eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chodzież"Termomodernizacja budynku Chodzieskiego Domu Kultury".



Ogłoszenie z dnia 2024-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja budynku Chodzieskiego Domu Kultury”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Chodzieski Dom Kultury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570141489

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warsztatów Jazzowych 2

1.5.2.) Miejscowość: Chodzież

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: chdk@chdk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.chdk.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b6b1cd0d-feae-4530-956c-8e541c7bf179

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Termomodernizacja budynku Chodzieskiego Domu Kultury”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6b1cd0d-feae-4530-956c-8e541c7bf179

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00673246

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedsięwzięcie inwestycyjne dofinansowane z wsparcia bezzwrotnego z planu rozwojowego na realizację przedsięwzięcia pn. „Termomodernizacja budynku Chodzieskiego Domu Kultury” w ramach inwestycji B1.1.4 „Wzmocnienie efektywności energetycznej obiektów lokalnej aktywności społecznej”. Głównym celem projektu jest poprawa efektywności energetycznej Chodzieskiego Domu Kultury w Chodzieży

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00575366

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CHDK 33/O/10/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2313306,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres projektu obejmuje przeprowadzenie prac termomodernizacyjnych w budynku zlokalizowanym przy ul. Warsztatów Jazzowych 4 w Chodzieży na działce ewidencyjnej nr 3841, wykorzystywanym na cele prowadzenia działalności kulturalnej (obiekt w 40% jest okazjonalnie obiektem zamieszkania czasowego na potrzeby imprez organizowanych przez ChDK) przez Chodzieski Dom Kultury.
Zakres prac termomodernizacyjnych obejmie:
A) docieplenie ścian w gruncie styropianem grubości 15 cm o współczynniku 0,036 W/mK;
B) docieplenie ścian zewnętrznych wełną mineralną grubości 15 cm o współczynniku 0,036 W/mK;
C) wymiana stolarki drzwiowej o powierzchni 4,87 m² na nową,
D) modernizacja instalacji c.o. polegająca na demontażu starej instalacji wraz z kotłami węglowymi i wykonaniu nowej instalacji; węzeł cieplny zasilany w ciepło z ciepłowni miejskiej MEC Sp. z o.o. w Chodzieży (wykonanie węzła cieplnego poza zakresem projektu);
E) modernizacja instalacji c.w.u. polegająca na demontażu starej i wykonaniu nowej instalacji; ciepła woda użytkowa będzie podgrzewana w podgrzewaczach zasobnikowych w pomieszczeniu kotłowni przez dwa nowe kotły gazowe kondensacyjne; usprawnienie przewiduje wykonanie instalacji gazowej doprowadzającej gaz ziemny do kotłowni gazowej o mocy max 100 KW składającej się z dwóch kondensacyjnych kotłów gazowych o mocy max 50 KW każdy, która służyć będzie do pokrycia zapotrzebowania na ciepłą wodę użytkową dla tego budynku; kotłownia gazowa będzie zlokalizowana w pomieszczeniu istniejącym pomieszczeniu technicznym przekształconym na kotłownię gazową; zaprojektowano kotłownię wodną c.w.u. o parametrach pracy 80/60 st. C, z kotłami gazowymi kondensacyjnymi z zamkniętą komorą spalania typ UltraGas 50 – 2 szt. zasilane będą gazem ziemnym typ E (GZ50); po stronie kotła na przewodzie zasilającym zaprojektowano pompę obiegową;
F) budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 16,6 kW na dachu budynku;
G) modernizacja systemu oświetlenia wewn. i zewn.;
H) pozostałe prace termomodernizacyjne (niezbędne do prawidłowego wykonania usprawnień termomodernizacyjnych), w tym: - wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych na nowe uwzględniające nowe wykończenie ścian budynku z warstwą docieplenia; - wymiana rynien i rur spustowych; - wymiana wszystkich wywiewek i wywietrzaków; - odtworzenie chodnika oraz opaski żwirowej o szerokości 60 cm zabezpieczonej krawężnikiem chodnikowym wokół budynku po zakończeniu prac ziemnych;
I) prace remontowe towarzyszące (stanowiące w całości koszt niekwalifikowany), w tym: - remonty schodów zewnętrznych oraz murków oporowych; - likwidacja balkonów (wyburzenie płyt balkonowych) i częściowe zamurowanie drzwi do wielkości okna; - wykonanie schodów wejściowych do budynku; - wymiana/montaż poręczy na zewnętrznych schodach wejściowych do budynku; - demontaż, czyszczenie, malowanie i ponowny montaż krat; - oczyszczenie murków, przetarcie i wykonanie tynków na murkach wokół budynku i przy zejściu do pomieszczeń piwnicznych; - wykonanie daszków przy wejściach zewn.; - wymiana zewnętrznej drabiny stalowej; - wymiana balustrad

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262522-6 - Roboty murarskie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45410000-4 - Tynkowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2146350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3343683,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2146350,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA „WIELĄDEK” – TOMASZ WIELĄDEK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 570249650

7.3.3) Ulica: OSIEDLE BARWNE 19

7.3.4) Miejscowość: PODANIN

7.3.5) Kod pocztowy: 64-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2146350,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-03

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.