Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00606575/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa przyczepy do nauki jazdy, ciągnika do nauki jazdy i nauki pracy maszynami (z pługiem do odśnieżania i ładowaczem) oraz pojazdu silnikowego w podziale na 3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. WŁADYSŁAWA STANISŁAWA REYMONTA W RADOMIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 672884719
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: UNIWERSYTECKA 6
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agroradom@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.agroradom.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://agroradom.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa przyczepy do nauki jazdy, ciągnika do nauki jazdy i nauki pracy maszynami (z pługiem do odśnieżania i ładowaczem) oraz pojazdu silnikowego w podziale na 3 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38463307-0c59-4adf-9e98-b511fcf95f48
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00671849
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00217136/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i dostawa przyczepy do nauki jazdy, ciągnika do nauki jazdy i nauki pracy maszynami (z pługiem do odśnieżania i ładowaczem) oraz pojazdu silnikowego w podziale na 3 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00606575
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSCKR.26.52.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia: przyczepa dwuosiowa z obrtonicą – 1 szt.Ładowność - co najmniej 3,5 tony
Powierzchnia ładowania - co najmniej 6 m2
Wymiary gabarytowe: Długość x szerokość - co najmniej 4m x1,8m
Zawieszenie resorowane - dwuprzewodowe (dwuobwodowe)
- Wywrót - trójstronny
- Masa przyczepy (bez nadstaw) - do 3000 kg
- Okres gwarancji - co najmniej 12 miesięcy od daty zakupu.
Przyczepa musi być przystosowana do nauki jazdy i egzaminowania, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (OBWIESZCZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 29 lutego 2024 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia Dz. U. z 2024 r. poz. 502), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie zakresu i sposobu przeprowadzania badań technicznych pojazdów oraz wzorów dokumentów stosowanych przy tych badaniach (Dz. U. z 2015 r. poz. 776, z późn. zm.).
Dopuszczamy pojazd zarejestrowany, z wpisem do dowodu rejestracyjnego lub zaświadczeniem o pozytywnym wyniku badania technicznego pojazdu przystosowanego do nauki jazdy i egzaminowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16710000-5 - Ciągniki rolnicze pedałowe
4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia: ciągnik rolniczy przystosowany do nauki jazdy i egzaminowania, razem z zamontowanym (nabudowanym) ładowaczem czołowym i pługiem do odśnieżania – 1 szt.Ciągnik rolniczy przystosowany do nauki jazdy i egzaminowania, razem z zamontowanym (nabudowanym) ładowaczem czołowym i pługiem do odśnieżania.
Ciągnik rolniczy musi być przystosowana do nauki jazdy i egzaminowania, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (OBWIESZCZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 29 lutego 2024 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia Dz. U. z 2024 r. poz. 502), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie zakresu i sposobu przeprowadzania badań technicznych pojazdów oraz wzorów dokumentów stosowanych przy tych badaniach (Dz. U. z 2015 r. poz. 776, z późn. zm.).
Dopuszczamy pojazd zarejestrowany, z wpisem do dowodu rejestracyjnego lub zaświadczeniem o pozytywnym wyniku badania technicznego pojazdu przystosowanego do nauki jazdy i egzaminowania.
- norma emisji co najmniej STAGE V
- moc silnika 65-75 KM
- pojemność silnika - co najmniej 3000cm3
- liczba cylindrów - 4
- przedni TUZ - udźwig co najmniej 10kN
- przeciwciężar do ładowacza
- nawigacja z monitorem co najmniej 10”, z wbudowanym modemem GSM, z dokładnością prowadzenia poniżej +/-15 cm
- przystosowany do współpracy z oferowanym ładowaczem i pługiem do odśnieżania
- kabina zamontowana fabrycznie poziom hałasu do 82 dB
- skrzynia biegów z funkcją biegów pełzających.
2. Ładowacz (zamontowany do oferowanego ciągnika) – 1 szt.
- udźwig co najmniej 800kg
- łyżka o szerokości do 2,2m
- chwytacz bel (balotów),
- widły typu „krokodyl”
- sterowanie joystick
3. Pług do odśnieżania przystosowany do oferowanego ciągnika - 1 szt.
- szerokość robocza lemiesza – do 2,5 m
- amortyzacja lemiesza
- hydrauliczny skręt lemiesza (lewo –prawo)
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16710000-5 - Ciągniki rolnicze pedałowe
4.5.5.) Wartość części: 350000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 zamówienia:Pojazd silnikowy wyposażony w pakiet edukacyjny do prowadzenia zajęć z rolnictwa precyzyjnego (agrotroniki) – 1 szt.
- silnik spalinowy o mocy do 60KM
- pojazd terenowy, z homologacją drogową
- wyposażony w kabinę oszkloną (klimatyzacja, ogrzewanie)
- napęd 4x4, niezależne zawieszenie wszystkich kół, blokada mechanizmu różnicowego
- ergonomiczne miejsce pracy operatora
- wspomaganie kierownicy
- ładowność co najmniej 600 kg
- skrzynia ładunkowa o wymiarach nie mniejszych niż 1000x1000x250 (mm)
Wyposażenie do agrotroniki (co najmniej)
- dokładność prowadzenia co najmniej +/- 15 cm (w ramach bezpłatnego sygnału)
- Prowadzenie równoległe AutoTrac
- Kontrola Sekcji (symulator rozsiewacza)
- Zmienne Dawkowanie
- Tworzenie granic pól
- Tworzenie dokumentacji
- Przesyłanie i odbieranie danych, zadań do wykonania
- zapewnienie dwukierunkowej łączności z platformą do zarządzania gospodarstwem
- przekątna wyświetlacza co najmniej 12”, certyfikacja wyświetlacza ISOBUS AEF (UT, AUX-N, TC-BAS, TC-GEO, TC-SC)
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16710000-5 - Ciągniki rolnicze pedałowe
4.5.5.) Wartość części: 270000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57810,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68265,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57810,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAŁOLEPSZY GROUP Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7722417204
7.3.3) Ulica: Świętej Rozalii 38
7.3.4) Miejscowość: Radomsko
7.3.5) Kod pocztowy: 97-500
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57810,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349998,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349998,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 349998,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGROBARD A.SKRONIK, D.TYCZYŃSKI sp. j.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482239648
7.3.3) Ulica: ul. Przytycka 35
7.3.4) Miejscowość: Przytyk
7.3.5) Kod pocztowy: 26-650
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AGROBARD" A.SKRONIK, D.TYCZYŃSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"AGROBARD" A.SKRONIK, D.TYCZYŃSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 349998,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269370,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269370,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269370,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Wanicki Sp.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442108667
7.3.3) Ulica: ul. Myślenicka 19
7.3.4) Miejscowość: Mogilany
7.3.5) Kod pocztowy: 32-031
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269370,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 dni
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dokumentacja projektowa dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikiem retencyjnym od starorzecza rzeki Mlecznej do ulic Wielogórskiej i Wicentowskiej
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni ulic mieszanką mineralno-asfaltową w Radomiu - rejon II
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni ulic mieszanką mineralno-asfaltową w Radomiu - rejon III
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni ulic mieszanką mineralno-asfaltową w Radomiu - rejon IV
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni ulic mieszanką mineralno-asfaltową w Radomiu - rejon I
- Dostawa wraz montażem i przekazaniem do eksploatacji (uruchomieniem) systemu parkingowego na obiekty MOSiR w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.