Ogłoszenie z dnia 2024-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00634513/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz dzieci z terenu Gminy Ryglice do szkół i przedszkoli, Cz. I - IV
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYGLICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660909
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 9
1.5.2.) Miejscowość: Ryglice
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-160
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146541019
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ryglice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ryglice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10313451.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewóz dzieci z terenu Gminy Ryglice do szkół i przedszkoli, Cz. I - IV2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-009e0881-37c5-4c16-9b97-dcf62a2c49ca
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00674772
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00063957/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Przewóz dzieci z terenu Gminy Ryglice do szkół i przedszkoli z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w 2025 r. (186 dni)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00634513
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.16.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 850962,78 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 332677,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na „Przewóz dzieci z terenu gminy Ryglice do szkół i przedszkoli: Część I: Przewóz dzieci z miejscowości Kowalowa do Szkoły Podstawowej w Kowalowej, miejscowości Ryglice do Szkoły Podstawowej w Ryglicach i Publicznego Przedszkola w Ryglicach”.W zakres zamówienia wchodzi dowóz i odwóz dzieci, codziennie od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych.
Zamawiający przewiduje 186 dni dowozu i odwozu dzieci, natomiast zakłada, że liczba tych dni może ulec zmianie ze względu na pojawienie się wyjątkowej sytuacji niezależnej od Zamawiającego.
W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, przewóz będzie zapewniony przez Wykonawcę, na wcześniejsze co najmniej 7-dniowe zgłoszenie Zamawiającego. Wykonawca zapewnia przewóz zgodnie z trasą i rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego i opracowanym wspólnie z dyrektorem danej szkoły oraz dostosowanym do planu lekcji uczniów korzystających z przewozu.
Ze względu na okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do szkoły, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu uczniów, liczby uczniów dowożonych oraz zmiany godzin przewozu dzieci.
Wykonawca zobowiązany jest posiadać uprawnienia i środki transportu przeznaczone do wykonania usługi dowozu i odwozu uczniów. Przewozy odbywać się mogą wyłącznie środ-kami transportu spełniającymi wymagania techniczne i bezpieczeństwa określone w przepi-sach ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1251 z późn. zm.) i ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. 2024r., poz. 1539 z późn. zm.).
Wykonawca obowiązany jest posiadać aktualne zezwolenie lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. 2024r., poz. 1539 z późn. zm.).
Przewóz dzieci będzie się odbywać środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób (bus lub autobus) w pełni sprawnymi i posiadającymi aktualne badania techniczne. Środek transportu, którym odbywać się będzie przewożenie dzieci powinien spełniać wszystkie wymogi określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1251) oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy. Wykonawca do przewozu dzieci do szkół i przedszkoli ma wykorzystywać pojazdy dopuszczone do ruchu w zakresie przewozów pasażerskich, odpowiednio oznakowane i posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW. Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości przewożonych osób. Środek transportu musi spełniać odpowiedni standard przewozu, przez który należy rozumieć: brak oparów paliwa we wnętrzu pojazdu, czyste wnętrze, ilość osób przewożonych zgodną z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu, pewną sprawność techniczną środka transportu. W okresach zimowych pojazd dowożący dzieci musi być ogrzewany, a na stopniach wejściowych do pojazdu nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. W okresie letnim pojazd dowożący dzieci powinien być klimatyzowany. Szczególną uwagę należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci, w celu zapewnienia bezpieczeństwa.
W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, tj. najpóźniej w ciągu 60 minut do podstawienia pojazdu zastępczego o równorzędnym standardzie.
Wszyscy opiekunowie, którzy będą sprawować opiekę na dziećmi zobowiązani są posiadać zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
Wszystkie osoby biorące udział w realizacji zamówienia, a mające bezpośrednią styczność z dziećmi zobowiązane są posiadać zaświadczenie o niekaralności (kierowcy i opiekunowie), w zw. z wprowadzoną ustawą o ochronie małoletnich.
Wykonawca zobowiązany jest do ograniczania negatywnego wpływu wykonywanych usług na środowisko.
Wykonanie usługi dowozu i odwozu dzieci z miejscowości Kowalowa do Szkoły Podstawowej w Kowalowej, z miejscowości Ryglice do Szkoły Podstawowej w Ryglicach i Publicznego Przedszkola w Ryglicach.
Usługa realizowana będzie pojazdem Wykonawcy. Liczba miejsc w pojeździe będzie większa lub równa 24.
Ilość kursów dziennie wynosić będzie 2, w tym 1 dowóz i 1 odwóz dla każdej trasy oddzielnie według następujących tras:
1) Trasa I:
Kowalowa „Góry” - 4 dzieci - 6,0 km - Punkt zbiorczy u Złotnika.
Kowalowa – granica z Jodłową - 1 dziecko – 3,0 km - Punkt zbiorczy przystanek autobusowy
Razem km 9 x 2 (dowóz i odwóz)- 18 km/ dzień
2) Trasa II: Ryglice – Bukowina (ul. Bednarska, ul. Górzysta i ul. Rolnicza, ul. Podkarpacka, ul. Pszenna, ul. Piastowska)- 7 dzieci- 3,4 km- Punkt zbiorczy skrzyżowanie ulic Bednarskiej i Piastowskiej- Razem km 3,4 x 2 (dowóz i odwóz)- 6,8 km/ dzień
3) Trasa III: Ryglice- Pożory (ul. Ks. Jakuba Wyrwy) – 4 dzieci – 5 km - Punkt zbiorczy skrzyżowanie ulic Ks. Jakuba Wyrwy i Bieckiej- Razem km 5 x 2 (dowóz i odwóz) - 10 km/dzień.
Dowóz i odwóz na trasie I, II i III realizowany w części I łącznie wynosi 34,8 km/ dzień.
Dowóz na trasie I rozpocznie się w punkcie zbiorczym o godzinie 7:10, na trasie II o godzinie 7:25 natomiast na trasie III o godz. 7.40.
Odwóz na trasie I rozpocznie się o godzinie 13:30, na trasie II o godz. 13.30, na trasie III o godzinie 13:30.
Dzieci są zabierane z punktów zbiorczych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 72908,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na „Przewóz dzieci z terenu gminy Ryglice do szkół i przedszkoli: Część II: Przewóz dzieci z miejscowości Zalasowa do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Zalasowej”.W zakres zamówienia wchodzi dowóz i odwóz dzieci, codziennie od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych.
Zamawiający przewiduje 186 dni dowozu i odwozu dzieci, natomiast zakłada, że liczba tych dni może ulec zmianie ze względu na pojawienie się wyjątkowej sytuacji niezależnej od Zamawiającego.
W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, przewóz będzie zapewniony przez Wykonawcę, na wcześniejsze co najmniej 7-dniowe zgłoszenie Zamawiającego. Wykonawca zapewnia przewóz zgodnie z trasą i rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego i opracowanym wspólnie z dyrektorem danej szkoły oraz dostosowanym do planu lekcji uczniów korzystających z przewozu.
Ze względu na okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do szkoły, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu uczniów, liczby uczniów dowożonych oraz zmiany godzin przewozu dzieci.
Wykonawca zobowiązany jest posiadać uprawnienia i środki transportu przeznaczone do wykonania usługi dowozu i odwozu uczniów. Przewozy odbywać się mogą wyłącznie środ-kami transportu spełniającymi wymagania techniczne i bezpieczeństwa określone w przepi-sach ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1251 z późn. zm.) i ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. 2024r., poz. 1539 z późn. zm.).
Wykonawca obowiązany jest posiadać aktualne zezwolenie lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. 2024r., poz. 1539 z późn. zm.).
Przewóz dzieci będzie się odbywać środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób (bus lub autobus) w pełni sprawnymi i posiadającymi aktualne badania techniczne. Środek transportu, którym odbywać się będzie przewożenie dzieci powinien spełniać wszystkie wymogi określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1251) oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy. Wykonawca do przewozu dzieci do szkół i przedszkoli ma wykorzystywać pojazdy dopuszczone do ruchu w zakresie przewozów pasażerskich, odpowiednio oznakowane i posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW. Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości przewożonych osób. Środek transportu musi spełniać odpowiedni standard przewozu, przez który należy rozumieć: brak oparów paliwa we wnętrzu pojazdu, czyste wnętrze, ilość osób przewożonych zgodną z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu, pewną sprawność techniczną środka transportu. W okresach zimowych pojazd dowożący dzieci musi być ogrzewany, a na stopniach wejściowych do pojazdu nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. W okresie letnim pojazd dowożący dzieci powinien być klimatyzowany. Szczególną uwagę należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci, w celu zapewnienia bezpieczeństwa.
W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, tj. najpóźniej w ciągu 60 minut do podstawienia pojazdu zastępczego o równorzędnym standardzie.
Wszyscy opiekunowie, którzy będą sprawować opiekę na dziećmi zobowiązani są posiadać zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
Wszystkie osoby biorące udział w realizacji zamówienia, a mające bezpośrednią styczność z dziećmi zobowiązane są posiadać zaświadczenie o niekaralności (kierowcy i opiekunowie), w zw. z wprowadzoną ustawą o ochronie małoletnich.
Wykonawca zobowiązany jest do ograniczania negatywnego wpływu wykonywanych usług na środowisko.
Wykonanie usługi dowozu i odwozu dzieci do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w miejscowości Zalasowa. Usługa realizowana będzie pojazdem Wykonawcy. Liczba miejsc w pojeździe będzie większa lub równa 50.
Ilość kursów dziennie wynosić będzie 2, w tym 1 dowóz i 1 odwóz według następującej trasy:
Zalasowa- ul. Graniczna- ul. Karpacka- ul. Zielona- ul. Krasińskiego- ul. Reymonta –40 dzieci- 11 km- Punkt zbiorczy Krzyżówka na Chlastawie oraz Krzyżówka na Wolnikach- Razem km 11 x 2 (dowóz i odwóz) - 22 km/dzień.
Dowóz i odwóz na trasie realizowany w części II łącznie wynosi 22 km/ dzień.
Dowóz na trasie rozpocznie się w punkcie zbiorczym Krzyżówka na Chlastawie o godzinie 7:20, natomiast w punkcie zbiorczym Krzyżówka na Wolnikach rozpocznie się o godzinie 7:30.
Odwóz na trasie rozpocznie się o godzinie 15:15.
Dzieci są zabierane z punktów zbiorczych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 93000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na „Przewóz dzieci z terenu gminy Ryglice do szkół i przedszkoli: Część III: Przewóz dzieci z miejscowości Lubcza do Zespołu Szkół w Lubczy”.W zakres zamówienia wchodzi dowóz i odwóz dzieci, codziennie od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych.
Zamawiający przewiduje 186 dni dowozu i odwozu dzieci, natomiast zakłada, że liczba tych dni może ulec zmianie ze względu na pojawienie się wyjątkowej sytuacji niezależnej od Zamawiającego.
W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, przewóz będzie zapewniony przez Wykonawcę, na wcześniejsze co najmniej 7-dniowe zgłoszenie Zamawiającego. Wykonawca zapewnia przewóz zgodnie z trasą i rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego i opracowanym wspólnie z dyrektorem danej szkoły oraz dostosowanym do planu lekcji uczniów korzystających z przewozu.
Ze względu na okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do szkoły, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu uczniów, liczby uczniów dowożonych oraz zmiany godzin przewozu dzieci.
Wykonawca zobowiązany jest posiadać uprawnienia i środki transportu przeznaczone do wykonania usługi dowozu i odwozu uczniów. Przewozy odbywać się mogą wyłącznie środ-kami transportu spełniającymi wymagania techniczne i bezpieczeństwa określone w przepi-sach ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1251 z późn. zm.) i ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. 2024r., poz. 1539 z późn. zm.).
Wykonawca obowiązany jest posiadać aktualne zezwolenie lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. 2024r., poz. 1539 z późn. zm.).
Przewóz dzieci będzie się odbywać środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób (bus lub autobus) w pełni sprawnymi i posiadającymi aktualne badania techniczne. Środek transportu, którym odbywać się będzie przewożenie dzieci powinien spełniać wszystkie wymogi określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1251) oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy. Wykonawca do przewozu dzieci do szkół i przedszkoli ma wykorzystywać pojazdy dopuszczone do ruchu w zakresie przewozów pasażerskich, odpowiednio oznakowane i posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW. Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości przewożonych osób. Środek transportu musi spełniać odpowiedni standard przewozu, przez który należy rozumieć: brak oparów paliwa we wnętrzu pojazdu, czyste wnętrze, ilość osób przewożonych zgodną z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu, pewną sprawność techniczną środka transportu. W okresach zimowych pojazd dowożący dzieci musi być ogrzewany, a na stopniach wejściowych do pojazdu nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. W okresie letnim pojazd dowożący dzieci powinien być klimatyzowany. Szczególną uwagę należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci, w celu zapewnienia bezpieczeństwa.
W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, tj. najpóźniej w ciągu 60 minut do podstawienia pojazdu zastępczego o równorzędnym standardzie.
Wszyscy opiekunowie, którzy będą sprawować opiekę na dziećmi zobowiązani są posiadać zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
Wszystkie osoby biorące udział w realizacji zamówienia, a mające bezpośrednią styczność z dziećmi zobowiązane są posiadać zaświadczenie o niekaralności (kierowcy i opiekunowie), w zw. z wprowadzoną ustawą o ochronie małoletnich.
Wykonawca zobowiązany jest do ograniczania negatywnego wpływu wykonywanych usług na środowisko.
Usługa realizowana będzie dwoma pojazdami Wykonawcy. Liczba miejsc w pojeździe na trasie I będzie większa lub równa 16, na trasie II liczba miejsc w pojeździe będzie większa lub równa 29.
Ilość kursów dziennie wynosić będzie 2, w tym 1 dowóz i 1 odwóz dla każdej trasy oddzielnie według następujących tras:
1) Trasa I: Lubcza- Granice Środkowe na Zwiernik- na Słotową- 9 dzieci- 8,8 km –Punkt zbiorczy Krzyżówka Kolman, pod Kordą, u Frączka i pod Klucznikiem - Razem km 8,8 x 2 ( dowóz i odwóz) – 17,6 km/dzień
2) Trasa II: Lubcza- od Kokocza- na Budaki- 28 dzieci- 14,1 km - Punkt zbiorczy Góra Kokocz, Krzyżówka pod Miłkiem, - Punkt zbiorczy pod Bajdurem, pod Garażami, pod Wolskim Razem km 14,1 x 2 ( dowóz i odwóz) – 28,2 km/dzień
Dowóz i odwóz na trasie I i II realizowany w części III łącznie wynosi 45,8 km/ dzień.
Dowóz na trasie I rozpocznie się w punkcie zbiorczym Krzyżówka Kolman o godzinie 7:00, na trasie II rozpocznie się w punkcie zbiorczym Góra Kokocz, Krzyżówka pod Miłkiem również godzinie 7:00, natomiast w punkcie zbiorczym pod Bajdurem, pod Garażami, pod Wolskim o godzinie 7:15.
Odwóz na trasie I i II rozpocznie się o godzinie 15:10.
Dzieci są zabierane z punktów zbiorczych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 107926,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na „Przewóz dzieci z terenu gminy Ryglice do szkół i przedszkoli: Część IV: Przewóz dzieci z miejscowości Wola Lubecka do Szkoły Podstawowej w Woli Lubeckiej”.W zakres zamówienia wchodzi dowóz i odwóz dzieci, codziennie od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych.
Zamawiający przewiduje 186 dni dowozu i odwozu dzieci, natomiast zakłada, że liczba tych dni może ulec zmianie ze względu na pojawienie się wyjątkowej sytuacji niezależnej od Zamawiającego.
W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, przewóz będzie zapewniony przez Wykonawcę, na wcześniejsze co najmniej 7-dniowe zgłoszenie Zamawiającego. Wykonawca zapewnia przewóz zgodnie z trasą i rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego i opracowanym wspólnie z dyrektorem danej szkoły oraz dostosowanym do planu lekcji uczniów korzystających z przewozu.
Ze względu na okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do szkoły, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu uczniów, liczby uczniów dowożonych oraz zmiany godzin przewozu dzieci.
Wykonawca zobowiązany jest posiadać uprawnienia i środki transportu przeznaczone do wykonania usługi dowozu i odwozu uczniów. Przewozy odbywać się mogą wyłącznie środ-kami transportu spełniającymi wymagania techniczne i bezpieczeństwa określone w przepi-sach ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1251 z późn. zm.) i ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. 2024r., poz. 1539 z późn. zm.).
Wykonawca obowiązany jest posiadać aktualne zezwolenie lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. 2024r., poz. 1539 z późn. zm.).
Przewóz dzieci będzie się odbywać środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób (bus lub autobus) w pełni sprawnymi i posiadającymi aktualne badania techniczne. Środek transportu, którym odbywać się będzie przewożenie dzieci powinien spełniać wszystkie wymogi określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1251) oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy. Wykonawca do przewozu dzieci do szkół i przedszkoli ma wykorzystywać pojazdy dopuszczone do ruchu w zakresie przewozów pasażerskich, odpowiednio oznakowane i posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW. Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości przewożonych osób. Środek transportu musi spełniać odpowiedni standard przewozu, przez który należy rozumieć: brak oparów paliwa we wnętrzu pojazdu, czyste wnętrze, ilość osób przewożonych zgodną z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu, pewną sprawność techniczną środka transportu. W okresach zimowych pojazd dowożący dzieci musi być ogrzewany, a na stopniach wejściowych do pojazdu nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. W okresie letnim pojazd dowożący dzieci powinien być klimatyzowany. Szczególną uwagę należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci, w celu zapewnienia bezpieczeństwa.
W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, tj. najpóźniej w ciągu 60 minut do podstawienia pojazdu zastępczego o równorzędnym standardzie.
Wszyscy opiekunowie, którzy będą sprawować opiekę na dziećmi zobowiązani są posiadać zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
Wszystkie osoby biorące udział w realizacji zamówienia, a mające bezpośrednią styczność z dziećmi zobowiązane są posiadać zaświadczenie o niekaralności (kierowcy i opiekunowie), w zw. z wprowadzoną ustawą o ochronie małoletnich.
Wykonawca zobowiązany jest do ograniczania negatywnego wpływu wykonywanych usług na środowisko.
Wykonanie usługi dowozu i odwozu dzieci do Szkoły Podstawowej w Woli Lubeckiej.
Usługa realizowana będzie pojazdem Wykonawcy w którym liczba miejsc będzie większa lub równa 9.
Ilość kursów dziennie wynosić będzie 2, w tym 1 dowóz i 1 odwóz według następującej trasy:
Wola Lubecka- od Kokocza- 2 dzieci- 4,3 km- Punkt zbiorczy Krzyżówka pod Lebrykiem -Razem km 4,3 x 2 (dowóz i odwóz) – 8,6 km/dzień.
Dowóz i odwóz na trasie realizowany w części IV łącznie wynosi 8,6 km/ dzień.
Dowóz na trasie rozpocznie się w punkcie zbiorczym o godzinie 7:30.
Odwóz na trasie rozpocznie się o godz.14:10.
Dzieci są zabierane z punktów zbiorczych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 58842,96 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "M-TOUR" Jakub Marcinek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9930695691
7.3.4) Miejscowość: Lubcza 151
7.3.5) Kod pocztowy: 33-162
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106020,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106020,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "M-TOUR" Jakub Marcinek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9930695691
7.3.4) Miejscowość: Lubcza 151
7.3.5) Kod pocztowy: 33-162
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106020,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe Marcinek Piotr
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8731082198
7.3.4) Miejscowość: Lubcza 151
7.3.5) Kod pocztowy: 33-162
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE Piotr Marcinek
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE Piotr Marcinek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe Marcinek Piotr
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8731082198
7.3.4) Miejscowość: Lubcza 151
7.3.5) Kod pocztowy: 33-162
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE Piotr Marcinek
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE Piotr Marcinek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2) Do upływu terminu składania ofert złożone zostały następujące oferty:
- Część I: Przewóz dzieci z miejscowości Kowalowa do Szkoły Podstawowej w Kowalowej, miejscowości Ryglice do Szkoły Podstawowej w Ryglicach i Publicznego Przedszkola w Ryglicach:
- oferta nr 1: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Marcinek Piotr 33-162 Lubcza, Lubcza 151; cena jednostkowa brutto za jeden dzień przewozu dzieci zawarta w ofercie: 600,00 zł
- oferta nr 2: "M-TOUR"JAKUB MARCINEK, 33-162 Lubcza, Lubcza 151; cena jednostkowa brutto za jeden dzień przewozu dzieci zawarta w ofercie: 450,00 zł
- Część II: Przewóz dzieci z miejscowości Zalasowa do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Zalasowej:
- oferta nr 1: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Marcinek Piotr 33-162 Lubcza, Lubcza 151; cena jednostkowa brutto za jeden dzień przewozu dzieci zawarta w ofercie: 600,00 zł
- oferta nr 2: "M-TOUR"JAKUB MARCINEK, 33-162 Lubcza, Lubcza 151; cena jednostkowa brutto za jeden dzień przewozu dzieci zawarta w ofercie: 570,00 zł
- oferta nr 3: Ludbus Grzegorz Ludwin, 33-159 Zalasowa, ul. Karpacka 177; cena jednostkowa brutto za jeden dzień przewozu dzieci zawarta w ofercie: 650,00 zł
- Część III: Przewóz dzieci z miejscowości Lubcza do Zespołu Szkół w Lubczy:
- oferta nr 1: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Marcinek Piotr 33-162 Lubcza, Lubcza 151; cena jednostkowa brutto za jeden dzień przewozu dzieci zawarta w ofercie: 600,00 zł
- oferta nr 2: "M-TOUR"JAKUB MARCINEK, 33-162 Lubcza, Lubcza 151; cena jednostkowa brutto za jeden dzień przewozu
dzieci zawarta w ofercie: 640,00 zł
- Część IV: Przewóz dzieci z miejscowości Wola Lubecka do Szkoły Podstawowej w Woli Lubeckiej:
- oferta nr 1: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Marcinek Piotr 33-162 Lubcza, Lubcza 151; cena jednostkowa brutto za jeden dzień przewozu dzieci zawarta w ofercie: 300,00 zł
- oferta nr 2: "M-TOUR"JAKUB MARCINEK, 33-162 Lubcza, Lubcza 151; cena jednostkowa brutto za jeden dzień przewozu dzieci zawarta w ofercie: 370,00 zł
- oferta nr 3: Ludbus Grzegorz Ludwin, 33-159 Zalasowa, ul. Karpacka 177; cena jednostkowa brutto za jeden dzień przewozu dzieci zawarta w ofercie: 400,00 zł
Uwaga: Cena całkowita oferty równa jest iloczynowi ceny jednostkowej za jeden dzień przewozu (dowozu i odwozu) oraz
ilości dni przewozu dzieci (186 dni).
3) Wymagany termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty obowiązywania umowy, tj. od dnia 01 stycznia 2025 roku
do dnia 31 grudnia 2025 roku.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu drogowego osób dla SPZOZ Przychodnia Lekarska w Starogardzie Gdańskim
- DOWOZY (PRZYWÓZ I ODWÓZ) DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
- Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych w Lipnikach, Łysych i Zalasiu
- Usługa kompleksowego zorganizowania 5-dniowego branżowego szkolenia w ośrodku kształcenia i doskonalenia zawodowego w rolnictwie (Niemcy)
- Obsługa transportowa na terenie miasta Łodzi podczas przygotowania i przeprowadzenia na terenie miasta Łodzi wyborów Prezydenta RP
- Świadczenie usługi miejskiej taksówki specjalistycznej dla mieszkańców miasta Gniezna
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.