Ogłoszenie z dnia 2024-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka – cz. 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OSTRÓW MAZOWIECKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667913
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Władysława Sikorskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminaostrowmaz@home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaostrowmaz.home.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-438807cb-8228-44a8-a056-b3a56ed3b9a31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka – cz. 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-438807cb-8228-44a8-a056-b3a56ed3b9a3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00676499
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038399/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka - cz. 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00641879
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Pzp zamówienie z wolnej ręki jest udzielane jeżeli łącznie spełnione są następujące warunki: a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób; b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a; c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
Gmina Ostrów Mazowiecka jest właścicielem 100% udziałów w spółce i ponad 90% działalności spółki dotyczy zadań powierzonych jej przez Gminę Ostrów Mazowiecka.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IG.271.38.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 418184,08 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 299406,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zimowego utrzymania dróg gminnych oraz powiatowych na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka w 2025 roku, polegającego na odśnieżaniu dróg i zwalczaniu gołoledzi. Przedmiot zamówienia winien być wykonywany tak, aby zapewnić przejezdność całą szerokością nawierzchni, ograniczyć zakłócenia płynności ruchu drogowego. W tym celu wykonawca winien likwidować śliskość na całej szerokości dróg a przede wszystkim na odcinkach decydujących o możliwości ruchu - niebezpieczne zakręty i podjazdy, skrzyżowania z drogami twardymi oraz na przystankach autobusowych. Dojazd sprzętu do i z miejsca wskazanej pracy przez Zamawiającego odbywa się na koszt wykonawcy. Materiał do zwalczania gołoledzi jest materiałem wykonawcy. Terminy i zakres odśnieżania dróg uzależnione będą od warunków atmosferycznych i przekazywania informacji od pracownika Urzędu Gminy.
Czas reakcji od momentu otrzymania polecenia od Zamawiającego wynosi nie dłużej niż 2 godziny, chyba że Zamawiający zleci inaczej.
Zadanie obejmuje drogi gminne na terenie miejscowości: Antoniewo, Biel, Budy-Grudzie, Dudy, Guty-Bujno, Jasienica, Jelenie, Jelonki, Kacpury, Kalinowo, Kalinowo-Parcele, Komorowo, Kuskowizna, Nieskórz, Nowa Grabownica, Nowe Lubiejewo, Pałapus, Podborze, Prosienica, Przyjmy, Sagaje, Smolechy, Stara Grabownica, Stare Lubiejewo, Stok, Sulęcin-Kolonia, Ugniewo, Zakrzewek, Zalesie oraz drogi powiatowe: 2638W od ul. Leśmiana w Ostrowi Mazowieckiej - Kuskowizna do skrzyżowania z drogą powiatową nr 2657W Brok-Orło (odśnieżanie - 10,9 km, posypywanie - 6 km); 2633W od drogi krajowej nr 8 Podborze - do skrzyżowania z drogą gminną do Pałapusa (odśnieżanie - 4,8 km, posypywanie 2 km); 2641W Sielc - Komorowo (odśnieżanie - 2,8 km, posypywanie - 1,5 km); 2646W Stok do końca zabudowań Stok Kolonia (odśnieżanie - 2,5 km, posypywanie - 0,5 km). Poglądowy zakres zamówienia przedstawia Załącznik nr 5 – Mapa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych i Rolniczych Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 551314401
7.3.3) Ulica: ul. Wileńska 117
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH I ROLNICZYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH I ROLNICZYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 325370,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OSTROWI MAZOWIECKIEJ
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej i kosztorysowej ulic w Ostrowi Mazowieckiej (Drugie postępowanie).
- Dostawa nowego samochodu elektrycznego dostawczego - DMC do 3,5t
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Ostrów Mazowiecka oraz Strategii Rozwoju Gminy Ostrów Mazowiecka na lata 2025-2035
- Budowa drogi gminnej - ulicy Alibaby w Ostrowi Mazowieckiej, wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr ew. 849/14
- Przebudowa i remont wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku - skrzydło A i B dla potrzeb Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Małkini Górnej w formule zaprojektuj i wybuduj
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługa sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO w OŁAWIE
- Zamówienie w trybie podstawowym usługę mycia okien, elewacji, sprzątania i odśnieżania dachów oraz mycia paneli fotowoltaicznych w PPNT Gdynia
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.