Ogłoszenie z dnia 2024-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00586548/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń zlokalizowanych na parterze budynku przy ulicy Zielonej 8 w Poznaniu, o łącznej powierzchni 175,86 m2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631281080
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zielona 8
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-851
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 618593434
1.5.8.) Numer faksu: 618593429
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdp.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń zlokalizowanych na parterze budynku przy ulicy Zielonej 8 w Poznaniu, o łącznej powierzchni 175,86 m22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f3e69dd-01a5-4dd3-892e-d918e5d39f83
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00673582
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031090/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.18 Remont pomieszczeń zlokalizowanych na parterze budynku przy ulicy Zielonej 8 w Poznaniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00586548
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.261.2.34.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont pomieszczeń zlokalizowanych na parterze budynku przy ulicy Zielonej 8 w Poznaniu, o łącznej powierzchni 175,86 m2.
Zakres robót obejmuje przebudowę przestrzeni w celu przystosowania jej do funkcji biurowych i wyodrębnienia pomieszczeń: biura podawczego, gabinetu dyrektora, poczekalni, biura rzecznika prasowego, sali konferencyjnej, aneksu kuchennego i dwóch sanitariatów, w tym jednego przystosowanego do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
2. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
45000000-7 Roboty budowlane
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 Tynkowanie
45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie
45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych
45320000-6 Roboty izolacyjne
45442100-8 Roboty malarskie
45432000-4 Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 Instalacje elektryczne
45314000-1 Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45312000-7 Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314300-4 instalowanie infrastruktury okablowania
3. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje m.in.:
1) roboty budowlane oraz wykończeniowe
- prace przygotowawcze, zabezpieczające, porządkowe z sukcesywnym wywozem materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją oraz prace odtworzeniowe,
- zerwanie posadzek,
- skucie okładzin ściennych,
- rozebranie ścianek działowych z GK,
- wywóz i utylizacja odpadów porozbiórkowych,
- dopasowanie otworów drzwiowych i okiennych do montażu nowej stolarki,
- montaż nowej stolarki drzwiowej i okiennej,
- przygotowanie podłoży i posadzki oraz wykonanie posadzki,
- wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo – kartonowych na rusztach metalowych,
- zabudowa pionów instalacyjnych,
- przygotowanie powierzchni pod malowanie oraz dwukrotne malowanie powierzchni wewnętrznych,
- wykończenie wewnętrznych ścian i sufitów;
2) instalacje elektryczne
- demontaż istniejącego oświetlenia wraz z utylizacją,
- budowa rozdzielnicy nn,
- zasilanie urządzeń wentylacji,
- zasilanie urządzeń teletechnicznych,
- instalację siły i gniazd wtykowych,
- instalację oświetlenia ogólnego i ewakuacyjnego,
- instalację wyrównawczą;
3) roboty instalacyjne
- demontaż istniejących urządzeń i instalacji,
- instalacja kanalizacji sanitarnej,
- instalacja obiegu wody,
- montaż armatury,
- montaż agregatów wraz z towarzyszącą infrastrukturą,
- wykonanie rurociągów w instalacjach wraz z bruzdowaniem,
- izolacja rur chłodniczych,
- napełnienie urządzeń i instalacji obiegu freonu i podobnych czynników czynnikiem chłodniczym,
- wykonanie próby szczelności urządzeń instalacji obiegu freonu,
- instalacja wentylacji;
4) instalacje teletechniczne
- montaż instalacji strukturalnej,
- montaż instalacji sygnalizacji włamania,
- montaż instalacji kontroli dostępu,
- wykonanie bruzd dla przewodów wraz z zaprawieniem,
- montaż gniazd internetowych,
- demontaż i utylizacja istniejących elementów instalacji,
- prace pomiarowe.
Zakup wszelkich materiałów oraz urządzeń leży po stronie Wykonawcy, za wyjątkiem materiałów budowlanych nadających się i przewidzianych w dokumentacji projektowej do ponownego wykorzystania.
4. Szczegółowy zakres robót oraz wymagania techniczne zostały określone w niniejszej SWZ, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej:
1) branży budowlanej (architektonicznej),
2) branży instalacyjnej,
3) branży elektrycznej,
4) branży teletechnicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45213150-9 - Roboty budowlane w zakresie biurowców
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 889064,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1121751,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 889064,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORLIKON Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7661803840
7.3.3) Ulica: Zielona 8
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-851
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Częściowo roboty branży budowlanej, roboty branży sanitarnej i elektrycznej . Wybór podwykonawców na etapie realizacji zadania.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 889064,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 165 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej obiektów UAM (2 części)
- Przegląd urządzeń instalacji: wentylacyjnej, ciepłowniczej, chłodniczej, wodociągowej i kanalizacyjnej zamontowanych w budynkach UMWW przy al. Niepodległości 34 i ul. Kościuszki 95 w P-niu w 2025 r.
- Zakup i dostawa krzeseł.
- Świadczenie usług cateringowych dla Departamentu Polityki Regionalnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 r.
- "Świadczenie usługi transportu posiłków"
- Sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie budynku archiwum przy ul. Orzeszkowej 7 w Krakowie w system regałów ruchomych wraz z pracami towarzyszącymi dla potrzeb Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie - Etap 1
- Zabezpieczenie p.poż. Budynku Urzędu Miejskiego w Mieroszowie (I etap - piwnice i parter)
- Budowa budynku biurowo-szkoleniowego z częścią magazynową na terenie KPUCS Oddział Celny II w Bydgoszczy przy ul. Dalekiej 9 wraz z infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną
- Przebudowa budynku przy Placu Niepodległości 4 w Kórniku
- Utworzenie parku przemysłowego Euro-Centrum w Katowicach i w Chełmie Śląskim.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.