Ogłoszenie z dnia 2024-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00629620/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawa dróg o nawierzchni gruntowej lub gruntowej ulepszonej na terenie gminy Tuchola w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuchola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351156
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: plac Zamkowy 1
1.5.2.) Miejscowość: Tuchola
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-500
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi212@tuchola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.miasto.tuchola.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/tuchola1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa dróg o nawierzchni gruntowej lub gruntowej ulepszonej na terenie gminy Tuchola w 2025 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-821ad4e9-ba5d-45ee-8e04-67d1e55e0a9e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00674253
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036928/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Naprawa dróg o nawierzchni gruntowej lub gruntowej ulepszonej na terenie gminy Tuchola w 2025 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00629620
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.33.2024.AS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 372225,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa dróg (wyboje, koleiny, dziury) o nawierzchni gruntowej, gruntowej ulepszonej: żużlem (frakcja 0-16mm), żwirem (frakcja 4-31,5mm), tłuczniem kamiennym: melafir, gabro (frakcja 0-31,5mm), tłuczniem betonowym (frakcja 0-31,5mm), tłuczniem wapiennym (frakcja 0-31,5mm), tłuczniem budowlanym: betonowo – ceglanym (frakcja 0-63mm wolna od odpadów: np. prętów, folii) wraz z ich mechanicznym zagęszczeniem walcem na terenie gminy Tuchola.Przewidywana wielkość zamówienia:
L.p.
rodzaj kruszywa ilość [t]
2025
1 żużel 50
2 żwir 50
3 tłuczeń kamienny (melafir, gabro) 400
4 tłuczeń betonowy 400
5 tłuczeń wapienny 200
6 tłuczeń budowlany (gruz betonowo-ceglany) 400
Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu wykonywanych robót i ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w czasie wykonania robót, np. uszkodzenia urządzeń wod.-kan, uszkodzenia kamieni granicznych.
Wykonawca zapewni wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami.
Zamawiający ma prawo wstrzymać roboty z uwagi na złą jakość wbudowywanego materiału (np. obecność materiałów obcych typu drewno, folia, elementy metalowe we wbudowanym materiale lub wbudowanie materiału nieodpowiedniej frakcji).
Materiał przed wbudowaniem musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego. W przypadku wbudowania materiału obarczonego wadą podlega on usunięciu / wymianie na koszt Wykonawcy.
Po wykonaniu naprawy:
1) droga podlega protokolarnemu odbiorowi przy udziale Zamawiającego i przedstawiciela Wykonawcy,
2) droga musi zostać uprzątnięta z luźnego, niewbudowanego kruszywa.
Zakres robót będzie ustalany sukcesywnie według wstępnego harmonogramu:
1) naprawy dróg w sezonie wiosennym należy wykonać w terminie od 1 marca do 30 kwietnia (miasto i gmina),
2) naprawy dróg w sezonie jesiennym należy wykonać w terminie od 1 września do 31 października (miasto i gmina).
Po zakończeniu okresu zimowego Zamawiający dokona przeglądu nawierzchni dróg gruntowych na terenie miasta i gminy, na podstawie którego sporządzony zostanie szczegółowy harmonogram robót. Harmonogram zostanie przekazany pisemnie Wykonawcy. Zakres robót podlegać będzie dalszym aktualizacjom, o czym Wykonawca każdorazowo informowany będzie pisemnie. Nie wyklucza się realizacji napraw poza wymienionymi powyżej okresami.
Sprzęt, który Wykonawca powinien posiadać: Wykonawca zapewni zamawiającemu co najmniej 1 równiarkę wraz z walcem na realizację zamówienia obsługiwane przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia.
Oferent określi cenę netto bez podatku VAT i brutto z podatkiem VAT za naprawę nawierzchni gruntowej, gruntowej ulepszonej:
1) żużlem za 1 tonę wbudowanego materiału z mechanicznym zagęszczeniem,
2) żwirem za 1 tonę wbudowanego materiału z mechanicznym zagęszczeniem
3) tłuczniem kamiennym (melafir, gabro) za 1 tonę wbudowanego materiału z mechanicznym zagęszczeniem,
4) tłuczniem betonowym za 1 tonę wbudowanego materiału z mechanicznym zagęszczeniem.
5) tłuczniem wapiennym za 1 tonę wbudowanego materiału z mechanicznym zagęszczeniem.
6) tłuczniem budowlanym (gruz betonowo – ceglany wolny od odpadów) za 1 tonę wbudowanego materiału z mechanicznym zagęszczeniem.
Gotowość przystąpienia do robót: Wykonawca musi zapewnić wykonanie robót w ciągu 2 dni od daty powiadomienia o potrzebie ich wykonania (pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 183750,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II:Dostawa żużlu (frakcja 0-16mm), żwiru (frakcja 4-31,5mm), tłucznia kamiennego: melafir, gabro (frakcja 0-31,5mm), tłucznia betonowego (frakcja 0-31,5mm), tłucznia wapiennego (frakcja 0-31,5mm), tłucznia budowlanego: betonowo – ceglanego (frakcja 0-63mm wolna od odpadów: np. prętów, folii) niezbędnych do wykonania miejscowych napraw dróg gruntowych i gruntowych ulepszonych na terenie gminy Tuchola.
Przewidywana wielkość zamówienia:
L.p.
rodzaj kruszywa ilość [t]
2025
1 żużel 50
2 żwir 50
3 tłuczeń kamienny (melafir, gabro) 200
4 tłuczeń betonowy 200
5 tłuczeń wapienny 100
6 tłuczeń budowlany (betonowo-ceglany) 200
Oferent określi cenę netto bez podatku VAT i brutto z podatkiem VAT za dostawę 1 tony żużlu, żwiru, tłucznia kamiennego: melafir, gabro, tłucznia betonowego, tłucznia wapiennego oraz tłucznia budowlanego: betonowo – ceglanego na wskazane przez zamawiającego miejsce na terenie gminy Tuchola. Dostawy odbywać się będą wg aktualnych potrzeb zamawiającego w ciągu całego okresu trwania umowy, a minimalna ilość dostarczanego materiału dla jednego zamówienia może wynosić 1 t.
Gotowość przystąpienia do robót: Wykonawca musi zapewnić wykonanie robót w ciągu 2 dni od daty powiadomienia o potrzebie ich wykonania (pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 78750,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IIIProfilowanie dróg o nawierzchni gruntowej, gruntowej ulepszonej równiarką samojezdną wraz z mechanicznym zagęszczeniem walcem na terenie miasta i gminy Tuchola w 2025 roku.
Profilowanie dróg ma za zadanie poprawienie poprzecznego i podłużnego przekroju drogi wraz z wyrównaniem jej nierówności, umożliwiające bezpieczne poruszanie się pojazdów
i właściwe odwodnienie. Średnia szerokość jezdni dróg gruntowych, gruntowych ulepszonych na terenie miasta i gminy wynosi 3,5 – 5 m.
Profilowanie najlepiej jest wykonywać po średnim deszczu, gdy grunt jest nawilgocony, co ułatwia zarówno ścinanie gruntu na wygórowaniach, jak i jego zagęszczenie. Ze względu na różny stopień zniszczenia nawierzchni, rodzaj gruntu i sposób profilowania, liczbę przejazdów równiarką należy dostosować do uzyskania należytego profilu drogi lub ulicy.
W czasie profilowania równiarka powinna:
1) wyrównywać wyboje ziemią otrzymaną przez ścięcie wygórowań, powstałych z materiału wyniesionego z wybojów przez koła pojazdów w czasie suchej pogody oraz
z nierównomiernego zagęszczenia jezdni,
2) odtworzyć profil pierwotny przez ścięcie poboczy i przesunięcie otrzymanej stąd ziemi ku środkowi drogi z jednoczesnym wyrównaniem kolein,
3) zagęścić nawierzchnię za pomocą walca.
Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia kamieni z jezdni wyciągniętych w wyniku profilowania oraz darni ściągniętej z poboczy dróg i złożenia ich na poboczu drogi lub ulicy.
Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu wykonywanych robót i ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w czasie wykonania robót, np. uszkodzenia urządzeń wodno – kanalizacyjnych, kamieni granicznych.
Wykonawca zapewni wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami.
Wykonawca zapewni zamawiającemu co najmniej 1 równiarkę oraz 1 walec na realizację zamówienia obsługiwane przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia.
Zamawiający ma prawo wstrzymać roboty z uwagi na niekorzystne warunki atmosferyczne.
Zakres robót będzie ustalany sukcesywnie według wstępnego harmonogramu:
1) profilowanie wiosenne należy wykonać w terminie od 1 marca do 30 kwietnia każdego roku (miasto i gmina – całość, tj. około 50km),
2) profilowanie letnie należy wykonać w terminie od 15 czerwca do 15 lipca każdego roku (miasto i gmina – częściowo, tj. około 25 km, wg wskazań zamawiającego),
3) profilowanie jesienne należy wykonać w terminie od 01 września do 31 października każdego roku (miasto i gmina – częściowo, tj. około 35 km wg wskazań zamawiającego).
Po zakończeniu okresu zimowego Zamawiający dokona aktualizacji harmonogramu robót i przekaże zakres robót (profilowanie wiosenne) pisemnie do Wykonawcy. Harmonogram podlegać będzie dalszym aktualizacjom, o czym Wykonawca każdorazowo informowany będzie pisemnie. Nie wyklucza się wykonania profilowania dróg poza wymienionymi powyżej okresami.
Wykonawca określi cenę jednostkową za 1 km profilowania drogi. Cena powinna ponadto zawierać przejazd do miejsca realizacji robót.
Przewidywana wielkość zamówienia: wyprofilowanie około 110 km dróg.
Wzór do obliczenia ceny oferty:
Wartość oferty = A x 110
A – cena netto wyprofilowania 1km drogi w zł.
Gotowość przystąpienia do robót: Wykonawca musi zapewnić wykonanie robót w ciągu 2 dni od daty pisemnego powiadomienia o potrzebie ich wykonania (pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 109725,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214143,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214143,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214143,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Sprzętowo-Transportowy Czesław Pawłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 561-000-09-81
7.3.3) Ulica: Towarowa
7.3.4) Miejscowość: Tuchola
7.3.5) Kod pocztowy: 89-500
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD SPRZĘTOWO-TRANSPORTOWY CZESŁAW PAWŁOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD SPRZĘTOWO-TRANSPORTOWY CZESŁAW PAWŁOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214143,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90589,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90589,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90589,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Sprzętowo-Transportowy Czesław Pawłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 561-000-09-81
7.3.3) Ulica: Towarowa
7.3.4) Miejscowość: Tuchola
7.3.5) Kod pocztowy: 89-500
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD SPRZĘTOWO-TRANSPORTOWY CZESŁAW PAWŁOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD SPRZĘTOWO-TRANSPORTOWY CZESŁAW PAWŁOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90589,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148830,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148830,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148830,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Sprzętowo-Transportowy Czesław Pawłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 561-000-09-81
7.3.3) Ulica: Towarowa
7.3.4) Miejscowość: Tuchola
7.3.5) Kod pocztowy: 89-500
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD SPRZĘTOWO-TRANSPORTOWY CZESŁAW PAWŁOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD SPRZĘTOWO-TRANSPORTOWY CZESŁAW PAWŁOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148830,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z TUCHOLI
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego z zabudową skrzyniową
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy drogi stanowiącej ulicę Wybickiego w Tucholi wraz z dojściem od ulicy Kopernika
- "Budowa kanalizacji deszczowej w Małym Gacnie"
- "Zakup i montaż podnośnika pionowego w ramach projektu "Kompleksowa poprawa jakości kształcenia ogólnego na terenie powiatu tucholskiego"
- Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych na terenie miasta i gminy Tuchola - dwie części
więcej: przetargi w Tucholi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu dla zadania pn.: "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 w Klubie Malucha "Koziołek" w Lututowie przy ul. Wieruszowskiej 18"
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO ŻEROMIN - RUTA
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.