eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NasielskModernizacja kot³owni w Szkole Podstawowej w Starych Pie¶cirogach



Og³oszenie z dnia 2024-12-24

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja kot³owni w Szkole Podstawowej w Starych Pie¶cirogach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA NASIELSK

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Wydzia³ Inwestycji, Zamówieñ Publicznych i Programów Strukturalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377899

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Elektronowa 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nasielsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-190

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@nasielsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.nasielsk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja kot³owni w Szkole Podstawowej w Starych Pie¶cirogach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c28bb19a-4f37-48b6-b3ed-ba10160b64ed

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00672203

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1040965

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za
po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/922389
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do
zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich
przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
adres strony internetowej~https://platformazakupowa.pl/transakcja/1040965

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Wymagania techniczne:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego
Urzêdu Miar.
2.Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
3.W celuewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:a. .zip b. .7Z
4. W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu
wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages.
5. Oferta, wniosek oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane elektronicznym
kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie sk³adania oferty, wniosku w tym
przedmiotowych ¶rodków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis
zaufany lub podpis osobisty Wykonawca sk³ada bezpo¶rednio na dokumencie, który nastêpnie przesy³a do systemu.
6.Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji
polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie
dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±.
Poprzez orygina³ nale¿y rozumieæ dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym przez osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione. Po¶wiadczenie za zgodno¶æ z orygina³em nastêpuje w formie
elektronicznej podpisane kwalifikowanym
podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione.
7.Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformazakupowa.pl pod
adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/nasielsk/proceedings w my¶l Ustawy na stronie internetowej prowadzonego postêpowania
do dnia sk³adania ofert
8.Za datê z³o¿enia oferty przyjmuje siê datê jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku sk³adania oferty poprzez
klikniêcie przycisku “Z³ó¿ ofertê” i wy¶wietlenie siê komunikatu, ¿e oferta zosta³a zaszyfrowana i z³o¿ona.Szczegó³owa instrukcja dla
Wykonawców dotycz±ca z³o¿enia, zmiany i wycofania oferty znajduje siê na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z pó¼n. zm. z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. Administratorem danych osobowych przekazanych w niniejszym postepowaniu jest Gmina Nasielsk reprezentowana przez Burmistrza Nasielska, ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk, um@nasielsk.pl. 2. Wiêcej informacji dot. przetwarzania danych
osobowych mo¿na uzyskaæ od Inspektora Ochrony
Danych Osobowych za po¶rednictwem poczty elektronicznej, adres e-mail: iod@nasielsk.pl. 3. Dane osobowe bêd± przetwarzane w
celu realizacji zadañ ustawowych Gminy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), podjêcia czynno¶ci przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b
RODO) zwi±zanych z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i wynikaj±cych z przepisów
obowi±zuj±cego prawa, w tym z ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (dalej jako „ustawa Pzp”.)
4. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp. Pana/Pani dane osobowe mog± byæ przekazywane innym, wspó³pracuj±cym z
Gmin± Nasielsk podmiotom, w tym:
dostawcom us³ug technicznych, organizacyjnych i prawnych, umo¿liwiaj±cym prawid³owe zarz±dzanie gmin± oraz realizacjê zadañ
statutowych i ustawowych. Dane te powierzane s± na podstawie i zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami. Wyniki przeprowadzonego
postêpowania mog± byæ opublikowane w
Urzêdzie Miejskim w Nasielsku oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzêdu Miejskiego w Nasielsku

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 5. Dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy
Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje czas trwania umowy oraz okres przedawnienia
roszczeñ.
6. Obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym
w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
okre¶lonych danych wynikaj± z
ustawy Pzp; . 7. Wykonawca posiada:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych. Skorzystanie przez osobê,
której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679,
nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia
publicznego w zakresie
niezgodnym z ustaw±
c. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania,
o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca
uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych dotycz±cych narusza przepisy RODO.
8. Wykonawcy nie przys³uguje:
a. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿
podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.30.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa wewnêtrznej instalacji gazowej wraz z systemem detekcji gazu w budynku szko³y.
W ramach rozbudowy nale¿y wykonaæ:
1) Demonta¿ istniej±cego stanowiska z dwoma butlami 33 kg na gaz propan oraz fragmentu instalacji gazowej prowadzonej po elewacji budynku do pomieszczenia biura;
2) przesuniêcie szafki gazowej z zaworem odcinaj±cym i zaworem elektromagnetycznym ZB DN32 dzia³aj±cymi na potrzeby instalacji gazowej w pomieszczeniu kuchni;
3) monta¿ detektora gazu pod sufitem pomieszczenia kuchni;
4) wykonanie odcinka instalacji gazowej ³±cz±cego istniej±c± instalacjê gazow± w pomieszczeniu biura z planowan± do przesuniêcia szafk± gazow± z zaworem odcinaj±cym i zaworem elektromagnetycznym ZB DN 32 i uk³adem redukcyjno-pomiarowym;
5) wykonanie odcinka instalacji gazowej na potrzeby pomieszczenia kot³owni wraz z monta¿em kaskady 3 kot³ów gazowych o mocy 3 x 80 kW;
6) monta¿ zaworu odcinaj±cego i zaworu elektromagnetycznego w szafce gazowej na ¶cianie budynku - na potrzeby kot³owni gazowej oraz po³±czenie zaworu elektromagnetycznego z istniej±cym w budynku systemem detekcji gazu;
7) monta¿ detektora gazu pod sufitem pomieszczenia kot³owni i po³±czenie go z istniej±cym w budynku systemem detekcji gazu;
8) wykonanie próby szczelno¶ci

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji przegl±du gwarancyjnego na wezwanie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

6. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca wykaza³, ¿e posiada ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê co najmniej 50 000,00 z³.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
a)zdolno¶æ techniczna:
Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wyka¿e, ¿e wykona³ nale¿ycie nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedn± robotê polegaj±c± co najmniej na budowie, przebudowie lub rozbudowie instalacji gazowej wewnêtrznej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 50 000,00z³ brutto.
b)zdolno¶æ zawodowa:
Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca wykaza³, ¿e osoby, które bêd± skierowane przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego za kierowanie robotami budowlanymi posiada³y kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, do¶wiadczenie i wykszta³cenie niezbêdne do wykonywania zamówienia publicznego, a tak¿e wykonywa³y czynno¶ci wyznaczone przez zamawiaj±cego, w zakresie:
• kierownik robót instalacyjnych z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeñ do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych i kanalizacyjnych

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 4. Na wezwanie zamawiaj±cego na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia lub dokumenty:
1) w celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w rozdziale 10 niniejszej SWZ:
a) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru Za³±cznik Nr 5, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ.
b) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane - wg. wzoru za³±cznik nr 4 do SWZ, zgodnie z wymaganiami warunków udzia³u w postêpowaniu, wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty
c) Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez Zamawiaj±cego.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Dokumenty sk³adane przez wszystkich Wykonawców do up³ywu terminu sk³adania ofert:
a) Formularz ofertowy – Za³±cznik nr 1
b) o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz dotycz±ce podstaw do wykluczenia o tre¶ci zgodnej z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ podpisany elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, sporz±dzony w jêzyku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej, w formacie danych, w szczególno¶ci: ,doc, .xls, .pdf, z³o¿one odpowiednio przez wykonawcê, podmiot udostêpniaj±cy zasoby, cz³onka konsorcjum, cz³onka spó³ki cywilnej
c) zobowi±zanie podmiotu trzeciego - dokumenty potwierdzaj±ce dysponowanie zasobami innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy pzp - je¶li Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów (wzór Za³±cznik nr 3 do SWZ) - je¿eli dotyczy,
d) pe³nomocnictwo - w przypadku gdy ofertê podpisuj± osoby, których upowa¿nienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych lub w przypadku ustanowienia pe³nomocnika Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - je¿eli dotyczy. Zgodnie z art. 99 § 1 Kodeksu cywilnego, tj.: „Je¿eli do wa¿no¶ci czynno¶ci prawnej potrzebna jest szczególna forma, pe³nomocnictwo do dokonania tej czynno¶ci powinno byæ udzielone w tej samej formie", w zwi±zku z powy¿szym pe³nomocnictwo powinno byæ z³o¿one pod rygorem niewa¿no¶ci w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub elektronicznej kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego,
e) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, lub wskazanie ¼ród³a w Za³±czniku nr 2 – O¶wiadczenie wstêpne, z którego Zamawiaj±cy mo¿e je pobraæ.
f) wadium je¶li jest sk³adane w formie niepieniê¿nej,
g) O¶wiadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 PZP w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w zakresie wymagañ okre¶lonych w Rozdziale 10 ust. 6, w którym dany cz³onek konsorcjum spe³nia – Za³±cznik nr 7.,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w wysoko¶ci 5 000,00 z³
2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert, pod rygorem odrzucenia oferty.
3. Wadium musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±, tj. do dnia 2025-02-08
4. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach, tj.:
1) w pieni±dzu,
2) w gwarancjach bankowych,
3) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
BS Nasielsk nr: 27 8226 0008 0000 1746 2000 0034 z adnotacj± „Wadium – Znak sprawy: IZP.271.30.2024”
6. Momentem wniesienia wadium jest chwila uznania kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiaj±cego.
7. Wniesienie wadium w pieni±dzu za pomoc± przelewu bankowego Zamawiaj±cy bêdzie uwa¿aæ za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadz±cy rachunek Zamawiaj±cego potwierdzi, ¿e ¶rodki zosta³y zaksiêgowane na koncie Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
8. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej.
9. Dokument wadialny powinien zostaæ z³o¿ony wraz z ofert±, za po¶rednictwem wskazanej platformy zakupowej.
10. W przypadku sk³adania przez Wykonawcê wadium w formie gwarancji, gwarancja ma byæ sporz±dzona zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i winna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie PZP
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznie wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: ……...
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
11. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy, je¿eli wadium nie zosta³o wniesione lub zosta³o wniesione w sposób nieprawid³owy. Terminowe wniesienie wadium (w ka¿dej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiaj±cy sprawdzi w ramach w³asnych czynno¶ci proceduralnych.
12. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 PZP

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu - ka¿dy z Wykonawców na potwierdzenie sk³ada Za³±cznik nr 2 do SWZ
CZÊ¦Æ A;
b) ka¿dy z Wykonawców sk³ada Za³±cznik nr 2 do SWZ CZÊ¦Æ B potwierdzaj±cy spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu,
c) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ dokumenty
i o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale 11 ust. 4 pkt. 1, 2 SWZ, przy czym dokumenty i o¶wiadczenia, o których mowa:
. w Rozdziale 11 ust. 4 pkt. 1 sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wskazuje/-± spe³nienie warunku, w
zakresie i na zasadach opisanych w Rozdziale 10,
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o
zamówienie mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi - do realizacji
których te zdolno¶ci s± wymagane - je¿eli dotyczy.
5. W przypadkach, o których mowa w ust. 3 i 4, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie do oferty do³±cz±
o¶wiadczenie wskazuj±ce, które roboty budowlane, dostawy, us³ugi zostan± wykonane przez ka¿dego z cz³onków
konsorcjum – wg. wzoru Za³±cznik nr 7 do SWZ
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiaj±cy wymaga aby
porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
8) W przypadku sk³adania oferty przez kilku Wykonawców (wspólne ubieganie siê o zamówienie), w ramach konsorcjum albo spó³ki cywilnej, warunek odno¶nie posiadanego ubezpieczenia OC bêdzie spe³niony, je¿eli jeden z tych wykonawców wyka¿e posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej na wymagan± przez zamawiaj±cego sumê gwarancyjn± ubezpieczenia lub suma gwarancji posiadanych przez cz³onków konsorcjum lub spó³ki cywilnej bêdzie równa wymaganej przez zamawiaj±cego kwoty gwarancyjnej ubezpieczenia

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê kierownika budowy oraz innych osób bior±cych po stronie Wykonawcy udzia³ w realizacji przedmiotu umowy, w sytuacji zdarzeñ losowych oraz w przypadku niewywi±zywania siê z pe³nionych obowi±zków. Inicjatorem zmiany mo¿e byæ Zamawiaj±cy i Wykonawca. Zmiana musi nast±piæ na osoby, które spe³niaj± warunki okre¶lone w SWZ. Zmiana wymaga zg³oszenia w formie pisemnej w ci±gu 3 dni od powziêcia informacji stanowi±cej podstawê do wprowadzenia zmian. Zmiany te nie wp³yn± na termin wykonania prac i nie spowoduj± zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.
3. Zamawiaj±cy, po wyra¿eniu zgody, dopuszcza zmianê umowy w formie aneksu w nastêpuj±cym zakresie:
1) wyd³u¿enie terminu w przypadku:
a) wyst±pienia nieprzewidzianych warunków i zjawisk atmosferycznych (kataklizmy),
b) wyst±pienia si³y wy¿szej np.: powodzi,
c) wstrzymania budowy przez w³a¶ciwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcê robót budowlanych, np.: dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewybuchu, szcz±tków ludzkich itp.,
d) wyst±pienia innych nieprzewidzianych i uzasadnionych okoliczno¶ci,
e) wyst±pienia nastêpstw dzia³añ administracyjnych (np. konieczno¶ci uzyskania wyroku s±dowego lub innego orzeczenia s±du lub organu, którego konieczno¶ci nie przewidziano na etapie zawarcia umowy),
f) konieczno¶ci przerwania robót z uwagi na wyst±pienie obiektywnych przyczyn technicznych,
g) wstrzymania prac budowlanych przez w³a¶ciwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê,
h) wyst±pienia innych okoliczno¶ci nie powsta³ych z winy Wykonawcy,
i) konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych, których wykonanie jest niezbêdne dla prawid³owego wykonania oraz zakoñczenia przedmiotu zamówienia.
2) zwiêkszenie lub zmniejszenie wynagrodzenia w przypadku:
a) konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych, których wykonanie jest niezbêdne dla prawid³owego wykonania oraz zakoñczenia przedmiotu zamówienia.
b) ograniczenia przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia uzasadnionych okoliczno¶ci, w których zbêdne bêdzie wykonanie danej czê¶ci zamówienia. W takim przypadku przewiduje siê obni¿enie wynagrodzenia wykonawcy na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie wykonawcy, proporcjonalnie do ograniczenia przedmiotu zamówienia,
4. Inicjatorem zmiany mo¿e byæ Wykonawca lub Zamawiaj±cy. Zmiana wymaga zg³oszenia w formie pisemnej. Zmiana ta mo¿e spowodowaæ zmianê terminu wykonania prac i zmianê wynagrodzenia Wykonawcy.
5. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê jako¶ci lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót budowlanych lub zmianê technologii ze wzglêdu na zmianê postêpu technologicznego (np. wycofanie produktu z rynku) w uzgodnieniu z Zamawiaj±cym i dla niego korzystnych, w sytuacjach nie zawinionych przez Wykonawcê. Zmiany te nie wp³yn± na termin wykonania prac i nie spowoduj± zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.
6. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê podwykonawcy. Zmiana ta nie wp³ynie na termin wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana wymaga zg³oszenia w formie pisemnej w ci±gu 4 dni od powziêcia informacji stanowi±cej podstawê do wprowadzenia zmian. Inicjatorem zmiany mo¿e byæ Wykonawca.
7. Dopuszcza siê zmiany w umowie dotycz±ce wynagrodzenia Wykonawcy, je¿eli zachodzi potrzeba wykonania prac nie ujêtych w projekcie lub te¿ w sytuacji zmiany projektu, je¿eli potrzeba wykonania prac lub zmian w projekcie zostanie potwierdzona przez Zamawiaj±cego w protokole konieczno¶ci. Zamawiaj±cy przewiduje w tym zakresie mo¿liwo¶æ udzielenia zamówienia na roboty dodatkowe zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-10 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: oferty sk³ada siê za po¶rednictwem platformy przetragowej , poprzez strone prowadzonego postepowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-10 10:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-02-08

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

************************************************************
Zamawiaj±cy przewiduje przes³anki wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy o szczególnych
rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz szczególnych rozwi±zaniach w zakresie
przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z2022 r. poz.
835).
************************************************************
NUMERACJA W OG£OSZENIU WYNIKA CZASEM Z ZAPISÓW SWZ
************************************************************
gwarancja nale¿ytego wykonania umowy
1. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, zobowi±zany bêdzie do wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci
5 % ceny brutto oferty (z podatkiem VAT).

6. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Wykonawca mo¿e wnie¶æ zabezpieczenie w formie:
1) jednej gwarancji z terminem wa¿no¶ci 30 dni po up³ywie okresu rêkojmi za wady, na kwotê stanowi±c± 100% kwoty zabezpieczenia, redukowalnej do kwoty stanowi±cej 30 % kwoty zabezpieczenia po 30 dniu od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiaj±cego za nale¿ycie wykonane.
b±d¼:
2) dwóch gwarancji jednocze¶nie: (I) pierwszej na kwotê stanowi±c± 70 % kwoty zabezpieczenia z terminem wa¿no¶ci 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiaj±cego za nale¿ycie wykonane oraz (II) drugiej, wnoszonej na kwotê stanowi±c± 30% kwoty zabezpieczenia z terminem wa¿no¶ci 30 dni po up³ywie okresu rêkojmi za wady.
7. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej nale¿y uwzglêdniæ zapisy, ¿e:
1) na podstawie rzeczonej gwarancji, Gwarant zobowi±zuje siê nieodwo³alnie i bezwarunkowo i na pierwsze pisemne ¿±danie bez uzasadnienia do zap³aty na rzecz Beneficjenta ³±cznej kwoty do sumy gwarancyjnej;
2) Gwarant zap³aci w terminie 14 (czternastu) dni od dnia dorêczenia Gwarantowi na wskazany adres, pierwszego pisemnego wezwania do zap³aty zawieraj±cego o¶wiadczenie Beneficjenta, ¿e ¿±dana kwota jest mu nale¿na
8. Zamawiaj±cy dopuszcza wniesienie gwarancji sporz±dzonej wg innego wzoru, jednak winna ona zawieraæ wszystkie istotne postanowienia zawarte w ustêpie 6 i 7 i nie mo¿e byæ sprzeczny z postanowieniami SWZ.
9. Za istotne postanowienia gwarancji Zamawiaj±cy rozumie:
 klauzulê o nieodwo³alnym i bezwarunkowych charakterze gwarancji;
 klauzulê – p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie w terminie do 14 dni od dnia otrzymania ¿±dania zap³aty;
 klauzulê o zap³acie na podstawie wy³±cznie pisemnego o¶wiadczenia Beneficjenta o tym ¿e ¿±dana kwota jest mu nale¿na z tytu³u niewykonania lub nienale¿ytego wykonania umowy, bez konieczno¶ci do³±czania do ¿±dania dodatkowych dokumentów wskazuj±cych na zasadno¶æ lub podstawê ¿±dania zap³aty (abstrakcyjny charakter zobowi±zania Gwaranta);
 klauzulê o braku obowi±zku powiadamiana Gwaranta o zmianach do umowy oraz braku wp³ywu dokonywanych zamian na zobowi±zanie Gwaranta;
 klauzulê o poddaniu ewentualnych sporów jakie mog± wynikn±æ na tle realizacji gwarancji pod rozstrzygniêcie s±du w³a¶ciwego dla siedziby jednostki organizacyjnej Beneficjenta;
10. Za niedopuszczalne i skutkuj±ce odmow± przyjêcia gwarancji bêd± w szczególno¶ci zapisy gwarancji:
- o zabezpieczeniu zap³aty roszczeñ Zamawiaj±cego jedynie z tytu³u zap³aty kar umownych;
- o zabezpieczeniu zap³aty roszczeñ Zamawiaj±cego z wy³±czeniem kar umownych;
14. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.