eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaKonserwacja oraz naprawy instalacji wodno - kanalizacyjnych oraz instalacji elektrycznych zlokalizowanych w parkach dzielnicy Ursynów



Ogłoszenie z dnia 2024-12-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja oraz naprawy instalacji wodno – kanalizacyjnych oraz instalacji elektrycznych zlokalizowanych w parkach dzielnicy Ursynów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/183867/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja oraz naprawy instalacji wodno – kanalizacyjnych oraz instalacji elektrycznych zlokalizowanych w parkach dzielnicy Ursynów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a11a1190-faff-44f3-87ac-aab1623b3452

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00672262

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025270/36/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.28 Konserwacja oraz naprawy instalacji wodno – kanalizacyjnych oraz instalacji elektrycznych zlokalizowanych w parkach dzielnicy Ursynów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00605564

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 103/WZP/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 283859,52 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 223691,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Konserwacja oraz naprawy instalacji wodno – kanalizacyjnych oraz instalacji elektrycznych zlokalizowanych w parkach dzielnicy Ursynów - Konserwacja instalacji wodno-kanalizacyjnych, konserwacja instalacji elektrycznych, montaż elementów dekoracji świetlnych, usuwanie drobnych awarii oraz naprawy instalacji wodno - kanalizacyjnych i elektrycznych.
Konserwacja instalacji wodno – kanalizacyjnej:

• Zakres prac obejmuje pełnienie nieprzerwanych, tj. w dni powszednie i świąteczne, dyżurów technicznych oraz wykonywanie konserwacji i bieżących napraw instalacji wodno-kanalizacyjnej.
• W zakres prac objętych zamówieniem wchodzą prace związane z bieżącym utrzymaniem instalacji oraz prace konieczne do wykonania w wyniku stwierdzonych przez Wykonawcę lub zgłoszonych mu przez Zamawiającego awarii i uszkodzeń instalacji i urządzeń, a także inne drobne prace.
Konserwacja instalacji elektrycznej:

• Zakres prac obejmuje pełnienie nieprzerwanych, tj. w dni powszednie i świąteczne, dyżurów technicznych oraz wykonywanie konserwacji i napraw bieżących instalacji elektrycznych.
• W zakres prac objętych zamówieniem wchodzą prace związane z bieżącym utrzymaniem instalacji oraz prace konieczne do wykonania w wyniku stwierdzonych przez Wykonawcę lub zgłoszonych mu przez Zamawiającego awarii i uszkodzeń instalacji i urządzeń, a także inne drobne prace.
• Obowiązkiem Wykonawcy jest utrzymanie instalacji i urządzeń elektrycznych we właściwym stanie i zapewnienie ich prawidłowego funkcjonowania, bez przerw w działaniu. Raz w tygodniu lub na zlecenie Zamawiającego należy dokonywać przeglądów stanu instalacji oraz wykonywać, w ramach wynagrodzenia ryczałtowego.
6.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
 Projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 2 do SWZ;
 Opis oraz standardy techniczne wykonania przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3 do SWZ;
6.2. Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Wykonawca lub Podwykonawca jest zobowiązany zatrudnić na podstawie umowy o pracę – w rozumieniu Kodeksu pracy lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca lub Podwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania pracownika, którego podstawowym zadaniem w okresie wskazanym w § 2 umowy, będzie praca związana z wykonywaniem drobnych napraw bieżących oraz wymianą uszkodzonych elementów wyposażenia, zgłaszaniem usterek oraz utrzymaniem w należytym stanie studzienek wodomierzowych, a także przygotowywaniem do odczytów i odczytywaniem wodomierzy oraz liczników energii elektrycznej.
3. Warunek, o którym mowa powyżej, zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowego pracownika lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionej już osoby wykonującej prace związane z wykonywaniem drobnych napraw bieżących oraz wymianą uszkodzonych elementów wyposażenia, zgłaszaniem usterek oraz utrzymaniem w należytym stanie studzienek wodomierzowych, a także przygotowywaniem do odczytów i odczytywaniem wodomierzy oraz liczników energii elektrycznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 252040,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252040,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: B&B POLSKA PRZEMYSŁAW MIKLASZEWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882422700

7.3.3) Ulica: Władysława Hassa 2 lok. 9

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-495

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252040,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-12-23 do 2026-10-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.