Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00629896/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Szczaniec, w okresie od 01.01.2025r. do 31.08.2025r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczaniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770511
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Herbowa 30
1.5.2.) Miejscowość: Szczaniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-225
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 341 07 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@szczaniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczaniec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-01311876-3398-4d37-a994-8f63666bc27c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Szczaniec, w okresie od 01.01.2025r. do 31.08.2025r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01311876-3398-4d37-a994-8f63666bc27c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00671846
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040206/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenów nieruchomości zamieszkałych oraz gminnych budynków i obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Szczaniec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00629896
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RB.IV.271.40.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru i zagospodarowania (odzysk lub unieszkodliwianie) odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niektórych niezamieszkałych oraz gminnych budynków i obiektów użyteczności publicznej położonych na terenie Gminy Szczaniec, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji.
2. Zakres zamówienia obejmuje odbieranie odpadów komunalnych:
a) zmieszanych odpadów komunalnych (kod 20 03 01),
b) selektywnie zbieranych odpadów komunalnych:
- papieru (20 01 01, 15 01 01),
- szkła (20 01 02, 15 01 07) ,
- tworzyw sztucznych (20 01 39, 15 01 02) i opakowań wielomateriałowych (15 01 05),
- zmieszanych odpadów opakowaniowych (15 01 06),
- odpadów kuchennych ulegających biodegradacji (20 01 08),
- odpadów zielonych (20 02 01),
- odpadów metalu (15 01 04, 20 01 40),
- przeterminowanych leków (20 01 32) i chemikaliów (farby, detergenty itp. 20 01 27*, 20 01 28, 20 01 29*, 20 01 30),
- zużytych baterii i akumulatorów (20 01 33*, 20 01 34),
- zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (20 01 35*, 20 01 36),
- mebli i innych odpadów wielkogabarytowych (20 03 07),
- odpadów budowlanych i rozbiórkowych (17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 01 80),
- zużytych opon (16 01 03).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki:
Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia;
4. Miejsce realizacji umowy: teren Gminy Szczaniec.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1283204,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1283204,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1283204,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9271168182
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9271168182
7.3.3) Ulica: SŁONECZNA 15
7.3.4) Miejscowość: OŁOBOK
7.3.5) Kod pocztowy: 66-213
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1283204,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-08-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi wywozu i zagospodarowania odpadów z lokali mieszkalnych i użytkowych oraz z terenów zewnętrznych
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gm. Łączna
- Usługa polegająca na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów o kodzie 17 09 04
- Modernizacja układów nawiewnych i wywiewnych w obiekcie Kompleksu Sportowego Basen i Hala przy ul. Wyspiańskiego 17 w Zielonej Górze
- "Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej na obszarze miasta Iławy - sektory I, II, III, IV"
- Świadczenie specjalistycznej usługi sortowania folii i papieru na potrzeby Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Sp. z o. o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.