Ogłoszenie z dnia 2024-12-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa i rozbudowa infrastruktury edukacyjno-sportowej wraz z otoczeniem w Gminie Uniejów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Uniejów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019579
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Błogosławionego Bogumiła 13
1.5.2.) Miejscowość: Uniejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-210
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@uniejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uniejow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa i rozbudowa infrastruktury edukacyjno-sportowej wraz z otoczeniem w Gminie Uniejów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e636264b-9b83-49bb-bd02-808bcf3f65ea
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00672169
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068698/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Poprawa i rozbudowa infrastruktury edukacyjno-sportowej wraz z otoczeniem w Gmine Uniejów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2024AB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbudowa infrastruktury sportowej w Uniejowie poprzez budowę kortów tenisowych. Zakres robót dla części 1 obejmuje wykonanie:-trzech podwójnych zewnętrznych kortów tenisowych o nawierzchni ceglastej wraz z wykonaniem podbudowy
-ogrodzenia
-ciągów komunikacyjnych
-przyłącza wody,
-zewnętrznej kanalizacji deszczowej,
-instalacji drenażowej
-instalacji zraszającej.
-instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem kortów
-elementów wyposażania w tym: ławki, trybuny, krzesła sędziowskie , kosze na odpady , stojaki, siatki.
Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w załączniku nr 8.1 do SWZ pn. : ” korty tenisowe” .- tj. projekcie budowlanym, projekcie technicznym( wykonawczym) , Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach.
Zamawiający zastrzega iż przekazanie placu budowy a tym samym rozpoczęcie robót budowalnych może nastąpić od 10 marca 2025.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
4.5.5.) Wartość części: 3228750,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie prac remontowo- budowlanych Szkoły Podstawowej w UniejowieZakres robót obejmuje prace remontowo – budowlane w istniejącym budynku Szkoły Podstawowej w Uniejowie , zlokalizowanym przy ulicy Kościelnickiej 26/28.
Zakres robót dla części 2 obejmuje:
A. remont wejścia głównego oraz wnętrz o łącznej powierzchni użytkowej około 170 m2
Remont obejmuje wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych przy wejściu głównym do szkoły, remont nawierzchni schodów i tarasu strefy wejściowej oraz następujące pomieszczenia:- wiatrołap przy wejściu głównym od strony Koścelnickiej , korytarz główny na parterze , małą szatnię oraz pomieszczenie magazynowe.
W wyniku przeprowadzonego remontu nastąpi przekształcenie funkcji pomieszczeń - szatni oraz pomieszczenia magazynowego na pomieszczenia badawcze, funkcja wiatrołapu i korytarza głównego nie ulegnie zmianie
Szczegółowy zakres zamówienia dla powyższego zakresu znajduje się w załączniku 8.2.A do SWZ , w folderze pod nazwą „Projekt remontu pomieszczeń”
B. Wymianę instalacji elektrycznej i teletechnicznej
Zakres robót obejmuje dostosowanie istniejącej instalacji elektrycznej do obowiązujących norm oraz redukcji zużycia energii elektrycznej poprzez zastąpienie istniejących źródeł światła nowymi oprawami typu LED.
Zakres robót z branży elektrycznej obejmuje:
-Wymianę instalacji elektrycznej wewnętrznej
-Wymianę opraw oświetleniowych
-Montaż przeciwpożarowego wyłącznika prądu
-Montaż oświetlenia ewakuacyjnego
-Montaż okablowania strukturalnego
-Montaż monitoringu CCTV
- roboty remontowe ( malowanie sal, wymian drzwi w salach)
Szczegółowy zakres zamówienia dla powyższego zakresu znajduje się w załączniku 8.2.B do SWZ , w folderze pod nazwą „ Branża elektroenergetyczna”
Roboty budowlane wskazane w części 2 w zakresie lit B winny być realizowane w czasie przerw od nauki tj. w sezonie ferii ( 17.02.2025- 02.03.2025 ), wakacji lub innych przerw okołoświątecznych.
C. Remont tarasu nad pomieszczeniem piwnicy
Szczegółowy zakres zamówienia dla powyższego zakresu znajduje się w załączniku 8.2.C do SWZ , w folderze pod nazwą „ Remont tarasu przy szkole”
D. Wymianę pokrycia dachowego
Zakres robót obejmuje:
- demontaż i utylizację pokrycia z płyt azbestowych
- pokrycie dachu blachą
- montaż orynnowania
-docieplenie stropu na poddaszu
-uzupełninie docieplenia pasa gzymsu
- częściową rozbiórka kominów
-zainstalowanie wywiewek dachowych wentylacji grawitacyjnej
-montaż instalacji odgromowej
Szczegółowy zakres zamówienia dla powyższego zakresu znajduje się w załączniku 8.2. D do SWZ , w folderze pod nazwą „Wymiana pokrycia dachowego wraz z ociepleniem stropu”
E. Malowanie elewacji szkoły i remont budynku TPU:
Zakres robót obejmuje:
- przygotowanie podłoża pod malowanie
- malowanie ścian elewacji farbą silikonową
- montaż profili elewacyjnych
- położenie tynku cienkowarstwowego na cokole
- remont pokrycia dachowego na budynku TPU
- wymiana 5 okien i 2 par drzwi,
Szczegółowy zakres zamówienia dla powyższego zakresu znajduje się w załączniku 8.2.E do SWZ , w folderze pod nazwą „Elewacja szkoły i budynku TPU”
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
4.5.5.) Wartość części: 3201562,70 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie prac remontowo- budowlanych Szkoły Podstawowej w Uniejowie – w zakresie dróg dojazdowych i parkingów oraz terenów zielonychPlanowa inwestycja zlokalizowana jest na działkach o nr ewid. 1513, 1514/1, 1515, 1516/2 w obrębie geodezyjnym Uniejów
Zakres robót obejmuje
-remont drogi dojazdowej,
- remont parkingu
-budowę chodnika przy szkole
- stworzenie terenu zielonego przy szatni szkoły podstawowej
- Montaż oświetlenia chodnika dla pieszych
Szczegółowy zakres robót dla część 3 znajduje się w załączniku nr 8.3. do SWZ w folderze pn.: Roboty drogowe i nasadzenia .- tj. . projektach budowlanych, projektach technicznych ( wykonawczym) , Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach.
Zamawiający zastrzega iż przekazanie placu budowy a tym samym rozpoczęcie robót budowalnych dla części 3 może nastąpić od 10 marca 2025.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 841236,36 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Uniejowie i Spycimierzu.- budowa boiska wielofunkcyjnego w Uniejowie oraz zagospodarowanie terenu przy budynku Centrum SpycimierskiePlanowa inwestycja polegająca na remoncie boiska wielofunkcyjnego zlokalizowana jest na działce o nr ewid. 1514/w obrębie geodezyjnym Uniejów oraz w zakresie zagospodarowania terenu przy budynku Centrum Spycimierskie, zlokalizowana jest na działkach o nr ewid. nr 406, 407 obręb Spycimierz
W ramach remontu boiska wielofunkcyjnego należy usunąć starą i wykonać nową nawierzchnię poliuretanową (całkowite frezowanie, uzupełnienie nierówności i ubytków w płycie betonowej, mycie i czyszczenie itp.) Po oczyszczeniu nawierzchni i usunięciu piłkochwytów należy wykonać 50 cm nowej nawierzchni po obwodzie boiska, i zakończyć nowym obramowaniem i piłkochwytami. Projektowana nawierzchnia 2762x4536 cm. Wymiana piłkochwytów z siatki stalowej (demontaż starego ogrodzenia i montaż nowego), przeczyszczenie i uzupełnienie odwodnienia liniowego oraz wymiana wyposażenia boiska. Boisko wielofunkcyjne przeznaczone do gry w piłkę siatkową, piłkę ręczną, koszykówkę.
Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie oświetlenia boisk sportowych.
W ramach zagospodarowania terenu przy budynku Centrum Spycimierskie, Działki nr 406, 407 obręb Spycimierz należy wykonać strefy bezpieczne- (nawierzchnie) gr. 4 cm pod istniejącymi urządzeniami na łącznej powierzchni 564,00 m2 wraz z dostarczeniem elementów malej architektury tj. kosze, ławki.
Szczegółowy zakres robót dla część 4 znajduje się w załącznikach nr 8.4. do SWZ. w folderze pod nazwą „Boisko wielofunkcyjne +zagospodarowanie Spycimierz”- tj. . projektach budowlanych, projektach technicznych ( wykonawczym) , Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach.
Zamawiający zastrzega iż przekazanie placu budowy a tym samym rozpoczęcie robót budowalnych dla części 4 nastąpi 10 marca 2025.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
4.5.5.) Wartość części: 1542758,30 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 Wykonanie prac remontowo- budowlanych Szkoły Podstawowej w Uniejowie- budowa boiska z trawą sztuczną w Uniejowie.Planowa inwestycja polega na budowie boiska z trawy sztucznej zlokalizowana jest na działce nr 1513 w obrębie geodezyjnym Uniejów.
W ramach budowy boiska piłkarskiego o nawierzchni przepuszczalnej z trawy syntetycznej należy wykonać:
• korytowania pod drenaż wgłębny,
• Ułożenie warstwy wzmacniającej grunt pod warstwy konstrukcyjne z geowłókniny,
• Warstwę odsączającą z piasku,
• Warstwę stabilizowaną mechanicznie z kruszywa kamiennego grubości 15cm,
• Warstwę stabilizowaną mechanicznie z kruszywa kamiennego grubości 10cm;
• Wyrównanie podbudowy tłuczniem kamiennym grubości 4cm.
• Nawierzchnie ze sztucznej trawy w kolorze zielonym min. 4cm.
• obramowanie z obrzeży betonowych
• Ogrodzenie, piłkochwyty
Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie oświetlenie boiska sportowego
Szczegółowy zakres robót dla część 5 znajduje się w załącznikach nr 8.5. do SWZ. w folderze pod nazwą „Boiska z trawy sztucznej”- tj. . projektach budowlanych, projektach technicznych ( wykonawczym) , Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach.
Zamawiający zastrzega iż przekazanie placu budowy a tym samym rozpoczęcie robót budowalnych dla części 5 nastąpi 10 marca 2025.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
4.5.5.) Wartość części: 1600503,20 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Uniejowie –remont elewacji budynków w Rynku w Uniejowie.Zakres robót obejmuje malowanie elewacji frontowych i bocznych wraz z wykonaniem tynków cokołowych mozaikowych widocznych z przestrzeni publicznej budynków na Rynku w Uniejowie stojących na działkach: 1481, 1482, 1484, 1485, 1486, 1356, 1357, 1358, 1359, 1360, 1361, 2655, 1471, 1472/1, 1472/2, 1476.
W ramach prac budowlanych przewiduje się wykonanie następujących robót:
• oczyszczenie i zmycie powierzchni tynków zewnętrznych,
• zagruntowanie podłoża pod malowanie elewacji farbą akrylowo-silikonową,
• malowanie elewacji farbą akrylowo- sylikonową, a następnie
• zdjęcie, skucie, demontaż istniejących okładzin cokołowych
• oczyszczenie i zagruntowanie podłoża pod tynkowanie tynkiem mozaikowym
• tynkowanie tynkiem mozaikowym
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442110-1 - Malowanie budynków
45410000-4 - Tynkowanie
4.5.5.) Wartość części: 435666,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3228750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3428625,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3228750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMPLEKSOWE BUDOWANIE VOYAGER ZYGMUNT MORGAŚ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7961093118
7.3.3) Ulica: GRYCZANA 16,
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOMPLEKSOWE BUDOWANIE Voyager Zygmunt Morgaś
jakie przetargi wygrała firma
KOMPLEKSOWE BUDOWANIE Voyager Zygmunt Morgaś
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3228750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-22Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3201562,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3201562,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3201562,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ TERMY UNIEJÓW Sp. z o.o. W UNIEJOWIE
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: P.H.U WORK-TRANS, REM-BUD Dariusz Piaseczny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6680010086
7.3.3) Ulica: ul. Polna 37
7.3.4) Miejscowość: Uniejów
7.3.5) Kod pocztowy: 99-210
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3201562,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-22Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 841236,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 841236,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 841236,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.Z. i U.Dorota Zawlik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661033519
7.3.3) Ulica: Umień 46
7.3.4) Miejscowość: Olszówka
7.3.5) Kod pocztowy: 62-641
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
S-Instal Sławomir Wieczorek, Usługi Projektowo-Kosztorysowe , Nadzory Mirosława Desecka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 841236,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-22Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1542758,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2795305,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1542758,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACE INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6372214114
7.3.3) Ulica: ul. Kluczewska 8
7.3.4) Miejscowość: Olkusz
7.3.5) Kod pocztowy: 32-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Dostawa i montaż wyposażenia sportowego, piłkochwytów, ogrodzeń, wykonanie oświetlenia
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1542758,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-20Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1600503,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1734533,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1600503,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACE INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6372214114
7.3.3) Ulica: ul. Kluczewska 8
7.3.4) Miejscowość: Olkusz
7.3.5) Kod pocztowy: 32-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Dostawa i montaż wyposażenia sportowego, piłkochwytów, ogrodzeń, wykonanie oświetlenia
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1600503,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-22Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena ofert przewyższała kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 435666,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 686419,41 PLN
INNE PRZETARGI UNIEJÓW
więcej: przetargi UNIEJÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont chodników na terenie Miasta Rybnika
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.