Ogłoszenie z dnia 2024-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizację oświetlenia ulicznego na terenie gminy Łabiszyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łabiszyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351200
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac 1000-lecia
1.5.2.) Miejscowość: Łabiszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-210
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@labiszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.labiszyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/promoter/tender/59736/general1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizację oświetlenia ulicznego na terenie gminy Łabiszyn2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3ddac33-812a-4dcc-96a3-f19fb58886f8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00676718
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00227846/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Modernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Łabiszyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00496635
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Gmina Łabiszyn zamierza przeprowadzić modernizację oświetlenia ulicznego mającą na celu zmniejszenie zużycia energii elektrycznej. Urządzenia oświetleniowe będące przedmiotem zamówienia stanowią własność Spółki Enea Oświetlenie Sp. z o. o., która nie wyraża zgody na udział w modernizacji opraw przez osóby trzecich, innych niż służby wskazane przez Właściciela oświetlenia. Mając na względzie zasady pozyskania i rozliczenia dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład – Program Inwestycji Strategicznych Edycja Dziewiąta „Rozświetlamy Polskę”realizacja przedmiotowa jest możliwa pod warunkiem przeprowadzenia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki w związku z tym, że dostawa i wynikająca z nich robota budowlana może być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów na podstawie art. 305 ust. 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt. 1 lit. b) ustawy Prawo zamówień publicznych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGM.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 999754,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Łabiszyn, będącego własności ENEA Oświetlenie Sp. z o.o. która polegać będzie na modernizacji istniejących nieenergooszczędnych opraw oświetleniowych na nowe energooszczędne oprawy typu LED.
Zmodernizowane oprawy muszą gwarantować możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji i będą posiadały łącznie certyfikaty: ENEC, ENEC+, ZD4i.
Okres gwarancji dla zmodernizowanych opraw wynosić musi co najmniej 60 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1193104,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1193104,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1193104,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENEA Oświetlenie Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8521962912
7.3.3) Ulica: Ku Słońcu 34
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-080
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Montaż opraw - nazwa podwykonawcy nieznana
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1193104,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa oświetlenia ulicznego w Zarębie
- Budowa drogi gminnej w km od 0+0,00 do km 0+283,00 w miejscowości Krzykawa, Gmina Bolesław
- Budowa ulic: Letniej, Zimowej, Klonowej w Białymstoku wraz z budową/przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej.
- Budowa ul. Starczanowskiej wraz z ul. E Orzeszkowej w Murowanej Goślinie - Etap 1
- Budowa chodnika w ciągu ul. Kominka w Radlinie
- Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK19 na obszarze działania Rejonu w Międzyrzecu Podlaskim z podziałem na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.