Ogłoszenie z dnia 2024-12-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00545100/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-11
- 2023/BZP 00557172/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2024 na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 5 w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 5 W GDAŃSKU
1.3.) Oddział zamawiającego: ZSP5
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385438614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Startowa 9
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-461
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp5.edu.gdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsp5.edu.gdansk.pl/pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-27bddc63-9800-11ee-ba3b-4e891c3846851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2024 na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 5 w Gdańsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27bddc63-9800-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00673185
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00545100
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/ZP-ZSP5/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Dostawa mrożonek4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331170-9 - Warzywa mrożone
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.5.) Wartość części: 164177,62 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Dostawa ryb4.5.3.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.5.) Wartość części: 46953,38 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Dostawa kasz i makaronów4.5.3.) Główny kod CPV: 03211900-2 - Produkty z ziaren
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15850000-1 - Produkty z ciasta makaronowego
4.5.5.) Wartość części: 25651,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Dostawa mięsa i wędlin4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15130000-8 - Produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 197892,66 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: Dostawa warzyw i owoców oraz jaj4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 161055,30 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6: Dostawa wyrobów garmażeryjnych4.5.3.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe
4.5.5.) Wartość części: 110035,28 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7: Dostawa przypraw4.5.3.) Główny kod CPV: 15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
4.5.5.) Wartość części: 3287,87 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8: Dostawa pieczywa oraz wyrobów piekarniczych4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 40679,20 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9: Dostawa artykułów ogólnospożywczych4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
15610000-7 - Produkty przemiału ziarna
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15882000-4 - Produkty dietetyczne
03142100-9 - Miód naturalny
4.5.5.) Wartość części: 129890,10 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10: Dostawa produktów mleczarskich4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 62138,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110774,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120154,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110774,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STEMAR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5871722437
7.3.4) Miejscowość: Władysławowo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110774,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64265,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79650,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64265,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BARAKUDA JADWIGA TYSZKIEWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9570596684
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64265,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13234,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19961,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13234,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MLH Marita Laga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5871720763
7.3.4) Miejscowość: Władysławowo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13234,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133685,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147545,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133685,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „LIS” Spółka z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 589-194-81-91
7.3.4) Miejscowość: Sierakowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LIS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
LIS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133685,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108747,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158728,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108747,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STEMAR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5871722437
7.3.4) Miejscowość: Władysławowo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108747,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92775,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92775,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZYSTAŃ PIEROGI ELŻBIETA KULA W SPADKU
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9581270029
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZYSTAŃ PIEROGI ELŻBIETA KULA
jakie przetargi wygrała firma
PRZYSTAŃ PIEROGI ELŻBIETA KULA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92775,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3028,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3195,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3028,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU „DANMILK” Danuta Szałańska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5842644841
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU "DANMILK" DANUTA SZAŁAŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
PHU "DANMILK" DANUTA SZAŁAŃSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3028,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31905,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43078,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39084,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAKUB NIEDZIELSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 585-138-81-36
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39084,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106321,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128031,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106321,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MLH Marita Laga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5871720763
7.3.4) Miejscowość: Władysławowo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106321,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49592,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58200,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49592,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MLH Marita Laga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5871720763
7.3.4) Miejscowość: Władysławowo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49592,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wyrobów stosowanych w brachyterapii dla UCK
- Dzierżawa kamizelek defibrylujących z zaopatrzeniem dla pacjentów UCK
- Dostawa 3 pojazdów osobowych elektrycznych
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku Centrum Obsługi Zwiedzających na Westerplatte oraz budynku Elektrowni dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- Zagospodarowanie terenu Mały Park pomiędzy ul. Łowców i Jasieńską
- Dostawa zestawów osłonek i głowic igłowych do konsoli artroskopowej model AR-3200-0030 prod. Arthrex dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 3 w Andrychowie
- Dostawa przypraw do Zakładu Karnego w Nowogardzie.
- Sukcesywny (codzienny) zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki przy Szkole Podstawowej w Chęcinach w roku 2025
- Dostawy produktów mleczarskich, olejów i tłuszczów roślinnych
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONE W TRYBIE PODSTAWOWYM BEZ NEGOCJACJI NA DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 9 w Chorzowie, ul. Omańkowskiej 9 - I/2025
więcej: Miód naturalny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.