Ogłoszenie z dnia 2024-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00619798/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie, dostawę oraz odbiór i utylizację tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Aleksandrowie Kujawskim na rok 2025.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Aleksandrowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów Kujawski
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-700
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 54 282 79 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@aleksandrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pow-aleksandrowski.rbip.mojregion.info
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f758abe-7195-4b76-80cc-eb5cd91fbb3c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie, dostawę oraz odbiór i utylizację tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Aleksandrowie Kujawskim na rok 2025.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f758abe-7195-4b76-80cc-eb5cd91fbb3c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00674389
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035855/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wykonanie,dostawa oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Aleksandrowie Kujawskim na rok 2025.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00619798
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.Rz.2720.1.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 186074,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1)Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Aleksandrowie Kujawskim na rok 2025.
2)Tablice rejestracyjne muszą być zgodne z wzorem i wymaganiami określonymi w przepisach obowiązujących na dzień ich dostawy do siedziby Zamawiającego a w szczególności z:
a) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 8 listopada 2024 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów ( Dz.U. z 2024r., poz.1709);
b) rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych ( Dz. U. z 2022 r., poz. 1885, ze zm.);
c)rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2019,poz.547);
d) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2023 r., poz. 2616 );
e) normami lub specyfikacjami technicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności Dz.U. z 2023 r., poz. 215) potwierdzonymi certyfikatami dotyczącymi zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi.
3)Zamawiający przewiduje dostawę tablic rejestracyjnych do siedziby Zamawiającego w następujących ilościach:
Lp. Rodzaj tablic rejestracyjnych kpl./szt. Ilość
Tablice rejestracyjne zwyczajne
1. Samochodowe jednorzędowe - kpl. 3400
2. Samochodowe dwurzędowe - kpl. 20
3. Motocyklowe / Ciągnikowe - szt. 525
4. Motorowerowe - szt. 150
5. Przyczepy- jednorzędowe -szt. 350
6. Przyczepy- dwurzędowe -szt. 50
7. Samochodowe zmniejszone - kpl. 25
8. Samochodowe – „zielone” jedno i dwurzędowe - kpl. 25
9. Samochodowe – „zielone” zmniejszone -szt. 8
10. Motocyklowe „zielone -szt. 10
11. Motorowerowe „zielone” - szt. 50
Tablice rejestracyjne indywidualne
1. Samochodowe jedno i dwurzędowe w tym „zielone” -kpl. 50
2. Motocyklowe oraz motocyklowe „zielone” -szt 10
Tablice rejestracyjne zabytkowe
1. Samochodowe jedno i dwurzędowe -kpl. 15
2. Motocyklowe -szt. 10
3. Motorowerowe -szt. 5
Tablice rejestracyjne tymczasowe
1. Samochodowe jednorzędowe -kpl. 25
2. Samochodowe jednorzędowe zmniejszone -kpl. 2
3. Samochodowe dwurzędowe - kpl. 5
4. Motocyklowe/ciągnikowe -szt. 10
5. Motorowerowe szt. -10
6. Tablice tymczasowe do zawodów sportowych -kpl 2
Wtórniki
1. Samochodowe - szt. 80
2, Motocyklowe - szt. 50
3. Motorowerowe - szt. 20
Dodatkowe szt. - 150
4)Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w powyższej tabeli.
5)Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia przez cały okres obowiązywania umowy mniejszej lub większej ilości poszczególnych rodzajów tablic niż wskazano w powyższej tabeli, a Wykonawca nie będzie wnosił z tego tytułu żadnych roszczeń. Rzeczywiste ilości dostarczonych tablic, zlecane przez Zamawiającego będą odpowiadać rzeczywistym potrzebom Zamawiającego, przy czym łączna wartość brutto tych dostaw nie przekroczy kwoty brutto określonej w umowie na realizacje przedmiotowego zamówienia.
6) Wykonawca umożliwi składanie zamówień drogą elektroniczną poprzez udostępnienie Zamawiającemu stosownego programu zarządzającego zamówieniami na tablice rejestracyjne.
7) Dostawy będą odbywać się partiami według potrzeb Zamawiającego. Tablice należy dostarczyć w twardych opakowaniach, opisanych w czytelny sposób z podaniem przedziału numerów rejestracyjnych. Każdy komplet tablic powinien być dostarczony w folii ochronnej.
8)Termin dostawy jednej partii nie może być dłuższy niż 7 dni roboczych, a w przypadku wtórników tablic rejestracyjnych, tablic dodatkowych i indywidualnych – 72 godziny od otrzymania zamówienia.
9) Dostarczone przez Wykonawcę tablice rejestracyjne oraz ich wtórniki, tablice dodatkowe i indywidualne muszą posiadać aktualny certyfikat potwierdzający zgodność produktu z obowiązującymi normami technicznym wydanymi przez Zakład Certyfikacji i Badań Instytutu Transportu Samochodowego lub inny równoważny dokument.
10) W trakcie realizacji umowy Wykonawcę będą obowiązywać wszelkie przepisy w zakresie przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem ewentualnych zmian w przepisach w trakcie trwania umowy.
11)Wykonawca otrzyma wraz z każdym zamówieniem wykaz wyróżników literowo- cyfrowych zamawianych tablic.
12) Tablice będą dostarczane do Wydziału Komunikacji i Transportu w siedzibie Starostwa Powiatowego w Aleksandrowie Kujawskim przy ul. Słowackiego 8 w godzinach pracy urzędu tj. 7.30-15.30.
13) Odbiór tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku będzie się odbywał w ramach dostarczonych dostaw zamówionych tablic rejestracyjnych lub w razie potrzeby w innym terminie uzgodnionym przez strony, nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego:
-odbiór wycofanych tablic rejestracyjnych będzie się odbywał na podstawie protokołu zdawczo- odbiorczego,
- koszt odbioru i kasacji tablic rejestracyjnych będzie pokrywał Wykonawca.
14) Wykonawca dokona zniszczenia tablic rejestracyjnych , o których mowa w pkt 1 ppkt 13, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w sposób uniemożliwiający ich powtórne użytkowanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44423400-5 - Znaki i podobne elementy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217578,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223452,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 223452,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DERPOL Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562427769
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 12-16/22
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.5) Kod pocztowy: 81-759
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 223452,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z ALEKSANDROWA KUJAWSKIEGO
- Przebudowa i rozbudowa ulicy Wyspiańskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- Remont- modernizacja kompleksu boisk sportowych "MOJE BOISKO -ORLIK 2012" przy Zespole Szkół Nr 1 CKP w Aleksandrowie Kujawskim ul. Wyspiańskiego 4.
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz preparatów do płukania ran i dezynfekcji z podziałem na pakiety
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na potrzeby Urzędu Gminy Aleksandrów Kujawski wraz z budową niezbędnej infrastruktury, adaptacją oraz zagospodarowaniem (...)
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wągrowcu
- Dostawa papieru kserograficznego, materiałów biurowych i sprzętu biurowego
- Dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Zamościu
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Powiatu Wadowickiego oraz odbiór i kasacja zużytych tablic rejestracyjnych.
- Dostawa wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Postaw na kwalifikacje" - z podziałem na V części
- "Promocja projektu" w związku z realizacją projektu "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.