Ogłoszenie z dnia 2024-12-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00599877/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-18
- 2024/BZP 00614328/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostawa telefonów i świadczenie mobilnych usług telekomunikacyjnych na potrzeby Projektu Doradztwa Energetycznego.
Część druga – mobilne usługi telekomunikacyjne.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142137128
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konstruktorska 3A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-673
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Zbigniew.Majchrzak@nfosigw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nfosigw/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b3e8bfe-84d5-4797-a2fc-1b699ce634f81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021146486
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jastrzębia 24
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-148
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: doradztwo@fos.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wfosigw.wroclaw.pl/
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060573901
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojciechowska 5
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-704
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: doradztwo@wfos.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wfos.lublin.pl/
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080470380
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Miodowa 11
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-602
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: doradztwo@wfosigw.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wfosigw.zgora.pl/
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142148155
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 5/7
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-893
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: doradztwo@wfosigw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wfosigw.pl/
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160300436
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 53
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-018
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: doradztwo@wfosigw.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wfosigw.opole.pl/
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180511867
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zygmuntowska 9
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-025
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: doradztwo@wfosigw.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wfosigw.rzeszow.pl/
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200337408
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Św. Rocha 5
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-879
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: doradztwo@wfosigw.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wfosigw.bialystok.pl/
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271806983
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plebiscytowa 19
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-035
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: doradztwo@wfosigw.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wfosigw.katowice.pl/
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260365480
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Ks. Jerzego Popiełuszki 41
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-155
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: doradcy.energetyczni@wfos.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wfos.com.pl/
Zamawiający 11
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280470792
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Św. Barbary 9
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-026
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: doradztwo@wfosigw.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wfosigw.olsztyn.pl/
Zamawiający 12
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301313654
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczepanowskiego 15a
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-541
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: doradztwo@wfosgw.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wfosgw.poznan.pl/
Zamawiający 13
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320785039
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Solskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-323
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: doradztwo@wfos.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wfos.szczecin.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa telefonów i świadczenie mobilnych usług telekomunikacyjnych na potrzeby Projektu Doradztwa Energetycznego.Część druga – mobilne usługi telekomunikacyjne.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b3e8bfe-84d5-4797-a2fc-1b699ce634f8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00672971
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00217011/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi telefonii komórkowej i dostawa telefonów w ramach projektu PDE.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program FEnIKS 2021 – 20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00599877
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOZ.52.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 191796,75 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 58796,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie mobilnych usług telekomunikacyjnych na potrzeby Projektu Doradztwa Energetycznego.
2. Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usług mobilnej telefonii komórkowej z transmisją danych (zwanych dalej usługami), zgodnie z opisem w Rozdziale I Załącznika nr 5 do SWZ;
2.1. W ramach zamówienia podstawowego przedmiot zamówienia obejmuje:
a) dostawę, poszczególnym Kupującym, łącznie 84 szt. gotowych do aktywacji lub aktywnych kart SIM;
b) świadczenie, na rzecz Zamawiających, usług telekomunikacyjnych przypisanych do dostarczonych kart SIM;
c) przeniesienie 72 posiadanych numerów telefonów od dotychczasowego operatora do sieci Wykonawcy (jeżeli dotyczy);
d) świadczenie pozostałych usług telekomunikacyjnych opisanych w Rozdziale I pkt. 1 ppkt 7) Załącznika nr 5 do SWZ na maksymalną kwotę odpowiadającą iloczynowi liczby aktywacji (84 szt.) oraz kwoty 150 zł brutto.
1.2. Zamawiający, w ramach realizacji umowy, przewiduje prawo opcji w zamówieniu, polegające na możliwości:
a) dostawy do 20 dodatkowych, nowych, gotowych do aktywacji lub aktywnych kart SIM,
b) świadczeniu usług telekomunikacyjnych przypisanych do dostarczonych opcjonalnych kart SIM, o łącznej wartości nieprzekraczającej wartości odpowiadającej 20 aktywacjom, aktywnych przez okres 24 miesięcy (max. 480 miesiącom opcjonalnych usług telekomunikacyjnych). W szczególnych, dopuszczalnych przypadkach zamówienia opcjonalnych kart SIM na okres dłuższy niż 24 miesiące, liczba dostępnych do zamówienia opcjonalnych kart ulegnie odpowiedniemu zmniejszeniu, tak aby łącznie nie przekroczono 480 miesięcy aktywacji.
c) zamawiania do 208 dodatkowych 30-dniowych krajowych pakietów danych (każdy pakiet obejmuje 20 GB danych), opisanych w Rozdziale I pkt. 10 ppkt 1 Załącznika nr 5 do SWZ.
d) zamawiania do 208 dodatkowych 30-dniowych unijnych pakietów danych (każdy pakiet obejmuje 2 GB danych), opisanych w Rozdziale I pkt. 10 ppkt 2 Załącznika nr 5 do SWZ.
e) zamawiania pozostałych usług telekomunikacyjnych, opisanych w Rozdziale I pkt. 11 ppkt 7) Załącznika nr 5 do SWZ, do maksymalnej kwoty odpowiadającej iloczynowi liczby aktywacji objętych prawem opcji (20 szt) i kwoty 150 zł brutto.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załącznikach nr 4 do SWZ (Projektowanych Postanowieniach Umowy) i Załączniku nr 5 do SWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 64212000-5 - Usługi telefonii komórkowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49407,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55924,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49407,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Orange Polska S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5260250995
7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 160
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-326
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49407,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola nr 348 wchodzącego w skład Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 9 w Warszawie w okresie od 03.02.2025r do 31.12.2025 r
- Sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla jednostek Centrum Usług Logistycznych z podziałem na 2 części
- Sukcesywna dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych na okres 18 miesięcy.
- Usługa utrzymania w sprawności systemów telekomunikacyjnych w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie.
- Usługa konferencyjna na potrzeby organizacji konferencji naukowej Instytutu Kolejnictwa
- Bieżąca konserwacja i roboty naprawcze w budynku biurowym Green House przy ul. Hankiewicza 2 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.