eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa"Przebudowa budynku Centrum Diagnostyczno-Specjalistycznego oraz Przychodni Rodzinnej przy ul. Dąbrowszczaków 5a w Warszawie"



Ogłoszenie z dnia 2024-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa budynku Centrum Diagnostyczno-Specjalistycznego oraz Przychodni Rodzinnej przy ul. Dąbrowszczaków 5a w Warszawie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga-Północ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311415

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 34

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-719

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 226196298

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpzlo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzlo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa budynku Centrum Diagnostyczno-Specjalistycznego oraz Przychodni Rodzinnej przy ul. Dąbrowszczaków 5a w Warszawie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-594d64a9-bc43-44f7-8f48-3ffd271a0918

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00673446

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024491/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa budynku Centrum Diagnostyczno - Specjalistycznego oraz Przychodni Rodzinnej przy ul. Dąbrowszczaków 5a w Warszawie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpzlo.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w niniejszym postępowaniu
odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. platforma (Marketplanet): https://szpzlo.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca przystępując do
niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia akceptuje warunki korzystania z w/w platformy i obowiązujących Regulaminów
dostępnych na stronie https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzenia, wysyłania i
odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w instrukcji dla wykonawcy dostępnej na platformie pod linkiem:
https://szpzlo.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?
MP_action=publicFilesList&folder=002c&clientName=szpzlo&MP_module=main. Wykonawca składający ofertę w formie elektronicznej, musi posiadać konto na Platformie e- Zamawiający (Marketplanet), wówczas
ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty. Zamawiający rekomenduje podpisywanie plików w formacie pdf.
formatem PAdES, a dokumenty w innym formacie niż pdf formatem XAdES. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z
zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych .doc, .docx, .xls, .xlsx, .pdf i podpisana podpisem podpisana kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Postać elektroniczna obejmuje przekazanie
Zamawiającemu oferty składającej się z dokumentów/oświadczeń/formularzy w takiej formie w jakiej zostały utworzone i
udostępnione przez Zamawiającego tj. dokumentu w postaci elektronicznej. Sposób sporządzenia oraz sposób przekazywania ofert,
oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków
dowodowych, oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne i organizacyjne użycia środków komunikacji
elektronicznej służące do odbioru dokumentów elektronicznych jak również sposób ich sporządzenia określa Rozporządzenie
Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia
(Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679 Samodzielny Zespół Publicznych
Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa - Praga Północ (dalej: SZP ZLO Warszawa Praga - Północ), informuje, iż: 1)
administratorem Pani/Pana danych osobowych (zwanym dalej administratorem”) jest SZPZLO Warszawa - Praga Północ,
reprezentowany przez Dyrektora, z którym można się kontaktować na adres jego siedziby lub adres e-mail: sekretariat@szpzlo.pl, 2)
administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD), który nadzoruje prawidłowość przetwarzania Pana/Pani danych
osobowych. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować pod adresem pocztowym SZP ZLO Warszawa -
Praga Północ (z adnotacją skierowania sprawy do IOD) lub za pośrednictwem adresu e-mail: iod@szpzlo.pl, 3) Pani/Pana dane
osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem oraz udzielaniem
informacji związanych z niniejszym postępowaniem, 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania na podstawie ustawy Pzp oraz pracownicy Administratora
zobowiązani do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 5) Pani/Pana dane osobowe będą
wykorzystywane w celach związanych z przeprowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia udzielaniem
informacji na jego temat oraz w celu ewentualnego zawarcia umowy, 6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z
art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,7)obowiązek podania przez Panią/Pana danych
osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,8) w odniesieniu do Pani/Pana
danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, 9) posiada
Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,b) na podstawie art. 16
RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp
oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego), d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 3. nie
przysługuje Pani/Panu: 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, 2) prawo do
przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób
fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający
pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o
których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zebrane w wyniku toczącego się postępowania dane osobowe mogą zostać
wykorzystane do realizacji zadań związanych z przeprowadzeniem, zakończeniem, rejestracją i archiwizacją niniejszego
postępowania. Zamawiający nie jest zobowiązany do indywidualnego informowania wszystkich osób, których dane zostaną
pozyskane w trakcie prowadzenia procedury lub w związku z jej prowadzeniem po jej zakończeniu. Skorzystanie przez osobę, której
dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia
publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia
przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakończenia tego postępowania. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1
rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub
załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych
danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679. W przypadku korzystania przez
osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3
rozporządzenia 2016/679, Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji,
mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. Skorzystanie przez osobę,
której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16
rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZPiZ.2620.86.ZP.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty instalacyjne i budowlane polegające na przebudowie i modernizacji pomieszczeń parteru budynku ,,A’’ oraz części w budynku „B” i „C” wykonując aranżację odzyskanej przestrzeni 4 pomieszczeń biurowych i 3 gabinetów lekarskich dla potrzeb Centrum Diagnostyczno-Specjalistycznego oraz Przychodni Rodzinnej przy ul. Dąbrowszczaków 5a w Warszawie, wraz z zakupem wyposażenia i wyposażenia specjalistycznego oraz z dokumentacją powykonawczą wykonaną w Modelu 3 D.
1) szczegółowy przedmiot zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowo – kosztorysowej stanowiącej załączniki do SWZ;
2) ze względu na konieczność utrzymania funkcjonowania pracy poszczególnych poradni, zakres prac budowlano – montażowych musi zostać podzielony na etapy;
3) propozycja podziału i wykonanie poszczególnych etapów wraz z czasem niezbędnym do przeniesienia poradni z pomieszczeń przeznaczonych do remontu do pomieszczeń wyremontowanych musi zostać wskazana we wstępnym harmonogramie rzeczowo - finansowym zawartym w dokumencie „Proces technologiczny wykonania robót budowlanych – montażowych” stanowiącym część oferty;
4) przedmiot umowy musi być wykonany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w RP przepisami prawa powszechnie obowiązującego oraz normami technicznymi odnoszącymi się do przedmiotu umowy, w zakresie umożliwiającym użytkowanie przedmiotu umowy zgodnie z jego przeznaczeniem;
5) w razie wątpliwości poczytuje się, że Wykonawca podjął się wszystkich prac, niezbędnych do oddania przewidzianych w umowie robót budowlanych za wynagrodzeniem ustalonym na podstawie umowy, w tym również robót budowlanych wynikających z dokumentacji projektowej, a nieujętych w niej w zakresie robót budowlanych niezbędnych do wykonania;
6) Wykonawca zapewnieni zgodność dokumentacji powykonawczej 3D BIM z Wymaganiami Informacyjnymi Zamawiającego (AIR). Istotą dokumentacji powykonawczej 3D BIM jest jej realizacja zgodnie z Wymaganiami Informacyjnymi Zamawiającego (AIR). Oprócz realizacji inwestycji, efektem wykonania dokumentacji powykonawczej płaskiej 2D oraz 3D BIM jest możliwie najszersza implementacja standardu BIM, rozwijanie procesów BIM oraz edukacja i przygotowanie zarówno Zamawiającego, jak i Wykonawców do dalszego systemowego wdrażania BIM na inwestycjach realizowanych przez Zamawiającego

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdziałem XVIII: OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT SWZ
Kryterium Nr 1 –„Cena” (C)
ocena ceny przedmiotu zamówienia będzie dokonywana poprzez porównanie danych zawartych w ofertach do ceny najniższej wśród zaproponowanych. Punkty za kryterium będą obliczone wg wzoru:

najniższa cena brutto
spośród wszystkich ofert podlegających ocenie
C - ---------------------------------------------------------------------------- x 60% x100 pkt = Ilość punktów
wartość brutto oferty badanej
*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

obliczona liczba punktów dla oferty złożonej przez danego Wykonawcę wynikająca
ze wzoru zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.


2) Kryterium Nr 2 –„Proces technologiczny wykonania robót budowlano – montażowych” (PT)
Proces technologiczny wykonania robót budowlano - montażowych (T) zostanie oceniona w oparciu o wzór:

liczba uzyskanych punktów przez ofertę badaną
PT - ---------------------------------------------------------------- x 40% x 100 pkt = Ilość punktów
najwyższa liczba uzyskanych punktów
spośród ofert nie podlegających odrzuceniu
obliczona liczba punktów dla oferty złożonej przez danego Wykonawcę wynikająca
za wzoru zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku,
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dokumentu pn. „Proces technologiczny wykonania robót budowlanych – montażowych”.
Łączna maksymalna ilość punktów w kryterium (PT) = 40 (20 + 15 + 5).
Obliczona liczba punktów dla oferty złożonej przez danego Wykonawcę wynikająca ze wzoru zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów wyliczoną w oparciu o wzór:
Pi = Pi(C) + Pi(PT)
gdzie:
Pi – łączna ocena punktowa badanej oferty „i”
Pi(C) - liczba punktów, jakie otrzyma badana oferta „i” za kryterium (C)
Pi(PT) - liczba punktów, jakie otrzyma badana oferta „i” za kryterium (PT)

O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa liczba punktów uzyskanych łącznie za kryteria 1- 2.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów
w kryterium: „Cena” + „Proces Technologiczny”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Proces technologiczny wykonania robót budowlano – montażowych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu, które mogą dotyczyć:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań,
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań,
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że:
1) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 5 000 000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych), dotyczy robót budowlanych, oraz posiada polisę ubezpieczenia budowy/montażu od wszystkich ryzyk – CAR/EAR. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć obie polisy.
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dołączonych do oferty dokumentów.
4. zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że dysponuje:
a) co najmniej jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, posiadającej co najmniej 5-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, obejmujące wykonanie co najmniej 2 usług polegających na pełnieniu funkcji kierownika budowy w obiekcie podmiotu wykonującego działalność leczniczą, o wartości brutto kierowanych robót w każdej z tych usług co najmniej 2 000 000,00 zł brutto (słownie: dwa miliony złotych 00/100);
b) co najmniej jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót sanitarnych, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz posiadającej co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności, obejmujące wykonanie co najmniej 2 usług polegających na kierowaniu robotami sanitarnymi dotyczącymi realizacji obiektu podmiotu wykonującego działalność leczniczą, o wartości brutto kierowanych robót w każdej z tych usług co najmniej 1 000 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion złotych 00/100);
c) co najmniej jednej osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz posiadającej co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności, obejmujące wykonanie co najmniej 2 usług polegających na kierowaniu robotami elektrycznymi dotyczącymi realizacji obiektu podmiotu wykonującego działalność leczniczą, o wartości brutto kierowanych robót w każdej z tych usług co najmniej 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100);
d) projektantem BIM koordynatorem, posiadającym umiejętność modelowania 3D BIM w programie Revit lub innym zgodnym ze standardem wymiany danych IFC, umożliwiającym Zamawiającemu swobodne i bezstratne korzystanie z eksploatacyjnego modelu informacyjnego AIM w przeglądarce internetowej Autodesk Viewer. oraz posiadającej co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności, obejmujące wykonanie co najmniej 1 usługi polegających na koordynowaniu prac z zakresu obsługi wykonawczego i powykonawczego modelu 3D BIM dotyczącego realizacji budynku szpitala lub zakładu opieki medycznej objętych klasą obiektu 1264 wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych, o łącznej powierzchni zakresu prac co najmniej 1700 m2;
2) Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zamówienia w czynnych obiektach - budynku szpitala lub zakładu opieki medycznej objętych klasą obiektu 1264 wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych, w ramach których wykonano roboty związane z modernizacją pomieszczeń w zakresie:
a) robót budowlanych z kompleksowym wykończeniem pomieszczeń oraz technologią medyczną,
b) instalacji elektrycznych silnoprądowych,
c) instalacji kontroli dostępu,
d) instalacji przywoławczej,
e) instalacji sygnalizacji pożaru,
f) instalacji okablowania strukturalnego,
g) instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej i instalacji wodociągowej przeciwpożarowej,
h) instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji,
i) instalacji gazów medycznych,
o łącznej powierzchni zakresu prac co najmniej 1700 m2

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty zgodnie z art. 273 ust. 1 i 2 ustawy Pzp Wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik Nr 4 do SWZ.
1. W zakresie podstawy wykluczenia określonej w art. 108 ust. 1 pkt. 5 Pzp zgodnie z § 2 ust. 1 pkt. 2 rozporządzenia w sprawie podmiotowych środków dowodowych:
1) Oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik Nr 6 do SWZ.
2. W zakresie podstawy wykluczenia: zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507):
1) Oświadczenie, o przeciwdziałaniu wspierania agresji na Ukrainę przepisy „sankcyjne” – Załącznik N 5 do SWZ.
3. Jeśli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych
w postępowaniu lub są niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia:
1) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w Rozdz. IX pkt 3 ppkt 1 SWZ oraz posiada polisę ubezpieczenia budowy/montażu od wszystkich ryzyk – CAR/EAR. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć obie polisy.
2) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania
i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykaz robót budowlanych musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w Rozdz. IX pkt 4 ppkt 2 SWZ – wg. Załącznika Nr 11 do SWZ;
3) jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa w pkt. 2 powyżej, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył; Okresy wyrażone w latach lub miesiącach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
4) wartości w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku posiadania zdolności technicznej i zawodowej będą przeliczone według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego
na dzień zakończenia realizacji wykazanych robót budowlanych;
5) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia musi zawierać dane na temat kwalifikacji zawodowych i doświadczenia wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w Rozdz. IX pkt 4 ppkt 1 lit. a-d SWZ – wg. Załącznika Nr 12 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający żąda złożenia w postępowaniu wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.
2. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi cechami oraz z wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy:
1) dokumentów potwierdzających dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu i do używania oraz oznakowanie znakiem CE zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 974), lub innym aktem prawnym właściwym dla kraju, w którym Wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę ze zmianami, jeżeli wystąpiły w okresie od wystawienia dokumentu do terminu składania ofert - dotyczy wyposażenia specjalistycznego (dla wyrobów medycznych),
2) kart katalogowych na wyroby medyczne i niemedyczne, wraz z opisami technicznymi w języku polskim. Zamawiający dopuszcza katalogi w języku angielskim wraz z opisami technicznymi oferowanych wyrobów w języku polskim. Instrukcje obsługi w języku polskim (przy dostawie) – dla wyrobów medycznych i niemedycznych,
3) w zakresie zabudów meblowych - meble wykonane z materiałów posiadających wymagane świadectwa dopuszczające do eksploatacji w pomieszczeniach medycznych.
3. Dla potwierdzenia bezpieczeństwa i jakości oferowanych wyrobów oferent zobowiązany jest do dostarczenia:
1) dokumentu potwierdzającego, iż przedmiot oferty może być stosowany w placówkach służby zdrowia (dotyczy wyrobów gotowych), np. Atest Higieniczny;
2) Deklaracji zgodności producenta potwierdzającą zgodność produktów z wymaganiami wybranych Polskich Norm w zakresie wytrzymałości konstrukcji i bezpieczeństwa użytkowania oraz zgodności z wymaganiami zasadniczymi Dyrektywy 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów
z załączonym certyfikatem ISO 9001 dla producenta dotyczącym dystrybucji
i serwisowania wyrobów medycznych wraz z wyposażeniem i certyfikatem ISO 13485 – potwierdzającym wdrożenie i utrzymywanie systemów zarządzania jakością
w zakresie objętym certyfikacją.
3) złożenia kompletu dokumentów potwierdzających, że oferowane przez Wykonawcę materiały spełniają parametry określone przez Zamawiającego w Dokumentacji technicznej – z uwzględnieniem wymagań zawartych w Specyfikacja technicznej sprzętu i wyposażenia specjalistycznego - Załącznik Nr 1B do SWZ
4. Przedmiotowe środki dowodowe, należy złożyć w formie elektronicznej - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (e-dowód).
5. Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych (wszystkich wskazanych w pkt 2 i 3, jeśli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne. Wykonawca może uzupełnić przedmiotowe środki dowodowe, ale tylko na wezwanie Zamawiającego.
6. Przepisu zawartego w pkt 4 nie stosuje się, jeżeli pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
7. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
8. Przedmiotowe środki dowodowe, wskazane w ust. 2 i 3, składa się wraz z ofertą w formie elektronicznej.
9. Składane przez Wykonawcę przedmiotowe środki dowodowe, powinny uwzględniać dopuszczenia wynikające z udzielonych wyjaśnień do treści SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) dokumenty potwierdzających dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu i do używania oraz oznakowanie znakiem CE zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 974), lub innym aktem prawnym właściwym dla kraju, w którym Wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę ze zmianami, jeżeli wystąpiły w okresie od wystawienia dokumentu do terminu składania ofert - dotyczy wyposażenia specjalistycznego (dla wyrobów medycznych),
2) kart katalogowych na wyroby medyczne i niemedyczne, wraz z opisami technicznymi w języku polskim. Zamawiający dopuszcza katalogi w języku angielskim wraz z opisami technicznymi oferowanych wyrobów w języku polskim. Instrukcje obsługi w języku polskim (przy dostawie) – dla wyrobów medycznych i niemedycznych,
3) w zakresie zabudów meblowych - meble wykonane z materiałów posiadających wymagane świadectwa dopuszczające do eksploatacji w pomieszczeniach medycznych.
3. Dla potwierdzenia bezpieczeństwa i jakości oferowanych wyrobów oferent zobowiązany jest do dostarczenia:
1) dokumentu potwierdzającego, iż przedmiot oferty może być stosowany w placówkach służby zdrowia (dotyczy wyrobów gotowych), np. Atest Higieniczny;
2) Deklaracji zgodności producenta potwierdzającą zgodność produktów z wymaganiami wybranych Polskich Norm w zakresie wytrzymałości konstrukcji i bezpieczeństwa użytkowania oraz zgodności z wymaganiami zasadniczymi Dyrektywy 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów
z załączonym certyfikatem ISO 9001 dla producenta dotyczącym dystrybucji
i serwisowania wyrobów medycznych wraz z wyposażeniem i certyfikatem ISO 13485 – potwierdzającym wdrożenie i utrzymywanie systemów zarządzania jakością w zakresie objętym certyfikacją.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

10. Wykonawca wraz z ofertą składa:
1) Przedmiotowe środki dowodowe - zgodnie z Rozdziałem VII SWZ,
2) Podmiotowe środki dowodowe - zgodnie z Rozdziałem X SWZ,
3) Specyfikacja techniczna sprzętu specjalistycznego - Załącznik Nr 1 B do SWZ.
4) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy „Oferta” - wg Załącznika Nr 2 do SWZ,
5) Formularz cenowy (Tabela wartości elementów scalonych) - Załącznik Nr 3 do SWZ,
6) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik Nr 4 do SWZ,
7) Kosztorys ofertowy (poglądowy) – sporządzony na podstawie przedmiarów dołączonych do dokumentacji technicznej - Załącznik Nr 1 do SWZ,
8) Oświadczenie Wykonawcy, dotyczące przesłanek wykluczenia z przepisów „sankcyjnych” - Załącznik Nr 5 do SWZ,
9) Oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp (grupa kapitałowa) - Załącznik
Nr 6 do SWZ,
10) Zobowiązanie podmiotu - Załącznik Nr 8 do SWZ – jeżeli dotyczy,
11) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw
do wykluczenia składane przez podmiot udostępniający zasoby składane na podstawie
art. 125 ust. 5 ustawy Pzp - Załącznik Nr 9 do SWZ – jeżeli dotyczy,
12) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Załącznik Nr 10 do SWZ - jeżeli dotyczy,
13) Wykaz robót - Załącznik Nr 11 do SWZ,
14) Wykaz osób - Załącznik Nr 12 do SWZ,
15) Koncepcja pn. „Proces technologiczny wykonania robót budowlanych – montażowych - zminimalizowania utrudnień pracy obiektu Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga-Północ” - zgodnie z Rozdziałem XVIII SWZ;
16) Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).
2. Według wyboru Wykonawcy wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
3. Wadium w formie innej, niż pieniężna Wykonawca wnosi w oryginale w postaci elektronicznej, tj. dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia, tj. wystawcę dokumentu.
4. Wykonawca wnoszący wadium w formie, która ze względu na obowiązujące przepisy może zostać wystawiona jako terminowa (np. gwarancja ubezpieczeniowa), jest zobowiązany do niezwłocznego przedłużenia jej ważności – w przypadku, gdy będą tego wymagały warunki prowadzonej procedury zamówienia.
5. Oryginał dokumentu (poręczenie bankowe, poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 419), należy dołączyć w oddzielnym pliku do oferty.
6. Sposób wniesienia wadium:
1) w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu:
Wykonawca powinien dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO BP S.A IV O/W-wa o numerze: 67 1020 1042 0000 8002 0134 7095. Tytułem: „Przebudowa budynku Centrum Diagnostyczno-Specjalistycznego oraz Przychodni Rodzinnej przy ul. Dąbrowszczaków 5a w Warszawie”. Dowodem wniesienia wadium będzie potwierdzenie przelewu elektronicznego lub wydruk przelewu elektronicznego, przy czym w terminie określonym dla wniesienia wadium, tj. do dnia 15.01.2025 r. do godziny 10.00 środki powinny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego. Potwierdzenie dokonanego przelewu elektronicznego należy dołożyć do oferty.
2) w przypadku wniesienia wadium w gwarancjach bankowych:
Wykonawca powinien przedłożyć gwarancję udzieloną przez bank, zgodnie z wymaganiami określonymi przez prawo bankowe, obowiązującą przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji na kwotę wymienioną w pkt. 1, zawierającą informację, iż udzielona gwarancja stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Zamawiającego w trybie podstawowym na wykonanie robót budowlano – montażowych: Tytułem: „Przebudowa budynku Centrum Diagnostyczno-Specjalistycznego oraz Przychodni Rodzinnej przy ul. Dąbrowszczaków 5a w Warszawie”, oraz zobowiązanie gwaranta
do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt 12.
3) w przypadku wniesienia wadium w gwarancjach ubezpieczeniowych:
Wykonawca powinien przedłożyć gwarancję udzieloną przez firmę ubezpieczeniową, obowiązującą przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji na kwotę wymienioną w pkt.1, zawierającą informację, iż udzielona gwarancja stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Zamawiającego w trybie podstawowym na wykonanie robót budowlano - montażowych: „Przebudowa budynku Centrum Diagnostyczno-Specjalistycznego oraz Przychodni Rodzinnej przy ul. Dąbrowszczaków 5a w Warszawie”. oraz zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt 12.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty w postępowaniu. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych Wykonawców. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań / części zamówienia. Zaleca się by jako pełnomocnika wskazać podmiot (Wykonawcę). W przypadku wskazania jako pełnomocnika osoby fizycznej zaleca się podanie informacji, którego z Wykonawców pracownikiem jest wskazana osoba. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, musi być złożone w zakresie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Spółka cywilna w zamówieniach publicznych: Wspólników traktuje się jako wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Stanowi o tym art. 58 ustawy Pzp. W konsekwencji powyższego wspólnicy spółki cywilnej ponoszą solidarną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie umowy, czy też wniesienie zabezpieczenia należytego jej wykonania, jeżeli dotyczy. Składając ofertę, wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie powinni wskazać pełnomocnika podczas postępowania i ewentualnie również upoważnionego
do podpisania umowy. Wspólnicy spółki cywilnej są zobowiązani do złożenia oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp. Zamawiający może określić szczególny sposób spełnienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 117 PZP. Dany przepis również będzie miał zastosowanie do wspólników spółki cywilnej. Istotne jest dalsze uregulowanie danego przepisu, zgodnie z którym warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności jest uznawany za spełniony, gdy co najmniej jeden ze wspólników posiada takie uprawnienia. Wspólnicy mogą się także powołać na zdolności innych w celu wykazania spełnienia warunków dotyczących wykształcenia, doświadczenia czy kwalifikacji zawodowych. W sytuacji gdy wybrana została oferta spółki cywilnej, Zamawiający ma prawo żądać przed zawarciem umowy przedłożenia przez wspólników spółki cywilnej kopii umowy spółki cywilnej. W niniejszym postępowaniu Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznych lub zawodowych, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji finansowej lub ekonomicznej, co za tym idzie przepisy dotyczące udostępnienia zasobów będą wykorzystywane. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Zamawiający wymaga, aby każdy z Wykonawców wziął udział w wizji lokalnej lub został ujawniony udział w wizji przedstawiciela takiego Wykonawcy. W przypadku zgłoszenia się na wizję lokalną jedynie jednego z Wykonawców występujących wspólnie (jednej firmy) bez ujawnienia udziału pozostałych podmiotów – złożenie oferty przez wykonawców występujących wspólnie będzie skutkowało odrzuceniem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy - Załącznik Nr 7 do SWZ § 17 Zmiany umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet: https://szpzlo.ezamawiajacy.pl/app/login w zakładce „OFERT

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-15 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

WIZJA LOKALNA: Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 281 ust. 2, pkt 12 ustawy Pzp.
1) Zamawiający wymaga przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji przedmiotu umowy,
2) w trakcie wizji lokalnej Zamawiający umożliwi Wykonawcom zapoznanie się z pomieszczeniami będącymi miejscem realizacji przedmiotu zamówienia,
3) w celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z osobami wyznaczonymi do komunikowania się z Wykonawcami tj. Dział Infrastruktury i Spraw Technicznych- kontakt: 22-619-58 72 wew. 1255 lub 1143, Marek Frąckiewicz, tel. 510 655 233.
4) zgłoszenie uczestnictwa w wizji lokalnej musi zawierać dane Wykonawcy, tj.: nazwę firmy, adres, nr telefonu, imię i nazwisko osoby, która będzie uczestniczyć w spotkaniu. Zgłoszenie należy przesłać na adres e-mail: marek.frackiewicz@szpzlo.pl. Osoba reprezentująca Wykonawcę musi być upełnomocniona do tej czynności w oparciu o dokumenty rejestrowe lub pełnomocnictwo, które przedłoży w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem,
5) wizja lokalna może się odbyć, w terminie ustalonym z Zamawiającym, jednak nie później niż do dnia 09.01.2025 r.,
6) Zamawiający informuje, że wizja lokalna, będzie mogła się odbywać w godzinach pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00 – 15:35 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy,
7) potwierdzeniem dokonania wizji lokalnej będzie protokół podpisany przez osoby reprezentujące Wykonawcę oraz Zamawiającego. Protokół będzie sporządzone w 2 jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla Wykonawcy i Zamawiającego,
8) koszty Wykonawcy, związane z udziałem w wizji lokalnej poniesie Wykonawca,
9) Wykonawcy, którzy nie wezmą udziału w wizji lokalnej w wyznaczonym terminie lub nie podpiszą listy obecności, o której mowa w pkt 1, nie będą zdolni do rzetelnego sporządzenia wymaganych opracowań. Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp., który brzmi: „Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: została złożona bez odbycia wizji lokalnej lub bez sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego, w przypadku gdy Zamawiający tego wymagał w dokumentach zamówienia”’
Uwaga: w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Zamawiający wymaga, aby każdy z Wykonawców wziął udział w wizji lokalnej lub został ujawniony udział w wizji przedstawiciela takiego Wykonawcy. W przypadku zgłoszenia się na wizję lokalną jedynie jednego z Wykonawców występujących wspólnie (jednej firmy) bez ujawnienia udziału pozostałych podmiotów – złożenie oferty przez wykonawców występujących wspólnie będzie skutkowało odrzuceniem.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.