eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NozdrzecPrzebudowa i częściowa nadbudowa Niepublicznego Przedszkola w Domu Zakonnym Zgromadzenia Sióstr Świętego Dominika w Nozdrzcu z częściową zmianą sposobu użytkowania



Ogłoszenie z dnia 2024-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i częściowa nadbudowa Niepublicznego Przedszkola w Domu Zakonnym Zgromadzenia Sióstr Świętego Dominika w Nozdrzcu z częściową zmianą sposobu użytkowania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE NIEPUBLICZNE ZGROMADZENIA SIÓSTR ŚW. DOMINIKA NOZDRZEC 221, 36-245 NOZDRZEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6772080427

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 221

1.5.2.) Miejscowość: Nozdrzec

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-245

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.stupakowska@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nozdrzec.dominikanki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-abc07415-67e9-40eb-948d-684182811f38

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Kościół Katolicki

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i częściowa nadbudowa Niepublicznego Przedszkola w Domu Zakonnym Zgromadzenia Sióstr Świętego Dominika w Nozdrzcu z częściową zmianą sposobu użytkowania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abc07415-67e9-40eb-948d-684182811f38

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00674660

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027 „Przebudowa i częściowa nadbudowa Niepublicznego Przedszkola w Domu Zakonnym Zgromadzenia Sióstr Świętego Dominika w Nozdrzcu". FEPK.05.01-IZ.00-0089/23, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu nr „FEPK.05 „Przyjazna Przestrzeń Społeczna”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00573799

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP2.1.RB.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na przebudowie Niepublicznego Przedszkola w Domu Zakonnym Zgromadzenia Sióstr Świętego Dominika w Nozdrzcu poprzez zmianę układu pomieszczeń, nadbudowę ganku wraz z częściową zmianą sposobu użytkowania z powierzchni Zgromadzenia na powierzchnię przedszkola.
Celem realizacji projektu jest zwiększenie infrastruktury przedszkola w celu uzyskania możliwości zwiększenia liczby dzieci, oraz dostosowanie budynku do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
2. Projektowana przebudowa ma na celu:
 poprawę układu funkcjonalnego przedszkola, zgodnego z ergonomią i wytycznymi standardów architektonicznych;
 zwiększenie powierzchni i ilości sal dla dzieci;
 uporządkowanie funkcji budynku użytkowanego przez wydzielenie odrębnej i niezależnej przestrzeni dla Przedszkole od części Zgromadzenia.
Przedszkole wraz z kuchnią będzie znajdowało się na parterze oraz zostanie dodatkowo wydzielona przestrzeń na poddaszu użytkowym dla potrzeb przedszkola.
Zmiana sposobu użytkowania, zgodnie z art. 71 ust. 1 ustawy Prawo Budowlane będzie obejmowała zakres bezpieczeństwa pożarowego poprzez: wydzielenie w budynku stref pożarowych, zapewnienie dróg ewakuacyjnych przez przebudowę ciągów ewakuacyjnych.

3. Obiekt jest wybudowany na planie litery „T” z dwiema kondygnacjami nadziemnymi, w tym poddaszem użytkowym, oraz z częściowym podpiwniczeniem. Budynek został wybudowany ponad 150 lat temu, a jest użytkowany przez Zgromadzenie Sióstr Św. Dominika od 120 lat. Od początku budynek pełni dwie funkcje: edukacyjną i klasztorną. Aktualnie znajduje się w nim Przedszkole Niepubliczne oraz pomieszczenia użytkowane przez Siostry zakonne.
Piwnica służy częściowo jako magazyn wraz z wydzielonym pomieszczeniem kotłowni. Projekt zakłada zachowanie tych funkcji przy dostosowaniu ciągów komunikacyjnych zgodnie z wymogami p.poż. Wykonanie nowego stropu w ganku wraz z nowym biegiem.
Na parterze znajdują się pomieszczenia przedszkola z kuchnią przedszkolną oraz pokoje sióstr. Aktualna komunikacja jest niefunkcjonalna i kolizyjna z uwagi na to, że pokoje sióstr i wejście na poddasze są zlokalizowane pomiędzy pomieszczeniami przedszkola.
Wszystkie pomieszczenia parteru zostaną przeznaczone na potrzeby przedszkola wraz z współdzieloną kaplicą.
Na poddaszu, częściowo użytkowym, znajdują się pokoje sióstr oraz powierzchnia pomocnicza poddasza nieużytkowego. Projekt zakłada przeniesienie klatki schodowej z centralnego miejsca w budynku do ganku dla potrzeb przyszłej obsługi części zakonnej budynku. Dzięki przeniesieniu klatki schodowej będzie możliwe wykonanie korytarza łączącego wszystkie sale zajęć dla dzieci w sposób bezkolizyjny.
Zarówno nieużytkowe poddasze nad kuchnią jak i północno - zachodnia część poddasza aktualnie użytkowana przez Zgromadzenie, zostaną zaadaptowane na potrzeby przedszkola. W tej części zostanie wykonana nowa klatka schodowa wraz z platformą dla komunikacji pionowej. Projekt uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami zgodnie z artykułem 100 ustawy Pzp.

Projekt nie obejmuje nowej części przeznaczonej dla potrzeb Zgromadzenia, zostanie jedynie wykonana klatka schodowa dla odtworzenia możliwości skomunikowania poddasza (piętra).

4. Główna forma budynku zostanie zachowana z przywróceniem pierwotnego pokrycia dachu z aktualnej blachy trapezowej na blachę na rąbek stojący. Ingerencji będzie podlegał ganek od strony zachodniej poprzez nadbudowę wraz ze zmianą konta nachylenia połaci dachowych. W ścianie szczytowej ganku w części piwnicznej zmieniono pustaki szklane na dwa jednakowe okna, na parterze również zmieniono istniejące okna na dwa okna jak w części kuchennej, a na piętrze powtórzono okno ze ściany szczytowej budynku dla zachowania jednolitego charakteru budynku. Zaprojektowano również zmianę daszku nad wejściem do przedszkola z daszku wielospadowego na jednospadowy tożsamy z zadaszeniem tarasu. W połaciach dachowych zaprojektowano nowe okna połaciowe. Na elewacji północnej zaprojektowano ujednolicenie okien w pomieszczeniach sanitarnych. Na elewacji południowej w części tarasowej jedno z okien zaprojektowano jako drzwi tarasowe. W części północnej (kuchnia) zaprojektowano dwa nowe okna dla podniesienia funkcjonalności pomieszczeń oraz ujednolicenia elewacji.
5. Przedmiotowa działka nie jest objęta miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
Dnia 03.11.2023 roku wydano dla niej Decyzję o Warunkach Zabudowy o nr IKŚR.6730.29.2023, zgodnie z którą możliwe jest wykonanie planowanego zamierzenia budowlanego.
6. Budynek jest obiektem zabytkowym figurującym w gminnej ewidencji zabytków (GEZ) Gminy Nozdrzec.
7. Zamawiający udostępnia posiadaną dokumentację projektową zawierającą szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w szczególności: dokumentację budowlaną. Dokumentacja budowlana została wykonana zgodnie z art. 100 uPzp. [Uwzględnienie w opisie przedmiotu zamówienia dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników]
„1. W przypadku zamówień przeznaczonych do użytku osób fizycznych, w tym pracowników zamawiającego, opis przedmiotu zamówienia sporządza się, z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, chyba że nie jest to uzasadnione charakterem przedmiotu zamówienia.
2. Jeżeli wymagania, o których mowa w ust. 1, wynikają z aktu prawa Unii Europejskiej, przedmiot zamówienia, w zakresie wymagań dotyczących dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, opisuje się przez odesłanie do tego aktu”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2534009,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2917196,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2534009,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instal Complex Mateusz Delimata

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842510578

7.3.3) Ulica: Łęki Dukielskie 115

7.3.4) Miejscowość: Łęki Dukielskie 115

7.3.5) Kod pocztowy: 38-456

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2534009,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Inwestycja uzyskała dofinansowanie w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027 „Przebudowa i częściowa nadbudowa Niepublicznego Przedszkola w Domu Zakonnym Zgromadzenia Sióstr Świętego Dominika w Nozdrzcu poprzez zmianę układu pomieszczeń, nadbudowę ganku wraz z częściową zmianą sposobu użytkowania” nr umowy o dofinansowanie: FEPK.05.01-IZ.00-0089/23, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu nr „FEPK.05 „Przyjazna Przestrzeń Społeczna”.
W okresie realizacji Projektu Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia miejsca realizacji Projektu (tablica/plakat), zgodnie z zapisami dokumentu pn. Zasady oznakowania i promocji projektów FEP 2021-2027. Wykonawca zobowiązany jest do montażu tablicy informacyjnej wskazującej źródło finansowania przedsięwzięcia (forma, miejsce oraz termin umieszczenia informacji wymagane jest, aby były zgodne z wytycznymi zamieszczonymi na stronie internetowej: https://funduszeue.podkarpackie.pl/szczegoly-programu/prawo-i-dokumenty/realizacja-umowy-o-dofinansowanie-projektu-efrr/zasady-oznakowania-i-promocji-projektow-fep-2021-2027
Tablica powinna zostać powieszona w momencie rozpoczęcia prac na elewacji lub ogrodzeniu. Powinna być wyeksponowana przez 5 lat od zakończenia zadania (tzn. od rozliczenia finansowego projektu).
Wymiar 120 x 80cm. Tablica powinna być wykonana z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości minimum 3 mm albo umieszcza na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią. Powyższe wytyczne obowiązują na dzień przygotowania dokumentacji przetargowej. Zamawiający dopuszcza ich zmianę w przypadku aktualizacji ww. Rozporządzenia lub odmiennej interpretacji zapisów przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii w zakresie projektu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.