Ogłoszenie z dnia 2024-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00594492/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa utrzymania czystości w obiektach oraz na terenach zewnętrznych budynków administracyjno – biurowych KOWR OT w Pruszczu Gdańskim
położonych w Pruszczu Gdańskim, Malborku, Słupsku i Bytowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Pruszczu Gdańskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańsców Warszawy 28
1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.pruszcz@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kowr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
państwowa osoba prawna/ agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa utrzymania czystości w obiektach oraz na terenach zewnętrznych budynków administracyjno – biurowych KOWR OT w Pruszczu Gdańskimpołożonych w Pruszczu Gdańskim, Malborku, Słupsku i Bytowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-609d7a02-b651-4510-8ae2-a3f06346640b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00674571
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00220534/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Sprzątanie budynków administracyjno - biurowych KOWR OT Pruszcz Gdański
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00594492
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PRU.WOP.260.33.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 401193,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) utrzymanie czystości w budynku administracyjno-biurowym mieszczącym się w Pruszczu Gdańskim ul. Powstańców Warszawy 28 wraz z zimowym utrzymaniem terenów zewnętrznychw okresie wystąpienia opadów śniegu, czy oblodzenia, w tym parkingu zlokalizowanego naprzeciwko obiektu, po drugiej stronie ul. Drzymały. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został
w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik 8A) oraz załącznikach do umowy 1A i B;
b) utrzymanie czystości w budynku administracyjno - biurowym mieszczącym się w Malborku, przy
ul. Wołyńskiej 19 wraz z całorocznym utrzymaniem porządku na terenach zewnętrznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik 8A) oraz załącznikach do umowy 1B i B.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 255489,51 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) utrzymanie czystości w budynku administracyjno-biurowym mieszczącym się w Słupsku, przy ul. 3 Maja 44 wraz z całorocznym utrzymaniem porządku na terenach zewnętrznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik 8B) oraz załącznikach do umowy 2A i B;b) utrzymanie czystości w budynku administracyjno-biurowym mieszczącym się w Bytowie przy
ul. Zakładowej 4 wraz z całorocznym utrzymaniem porządku na terenach zewnętrznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik 8B) oraz załącznikach do umowy 2B i B.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 145703,57 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 405600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAK-BUD Jakub Budziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652847671
7.3.3) Ulica: Rudzicka 40i
7.3.4) Miejscowość: Wola Podłężna
7.3.5) Kod pocztowy: 62-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214020,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209739,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): JANTAR 2 sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: JANTAR Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392657011
7.3.3) Ulica: ul. Zygmunta Augusta 71
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209739,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Przebudowa oddziałów przedszkolnych Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Tysiąclecia 3 w Pruszczu Gdańskim w celu dostosowania obiektu do przepisów ppoż.
- Modernizacja drogi na działkach nr 51/1, 21, 18 obręb 2 w Pruszczu Gdańskim
- Remont połaci dachowej budynku mieszkalnego położonego na dz. nr 20/58 w obrębie Jabłowo, gm. Starogard Gdański, woj. pomorskie - II
- Dostawa i montaż systemu klimatyzacji w budynku Przedszkola nr 3, przy ul. Niepodległości 10 w Pruszczu Gdańskim
- Dostawa paliw płynnych do ambulansów sanitarnych zamawiającego
- Budowa terenu rekreacyjnego przy ul. Kasprowicza i Herberta w Pruszczu Gdańskim
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Koszenie traw w pasach drogowych dróg gminnych, dróg wewnętrznych i na działkach miejskich na terenie Gminy Miasto Zgierz
- Świadczenie usług sprzątania i bieżącego utrzymania czystości w obiektach stanowiących własność Gminy Kosakowo
- Usługi w zakresie konserwacji pokryć dachowych oraz bieżącego usuwania awarii w obiektach Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Usługa kompleksowego sprzątania budynku biurowego Nadleśnictwa Niedźwiady w latach 2025-2027
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA W BUDYNKACH PROKURATURY REJONOWEJ W BUSKU ZDROJU I JĘDRZEJOWIE
- Kompleksowe utrzymanie w należytej czystości i stanie higieniczno-sanitarnym pomieszczeń budynku pływalni OSIR w Dzielnicy Żoliborz w Warszawie przy ul. Potockiej 1.
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.