eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczaniecOdbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Szczaniec, w okresie od 01.01.2025r. do 31.08.2025r.



Ogłoszenie z dnia 2024-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Szczaniec, w okresie od 01.01.2025r. do 31.08.2025r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczaniec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770511

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Herbowa 30

1.5.2.) Miejscowość: Szczaniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-225

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 341 07 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@szczaniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczaniec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-01311876-3398-4d37-a994-8f63666bc27c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Szczaniec, w okresie od 01.01.2025r. do 31.08.2025r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01311876-3398-4d37-a994-8f63666bc27c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00671846

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040206/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenów nieruchomości zamieszkałych oraz gminnych budynków i obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Szczaniec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00629896

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RB.IV.271.40.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru i zagospodarowania (odzysk lub unieszkodliwianie) odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niektórych niezamieszkałych oraz gminnych budynków i obiektów użyteczności publicznej położonych na terenie Gminy Szczaniec, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji.
2. Zakres zamówienia obejmuje odbieranie odpadów komunalnych:
a) zmieszanych odpadów komunalnych (kod 20 03 01),
b) selektywnie zbieranych odpadów komunalnych:
- papieru (20 01 01, 15 01 01),
- szkła (20 01 02, 15 01 07) ,
- tworzyw sztucznych (20 01 39, 15 01 02) i opakowań wielomateriałowych (15 01 05),
- zmieszanych odpadów opakowaniowych (15 01 06),
- odpadów kuchennych ulegających biodegradacji (20 01 08),
- odpadów zielonych (20 02 01),
- odpadów metalu (15 01 04, 20 01 40),
- przeterminowanych leków (20 01 32) i chemikaliów (farby, detergenty itp. 20 01 27*, 20 01 28, 20 01 29*, 20 01 30),
- zużytych baterii i akumulatorów (20 01 33*, 20 01 34),
- zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (20 01 35*, 20 01 36),
- mebli i innych odpadów wielkogabarytowych (20 03 07),
- odpadów budowlanych i rozbiórkowych (17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 01 80),
- zużytych opon (16 01 03).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki:
Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia;
4. Miejsce realizacji umowy: teren Gminy Szczaniec.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1283204,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1283204,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1283204,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9271168182

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9271168182

7.3.3) Ulica: SŁONECZNA 15

7.3.4) Miejscowość: OŁOBOK

7.3.5) Kod pocztowy: 66-213

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1283204,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.