przy ul. Gumbińskiej i ul. Zadumy w Gołdapi, po 1 pojemniku na cmentarz w Grabowie oraz na cmentarz przy ul. Cmentarnej w Gołdapi,
2. Odbiór i transport odpadów posegregowanych zgodnie z ustalonym harmonogramem z przyszłym Wykonawcą w szczególności na zgłoszenie telefoniczne:
a) przewidywana częstotliwość odbiorów odpadów z cmentarza przy ul. Gumbińskiej i ul. Zadumy w Gołdapi – 2/3 razy w miesiącu,
b) przewidywana częstotliwość odbiorów odpadów z cmentarza w m. Grabowo gm. Gołdap – 2 razy w miesiącu,
c) przewidywana częstotliwość odbiorów odpadów z cmentarza przy ul. Cmentarnej w Gołdapi – 2 razy w miesiącu.
Zamawiający zastrzega, że podana liczba odbiorów to wyłącznie dane szacunkowe, które mogą ulec zmianie, stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
Szczegółowy opis sposobu wykonania części 4 przedmiotu zamówienia opisany został w załączniku nr 11.4 do SWZ,
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 168849,46 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 335400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 335400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 335400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BEZ Tomasz Brzeziński, Marta Brzezińska działający wspólnie jako Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Tomasz Brzeziński Marta Brzezińska s.c
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BEZ Tomasz Brzeziński, Marta Brzezińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471613953
7.3.3) Ulica: Zatorowa 1
7.3.4) Miejscowość: Gołdap
7.3.5) Kod pocztowy: 19-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 335400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2026-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136890,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136890,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136890,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BEZ Tomasz Brzeziński, Marta Brzezińska działający wspólnie jako Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Tomasz Brzeziński Marta Brzezińska s.c
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BEZ Tomasz Brzeziński, Marta Brzezińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471613953
7.3.3) Ulica: Zatorowa
7.3.4) Miejscowość: Gołdap
7.3.5) Kod pocztowy: 19-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136890,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2026-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67140,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67140,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67140,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BEZ Tomasz Brzeziński, Marta Brzezińska działający wspólnie jako Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Tomasz Brzeziński MArta Brzezińska s.c
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BEZ Tomasz Brzeziński, Marta Brzezińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471613953
7.3.3) Ulica: Zatorowa 1
7.3.4) Miejscowość: Gołdap
7.3.5) Kod pocztowy: 19-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67140,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2026-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110017,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110017,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110017,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8481860185
7.3.3) Ulica: Krzemowa 8B
7.3.4) Miejscowość: Ełk
7.3.5) Kod pocztowy: 19-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110017,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2026-06-30INNE PRZETARGI Z GOŁDAP
więcej: przetargi w Gołdapi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie poprzez odzysk lub unieszkodliwianie skratek, zawartości piaskowników i ustabilizowanych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków "Centralna" w Retkowie w 2025 r.
- Utylizacja artykułów przemysłowych, wyrobów tytoniowych oraz artykułów zwierzęcych i roślinnych
- Utrzymanie zieleni miejskiej rosnącej w pasach drogowych.
- Wywóz odpadów komunalnych wraz z dzierżawą pojemników na odpady segregowane z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Hermanowicach
- Termomodernizacja budynku administracyjnego w Zakładzie Karnym w Kłodzku
- Transport i zagospodarowanie odpadów pochodzących z czyszczenia ulic i placów na obszarze Powiatu Mieleckiego o kodzie 20 03 03
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.