eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UniejówPoprawa i rozbudowa infrastruktury edukacyjno-sportowej wraz z otoczeniem w Gminie Uniejów



Ogłoszenie z dnia 2024-12-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa i rozbudowa infrastruktury edukacyjno-sportowej wraz z otoczeniem w Gminie Uniejów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Uniejów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019579

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Błogosławionego Bogumiła 13

1.5.2.) Miejscowość: Uniejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-210

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@uniejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uniejow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa i rozbudowa infrastruktury edukacyjno-sportowej wraz z otoczeniem w Gminie Uniejów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e636264b-9b83-49bb-bd02-808bcf3f65ea

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00672169

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068698/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Poprawa i rozbudowa infrastruktury edukacyjno-sportowej wraz z otoczeniem w Gmine Uniejów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2024AB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozbudowa infrastruktury sportowej w Uniejowie poprzez budowę kortów tenisowych. Zakres robót dla części 1 obejmuje wykonanie:
-trzech podwójnych zewnętrznych kortów tenisowych o nawierzchni ceglastej wraz z wykonaniem podbudowy
-ogrodzenia
-ciągów komunikacyjnych
-przyłącza wody,
-zewnętrznej kanalizacji deszczowej,
-instalacji drenażowej
-instalacji zraszającej.
-instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem kortów
-elementów wyposażania w tym: ławki, trybuny, krzesła sędziowskie , kosze na odpady , stojaki, siatki.
Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w załączniku nr 8.1 do SWZ pn. : ” korty tenisowe” .- tj. projekcie budowlanym, projekcie technicznym( wykonawczym) , Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach.
Zamawiający zastrzega iż przekazanie placu budowy a tym samym rozpoczęcie robót budowalnych może nastąpić od 10 marca 2025.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

4.5.5.) Wartość części: 3228750,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie prac remontowo- budowlanych Szkoły Podstawowej w Uniejowie
Zakres robót obejmuje prace remontowo – budowlane w istniejącym budynku Szkoły Podstawowej w Uniejowie , zlokalizowanym przy ulicy Kościelnickiej 26/28.
Zakres robót dla części 2 obejmuje:
A. remont wejścia głównego oraz wnętrz o łącznej powierzchni użytkowej około 170 m2
Remont obejmuje wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych przy wejściu głównym do szkoły, remont nawierzchni schodów i tarasu strefy wejściowej oraz następujące pomieszczenia:- wiatrołap przy wejściu głównym od strony Koścelnickiej , korytarz główny na parterze , małą szatnię oraz pomieszczenie magazynowe.
W wyniku przeprowadzonego remontu nastąpi przekształcenie funkcji pomieszczeń - szatni oraz pomieszczenia magazynowego na pomieszczenia badawcze, funkcja wiatrołapu i korytarza głównego nie ulegnie zmianie
Szczegółowy zakres zamówienia dla powyższego zakresu znajduje się w załączniku 8.2.A do SWZ , w folderze pod nazwą „Projekt remontu pomieszczeń”

B. Wymianę instalacji elektrycznej i teletechnicznej
Zakres robót obejmuje dostosowanie istniejącej instalacji elektrycznej do obowiązujących norm oraz redukcji zużycia energii elektrycznej poprzez zastąpienie istniejących źródeł światła nowymi oprawami typu LED.
Zakres robót z branży elektrycznej obejmuje:
-Wymianę instalacji elektrycznej wewnętrznej
-Wymianę opraw oświetleniowych
-Montaż przeciwpożarowego wyłącznika prądu
-Montaż oświetlenia ewakuacyjnego
-Montaż okablowania strukturalnego
-Montaż monitoringu CCTV
- roboty remontowe ( malowanie sal, wymian drzwi w salach)
Szczegółowy zakres zamówienia dla powyższego zakresu znajduje się w załączniku 8.2.B do SWZ , w folderze pod nazwą „ Branża elektroenergetyczna”

Roboty budowlane wskazane w części 2 w zakresie lit B winny być realizowane w czasie przerw od nauki tj. w sezonie ferii ( 17.02.2025- 02.03.2025 ), wakacji lub innych przerw okołoświątecznych.

C. Remont tarasu nad pomieszczeniem piwnicy
Szczegółowy zakres zamówienia dla powyższego zakresu znajduje się w załączniku 8.2.C do SWZ , w folderze pod nazwą „ Remont tarasu przy szkole”
D. Wymianę pokrycia dachowego
Zakres robót obejmuje:
- demontaż i utylizację pokrycia z płyt azbestowych
- pokrycie dachu blachą
- montaż orynnowania
-docieplenie stropu na poddaszu
-uzupełninie docieplenia pasa gzymsu
- częściową rozbiórka kominów
-zainstalowanie wywiewek dachowych wentylacji grawitacyjnej
-montaż instalacji odgromowej
Szczegółowy zakres zamówienia dla powyższego zakresu znajduje się w załączniku 8.2. D do SWZ , w folderze pod nazwą „Wymiana pokrycia dachowego wraz z ociepleniem stropu”
E. Malowanie elewacji szkoły i remont budynku TPU:
Zakres robót obejmuje:
- przygotowanie podłoża pod malowanie
- malowanie ścian elewacji farbą silikonową
- montaż profili elewacyjnych
- położenie tynku cienkowarstwowego na cokole
- remont pokrycia dachowego na budynku TPU
- wymiana 5 okien i 2 par drzwi,
Szczegółowy zakres zamówienia dla powyższego zakresu znajduje się w załączniku 8.2.E do SWZ , w folderze pod nazwą „Elewacja szkoły i budynku TPU”

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

4.5.5.) Wartość części: 3201562,70 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie prac remontowo- budowlanych Szkoły Podstawowej w Uniejowie – w zakresie dróg dojazdowych i parkingów oraz terenów zielonych
Planowa inwestycja zlokalizowana jest na działkach o nr ewid. 1513, 1514/1, 1515, 1516/2 w obrębie geodezyjnym Uniejów

Zakres robót obejmuje
-remont drogi dojazdowej,
- remont parkingu
-budowę chodnika przy szkole
- stworzenie terenu zielonego przy szatni szkoły podstawowej
- Montaż oświetlenia chodnika dla pieszych
Szczegółowy zakres robót dla część 3 znajduje się w załączniku nr 8.3. do SWZ w folderze pn.: Roboty drogowe i nasadzenia .- tj. . projektach budowlanych, projektach technicznych ( wykonawczym) , Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach.
Zamawiający zastrzega iż przekazanie placu budowy a tym samym rozpoczęcie robót budowalnych dla części 3 może nastąpić od 10 marca 2025.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 841236,36 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Uniejowie i Spycimierzu.- budowa boiska wielofunkcyjnego w Uniejowie oraz zagospodarowanie terenu przy budynku Centrum Spycimierskie

Planowa inwestycja polegająca na remoncie boiska wielofunkcyjnego zlokalizowana jest na działce o nr ewid. 1514/w obrębie geodezyjnym Uniejów oraz w zakresie zagospodarowania terenu przy budynku Centrum Spycimierskie, zlokalizowana jest na działkach o nr ewid. nr 406, 407 obręb Spycimierz
W ramach remontu boiska wielofunkcyjnego należy usunąć starą i wykonać nową nawierzchnię poliuretanową (całkowite frezowanie, uzupełnienie nierówności i ubytków w płycie betonowej, mycie i czyszczenie itp.) Po oczyszczeniu nawierzchni i usunięciu piłkochwytów należy wykonać 50 cm nowej nawierzchni po obwodzie boiska, i zakończyć nowym obramowaniem i piłkochwytami. Projektowana nawierzchnia 2762x4536 cm. Wymiana piłkochwytów z siatki stalowej (demontaż starego ogrodzenia i montaż nowego), przeczyszczenie i uzupełnienie odwodnienia liniowego oraz wymiana wyposażenia boiska. Boisko wielofunkcyjne przeznaczone do gry w piłkę siatkową, piłkę ręczną, koszykówkę.
Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie oświetlenia boisk sportowych.
W ramach zagospodarowania terenu przy budynku Centrum Spycimierskie, Działki nr 406, 407 obręb Spycimierz należy wykonać strefy bezpieczne- (nawierzchnie) gr. 4 cm pod istniejącymi urządzeniami na łącznej powierzchni 564,00 m2 wraz z dostarczeniem elementów malej architektury tj. kosze, ławki.
Szczegółowy zakres robót dla część 4 znajduje się w załącznikach nr 8.4. do SWZ. w folderze pod nazwą „Boisko wielofunkcyjne +zagospodarowanie Spycimierz”- tj. . projektach budowlanych, projektach technicznych ( wykonawczym) , Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach.
Zamawiający zastrzega iż przekazanie placu budowy a tym samym rozpoczęcie robót budowalnych dla części 4 nastąpi 10 marca 2025.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.5.) Wartość części: 1542758,30 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 Wykonanie prac remontowo- budowlanych Szkoły Podstawowej w Uniejowie- budowa boiska z trawą sztuczną w Uniejowie.

Planowa inwestycja polega na budowie boiska z trawy sztucznej zlokalizowana jest na działce nr 1513 w obrębie geodezyjnym Uniejów.
W ramach budowy boiska piłkarskiego o nawierzchni przepuszczalnej z trawy syntetycznej należy wykonać:
• korytowania pod drenaż wgłębny,
• Ułożenie warstwy wzmacniającej grunt pod warstwy konstrukcyjne z geowłókniny,
• Warstwę odsączającą z piasku,
• Warstwę stabilizowaną mechanicznie z kruszywa kamiennego grubości 15cm,
• Warstwę stabilizowaną mechanicznie z kruszywa kamiennego grubości 10cm;
• Wyrównanie podbudowy tłuczniem kamiennym grubości 4cm.
• Nawierzchnie ze sztucznej trawy w kolorze zielonym min. 4cm.
• obramowanie z obrzeży betonowych
• Ogrodzenie, piłkochwyty
Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie oświetlenie boiska sportowego

Szczegółowy zakres robót dla część 5 znajduje się w załącznikach nr 8.5. do SWZ. w folderze pod nazwą „Boiska z trawy sztucznej”- tj. . projektach budowlanych, projektach technicznych ( wykonawczym) , Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach.
Zamawiający zastrzega iż przekazanie placu budowy a tym samym rozpoczęcie robót budowalnych dla części 5 nastąpi 10 marca 2025.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.5.) Wartość części: 1600503,20 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Uniejowie –remont elewacji budynków w Rynku w Uniejowie.
Zakres robót obejmuje malowanie elewacji frontowych i bocznych wraz z wykonaniem tynków cokołowych mozaikowych widocznych z przestrzeni publicznej budynków na Rynku w Uniejowie stojących na działkach: 1481, 1482, 1484, 1485, 1486, 1356, 1357, 1358, 1359, 1360, 1361, 2655, 1471, 1472/1, 1472/2, 1476.
W ramach prac budowlanych przewiduje się wykonanie następujących robót:
• oczyszczenie i zmycie powierzchni tynków zewnętrznych,
• zagruntowanie podłoża pod malowanie elewacji farbą akrylowo-silikonową,
• malowanie elewacji farbą akrylowo- sylikonową, a następnie
• zdjęcie, skucie, demontaż istniejących okładzin cokołowych
• oczyszczenie i zagruntowanie podłoża pod tynkowanie tynkiem mozaikowym
• tynkowanie tynkiem mozaikowym

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442110-1 - Malowanie budynków

45410000-4 - Tynkowanie

4.5.5.) Wartość części: 435666,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3228750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3428625,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3228750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMPLEKSOWE BUDOWANIE VOYAGER ZYGMUNT MORGAŚ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7961093118

7.3.3) Ulica: GRYCZANA 16,

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3228750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-22

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3201562,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3201562,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3201562,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ TERMY UNIEJÓW Sp. z o.o. W UNIEJOWIE

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: P.H.U WORK-TRANS, REM-BUD Dariusz Piaseczny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6680010086

7.3.3) Ulica: ul. Polna 37

7.3.4) Miejscowość: Uniejów

7.3.5) Kod pocztowy: 99-210

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3201562,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-22

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 841236,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 841236,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 841236,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.Z. i U.Dorota Zawlik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661033519

7.3.3) Ulica: Umień 46

7.3.4) Miejscowość: Olszówka

7.3.5) Kod pocztowy: 62-641

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

S-Instal Sławomir Wieczorek, Usługi Projektowo-Kosztorysowe , Nadzory Mirosława Desecka


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 841236,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-22

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1542758,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2795305,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1542758,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACE INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6372214114

7.3.3) Ulica: ul. Kluczewska 8

7.3.4) Miejscowość: Olkusz

7.3.5) Kod pocztowy: 32-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Dostawa i montaż wyposażenia sportowego, piłkochwytów, ogrodzeń, wykonanie oświetlenia


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1542758,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-20

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1600503,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1734533,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1600503,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACE INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6372214114

7.3.3) Ulica: ul. Kluczewska 8

7.3.4) Miejscowość: Olkusz

7.3.5) Kod pocztowy: 32-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Dostawa i montaż wyposażenia sportowego, piłkochwytów, ogrodzeń, wykonanie oświetlenia


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1600503,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-22

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena ofert przewyższała kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 435666,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 686419,41 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.