Ogłoszenie z dnia 2024-12-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00560536/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi społeczne – usługi asystenckie dla osób z niepełnosprawnością, świadczone na rzecz 20 uczestników projektu pn. „Usługi społeczne dla mieszkańców Gminy Radziechowy-Wieprz”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radziechowy-Wieprz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wieprz 700
1.5.2.) Miejscowość: Radziechowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-381
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@radziechowy-wieprz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radziechowy-wieprz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ba10207b-ee07-49b8-ab2b-b3c62d61ce9e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi społeczne – usługi asystenckie dla osób z niepełnosprawnością, świadczone na rzecz 20 uczestników projektu pn. „Usługi społeczne dla mieszkańców Gminy Radziechowy-Wieprz”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba10207b-ee07-49b8-ab2b-b3c62d61ce9e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00672366
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030826/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi społeczne – usługi asystenckie dla osób z niepełnosprawnością, świadczone na rzecz 20 uczestników projektu pn. „Usługi społeczne dla mieszkańców Gminy Radziechowy-Wieprz”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Śląskiego, Priorytet FESL.07.00-Fundusze Europejskie dla społeczeństwa, działanie FESL.07.04-Usługi społeczne2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00560536
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne – usługi asystenckie dla osób z niepełnosprawnością, świadczone na rzecz 20 uczestników projektu pn. „Usługi społeczne dla mieszkańców Gminy Radziechowy-Wieprz” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Fundusze Europejskie dla Śląskiego, zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie FESL.07.04-IZ.01-0572/23-003 złożonym w ramach naboru FESL.07.04-IZ.01-032/23 – Fundusze Europejskie dla Śląskiego, Priorytet FESL.07.00-Fundusze Europejskie dla społeczeństwa, działanie FESL.07.04-Usługi społeczne.
Usługi stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą na rzecz rekrutowanych przez Zamawiającego osób z niepełnosprawnością w stopniu znacznym, znacznym z niepełnosprawnością sprzężoną, umiarkowanym i umiarkowanym z niepełnosprawnością sprzężona zamieszkujących na terenie Gminy Radziechowy-Wieprz.
Usługi stanowiące przedmiot zamówienia obejmują wsparcie asystenckie uczestników projektu w zakresie adekwatnym do ich potrzeb, ustalanym w formie ankiety wypełnianej przez asystenta w obecności pracownika socjalnego GOPS w Radziechowach-Wieprzu podczas pierwszej wizyty asystenta w miejscu zamieszkania uczestnika projektu w szczególności zaś wsparcie uczestnika:
a) w czynnościach z zakresu samoobsługi i utrzymania higieny osobistej;
b) w prowadzeniu gospodarstwa domowego i wypełnianiu obowiązków adekwatnie do sytuacji osobistej i rodzinnej uczestnika;
c) w przemieszczaniu się poza miejscem zamieszkania;
d) w podejmowaniu aktywności życiowych i komunikowaniu się z otoczeniem, rozwoju zainteresowań, aktywnym uczestnictwie w życiu społecznym i kulturalnym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IRP Inwestycje-Rozwój-Personel Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242919997
7.3.3) Ulica: Siewna 12/29
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IRP INWESTYCJE - ROZWÓJ - PERSONEL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IRP INWESTYCJE - ROZWÓJ - PERSONEL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 558000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-04 do 2026-02-28PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych, dla osób z zaburzeniami psychicznymi, z tym dla dzieci z autyzmem i innymi zaburzeniami rozwoju, w miejscu zamieszkania na terenie Gminy Namysłów
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Świadczenie usług asystencji osobistej dla mieszkańców Gminy Bełżyce w ramach PROGRAMU "ASYSTENT OSOBISTY OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ"
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych, dla osób zaburzonych psychicznie w 2025 roku
- Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością w Gminie Skołyszyn w ramach programu "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" dla JST - edycja 2025
- Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością w 2025 r.
więcej: Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.