Ogłoszenie z dnia 2024-12-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Całodobowa usługa ochrony budynku biurowego i przyległego placu
Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Białymstoku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Białymstoku
1.3.) Oddział zamawiającego: PIP OIP Białystok
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000870333
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabryczna 2
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-483
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85/678-57-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@bialystok.pip.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialystok.pip.gov.pl/pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
nadzór i kontrola
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Całodobowa usługa ochrony budynku biurowego i przyległego placu
Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Białymstoku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff4162ff-79a9-43bf-aece-a52e359681e4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00673493
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00386192/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Całodobowa usługa ochrony budynku biurowego i przyległego placu Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Białymstoku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ff4162ff-79a9-43bf-aece-a52e359681e43.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Okręgowy Inspektor Pracy w Białymstoku, z siedzibą przy ul. Fabrycznej 2, 15-483 Białystok.
2. Administrator powołał inspektora ochrony danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@bialystok.pip.gov.pl .
3. Pani/ Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonywania zadań określonych w Art. 10 Ustawy o Państwowej Inspekcji Pracy lub innych celów wynikających z obowiązku prawnego, któremu podlega administrator.
4. Odbiorcą danych osobowych mogą zostać: inne jednostki organizacyjne PIP, uprawnione organy publiczne, podmioty wykonujące usługi niszczenia i archiwizacji dokumentacji.
5. Pani/ Pana dane osobowe mogą być przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
6. Dane przechowywane będą przez czas określony w przepisach prawa.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania.
8. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji celów do jakich zostały zebrane.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BS-PORA-A.213.258.2024.1
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 348000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowa usługa ochrony budynku biurowego, ogrodzonego placu, położonego w Białymstoku przy ul. Fabrycznej 2, w okresie od dnia 01.02.2025r. od godz.7:00 do 01.02.2026r. do godz. 9:00.
Wykonawca zobowiązuje się dozorować przedmiot umowy całodobowo, we wszystkie dni robocze i święta, przez co najmniej jednego pracownika ochrony.
Czynności pracowników ochrony będą polegały w szczególności na :
działaniach zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałających powstawaniu szkód majątkowych wynikających z tych zdarzeń oraz niedopuszczeniu do wstępu osób nieupoważnionych na teren chroniony,
działaniach uniemożliwiających parkowanie pojazdów na parkingu osobom, które nie są pracownikami oraz interesantami Państwowej Inspekcji Pracy i Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych,
ochronie przed kradzieżą;
ochronie pomieszczeń i urządzeń budynku i nieruchomości przed zniszczeniem, uszkodzeniem, dewastacją, wandalizmem;
ochronie przed innymi szkodami mogącymi wystąpić w przedmiocie umowy;
podejmowaniu działań zapobiegawczych i informacyjnych celem uchronienia przed powstaniem szkody lub zajęciem obiektu i mienia znajdującego się w nim przez osoby nieupoważnione.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-02-01 do 2026-02-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: najniższa cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. załączenie kopii (potwierdzonej za zgodność z oryginałem) ważnej koncesji na wykonywanie usług ochrony osób i mienia,2. załączenie kopii (potwierdzonej za zgodność z oryginałem) opłaconej polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy,
3. załączenie wykazu dwóch usług ochrony wykonanych opisanych Rozdziale 2 w pkt. 2 ust.1 - załącznik nr 2 do swz.
4. Zamawiający nie dopuszcza wykonywania usługi ochrony budynku przez podwykonawców.
5. Zamawiający obligatoryjnie wymaga aby wszystkie osoby, które będą wykonywały usługę określoną w pkt 2. były zatrudnione na umowę o pracę z Wykonawcą. Wykonawca w trakcie trwania umowy będzie miał obowiązek przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób wykonujących usługę ochrony oraz dokumenty potwierdzające odprowadzanie składek do odpowiednich instytucji.
6. Zamawiający dopuszcza aby osoby, które będą wykonywały usługę określoną w pkt 2. posiadały lekki lub umiarkowany stopień niepełnosprawności, jednak nie może on utrudniać wykonywania zadań wyszczególnionych w Rozdziale 2 pkt.1 ust.3 i 4
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia. Wykonawca musi:
1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. ważną koncesję zezwalającą na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia,
2. posiadać wiedzę i doświadczenie, tj. Wykonawca musi wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej 2 usług ochrony w obiektach użyteczności publicznej o powierzchni przekraczającej 1.800m2 o wartości min. 80.000zł brutto każdy, a czas realizacji każdej z usług wynosił minimum 12 miesięcy z podaniem dat wykonania usług (data - dzień, miesiąc rok rozpoczęcia oraz zakończenia świadczenia usługi),
3. dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym w zakresie,
4. spełniać warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. Wykonawca musi posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 1.000.000,00zł (słownie: jeden milion).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. załączenie kopii (potwierdzonej za zgodność z oryginałem) ważnej koncesji na wykonywanie usług ochrony osób i mienia,2. załączenie kopii (potwierdzonej za zgodność z oryginałem) opłaconej polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy,
3. załączenie wykazu dwóch usług ochrony wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-13 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-13 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanieINNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Usługi ochrony mienia i dozoru posesji Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Białymstoku
- Usługa sprzątania budynków Politechniki Białostockiej -ZK-DZP.262.114.2024
- Organizacja i przeprowadzenie Generalnego Pomiaru Ruchu w 2025 r. na drogach wojewódzkich administrowanych przez Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z podziałem na 2 części.
- Dostawa subskrypcji programu antywirusowego i ochrony poczty e-mail
- Usługa dostępu do systemu wspomagającego proces rekrutacji do wszystkich typów jednostek oświatowych,których organem prowadzącym jest Miasto Białystok
- Dostawa jednorazowych narzędzi elektrochirurgicznych
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Iławie przy ul. Mikołaja Kopernika 4B oraz terenu przynależnego do budynku
- Świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej i monitoringu elektronicznego budynku, mienia Parku Technologii Kosmicznych w Zielonej Górze.
- Ochrona fizyczna obiektu Hali sportowo - widowiskowej MOSiR w Krośnie przy ul. Bursaki 29, obsługa pokoi gościnnych oraz sprzątanie maszynowe i polerownie hali sportowo - widowiskowej
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz całodobowego nadzoru nad urządzeniami systemu monitorowania budynku Sądu Rejonowego w Olkuszu
- ZPO.272.1.1.2025 Usługa ochrony fizycznej budynku i mienia WSSE w Olsztynie
- Usługi ochrony mienia i dozoru posesji Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Białymstoku
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.