Ogłoszenie z dnia 2024-12-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00561127/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych, ścieżek rowerowych oraz chodników na terenie Gminy Obrowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OBROWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118744
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Lipowa 27
1.5.2.) Miejscowość: Obrowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-126
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 56 678 60 22 wew. 185
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@obrowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: obrowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9975271.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych, ścieżek rowerowych oraz chodników na terenie Gminy Obrowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b49ef627-ac95-4994-9d09-d4b84fe3e86d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00673152
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013575/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg gminnych, ścieżek rowerowych oraz chodników na terenie Gminy Obrowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00561127
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZiZP.271.7.2024.KR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 699649,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Rejon nr I:a) Przedmiotem zamówienia w części I jest zwalczanie skutków zimy zgodnie z ust 1-15 rozdz. IV SWZ dróg gminnych w miejscowościach Brzozówka, Głogowo, Szembekowo.
b) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania minimum:
-ciągnik z napędem 4x4 o mocy min. 80 KM z pługiem przednim o szerokości min. 2,60 mlub inny sprzęt równoważny – min. 2 szt.
-sprzęt do posypywania – min. 2 szt.
-sprzęt do załadunku – min. 1 szt.
c) Szacunkowy zakres świadczonej usługi w sezonie zimowym 2024/2025:
-posypywanie – 110 godzin
-odśnieżanie – 20 godzin
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 99949,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć II – Rejon nr 2:a) Przedmiotem zamówienia w części II jest zwalczanie skutków zimy zgodnie z ust 1-15 IV rozdziału SWZ dróg gminnych w miejscowościach Dobrzejewice, Łążyn, Łążynek, Kuźniki.
b) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania minimum:
- ciągnik z napędem 4x4 o mocy min. 80 KM z pługiem przednim o szerokości min. 2,60 mlub inny sprzęt równoważny min. 2 szt.
- sprzęt do posypywania – min. 2 szt.
- sprzęt do załadunku – min. 1 szt.
c) Szacunkowy zakres świadczonej usługi w sezonie zimowym 2024/2025:
- posypywanie – 110 godzin
- odśnieżanie – 20 godzin
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 99949,96 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć III – Rejon nr 3:a) Przedmiotem zamówienia w części III jest zwalczanie skutków zimy zgodnie z ust 1-15 IV rozdziału SWZ dróg gminnych w miejscowościach Zawały, Kawęczyn, Obrowo.
b) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania minimum:
-ciągnik z napędem 4x4 o mocy min. 80 KM z pługiem przednim o szerokości min. 2,60 mlub inny sprzęt równoważny – min. 2 szt.
-sprzęt do posypywania – min. 2 szt.
-sprzęt do załadunku – min. 1 szt.
c) Szacunkowy zakres świadczonej usługi w sezonie zimowym 2024/2025:
-posypywanie – 110 godzin
-odśnieżanie – 20 godzin
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 99949,96 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć IV – Rejon nr 4:a) Przedmiotem zamówienia w części IV jest zwalczanie skutków zimy zgodnie z ust 1-15 IV rozdziału SWZ dróg gminnych w miejscowościach Zębowo, Zębówiec, Kazimierzewo, Skrzypkowo.
b) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania minimum:
-ciągnik z napędem 4x4 o mocy min. 80 KM z pługiem przednim o szerokości min. 2,60 m lub inny sprzęt równoważny – min. 2 szt.
-sprzęt do posypywania – min. 2 szt.
-sprzęt do załadunku – min. 1 szt.
c) Szacunkowy zakres świadczonej usługi w sezonie zimowym 2024/2025:
-posypywanie - 110 godzin
-odśnieżanie – 20 godzin
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 99949,96 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć V – Rejon nr 5:a) Przedmiotem zamówienia w części V jest zwalczanie skutków zimy zgodnie z ust 1-15 IV rozdziału SWZ dróg gminnych w miejscowościach Osiek nad Wisłą, Sąsieczno, Stajenczynki, Dzikowo.
b) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania minimum:
- ciągnik z napędem 4x4 o mocy min. 80 KM z pługiem przednim o szerokości min. 2,60 mlub inny sprzęt równoważny – min. 2 szt.
- sprzęt do posypywania – min. 2 szt.
- sprzęt do załadunku – min. 1 szt.
c) Szacunkowy zakres świadczonej usługi w sezonie zimowym 2024/2025:
- posypywanie – 110 godzin
- odśnieżanie – 20 godzin
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 99949,96 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć VI – Rejon nr 6:a) Przedmiotem zamówienia w części VI jest zwalczanie skutków zimy zgodnie z ust 1-1 IV rozdziału SWZ dróg gminnych w miejscowościach Silno, Obory, Smogorzewiec.
b) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania minimum:
-ciągnik z napędem 4x4 o mocy min. 80 KM z pługiem przednim o szerokości min. 2,60 m lub inny sprzęt równoważny – min. 2 szt.
-sprzęt do posypywania – min. 2 szt.
-sprzęt do załadunku – min. 1 szt.
c) Szacunkowy zakres świadczonej usługi w sezonie zimowym 2024/2025:
- posypywanie – 110 godzin
- odśnieżanie – 20 godzin
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 99949,96 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć VII – Rejon nr 7:Przedmiotem zamówienia w części VII jest zwalczanie skutków zimy zgodnie z ust 1-15 IV rozdziału SWZ chodników i ścieżek rowerowych:
CHODNIKI:
- przy drodze krajowej nr 10 – wzdłuż miejscowości Zębówiec –Obrowo – Kawęczyn – Zawały – Dobrzejewice – Głogowo – Brzozówka.
- przy drodze wojewódzkiej nr 258 – wzdłuż miejscowości: Obrowo oraz Osiek nad Wisłą.
-przy drogach powiatowych w miejscowości Łążyn oraz Brzozówka ( ulica Owocowa).
- przy drogach gminnych: ul. Aleja Lipowa w Obrowie, miejscowości Dobrzejewice, ulica Lipowa w Szembekowie, ulice: Leśna, Szkolna, Kalinowa w Brzozówce.
Ścieżki rowerowe wzdłuż miejscowości Obrowo – Sąsieczno - Silno.
a) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania minimum:
- Sprzętu do mechanicznego odśnieżania chodników i ścieżek rowerowych, o masie nie powodującej uszkodzenia nawierzchni – min. 2 szt.
- sprzęt do posypywania – min. 2 szt.
c) Szacunkowy zakres świadczonej usługi w sezonie zimowym 2024/2025:
- posypywanie – 110 godzin
- odśnieżanie – 20 godzin
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 99949,96 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51516,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53460,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53460,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO- USŁUGOWE BARTŁOMIEJ LIPKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 879-269-68-59
7.3.3) Ulica: Dobrzejjewice 119
7.3.4) Miejscowość: Dobrzejewice
7.3.5) Kod pocztowy: 87-123
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO- USŁUGOWE BARTŁOMIEJ LIPKA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO- USŁUGOWE BARTŁOMIEJ LIPKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53460,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53460,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53460,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53460,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO- USŁUGOWE BARTŁOMIEJ LIPKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 879-269-68-59
7.3.3) Ulica: Dobrzejewice 119
7.3.4) Miejscowość: Dobrzejewice
7.3.5) Kod pocztowy: 87-123
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO- USŁUGOWE BARTŁOMIEJ LIPKA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO- USŁUGOWE BARTŁOMIEJ LIPKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53460,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Budowlana Góral Paweł Górsk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8792224095
7.3.3) Ulica: ul. Owocowa 43
7.3.4) Miejscowość: Brzozówka
7.3.5) Kod pocztowy: 87-123
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO-BUDOWLANA "GÓRAL" - Górski Paweł
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO-BUDOWLANA "GÓRAL" - Górski Paweł
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47379,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47379,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47379,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU AgroPower Sambor Filarski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8792571017
7.3.3) Ulica: Zębowo 104
7.3.4) Miejscowość: Zębowo
7.3.5) Kod pocztowy: 87-126
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe AgroPower Sambor Filarski
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe AgroPower Sambor Filarski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47379,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60156,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60156,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60156,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Silbud Marcin Popławski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8792634605
7.3.3) Ulica: Storczykowa 26
7.3.4) Miejscowość: Silno
7.3.5) Kod pocztowy: 87-125
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60156,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51516,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59616,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59616,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Agrotechniczne „GRAMEN” Jarosław Lisiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8791426951
7.3.3) Ulica: ul. Wiślana 20
7.3.4) Miejscowość: Silno
7.3.5) Kod pocztowy: 87-125
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI AGROTECHNICZNE "GRAMEN " JAROSŁAW LISIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI AGROTECHNICZNE "GRAMEN " JAROSŁAW LISIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59616,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Budowlana Góral Paweł Górski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8792224095
7.3.3) Ulica: ul. Owocowa 43
7.3.4) Miejscowość: Brzozówka
7.3.5) Kod pocztowy: 87-123
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO-BUDOWLANA "GÓRAL" - Górski Paweł
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO-BUDOWLANA "GÓRAL" - Górski Paweł
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI OBROWO
więcej: przetargi OBROWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowe zimowe utrzymanie przejezdności na terenie Sołectwa Rdzawka w sezonie zimowym 2024-2025" - III postępowanie
- Sprzątanie pomieszczeń i terenu zewnętrznego Sądu Rejonowego w Białej Podlaskiej
- Utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni na terenie Gminy Rychwał
- Świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania budynku Krakowskiego Teatru Variete przy ul. Grzegórzeckiej 71 w Krakowie wraz z terenem przylegającym
- Usługa sprzątania budynku Podkarpackiego Centrum Nauki
- Zimowe utrzymanie dróg 2024/2025 Cz. 1 i 10
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.