Ogłoszenie z dnia 2024-12-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00560509/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-23
- 2024/BZP 00576580/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-04
- 2024/BZP 00582408/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-07
- 2024/BZP 00594498/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-14
- 2024/BZP 00602865/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-19
- 2024/BZP 00617777/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-27
- 2024/BZP 00636052/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-05
- 2024/BZP 00640929/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku remizy OSP z pomieszczeniami garażowymi oraz socjalnymi (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Nowa Ruda
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717935
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: RYNEK 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Ruda
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miasto@um.nowaruda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nowaruda.biuletyn.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https:/platformazakupowa.pl/pn/um_nowaruda1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku remizy OSP z pomieszczeniami garażowymi oraz socjalnymi (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24c2a0d1-29f4-4ced-9c22-dee2560de498
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00672374
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044511/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.23 Budowa budynku remizy OSP z pomieszczeniami garażowymi oraz socjalnymi (...)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
6. "Zagospodarowanie terenu pogórniczego poprzez budowę nowej siedziby OSP w Nowej Rudzie - Słupcu" współfinansowane w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00560509
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.22.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej z pomieszczeniami garażowymi oraz pomieszczeniami socjalnymi w Nowej Rudzie – Słupcu.
Projektowany obiekt ma zwartą formę oraz skalę dopasowaną do architektury sąsiadującej zabudowy. Architektura budynku została opracowana jako współczesna, bez próby stylizacji, z wykorzystaniem prostych brył, wysokiej jakości materiałów wykończeniowych. Budynek jest niepodpiwniczony, posiada dwie kondygnacje, płaski dach kryty papą.
Pow. zabudowy: 326,31 m2 (7,75%)
Pow. użytkowa: 354,43 m2
Kubatura zabudowy: 1 746,99 m3
Długość: 21,21 m
Szerokość: 14,71 m
Wysokość obiektu: 7,30 m.n.p.t.
Liczba kondygnacji: hala garażowa – 1 kondygnacja, część administracyjno – socjalna – 2 kondygnacje.
Budynek wyposażony w instalację elektryczną, wodociągową, kanalizacyjną i ciepłowniczą.
2. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji oraz rękojmi za wady przedmiotu zamówienia zakończy się po upływie min. 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego.
3. Na wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania aktualnych pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych przyłączeń, decyzji administracyjnych i innych dokumentów, opracowań i itd., które są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z kosztami ich uzyskania.
4. Wykonawca powinien we własnym zakresie przyjąć podstawy wyceny, tak aby zakres prac zawarty w wycenie – zapewniał wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób określony w SWZ i załącznikach, o których mowa w pkt 7.
5. Zamawiający w postępowaniu przetargowym jako formę wynagrodzenia przyjął wynagrodzenie ryczałtowe. Przedmiary Robót stanowią jedynie materiał pomocniczy i nie stanowią podstawy określenia zakresu przedmiot zamówienia. Przedmiar Robót powinien być odczytywany w powiązaniu z SWZ w tym Dokumentacji Projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Uważa się, że Wykonawca dokładnie zapoznał się ze szczegółowym opisem robót, które należy wykonać i sposobem ich wykonania.
6. "Zagospodarowanie terenu pogórniczego poprzez budowę nowej siedziby OSP w Nowej Rudzie - Słupcu" współfinansowane w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE FAKTYCZNEOferta najkorzystniejsza przewyższała kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
UZASADNIENIE PRAWNE
Podstawą prawną unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, który stanowi: zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (…).
INNE PRZETARGI Z NOWEJ RUDY
- Dostawa mieszanki piasku i soli
- "Wykonywanie usług polegających na kompleksowym pełnieniu nadzoru inwestorskiego w roku 2025 w Gminie Miejskiej Nowa Ruda"
więcej: przetargi w Nowej Rudzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa z rozbudową remizy i świetlicy wiejskiej w Kunowie
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dudyńce w gminie Bukowsko.
- "Budowa ścieżki pieszo - rowerowej wzdłuż drogi gminnej przechodzącej od m. Mieleszyn poprzez Borzątew do Karniszewa w kierunku z granicą Gminy Kłecko" w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Gminie Orzysz
- "Przebudowa zbiornika wodnego o charakterze retencyjnym na działce nr ew. 150/1 w miejscowości Ruszkowo, obręb ewidencyjny Ruszkowo, Gmina Działdowo"
- "Przebudowa zbiornika wodnego o charakterze retencyjnym na działce nr ew. 100 w miejscowości Sękowo, obręb ewidencyjny Szenkowo, Gmina Działdowo"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.