Ogłoszenie z dnia 2024-12-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00571488/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości oraz środków do pielęgnacji do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Choró Płuc i Rehabilitacji w Łodzi ul. Okólna 181, 91-520 Łódź
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473211271
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Okólna 181
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-520
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@centrumpluc.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: centrumpluc.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10026391.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości oraz środków do pielęgnacji do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2df9f849-bcdc-42c3-b1bb-f998c0d8b91b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00672866
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022809/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości oraz środków do pielęgnacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00571488
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 28/ZP/TP/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 163252,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 1. Płyny do naczyń, podłóg, preparaty do mycia mebli, szyb, różnych powierzchni kuchennych i sanitarnych - obejmuje swoim zakresem 26 pozycji asortymentowych4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 156520,32 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 2. Stojak na worki do śmieci, pojemnik na odpady o obejmuje swoim zakresem 2 pozycje asortymentowe.4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 6732,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155703,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182244,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182244,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Henry Kruse Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8941022653
7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 3
7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 55-040
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182244,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-10 do 2025-12-10Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert wpłynęły trzy oferty:
- oferta nr 1: Przedsiębiorstwo NOVAX Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy,
z ceną brutto: 10 332,00 zł,
kryterium cena - 60 pkt.,
kryterium termin dostawy – 20 pkt.,
kryterium termin rozpatrzenia reklamacji – 20 pkt.
Łączna liczba punktów – 100 pkt.
- oferta nr 2: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe C.E.G. Olga Perlińska
z siedzibą w Warszawie, z ceną brutto: 29 397,00 zł,
kryterium cena – 21,09 pkt.,
kryterium termin dostawy – 20 pkt.,
kryterium termin rozpatrzenia reklamacji – 20 pkt.
Łączna liczba punktów – 61,09 pkt.
- oferta nr 3: Linea Trade Import-Export Sp. z o.o. z siedzibą w Zabrzu, z ceną
brutto: 24 354,00 zł,
kryterium cena - 25,45 pkt.,
kryterium termin dostawy – 13,33 pkt.,
kryterium termin rozpatrzenia reklamacji – 13,33 pkt.
Łączna liczba punktów – 52,11 pkt.
niepodlegające odrzuceniu, z czego najkorzystniejsza, w oparciu o kryteria
zawarte w SWZ przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Pakiet 2 - Stojak na worki do śmieci, pojemnik na odpady - obejmuje swoim zakresem 2 pozycje asortymentowe, Kwota jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia: 8 280,36 zł, Cena oferty najkorzystniejszej w świetle postawionych kryteriów oceny ofert: 10 332,00 zł
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10332,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29397,00 PLN
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostęp do usług sportowych i rekreacyjnych w postaci pakietu sportowego w formie abonamentu
- Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla obiektów Miejskiego Centrum Medycznego "Polesie" w Łodzi
- Usługa szkolenia pn. "Nowoczesne metody montażu, demontażu i napraw współczesnych (...)
- Świadczenie usług pralniczych dla KWP w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego
- Dostawa zestawów do izolacji wirusa oraz testów do diagnostyki wirusa afrykańskiego pomoru świń (ASFV) u świń i dzików dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH PRAS STACJONARNYCH Z WYWROTNICĄ ZINTEGROWANĄ BOCZNĄ LUB CZOŁOWĄ I KONTENERAMI dla Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH KONTENERÓW NA ODPADY dla Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej
- Dostawa pojemników na odpady
- "Dostawa środków czystości dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach"
- Dostawa zestawów do detekcji mutacji, odczynników umożliwiających wykonanie reakcji odwrotnej transkrypcji do diagnostyki nowotworów (...), w podziale na 21 części.
- ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA NOWYCH POJEMNIKÓW Z TWORZYWA SZTUCZNEGO NA ODPADY STAŁE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.