Ogłoszenie z dnia 2024-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00635289/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz dzieci z niepełnosprawnością intelektualną z terenu Gminy Ryglice do szkół i przedszkoli specjalnych w latach 2025-2027
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYGLICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660909
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 9
1.5.2.) Miejscowość: Ryglice
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-160
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146541019
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ryglice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ryglice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10316231.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewóz dzieci z niepełnosprawnością intelektualną z terenu Gminy Ryglice do szkół i przedszkoli specjalnych w latach 2025-20272.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d88c1313-1510-42b5-b682-c765d2d530c8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00674928
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00063957/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Przewóz dzieci z niepełnosprawnością intelektualną z terenu Gminy Ryglice do szkół i przedszkoli w latach 2025-2027
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00635289
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 850962,78 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 486525,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na „Przewóz dzieci z niepełnosprawnością intelektualną z terenu Gminy Ryglice do szkół i przedszkoli specjalnych w latach 2025-2027”.
W zakres zamówienia wchodzi dowóz i odwóz dzieci, codziennie od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych.
Zamawiający przewiduje 558 dni ( 01.01.2025-31.12.2025 – 186 dni; 01.01.2026-31.12.2026 – 186 dni; 01.01.2027-31.12.2027 – 186 dni) dowozu i odwozu dzieci, natomiast zakłada, że liczba tych dni może ulec zmianie ze względu na pojawienie się wyjątkowej sytuacji niezależnej od Zamawiającego.
W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, przewóz będzie zapewniony przez Wykonawcę, na wcześniejsze co najmniej 7-dniowe zgłoszenie Zamawiającego. Wykonawca zapewnia przewóz zgodnie z trasą i rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego i opracowanym wspólnie z dyrektorem danej szkoły oraz dostosowanym do planu lekcji uczniów korzystających z przewozu.
Ze względu na okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do szkoły, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu uczniów, liczby uczniów dowożonych oraz zmiany godzin przewozu dzieci.
Wykonawca zobowiązany jest posiadać uprawnienia i środki transportu przeznaczone do wykonania usługi dowozu i odwozu uczniów. Przewozy odbywać się mogą wyłącznie środ-kami transportu spełniającymi wymagania techniczne i bezpieczeństwa określone w przepi-sach ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1251 z późn. zm.) i ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. 2024r., poz. 1539 z późn. zm.).
Wykonawca obowiązany jest posiadać aktualne zezwolenie lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. 2024r., poz. 1539 z późn. zm.).
Przewóz dzieci będzie się odbywać środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób (bus lub autobus) w pełni sprawnymi i posiadającymi aktualne badania techniczne. Środek transportu, którym odbywać się będzie przewożenie dzieci powinien spełniać wszystkie wymogi określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1251) oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy. Wykonawca do przewozu dzieci do szkół i przedszkoli ma wykorzystywać pojazdy dopuszczone do ruchu w zakresie przewozów pasażerskich, odpowiednio oznakowane i posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW. Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości przewożonych osób. Środek transportu musi spełniać odpowiedni standard przewozu, przez który należy rozumieć: brak oparów paliwa we wnętrzu pojazdu, czyste wnętrze, ilość osób przewożonych zgodną z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu, pewną sprawność techniczną środka transportu. W okresach zimowych pojazd dowożący dzieci musi być ogrzewany, a na stopniach wejściowych do pojazdu nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. W okresie letnim pojazd dowożący dzieci powinien być klimatyzowany. Szczególną uwagę należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci, w celu zapewnienia bezpieczeństwa.
W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, tj. najpóźniej w ciągu 60 minut do podstawienia pojazdu zastępczego o równorzędnym standardzie.
Wszyscy opiekunowie, którzy będą sprawować opiekę na dziećmi zobowiązani są posiadać zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
Wszystkie osoby biorące udział w realizacji zamówienia, a mające bezpośrednią styczność z dziećmi zobowiązane są posiadać zaświadczenie o niekaralności (kierowcy i opiekunowie), w zw. z wprowadzoną ustawą o ochronie małoletnich.
Wykonawca zobowiązany jest do ograniczania negatywnego wpływu wykonywanych usług na środowisko.
Przewóz dzieci z niepełnosprawnością intelektualną z terenu Gminy Ryglice do szkół i przedszkoli specjalnych w latach 2025-2027 z miejscowości: Bistuszowa, Ryglice, Zalasowa i Wola Lubecka do szkół i przedszkoli specjalnych w Tarnowie i Dwudniakach.
Wykonanie usługi dowozu i odwozu dzieci do szkół i przedszkoli specjalnych w Tarnowie i Dwudniakach.
Usługa realizowana będzie pojazdem Wykonawcy w którym liczba miejsc będzie większa lub równa 11 w tym wyznaczone co najmniej 2 miejsca na specjalistyczne wózki inwalidzkie.
Ilość kursów dziennie wynosić będzie 2, w tym 1 dowóz i 1 odwóz według następującej trasy:
Bistuszowa – Ryglice - Zalasowa –Wola Lubecka - Tarnów, ul. Romanowicza 9 - ul. Okrężna 4a – Dwudniaki 758 – 7 dzieci- 65 km- Razem km 65 x 2 ( dowóz i odwóz) – 130 km/dzień.
Trasa obejmować będzie następujące punkty zbiorcze:
- Bistuszowa 93 - 1 dziecko uczęszczające do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Tarnowie, ul. Romanowicza 9,
- Ryglice, ul. Boczna 1 – 1 dziecko uczęszczające do Zespołu Niepublicznych Szkół Specjalnych w Tarnowie ul. Okrężna 4a,
- Zalasowa, ul. Kazimierza Wielkiego 152 - 1 dziecko uczęszczające do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Dwudniakach 758,
- Zalasowa, ul. Kazimierza Wielkiego 25 - 1 dziecko uczęszczające do Zespołu Niepublicznych Szkół Specjalnych w Tarnowie ul. Okrężna 4a,
- Zalasowa, ul. Mickiewicza 3 - 1 dziecko uczęszczające do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Tarnowie, ul. Romanowicza 9,
- Zalasowa, ul. Tarnowska 7- 1 dziecko uczęszczające do Zespołu Niepublicznych Szkół Specjalnych w Tarnowie ul. Okrężna 4a.
- Wola Lubecka 80 - 1 dziecko uczęszczające do Zespołu Niepublicznych Szkół Specjalnych w Tarnowie ul. Okrężna 4a.
Dowóz i odwóz na trasie realizowany łącznie wynosi 130 km/ dzień.
Dowóz na trasie Bistuszowa- Ryglice - Zalasowa- Wola Lubecka- Tarnów – Dwudniaki realizowany będzie od godziny 5:45.
Odwóz na trasie Bistuszowa- Ryglice - Zalasowa- Wola Lubecka- Tarnów – Dwudniaki realizowany będzie od godziny 15:15.
Dzieci są zabierane z punktów zbiorczych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 502200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 558000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 502200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Marcinek Piotr
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8731082198
7.3.4) Miejscowość: Lubcza 151
7.3.5) Kod pocztowy: 33-162
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE Piotr Marcinek
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE Piotr Marcinek
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 502200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2) Do upływu terminu składania ofert złożone zostały następujące oferty:
- oferta nr 1: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Marcinek Piotr 33-162 Lubcza, Lubcza 151; cena jednostkowa brutto za jeden dzień przewozu dzieci zawarta w ofercie: 900,00 zł
- oferta nr 2: "M-TOUR"JAKUB MARCINEK, 33-162 Lubcza, Lubcza 151; cena jednostkowa brutto za jeden dzień przewozu dzieci zawarta w ofercie: 1000,00 zł
Uwaga: Cena całkowita oferty równa jest iloczynowi ceny jednostkowej za jeden dzień przewozu (dowozu i odwozu) oraz ilości dni przewozu dzieci (558 dni).
3) Wymagany termin wykonania zamówienia: 36 miesięcy od daty obowiązywania umowy, tj. od dnia 01 stycznia 2025 roku do dnia 31 grudnia 2027 roku.
INNE PRZETARGI RYGLICE
więcej: przetargi RYGLICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja kilkudniowych wyjazdów edukacyjnych w roku 2025 dla uczestników projektu pn. "Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie."
- Dostawa materiałów i usług dla potrzeb bieżącego utrzymania przejezdności dróg o nawierzchni nieulepszonej w 2025/2026 roku
- Zorganizowanie 2 dniowego wyjazdowego spotkania integracyjnego z okazji Dnia Rodzicielstwa zastępczego dla 115 osób, do Energylandii Zator w ramach projektu pn. ,,Rodzina w Centrum"
- Usługa kompleksowej organizacji międzyregionalnego spotkania Zespołów ds. rewitalizacji
- Organizacja wyjazdowych warsztatów socjoterapeutycznych 2025 w ramach projektu pn. Aktywna integracja w powiecie złotoryjskim
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką na zajęcia lekcyjne z Gminy Libiąż do Krakowa, w okresie maj - czerwiec 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.