Ogłoszenie z dnia 2024-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00010452/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-07
- 2025/BZP 00125463/01 - Wynik z dnia 2025-02-28
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne Powiatu Zawierciańskiego oraz podległych jednostek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: NORD PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871079932
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubicka 16
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.dujsp@np.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nordpartner.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Nord Partner Sp. z o.o.
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9561933030
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Lubicka 16
1.11.4.) Miejscowość: Toruń
1.11.5.) Kod pocztowy: 87-100
1.11.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.dujsp@np.com.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://www.nordpartner.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne Powiatu Zawierciańskiego oraz podległych jednostek
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94bfc43c-1ad0-40af-bccb-f5449348ea9b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00675237
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/nordpartner/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
1. Sposób dostępu do informacji poufnych oraz wymagania związane z ochroną poufnego charakteru informacji:1.1. Pełnomocnik Zamawiającego na podstawie art. 18 ust. 4 w zw. z art. 96 ust. 1 oraz art. 280 ust. 3 ustawy Pzp udostępni opis przedmiotu zamówienia tym Wykonawcom, którzy bezpośrednio zwrócą się ze stosownym wnioskiem o udostępnienie informacji poufnych zamieszczonych w załącznikach nr 5, 5A-5F do SWZ– Wzór wniosku o udostępnienie informacji poufnych stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
1.2. Informacje poufne, o których mowa w ust. 2, udostępniane będą wyłącznie podmiotom prowadzącym działalność ubezpieczeniową w świetle przepisów ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j.: Dz.U. z 2024 r., poz. 838 ze zm.) - zwanej dalej „ustawą o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej”.
1.3. Wykonawca zobowiązany jest przesłać wniosek w formie elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzony podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/nordpartner/proceedings i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
1.4. Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane
z postępowaniem o udzielenie zamówienia o charakterze poufnym będą przesyłane na adres poczty elektronicznej wskazany przez Wykonawcę w złożonym wniosku za pośrednictwem Platformy.
1.5. Otrzymane w ten sposób informacje przez Wykonawców nie mogą być udostępniane innym osobom i podmiotom oraz muszą służyć tylko i wyłącznie przygotowaniu oferty przez podmioty uprawione do wykonywania działalności ubezpieczeniowej.
1.6. Pełnomocnik Zamawiającego oraz Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do zachowania poufnego charakteru wszystkich otrzymanych dokumentów i informacji uzyskanych w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania zgodnie z zasadą określoną w ustawie o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej
1.7. Pełnomocnik Zamawiającego oraz Zamawiający zobowiązują Wykonawców do dołożenia właściwych starań w celu zabezpieczenia informacji przed ich utratą, zniekształceniem oraz dostępem nieupoważnionych osób trzecich.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/nordpartner/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Pełnomocnikiem Zamawiającego/Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/ pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/nordpartner oraz adresem poczty elektronicznej przetargi.dujsp@np.com.pl zgodnie z dokumentami
zamówienia SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO zgodnie z Rozdz. XXV SWZ.
Oświadczenie Wykonawcy zawarte w pkt 14 - Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz ofertowy część I zamówienia oraz w pkt 14 -
Załącznik nr 1B do SWZ – Formularz ofertowy część II zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 67.24.P.DUJSP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I zamówienia – ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej:
A. ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk;
B. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp. w następujących przypadkach:
1.1. wzrost wartości ubezpieczanego majątku,
1.2. nowo nabywanego mienia, przyjmowania nowych inwestycji, obejmowania ochroną mienia, które nie było ubezpieczone,
1.3. podwyższenia lub uzupełnienia skonsumowanych limitów sum ubezpieczenia/ gwarancyjnych,
1.4. zmiany ryzyka ubezpieczeniowego, ubezpieczenia dodatkowego zakresu w ramach podstawowych ubezpieczeń,
1.5. zmiany wysokości franszyz i udziałów własnych,
1.6. przedłużenia okresu ubezpieczenia,
1.7. zmiany przepisów prawa,
1.8. zaistnienia potrzeby rozszerzenia zakresu ubezpieczenia wynikającej z innej przyczyny niż wyżej wymienione.
2. Możliwość udzielenia zamówień podobnych, o których mowa w rozdziale VII będzie przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu a ich wartość wyniesie nie więcej niż: 30% wartości zamówienia podstawowego w zakresie Części I, i nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego w zakresie Części II, i została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia.
3. Zamówienie, o którym mowa w rozdziale VII zostanie udzielone na warunkach tożsamych dla zamówienia podstawowego. Dla konkretnych rodzajów ubezpieczeń sporządzone zostaną odpowiednie aneksy do zawartej umowy określające szczegółowo przedmiot, zakres i termin udzielanej ochrony ubezpieczeniowej.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Fakultatywne warunki ubezpieczenia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II zamówienia – ubezpieczenia komunikacyjne:
A. obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych;
B. ubezpieczenie autocasco;
C. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów;
D. ubezpieczenie assistance.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp. w następujących przypadkach:
1.1. wzrost wartości ubezpieczanego majątku,
1.2. nowo nabywanego mienia, przyjmowania nowych inwestycji, obejmowania ochroną mienia, które nie było ubezpieczone,
1.3. podwyższenia lub uzupełnienia skonsumowanych limitów sum ubezpieczenia/ gwarancyjnych,
1.4. zmiany ryzyka ubezpieczeniowego, ubezpieczenia dodatkowego zakresu w ramach podstawowych ubezpieczeń,
1.5. zmiany wysokości franszyz i udziałów własnych,
1.6. przedłużenia okresu ubezpieczenia,
1.7. zmiany przepisów prawa,
1.8. zaistnienia potrzeby rozszerzenia zakresu ubezpieczenia wynikającej z innej przyczyny niż wyżej wymienione.
2. Możliwość udzielenia zamówień podobnych, o których mowa w rozdziale VII będzie przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu a ich wartość wyniesie nie więcej niż: 30% wartości zamówienia podstawowego w zakresie Części I, i nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego w zakresie Części II, i została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia.
3. Zamówienie, o którym mowa w rozdziale VII zostanie udzielone na warunkach tożsamych dla zamówienia podstawowego. Dla konkretnych rodzajów ubezpieczeń sporządzone zostaną odpowiednie aneksy do zawartej umowy określające szczegółowo przedmiot, zakres i termin udzielanej ochrony ubezpieczeniowej.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Fakultatywne warunki ubezpieczenia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile wynika to z odrębnych przepisów) -posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej w zakresie grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia dla danej części zamówienia lub, w przypadku prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na innej podstawie niż zezwolenie, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca uprawniony jest do wykonywania działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w zakresie grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia dla danej części zamówienia.
Wykonawca ma obowiązek posiadania stosownych zezwoleń przez cały okres trwania umowy oraz ich okazywania Zamawiającemu na każde jego wezwanie. W przypadku, gdyby którekolwiek z dotychczasowych zezwoleń wygasło lub zostało cofnięte w okresie obowiązywania niniejszej umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić nowe zezwolenie w tym zakresie, nie później niż w ostatnim dniu obowiązywania dotychczasowego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.: Dz.U. z 2021, poz. 275 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ;
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie określonym w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie składa Pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców.
4. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia brak podstaw do wykluczenia z postępowania powinien wykazać każdy z Wykonawców.
5. Zgodnie z art. 117 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający określa szczególny, obiektywnie uzasadniony, sposób spełniania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określonego w niniejszym SWZ warunku udziału w postępowaniu, mając na uwadze, że jest to uzasadnione charakterem zamówienia i jest proporcjonalne, tzn. w odniesieniu do warunków określonych w Rozdziale XII ust. 2.1. SWZ warunki te musi spełniać każdy z wykonawców działających wspólnie.
6. Podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale XIII ust. 3 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia znajdują się w załączniku nr 4A do SWZ - Wzór umowy część I zamówienia oraz załączniku nr 4B do SWZ - Wzór umowy część II zamówienia7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-08 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/nordpartner/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-08 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-06
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zmiana SEKCJI I ZAMAWIAJĄCY:Nazwa Zamawiającego: Powiat Zawierciański
Adres: ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie
Numer telefonu: 32 45 07 100
Godziny pracy/ urzędowania: Poniedziałek w godzinach 7.00 - 16.00 Wtorek - Czwartek w godzinach 7.00 - 15.00 Piątek w godzinach 7:00 - 14:00
REGON: 276255252
NIP: 649-229-68-30
Adres poczty elektronicznej (e-mail): sod@zawiercie.powiat.pl
Adres strony internetowej: http://www.zawiercie.powiat.pl
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Remont ul. Poznańskiej w Toruniu
- Dostawa materiałów budowlanych
- Dostawa pomocy dydaktycznych
- Dostawa sukcesywna papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Jabłonna
- Dostawa narzędzi chirurgicznych z podziałem na 5 zadań.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ " KOMUNALNIK SP. Z O.O."
- "POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI ORAZ UBEZPIECZENIE POJAZDÓW POWIATU ŻNIŃSKIEGO I SZKÓŁ NIEPUBLICZNYCH Z TERENU POWIATU ŻNIŃSKIEGO"
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW MIASTA RYDUŁTOWY
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne Miasta Garwolina wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Gminy Nowa Wieś Wielka
- Usługa ubezpieczenia Gminy Nowy Dwór Gdański wraz z jednostkami organizacyjnymi
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.