eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczSUKCESYWNA DOSTAWA OWOCÓW, ZIEMNIAKÓW I WARZYW NA ROK 2025



Ogłoszenie z dnia 2024-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SUKCESYWNA DOSTAWA OWOCÓW, ZIEMNIAKÓW I WARZYW NA ROK 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dowództwo 1 Brygady Logistycznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 093171090

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Warszawy 2

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-681

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 1blog.zampub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.1blog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/1blog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SUKCESYWNA DOSTAWA OWOCÓW, ZIEMNIAKÓW I WARZYW NA ROK 2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a24e98a0-c153-429c-915b-4e5e2cfd4cb6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00673943

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043751/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Sukcesywna dostawa owoców, ziemniaków i warzyw na rok 2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00607112

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 04/Żyw/D/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 257429,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia – Ziemniaki i warzywa - Bydgoszcz
1. Miejsce dostawy:
ul. Powstańców Warszawy 2, 85-681 Bydgoszcz,
2 x w tygodniu w poniedziałek i czwartek w godz. od 07.00 do 10.00;

2. Zestawienie ilościowe przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku
nr 1 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I, II, III oraz IV zamówienia, zawiera załącznik nr 7, 8, 9 oraz 10 do SWZ zamieszczony oddzielnie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.5.5.) Wartość części: 153517,96 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część II zamówienia – Owoce- Bydgoszcz

2. Miejsce dostawy: ul. Powstańców Warszawy 2, 85-681 Bydgoszcz,
2 x w tygodniu w poniedziałek i środę w godz. od 07.00 do 10.00;

3. Zestawienie ilościowe przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku
nr 1 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I, II, III oraz IV zamówienia, zawiera załącznik nr 7, 8, 9 oraz 10 do SWZ zamieszczony oddzielnie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.5.5.) Wartość części: 48472,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część III zamówienia – Ziemniaki i warzywa – Glewice

2. Miejsce dostawy: 3 batalion logistyczny, 72-100 Glewice woj. Zachodnio-Pomorskie,
2 x w tygodniu w poniedziałek i czwartek w godz. od 08.00 do 14.00;

3. Zestawienie ilościowe przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku
nr 1 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I, II, III oraz IV zamówienia, zawiera załącznik nr 7, 8, 9 oraz 10 do SWZ zamieszczony oddzielnie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.5.5.) Wartość części: 47018,68 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część IV zamówienia – Owoce – Glewice

2. Miejsce dostawy: 3 batalion logistyczny, 72-100 Glewice woj. Zachodnio-Pomorskie,
2 x w tygodniu w poniedziałek i środę w godz. od 08.00 do 14.00.

3. Zestawienie ilościowe przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku
nr 1 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I, II, III oraz IV zamówienia, zawiera załącznik nr 7, 8, 9 oraz 10 do SWZ zamieszczony oddzielnie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.5.5.) Wartość części: 8420,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy unieważniono postępowanie o udzielenie zamówienia w części III „nie złożono (…) żadnej oferty”.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy unieważniono postępowanie o udzielenie zamówienia w części IV zamówienia, „nie złożono (…) żadnej oferty”.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość zamówienia została podana wraz prawem opcji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.