Ogłoszenie z dnia 2024-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00597762/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
98.24 Sprzedaż i dostawę systemu zamkniętego do pobierania krwi dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 22
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 7800146
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.mielec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.mielec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-87ef8911-7cf5-443f-ba93-cc4be7ee2a411.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
98.24 Sprzedaż i dostawę systemu zamkniętego do pobierania krwi dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87ef8911-7cf5-443f-ba93-cc4be7ee2a41
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00675914
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00220100/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 SPRZEDAŻ I DOSTAWA SYTEMU ZAMKNIĘTEGO DO POBIERANIA KRWI WRAZ Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNEGO CZYTNIKA DO POMIARU OB ORAZ STAZ I STATYWÓW
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00597762
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SzP.ZP.271.98.24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 765349,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
GRUPA 1 - SYSTEM ZAMKNIĘTY DO POBIERANIA KRWI1. Igła systemowa 20G (0,9mm), J.m.: szt., Ilość: 40 000,
2. Igła systemowa 21G (0,8mm), J.m.: szt. Ilość: 10 000,
3. Igła systemowa 22G (0,7mm), J.m.: szt. Ilość: 5 000,
4. Bezpieczna igła systemowa 20G (0,9mm) (z dodatkową osłonką zabezpieczającą), J.m.: szt., Ilość: 60 000,
5. Bezpieczna igła systemowa 21G (0,8mm) (z dodatkową osłonką zabezpieczającą), J.m.: szt., Ilość: 20 000,
6. Bezpieczna igła systemowa 22G (0,7mm) (z dodatkową osłonką zabezpieczającą), J.m.: szt., Ilość: 2 000,
7. Igła krótka systemowa 21G x 25mm, J.m.: szt., Ilość: 35 000,
8. Igła motylkowa na posiew 21G (0,8 mm) gotowa do użycia z drenem o długości do 200mm, J.m.: szt., Ilość: 10 080,
9. Strzykawka do pobierania krwi w systemie zamkniętym ok 1 ml gazometria, J.m.: szt., Ilość: 10 000,
10. Strzykawka do pobierania krwi w systemie zamkniętym ok 2ml gazometria, J.m.: szt., Ilość: 10 000,
11. Strzykawka do gazometrii 2ml jałowa pojedynczo pakowana, J.m.: szt., Ilość: 2 000,
12. Probówka do pobierania krwi w systemie zamkniętym 2-3 ml, średnica 13-14 mm glukoza, J.m.: szt., Ilość: 30 000,
13. Probówka do pobierania krwi w systemie zamkniętym 2-3 ml, średnica 11-12 mm koagulologia, J.m.: szt., Ilość: 80 000,
14. Probówka do pobierania krwi w systemie zamkniętym 2-3 ml, średnica 13-14 mm morfologia, J.m.: szt., Ilość: 200 000,
15. Probówka do pobierania krwi w systemie zamkniętym z heparyną litową 2-3 ml, średnica 13-14 mm (amoniak), J.m.: szt., Ilość: 1 000,
16. Probówka do pobierania krwi w systemie zamkniętym dla dzieci OB 2-3 ml, J.m.: szt., Ilość: 1 000,
17. Probówka do pobierania krwi w systemie zamkniętym z granulatem 4-5 ml biochemia, średnica 12-13 mm, J.m.: szt., Ilość: 250 000,
18. Probówka do pobierania krwi w systemie zamkniętym z granulatem 2-3 ml biochemia, średnica 12-13 mm, J.m.: szt., Ilość: 50 000,
19. Probówka do pobierania krwi w systemie zamkniętym z zelem separującym 4,0-5,0 ml, średnica 13-14 mm zapewniająca ochronę w zakresie UV, J.m.: szt., Ilość: 1 000,
20. Łączniki umożliwiające podłączenie do wenflonu, J.m.: szt., Ilość: 80 000,
21. Pipeta do OB ze skalą pasująca do pozycji numer 16, J.m.: szt., Ilość: 1 000,
22. Bezpieczne nakłuwacze hematologiczne, automatyczne, sterylne głębokość nakłucia 1,2 mm, ostrze 1,5mm, dla noworodków, J.m.: szt., Ilość: 150 000,
23. Bezpieczne nakłuwacze hematologiczne, automatyczne, sterylne, głębokość nakłucia 1,6 mm, ostrze 1,5 mm, J.m.: szt., Ilość: 50 000,
24. Probówka do pobierania krwi włośniczkowej z EDTA z zamontowaną kapilarą poj. 150 – 200 μl, J.m.: szt., Ilość: 2 000,
25. Probówka do pobierania krwi włośniczkowej z EDTA z zamontowaną kapilarą z zamknięciem membranowym i przedłużonym dnem, poj. 250 – 300 μl, J.m.: szt., Ilość: 2 000,
26. Łącznik do rozmazów z łopatką gotowy do użycia, J.m.: szt., Ilość: 3 000,
27. Mikroprobówka 1,1 ml surowica z wciskanym korkiem na łańcuszku ze skalowaną etykietą z żelem separującym, J.m.: szt., Ilość: 8 000,
28. Mikroprobówka 1,3 ml EDTA z wciskanym korkiem na łańcuszku ze skalowaną etykietą, J.m.: szt., Ilość: 8 000,
29. Mikroprobówka 1,3 ml glukoza z wciskanym korkiem na łańcuszku ze skalowaną etykietą, J.m.: szt., Ilość: 2 000,
30. Mikroprobówka 1,3 ml do koagulologii z wciskanym korkiem na łańcuszku ze skalowaną etykietą, J.m.: szt., Ilość: 2 000,
31. Probówka o obj. 2-3ml, śr.11-12mm do diagnozowania małopłytkowości zwierająca substancje zapobiegająca agregacji płytek, J.m.: szt., Ilość: 1 000,
32. Mikroprobówka z żelem separującym na 200 ul z zamontowaną kapilarą, J.m.: szt., Ilość: 3 000,
33. Zestaw do gazometrii krwi zawierający kapilary o obj. 125ul, zatyczki i mieszadełka, J.m.: zestaw, Ilość: 50 zestawów
(jeden zestaw zawiera:
1 000 kapilar,
1 000 mieszadełek,
2 000 zatyczek),
34. Mikro igła pediatryczna 0,8 mm, J.m.: szt., Ilość: 1 000,
35. Bezpieczny zestaw do pobierania krwi na posiew (bezpieczna igła motylkowa 0,8 mm, zestaw adaptera do posiewu), J.m.: szt., Ilość: 10 000,
36. Łącznik do pojemników na krew (posiew), J.m.: szt., Ilość: 1 000,
37. Igła motylkowa 21G (0,8 mm) z drenem ok 80 mm, J.m.: szt., Ilość: 1 000,
38. Łącznik do podawania leków na strzykawkę luer, J.m.: szt., Ilość: 1 000,
39. Statyw do OB bez tylnej ścianki, J.m.: szt., Ilość: 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141300-3 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi
4.5.5.) Wartość części: 671711,12 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
GRUPA 2 - STAZY, STATYWY, POJEMNIKI1. Magnes stożkowy, J.m.: szt., Ilość: 50,
2. Staza uciskowa jednorazowa papierowa, J.m.: szt., Ilość: 80 000,
3. Staza uciskowa materiałowa wielorazowa z automatycznym zapięciem plastikowym, J.m.: szt., Ilość: 200,
4. Statyw kolorowy na 50 otworów do przechowywania i transportu probówek o średnicy ok. 17 mm, J.m.: szt., Ilość: 100,
5. Statyw kolorowy na 50 otworów do przechowywania i transportu probówek o średnicy ok. 13 mm, J.m.: szt., Ilość: 50,
6. Pojemnik do transportu 50 szt. Probówek o wymiarach ok 270 x 270 x 215mm, J.m.: szt., Ilość: 20,
7. Pojemnik na dobową zbiórkę moczu 3L z ciemno zabarwionymi ściankami zapewniającymi ochronę w zakresie UV, J.m.: szt., Ilość: 100
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141300-3 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi
4.5.5.) Wartość części: 93638,51 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 730133,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 730133,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 730133,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SARSTEDT Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632511961
7.3.3) Ulica: Grzybowska 87
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-844
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 730133,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98172,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98172,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98172,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SARSTEDT Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632511961
7.3.3) Ulica: Grzybowska 87
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-844
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98172,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1 174R w km 15+800 - 17+750 ul. Dąbrowska w m. Dulcza Wielka"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1 175R w km 12+200 - 15+220 w m. Radomyśl Wielki i Ruda."
- Modernizacja drogi powiatowej Nr 1 169R na odcinku 2 130 mb w m. Dąbrówka Wisłocka;
- Sprzątanie jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu mieleckiego w latach 2025 ÷ 2026 - zadanie nr 1, zadanie nr 2
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu (cz.2)
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1 143R w km 2+160 ÷ 3+700 w m. Kliszów;
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa zestawów do pobierania krwi w systemie zamkniętym wraz z dzierżawą aparatu do odczytu OB
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku.
- Produkty lecznicze: 420 085 euro, odczynniki: 56 835 euro, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne: 22 240 euro, cement: 14 426 euro.
- produkty lecznicze: 681 669.42 EURO, odczynniki: 104642.30 EURO, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 46628.69 EURO, cementy 24176.57 EURO.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.