eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radziejów"Usługa Kompleksowego utrzymania czystości w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej



Ogłoszenie z dnia 2024-12-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa Kompleksowego utrzymania czystości w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910333036

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 3

1.5.2.) Miejscowość: Radziejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-200

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@szpitalradziejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalradziejow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa Kompleksowego utrzymania czystości w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8984fbf-acec-471b-b1ed-ec2799a9581f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00674014

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00651734

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Z uwagi na wypowiedzenie umowy przez dotychczasowego Wykonawcę ze skutkiem na dzień 31.12.2024 r., Zamawiający ogłosił postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Radziejowie”. Do czasu rozstrzygnięcia postępowania Zamawiający musi zapewnić ciągłość wykonywania usługi niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania Szpitala.
Brak zachowania właściwych warunków sanitarnych jak i niezapewnienie pomocy personelowi medycznemu spowodowałoby zagrożenie zdrowia i życia pacjentów Szpitala oraz przerwałoby udzielanie świadczeń zdrowotnych, zaburzając tym samym pracę całego Szpitala.
Zgodnie z przywołanym przepisem Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia
z wolnej ręki. Ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZWR-02/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonawca w ramach zamówienia przyjmuje do wykonania świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń (podłóg, ścian, sufitów, drzwi, okien, grzejników)
i wyposażenia oraz dezynfekcję pomieszczeń o podwyższonym reżimie sanitarnym – gwarantując stan epidemiologiczny, porządkowy i estetyczny. Kompleksowe sprzątanie obejmuje sprzątanie na sucho
i sprzątanie na mokro, usuwanie odpadów i transportowanie do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, dezynfekcję oraz wszystkie inne czynności związane z utrzymaniem czystości:

1) Zestawienie szczegółowych czynności przedmiotu zamówienia:
Zestawienie szczegółowych czynności personelu Wykonawcy

Lp. Czynność
1 Utrzymywanie bieżącej czystości we wszystkich pomieszczeniach szpitala wraz z przyległymi ciągami komunikacyjnymi i korytarzami w oparciu o Plan Higieny oraz wykaz powierzchni przewidzianych do sprzątania – Plan higieny opracowany w porozumieniu z Wykonawcą po podpisaniu umowy.
2 Zapoznawanie z procedurami i instrukcjami oraz pisemne zobowiązanie pracowników do ich przestrzegania zgodnie z wzorem obowiązującym u Zamawiającego.
3 Zabezpieczenie w środki utrzymania czystości (dla całego obiektu) i środki do dezynfekcji (blok operacyjny, gabinety zabiegowe, pracownia endoskopii, izba przyjęć, poradnie specjalistyczne) powierzchni (podłogi, ściany).
4 Przygotowywanie roztworów roboczych preparatów myjących i dezynfekcyjnych, oznakowywanie pojemników z roztworami, dbanie o estetykę opakowań i pojemników, kontrolowanie dat ważności preparatów do mycia i dezynfekcji.
5 Utrzymywanie bieżącej czystości i porządku w brudownikach oraz pomieszczeniach porządkowych.
6 Mycie i dezynfekcja wózków, sprzętu i asortymentu używanego do sprzątania.
7 Obsługa sprzętu mechanicznego przeznaczonego do czyszczenia i mycia zgodnie z instrukcją producenta (m.in. maszyna myjąca).
8 Zapewnienie czystych i przekazywanie brudnych mopów do prania.
9 Zakres usługi obejmuje zbieranie, pakowanie, opisywanie, zamykanie worków, segregowanie odpadów do odpowiednich pojemników zbiorczych, zakładanie na pojemniki worków foliowych o odpowiedniej kolorystyce zgodnie z procedurą obowiązującą u Zamawiającego (pojemniki na odpady nie mogą być przepełniane, do obowiązków Wykonawcy należy stały nadzór i opróżnianie pojemników według potrzeb.
10 Uzupełnianie na bieżąco ręczników, papieru toaletowego w podajnikach oraz preparatów do higieny rąk. Środki zabezpiecza Zamawiający.
11 Mycie na mokro: podłóg, ścian, sufitów, żaluzji, luster, umywalek, zlewozmywaków, zlewów, pisuarów, muszli sedesowych ze spłuczkami, baterii zlewozmywakowych, kabin natryskowych, barier schodowych, grzejników, wyposażenia itd.
12 Mycie wszystkich wewnętrznych i zewnętrznych elementów okien otwieralnych i nieotwieralnych oraz parapetów (wewnętrznych i zewnętrznych) oraz drzwi we wszystkich pomieszczeniach szpitala zgodnie z zachowaniem zasad bezpieczeństwa.
13 Mycie/dezynfekcja kratek wentylacyjnych i ściekowych.
14 Dezynfekowanie odpływów umywalkowych/prysznicowych i kratek ściekowych preparatem o szerokim spektrum działania.
15 Mycie osłon lamp oświetleniowych sufitowych, przyściennych itp.
16 Nadzór nad czystością dźwigów (4 szt.) obejmujący kontrolę czystości bieżącej, mycie i dezynfekcję.
17 Wykonywanie prac związanych z utrzymaniem bieżącej czystości oraz porządku w trakcie i po robotach remontowych/konserwacyjnych oraz w przypadku awarii.
18 Prowadzenie dokumentacji potwierdzającej wykonanie czynności przez pracowników sprzątających.
19 Dezynfekcja pomieszczeń o podwyższonym reżimie sanitarnym - gwarantująca stan epidemiologiczny, porządkowy i estetyczny.
20 Zabezpieczanie sprzątanych pomieszczeń Zamawiającego w trakcie wykonywania czynności i po ich zakończeniu przed kradzieżą, pożarem itp. (zamykanie okien i drzwi, wyłączanie sprzętu i urządzeń elektrycznych i wodnych, zabezpieczanie innych urządzeń, które pozostawione bez nadzoru mogłyby wywołać szkodę).
21 Niezwłoczne zgłaszanie usterek technicznych zauważonych na terenie szpitala, pielęgniarce oddziałowej/ koordynującej, kierownikowi komórki organizacyjnej lub personelowi dyżurnemu oraz swojemu bezpośredniemu przełożonemu.

Wykaz powierzchni do sprzątania szczegółowo został opisany w załączniku nr 3 - opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń

90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków

85110000-3 - Usługi szpitalne i podobne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 415911,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 415911,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Secirity&Cleaning System Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Security&Cleaning System Sp. z o.o. spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992567888, 8992810515

7.3.3) Ulica: Racławicka 15/19

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-149

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 415911,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-02-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.