Ogłoszenie z dnia 2024-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00609830/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i zagospodarowanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (kat. III) w 2025 roku z kuchni w kompleksach znajdujących się w rejonie działania 34. WOG Rzeszów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia34wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10208631.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór, transport i zagospodarowanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (kat. III) w 2025 roku z kuchni w kompleksach znajdujących się w rejonie działania 34. WOG Rzeszów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-095bacd2-88c6-40ca-a799-71e9bc8c2631
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00673703
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00249555/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Realizacja odbioru, transportu i zagospodarowania ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (UPPZ w kat. 3) w 2025 r. z kuchni zlokalizowanych w kompleksach z rejonu działania 34. WOG
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00609830
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/17/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i zagospodarowania ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (UPPZ kategorii 3) w 2024 roku z kuchni zlokalizowanych w kompleksach znajdujących się w rejonie działania 34. WOG Rzeszów:
1) 35 – 301 Rzeszów, ul. Lwowska 5
2) 35 - 036 Rzeszów, ul. Dąbrowskiego 22
3) 37 – 400 Nisko, ul. Sandomierska 20
4) 37 – 500 Jarosław, ul. 3-go Maja 80
5) 37 – 710 Żurawica, ul. Wojska Polskiego 22
6) 37 – 700 Przemyśl, ul. 29 Listopada 1
7) 37 - 712 Wojtkowa, Ośrodek Szkoleń Górskich Trzcianiec.
2. Wykonawca zobowiązuje się, że w szczególnie uzasadnionych przypadkach (m.in. szkolenia rezerw osobowych, osiągnięcia wyższych stanów gotowości bojowej oraz zabezpieczenie imprez plenerowych) odbiór ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego dokonywał się będzie z m.in. z następujących miejscowości:
1) Rajskie,
2) Łomna,
3) Dębica,
4) Port Lotniczy Jasionka,
5) Rudna Mała,
6) Jasło,
7) Krosno,
8) Lesko,
9) Gniewczyna Łańcucka
oraz innych miejsc na terenie Podkarpacia, o których Wykonawca zostanie poinformowany mailowo.
3. Dodatkowe odbiory mogą być realizowane jednorazowo lub cyklicznie.
4. Ilość odpadów przewidziana do odbioru i wywozu, wynosi ok 300 000 kg w ramach zamówienia podstawowego oraz 300 000 kg w ramach zamówienia opcjonalnego. Podane ilości ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego są ilościami orientacyjnymi. Ilość odebranych UPPZ może ulec zmniejszeniu nie więcej jednak niż do 50 % w trakcie trwania umowy. Wykonawca nie będzie rościł pretensji z tego tytułu.
5. Wykonawca zobowiązuje się do odbierania UPPZ od Zamawiającego jeden lub dwa raz w tygodniu w zależności od miejsca odbioru odpadów, a w szczególnych przypadkach na telefoniczne wezwanie Zamawiającego (zgodnie z zał. nr 6 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia).
6. Wykonawca zobowiązuje się do odbierania ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego od Zamawiającego w godzinach pracy Zamawiającego tj. od 800 do 1430 od poniedziałku do czwartku oraz od 800 do 1230 w piątek, a jeżeli odbiór przypada na dzień ustawowo uznany za wolny od pracy, odbiór nastąpi w pierwszy dzień roboczy przypadający po tym dniu.
7. Dokładna ilość odbieranych ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego zostanie każdorazowo określona w trakcie ich odbioru w wyniku ważenia i potwierdzona czytelnym podpisem Wykonawcy lub osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy oraz Przekazującego odpady na dokumencie handlowym.
8. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią:
1) formularz kalkulacji ceny ofertowej – załącznik nr 1A do SWZ,
2) postanowienia Projektu umowy – załącznik nr 5 do SWZ,
3) opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 384000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 453600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 384000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SARIA Polska Sp. z o.o. Oddzial ReFood w Warszawie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740006061
7.3.3) Ulica: ul. Jutrzenki 137A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-231
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 384000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonanie operatów wodnoprawnych oraz uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych dla istniejących wylotów zlokalizowanych w obrębie dróg wojewódzkich w województwie podkarpackim - 4 zadania
- Świadczenie usługi organizacji pobytu zagranicznego naukowca w Collegium Medicum Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Sukcesywna dostawa odzieży ochronnej i roboczej oraz obuwia dla pracowników Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Sukcesywna dostawa pomocniczych materiałów laboratoryjnych jednokrotnego użytku dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie
- "Remont skrzydła zachodniego i południowego budynku Muzeum przy ul. 3 Maja 19. Etap VI."
- Zapewnienie usług cateringowych ( 2 części).
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i wielkogabarytowych z Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Łodzi Sp. z o.o. wraz z dzierżawą kontenerów w latach 2025 - 2026
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Wielopole Skrzyńskie oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów rekreacyjnych tj. Ośrodka Wypoczynkowego Zalew Nakło - Chechło zarządzanego przez Gminę Świerklaniec
- Usługi odbioru i zagospodarowania odpadów
- "Świadczenie usług odbioru i transportu odpadów komunalnych z cmentarzy komunalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej"
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i niemedycznych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14.12.2012 roku o odpadach
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.