Og³oszenie z dnia 2024-12-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00676201/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-30
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA BARCIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351179
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Artylerzystów 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Barcin
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-190
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowroc³awski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@barcin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.barcin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug pocztowych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-58f5c9a6-2e80-4643-859e-5aa0a8fdcaf9
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00676116
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00032124/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.7 ¦wiadczenie us³ug pocztowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://bip.barcin.pl/zamowienie/swiadczenie-uslug-pocztowych-63.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://josephine.proebiz.com/pl/tender/63105/summary lub zp@barcin.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim na elektronicznej platformie pod adresem https://josephine.proebiz.com/pl/ (zwana dalej Platform±) i pod nazw± /numerem postêpowania dostêpn± w tytule SWZ. W zak³adce „Za³±czniki do postêpowania” dostêpna jest dokumentacja niniejszego
postêpowania.
2. W postêpowaniu wszelka komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie zapytañ do SWZ, dokumentów, o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem Platformy oraz poczty elektronicznej Zamawiaj±cego: zp@barcin.pl
3. Aby bezproblemowo korzystaæ z systemu JOSEPHINE, konieczne jest korzystanie z komputera pod³±czonego do internetu i przegl±darki internetowej. Szczegó³owe informacje dotycz±ce wymagañ technicznych znajduj± siê pod adresem https://store.proebiz.com/docs/josephine/pl/Wymagania_techniczne_sw_JOSEPHINE.pdf
4. Wykonawca sk³ada ofertê wraz z wymaganymi dokumentami za po¶rednictwem Platformy i wprowadza j± do oprogramowania JOSEPHINE, które znajduje siê pod adresem internetowym https://josephine.proebiz.com/. Wykonawca sk³ada dokumenty w wymaganym formacie i zakresie oraz kolejno¶ci zgodnie z dokumentacj± przetargow± zamawiaj±cego.
5. W przypadku jakichkolwiek pytañ b±d¼ w±tpliwo¶ci Wykonawcy mog± kontaktowaæ siê ze wsparciem technicznym Platformy od poniedzia³ku do pi±tku w godz. 8.00 – 17.00, tel. +48 222 139 900, e-mail: pomoc@proebiz.com, houston@proebiz.com.
6. Szczegó³owe informacje dotycz±ce formatu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu przekazania danych okre¶la: „Instrukcja Wykonawcy”, dostêpna na stronie Platformy, w której okre¶lono w szczególno¶ci ¿e: 1) Szyfrowanie ofert odbywa siê automatycznie przez system. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku oferty dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert, 2) Za datê
przekazania oferty przyjmuje siê datê jej przekazania w systemie poprzez klikniêcie przycisku “Nowa oferta/Wniosek” w drugim kroku i wy¶wietlaniu komunikatu, ¿e oferta zosta³a z³o¿ona, 3) Za datê przekazania korespondencji, o której mowa w pkt 2 za pomoc± Platformy przyjmuje siê datê jej prawid³owego przekazania poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ” na Platformie i
wy¶wietleniu komunikatu, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana, 4)Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych zgodnie z Za³. nr 2 do Rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12.04.2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych, w szczególno¶ci: .txt; .rft; .pdf;.xps;.odt;.ods; .odp; .doc; .xls; .ppt; .docx; .xlsx; .pptx; .csv, .zip, .tar, .gz, (.gzip), .7Z 5) Dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego: dokumenty w formacie „pdf” zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES; dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf”, wtedy nale¿y u¿yæ formatu XAdES (stanowi±cego odrêbny plik). W zwi±zku z tym Wykonawca zobowi±zany bêdzie za³±czyæ oddzielny plik z podpisem.
7. Zamawiaj±cy preferuje sporz±dzanie dokumentu elektronicznego w postaci .pdf oraz podpisanie kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PADES lub opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku zastosowania podpisu zewnêtrznego nale¿y pamiêtaæ o obowi±zku do³±czenia do pliku stanowi±cego ofertê tak¿e pliku podpisuj±cego, który generuje siê automatycznie podczas z³o¿enia podpisu. Rekomenduje siê wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
8. Przyjmuje siê, ¿e dokument wys³any przy u¿yciu Platformy przetargowej zosta³ dorêczony Wykonawcy w sposób umo¿liwiaj±cy zapoznanie siê z jego tre¶ci±, w dniu jego przekazania na Platformê przetargow±. Pozosta³e postanowienia zgodnie z SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozp. PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej Rozp.”, informujê, ¿e: 1. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Barcina, siedziba w UM, ul. Artylerzystów 9, 88-190
Barcin, tel. 52 3834100, e-mail: sekretariat@barcin.pl. 2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mo¿na siê kontaktowaæ siê z IOD pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl. 3. Dane osobowe bêd± przetw. w celu zwi±zanym z postêp. o udzielenie zam. publ. 4. Dane osobowe bêd± przetw. zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñ. postêp. o udziel. zam.,
a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przech. obejmuje ca³y czas obowi±zywania umowy. 5. Podstaw± prawn± przetw. danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozp. w zwi±zku z przepisami PZP. 6. Odbiorcami danych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dok. postêp. w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP. 7. Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêp. o udziel. zam. publ; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z PZP. 8. Osoba, której dane dotycz± ma prawo do: dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz mo¿liwo¶ci ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania; w przypadku gdy przetw. danych odbywa siê z naruszeniem przepisów Rozp. s³u¿y prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa UODO, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, 9. Osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozp. prawo do usuniêcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozp.; na podstawie art. 21 Rozp. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych. 10. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozp., wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Administrator mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêp. o udziel. zam. publ.
11. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozp., nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêp. o udziel. zam. publ. lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z PZP. 12. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozp., nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêp. o udziel. zam. publ. 13. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w BZP, prawa, o których mowa w art. 5 i art. 16 Rozp., s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Administratora. 14. Od dnia zakoñ. postêp. o udziel. zam., w przypadku gdy wniesienie ¿±dania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozp., spowoduje ograniczenie przetw. danych osobowych zawartych w protokole i za³. do protoko³u, Administrator nie udostêpnia tych danych zawartych w protokole i w za³. do protoko³u, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozp. 15. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozp., wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Administrator mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na
celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêp. o udziel. zam. 16. Skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 Rozp., nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³. 17. W zwi±zku z przetw. danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które siê opieraj± wy³±cznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozp.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SS.271.51.2024.ZP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, dorêczania przesy³ek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów, zgodnie z przepisami usta-wy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1640 ze zm.) oraz ¶wiadczenie us³ugi odbioru przesy³ek z siedziby Zamawiaj±cego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów
64113000-1 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek
60160000-7 - Drogowy transport przesy³ek pocztowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
1. Zamówienia do udzielenia w ramach prawa opcji, polegaæ bêd± na powtórzeniu tych samych us³ug, które zosta³y opisane w zamówieniu podstawowym. Maksymalna warto¶æ zamówienia przewidzianego do udzielenia w ramach prawa opcji mo¿e wynie¶æ do 50% warto¶ci zamówienia podstawowego z zastrze¿eniem zapisów § 4 ust. 13 i ust. 14 projektowanych postanowieñ umowy (za³. nr 5 do SWZ).2. Zamówienie udzielone w ramach prawa opcji zostanie udzielone na warunkach ce-nowych nie mniej korzystnych dla Zamawiaj±cego ni¿ zaoferowane przez Wykonawcê w zamówieniu podstawowym (w szczególno¶ci w zakresie cen i warunków p³atno¶ci), z zastrze¿eniem zapisów § 4 ust. 13 i ust. 14 projektowanych postanowieñ umowy.
3. Zamówienie w ramach prawa opcji mo¿e zostaæ udzielone w przypadku wcze¶niejszego wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizacjê zamówienia lub w przypadku pozostania kwoty, za któr± nie bêdzie mo¿na zleciæ wykonania ¿adnych us³ug objêtych umow±.
4. Uruchomienie prawa opcji nast±pi o¶wiadczeniem Zamawiaj±cego, z³o¿onym w formie pisemnej.
5. Zastrzega siê, i¿ prawo opcji (zakres opcjonalny zamówienia) nie stanowi zobowi±zania umownego (w tym finansowego) zaci±ganego w momencie zawarcia umowy a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowy
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: ilo¶æ placówek awizacyjnych
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przesy³ek
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawca musi posiadaæ uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci polegaj±cej na ¶wiadczeniu us³ug pocztowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tj. Dz.U. z 2023 r., poz. 1640 z pó¼n. zm.).Warunek jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubie-gaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o
dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: aktualny dokument potwierdzaj±cy dokonanie wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2023 r. poz. 1640 z pó¼n. zm.);
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Formularz oferty. 2. Zobowi±zania podmiotu trzeciego w przypadku okre¶lonym w pkt 5 -6 czê¶ci VIII SWZ. 3. Pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegaj±cego/cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê. Pe³nomocnictwo mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± sam± nazw±, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym w pkt 1 lit. a) czê¶ci X SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. 3. Zgodnie z zapisami SWZ6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Z uwagi na ograniczon± liczbê znaków rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia szczegó³owo okre¶lony zosta³ w Za³±czniku do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-10 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Za po¶rednictwem platformy pod adresem: https://josephine.proebiz.com/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-10 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-02-08
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 4
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
cena (koszt), czas reakcjiSEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawcê w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 705). Do Wykonawcy podlegaj±cemu wykluczeniu w tym zakresie stosuje siê art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.W zwi±zku z tym, ¿e nie mo¿na dopisaæ rozszerzenia w nazwie kryterium nr 1 koszt pkt 4.3.5.) pe³na nazwa brzmi: Nazwa kryterium: Koszt pobytu jednego zwierzêcia w schronisku w ci±gu jednej doby.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu w roku 2025
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, dorêczania przesy³ek pocztowych, ich zwrotów oraz odbioru z siedziby ZBiLK.
- ¦wiadczenia us³ugi pocztowej - nadawania przekazów pocztowych w formie bezgotówkowej realizowanych przez Miejski O¶rodek Pomocy Spo³ecznej
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzêdu Miejskiego w Dziwnowie
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzêdu Gminy w S³upnie
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzêdu Miejskiego w Kartuzach
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.