Ogłoszenie z dnia 2024-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00607112/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
- 2025/BZP 00039373/01 - Wynik z dnia 2025-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SUKCESYWNA DOSTAWA OWOCÓW, ZIEMNIAKÓW I WARZYW NA ROK 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dowództwo 1 Brygady Logistycznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 093171090
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Warszawy 2
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-681
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 1blog.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.1blog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/1blog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SUKCESYWNA DOSTAWA OWOCÓW, ZIEMNIAKÓW I WARZYW NA ROK 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a24e98a0-c153-429c-915b-4e5e2cfd4cb6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00673943
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043751/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Sukcesywna dostawa owoców, ziemniaków i warzyw na rok 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00607112
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 04/Żyw/D/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 257429,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia – Ziemniaki i warzywa - Bydgoszcz1. Miejsce dostawy:
ul. Powstańców Warszawy 2, 85-681 Bydgoszcz,
2 x w tygodniu w poniedziałek i czwartek w godz. od 07.00 do 10.00;
2. Zestawienie ilościowe przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku
nr 1 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I, II, III oraz IV zamówienia, zawiera załącznik nr 7, 8, 9 oraz 10 do SWZ zamieszczony oddzielnie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 153517,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część II zamówienia – Owoce- Bydgoszcz2. Miejsce dostawy: ul. Powstańców Warszawy 2, 85-681 Bydgoszcz,
2 x w tygodniu w poniedziałek i środę w godz. od 07.00 do 10.00;
3. Zestawienie ilościowe przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku
nr 1 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I, II, III oraz IV zamówienia, zawiera załącznik nr 7, 8, 9 oraz 10 do SWZ zamieszczony oddzielnie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 48472,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część III zamówienia – Ziemniaki i warzywa – Glewice2. Miejsce dostawy: 3 batalion logistyczny, 72-100 Glewice woj. Zachodnio-Pomorskie,
2 x w tygodniu w poniedziałek i czwartek w godz. od 08.00 do 14.00;
3. Zestawienie ilościowe przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku
nr 1 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I, II, III oraz IV zamówienia, zawiera załącznik nr 7, 8, 9 oraz 10 do SWZ zamieszczony oddzielnie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 47018,68 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część IV zamówienia – Owoce – Glewice2. Miejsce dostawy: 3 batalion logistyczny, 72-100 Glewice woj. Zachodnio-Pomorskie,
2 x w tygodniu w poniedziałek i środę w godz. od 08.00 do 14.00.
3. Zestawienie ilościowe przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku
nr 1 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I, II, III oraz IV zamówienia, zawiera załącznik nr 7, 8, 9 oraz 10 do SWZ zamieszczony oddzielnie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 8420,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy unieważniono postępowanie o udzielenie zamówienia w części III „nie złożono (…) żadnej oferty”.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy unieważniono postępowanie o udzielenie zamówienia w części IV zamówienia, „nie złożono (…) żadnej oferty”.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- "Wykonanie modernizacji oświetlenia areny głównej Hali Widowiskowo-Sportowej Immobile Łuczniczka zlokalizowanej przy ul. Toruńskiej 59 w Bydgoszczy w tym dostawy wraz z montażem oświetlenia".
- Ścinka poboczy, umacnianie poboczy kruszywem łamanym oraz pogłębianie rowów przez RDW Wąbrzeźno w 2025 r.
- Świadczenie usługi cateringowej w ramach Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej pn.: "Filozofia w służbie bibliotek - biblioteki w służbie filozofii" organizowanej w Bibliotece UKW w Bydgoszczy
- Opracowanie dok. proj.-koszt. na przebudowę i rozbudowę wewnętrznej instalacji gazowej wraz z budową instalacji c.o. i c.w.u w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA SZKOLEŃ SPECJALISTYCZNYCH PIONU OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH W 2025 ROKU
- Przegląd i naprawa części ciśnieniowej kotłów.
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.