Ogłoszenie z dnia 2024-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00641013/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymaniem dróg gminnych w sezonie zimowym w roku 2025 na terenie gminy Olszyna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLSZYNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821486
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 20
1.5.2.) Miejscowość: Olszyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-830
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 757212050
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@olszyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olszyna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8333f502-4943-43e5-b9bc-3ed8423f50441.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymaniem dróg gminnych w sezonie zimowym w roku 2025 na terenie gminy Olszyna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8333f502-4943-43e5-b9bc-3ed8423f5044
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00673865
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069636/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 ,,Utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym w roku 2025 na terenie gminy Olszyna”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00641013
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZB.271.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Utrzymaniem dróg gminnych w sezonie zimowym w roku 2025 na terenie gminy Olszyna”.
Podstawowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych terenie gminy i miasta Olszyna
Zakres Zimowego Utrzymana Dróg objęty zamówieniem.
Prace ZUD będą wykonywane obejmują:
• Koordynowanie prac związanych z prowadzeniem akcji zimowej:
- zorganizowanie punktu kierowania pracami ZUD, wyznaczenie osoby odpowiedzialnej za przygotowanie do ZUD i kierowanie pracami zimowego utrzymania,
- monitorowanie prognozy pogody oraz obserwację zmian warunków atmosferycznych w celu niezwłocznego przystąpienia do prac związanych z zimowym utrzymaniem,
- prowadzenie Dziennika Pracy ZUD.
• Przygotowanie sprzętu niezbędnego do odśnieżania dróg i zwalczania śliskości zimowej. Każdy pojazd należy wyposażyć w dwie lampy reflektorowe oraz jedną zespoloną lampę ostrzegawczą.
• Przygotowanie materiałów uszorstniających:
- mieszanki piasku z 4% solą do zwalczania śliskości na jezdniach,
- piasku o uziarnieniu 0-2 mm do zwalczania śliskości na chodnikach, placach. Wyposażenie miejsc wyznaczonych przez Zamawiającego w piasek, bieżące uzupełnianie piasku.
•Zgarnianie śniegu z jezdni, chodników i przejść dla pieszych, zatok postojowych, autobusowych i parkingów na odcinkach objętych planem zimowego utrzymania. Wykaz dróg przedstawiono w załączniku nr 11 do SWZ.
•Zwalczanie śliskości na chodnikach, przejściach dla pieszych, poprzez posypywanie piaskiem w określonym standardzie.
•Zwalczanie śliskości na jezdni poprzez posypywanie mieszanką piasku z 4% solą w określonym standardzie.
•Odśnieżanie jezdni i chodników na odcinkach wymienionych w załączniku 11 do SWZ.
•Załadunek i wywożenie śniegu w przypadku nadmiernego nagromadzenia. Czynność ta będzie wykonywana w sytuacjach wyjątkowych, wyłącznie na zalecenie Zamawiającego i w uzgodnionym zakresie co do ilości i miejsca składowania śniegu.
• Sprzątanie ulic po zimie – zamiatanie jezdni zamiatarką mechaniczną oraz ręcznie, zebranie piasku zgromadzonego przy krawężnikach, w ściekach, z zagospodarowaniem odpadów.
• Gotowość do ZUD rozumiana jako stan pogodowy, w którym nie ma potrzeby podejmować akcji czynnej na drogach, ale koniecznym jest utrzymanie w stałej gotowości technicznej sprzętu do odśnieżania (co najmniej 2 pługi) i usuwania śliskości (co najmniej 1 piaskarka). Personel obsługi sprzętu oraz sprzęt do odśnieżania powinien podjąć pracę na drodze w ciągu max. 1 godz. od telefonicznego zlecenia przez Zamawiającego rozpoczęcia akcji ZUD.
Zamawiający wprowadza stałe (płatne) okresy gotowości do ZUD w sezonie zimowym tj.
- od dnia 1 stycznia 2025 r. do dnia 31 marca 2025 r. oraz od dnia 16 listopada 2025r. do dnia 31 grudnia 2025r.
• Termin sprzątania ulic po zimie – prace należy zakończyć nie później niż do dnia 30 kwietnia 2025 r., termin ten może ulec wydłużeniu na skutek wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, jednak nie dłużej niż do dnia 15 maja 2025r.
ORGANIZACJA ZUD
1) W celu sprawnego prowadzenia ZUD Wykonawca jest zobowiązany zapewnić dyżurnych, którzy będą kierować pracami ZUD i na żądanie Zamawiającego przekazywać informacje o warunkach przejezdności na drogach.
2) Wykonawca zobowiązany jest do:
- zabezpieczenia środków łączności przewodowej i bezprzewodowej,
- zabezpieczenia dostępu do poczty elektronicznej i własny /stały/ adres poczty elektronicznej dostępny 24 h na dobę,
- zestawienie sprzętu i materiałów,
- przedłożenia harmonogramu dyżurów Wykonawcy ZUD.
3) Koszty funkcjonowania pracy personelu kierującego ZUD będą pokryte z ryczałtu miesięcznego za gotowość do ZUD.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U.2024.1320) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.W postępowaniu prowadzonym w trybie art. 275 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (w trybie podstawowym z możliwością negocjacji) pn.: "Utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym w roku 2025 na terenie gminy Olszyna" w terminie składania ofert, tj. do dnia 17.12.2024 r. do godz. 10:00 wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona na podstawie art. 266 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U.2024.1320).
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługa sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO w OŁAWIE
- Zamówienie w trybie podstawowym usługę mycia okien, elewacji, sprzątania i odśnieżania dachów oraz mycia paneli fotowoltaicznych w PPNT Gdynia
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.