Ogłoszenie z dnia 2024-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00632294/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZAPEWNIENIE KOMPLEKSOWEJ PŁYNNOŚCI WYDRUKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Przemyśl
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900341
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@um.przemysl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10307241.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAPEWNIENIE KOMPLEKSOWEJ PŁYNNOŚCI WYDRUKU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0eaa5c88-067e-4dfa-9296-5da3fd257b84
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00676183
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00003456/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Zapewnienie usługi kompleksowej płynności wydruków dla Gminy Miejskiej Przemyśl oraz jednostek podległych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00632294
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.26.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 210700,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa Kompleksowej Płynności Wydruku zawierająca obsługę serwisową drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych eksploatowanych celem zapewnienia ciągłości pracy, terminowych dostaw materiałów eksploatacyjnych, serwisu urządzeń drukujących w tym ich naprawy i konserwacje oraz ich dzierżawy.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) został przedstawiony w Załączniku Nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50310000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248810,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 278150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248810,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DRUKMEDIA Irena Siwarga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7952119137
7.3.3) Ulica: Romualda Traugutta
7.3.4) Miejscowość: Przemyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 37-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 248810,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 364 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Usługa transportu w zakresie przewozu pacjentów dializowanych nie wymagających opieki medycznej w Wojewódzkim Szpitalu im. Św. Ojca Pio w Przemyślu V
- ''Dostawy środków dezynfekcyjnych II"
- Modernizacja lądowiska Szpitalnego Oddziału Ratunkowego
- "Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa, modernizacja i doposażenie SOR oraz Zakładu Diagnostyki Obrazowej"
- "Przebudowa drogi wewnętrznej oraz przebudowa chodnika na osiedlu mieszkaniowym po byłym PGR w m. Nehrybka, gm. Przemyśl"
- Dostawa środków czyszczących i polerujących, preparatów do mycia i dezynfekcji, produktów do pielęgnacji ciała i artykułów jednorazowego użytku dla Bieszczadzkiego Oddziału SG w Przemyślu.
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naświetlanie, druk i kolportaż 12 numerów miesięcznika PEŁNA KULTURA Bielski Magazyn Aktualności.
- Sukcesywne świadczenie usług drukarskich na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 roku
- Usługa druku i dostawy materiałów poligraficznych i wydawnictw oraz dwumiesięcznika "Doradca".
- Sukcesywne świadczenie usług wydawniczych dla Podkarpackiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Boguchwale
- Usługa drukowania, kopiowania i skanowania dokumentów za pomocą urządzeń wielofunkcyjnych dostarczonych przez Wykonawcę wraz z ich serwisem, naprawami i dostawą materiałów eksploatacyjnych
- Dostawa mebli i wyposażenia w sprzęt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa zawodowego na terenie Powiatu Jasielskiego"
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.