Ogłoszenie z dnia 2024-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00010130/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-07
- 2025/BZP 00024352/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-10
- 2025/BZP 00094916/01 - Wynik z dnia 2025-02-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.
„Budowa budynku lodowiska przy ul. K. Kordylewskiego w Krakowie"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAKOWSKI SZKOLNY OŚRODEK SPORTOWY IM. SZARYCH SZEREGÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000192169
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Powstania Warszawskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-541
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ksos.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksos.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.
„Budowa budynku lodowiska przy ul. K. Kordylewskiego w Krakowie"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0acf4a0a-2a10-43d1-ae46-45cb30154dc7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00677288
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00001326/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zad. „Budowa budynku lodowiska przy ul. K. Kordylewskiego w Krakowie"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0acf4a0a-2a10-43d1-ae46-45cb30154dc73.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
3. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert (sposób składania ofert opisano w Dziale XI SWZ) odbywa się drogą
elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce "Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za
pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i
udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk
„dodaj załącznik”).
4. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,
wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w Dziale XXII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określono w Dziale XXII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Nr sprawy: A.272.10.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadania pn. „Budowa budynku lodowiska wraz z rozbudową i przebudową instalacji wewnętrznych oraz z budową miejsc parkingowych oraz z zagospodarowaniem terenu na dz. Nr 450/1, 455/5 obr. 5 Śródmieście przy ul. K. Kordylewskiego w Krakowie”, zwanego dalej Zadaniem.
2. Do obowiązków Wykonawcy należy kompleksowa obsługa Zadania w tym nadzór nad jego realizacją zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności Prawa budowlanego oraz zgodnie z postanowieniami odpowiednich decyzji w tym decyzji w przedmiocie pozwolenia na budowę, zezwoleniami na prowadzenie robót i umową z Wykonawcą robót budowlanych.
3. W ramach niniejszego zamówienia nadzór inwestorski obejmuje:
3.1. branżę konstrukcyjno – budowlaną,
3.2. branżę sanitarną,
3.3. branżę elektryczną.
4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w Załączniku Nr 2 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-12-05
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego może wziąć udział Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj. Wykonawca, który jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 600.000,00 zł.2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział może wziąć udział Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
2.1. Wykonawca, który posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 usługi sprawowania nadzoru inwestorskiego nad robotami budowalnymi, polegającymi na budowie lub przebudowie lub remoncie obiektu sportowego, wraz z zagospodarowaniem terenu, o wartości nadzorowanych robót nie mniejszej niż 15 000 000,00 zł brutto.
3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział może wziąć udział Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: wykonawca, który dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia co najmniej:
3.1. 1 osobę - przewidzianą do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branży konstrukcyjno – budowlanej, posiadającą:
3.1.1. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń,
3.1.2. aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby zawodowej,
3.1.3. doświadczenie, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert nadzorowała roboty budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej przy co najmniej 2 inwestycjach dotyczących budowy lub przebudowy lub remontu obiektu sportowego, wraz z zagospodarowaniem terenu, o wartości nadzorowanych robót nie mniejszej niż 10 000 000,00 zł brutto,
3.2. 1 osobę - przewidzianą do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branży sanitarnej, posiadającą:
3.2.1. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
3.2.2. aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby zawodowej,
3.2.3. doświadczenie, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert nadzorowała roboty budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych przy co najmniej 2 inwestycjach dotyczących budowy lub przebudowy lub remontu obiektu sportowego, wraz z zagospodarowaniem terenu z wykorzystaniem technologii chłodniczej i ziębniczej oraz wytwarzania chłodu o mocy powyżej 200kW, o wartości nadzorowanych robót nie mniejszej niż 10 000 000,00 zł brutto,
3.3. 1 osobę - przewidzianą do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branży elektrycznej, posiadającą:
3.3.1. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
3.3.2. aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby zawodowej,
3.3.3. doświadczenie, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert nadzorowała roboty budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych przy co najmniej 2 inwestycjach dotyczących budowy lub przebudowy lub remontu obiektu sportowego, wraz z zagospodarowaniem terenu, o wartości nadzorowanych robót nie mniejszej niż 10 000 000,00 zł brutto,
3.4. 1 osobę - przewidzianą do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branży drogowej, posiadającą:
3.4.1. uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń,
3.4.2. aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby zawodowej,
3.4.3. doświadczenie, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert nadzorowała roboty budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej przy co najmniej 2 inwestycjach dotyczących budowy lub przebudowy lub remontu obiektu sportowego, wraz z zagospodarowaniem terenu, o wartości nadzorowanych robót nie mniejszej niż 10 000 000,00 zł brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, nie będzie wezwany do złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w Dziale V pkt 2 SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. dokument/y potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, zgodnie z warunkiem udziału określonym w pkt 3.1. Działu V SWZ.
2. Wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
3. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z formularzem ofertowym (wzór załącznik nr 1 do SWZ) Wykonawca składa:1. Oświadczenie (oświadczenia) z art. 125 ust. 1 Pzp (wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ),
2. Oświadczenie (oświadczenia) z art. 125 ust. 1 Pzp (wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ – jeżeli dotyczy),
3. Oświadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp (wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ – jeżeli dotyczy),
4. Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy),
5. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek o którym wyżej w pkt 3.1. Działu V SWZ, może zostać spełniony łącznie przez Wykonawców wspólnie składających ofertę.2. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 Pzp, warunek o którym mowa w pkt 3.2.1 Działu V SWZ musi zostać spełniony w całości przez jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca.
3. W odniesieniu do warunku, o którym mowa w pkt 3.2.1 Działu V SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy
z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6. W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum, zgodnie z art. 58 ust 2 Pzp wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum zobowiązani są do:
6.1. ustanawiania pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
6.2. złożenia wraz z ofertą stosownego pełnomocnictwa (w przypadku konsorcjum) albo w przypadku spółki cywilnej pełnomocnictwa lub umowy spółki cywilnej, z której będzie wynikało umocowanie do reprezentowania wspólników spółki cywilnej w szczególności do reprezentowania wykonawców w postępowaniu w sprawie zamówienia publicznego albo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
6.3. wypełnienia Formularza oferty, jak również innych dokumentów powołujących się na „Wykonawcę” w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy” poprzez wpisanie danych dotyczących konsorcjum/członków, a nie pełnomocnika konsorcjum.
7. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający wymaga przedłożenia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy (w części dotyczącej przedmiotu Umowy, terminów oraz wynagrodzenia),jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków:1) zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu Umowy na skutek:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT,
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Wynagrodzenie może ulec zmianie odpowiednio do zmiany wysokości kosztów pracy ponoszonych przez Wykonawcę w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, o ile zmiana kosztów pracy wynika ze zmiany przepisów prawa dot. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej i ma wpływ na koszt wykonywania zamówienia przez Wykonawcę. Wprowadzenie przedmiotowych zmian wynagrodzenia możliwe będzie, jeżeli Wykonawca:
-udowodni, że zmiana w/w przepisów będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
-wykaże, jaką część wynagrodzenia stanowią koszty pracy ponoszone przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia oraz jak zmiana przepisów wpłynie na wysokość tych kosztów,
-Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia zastrzeżeń dotyczących wysokości kosztów pracy przedstawionych przez Wykonawcę,
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d) zmiany gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 04 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
e) zmiany terminu realizacji robót budowlanych.
2) zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji Umowy, spowodowanych działaniem osób trzecich,
3) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy zawartej w wyniku udzielonego zamówienia;
4) zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia, pod warunkiem, że nowe osoby wskazane przez Wykonawcę posiadają kwalifikacje, które były wymagane w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert na wybór wykonawcy,
5) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (ceny) o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
3. Zamawiający może wyrazić zgodę na przesunięcie terminu wykonania przedmiotu umowy w sytuacjach opisanych w ust. 2. Przesuniecie terminu będzie przysługiwało Inspektorowi Nadzoru w przypadku zaakceptowania przez Zamawiającego wniosku złożonego przez Wykonawcę robót budowlanych.
4. Zmiana będzie możliwa jeśli Wykonawca wystąpi z wnioskiem o zmianę Umowy, który będzie zawierał szczegółowe uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyliczenie dotyczące wpływu zmiany na wykonanie zamówienia, a zmiany te będą potwierdzały stosowne dokumenty.
5. W przypadku uznania, iż przedłożone dokumenty potwierdzają spełnienie przesłanek do zmian umowy Strony zawrą aneks do Umowy.
6. Zaistnienie siły wyższej powinno być udokumentowane przez Stronę powołującą się na nią.
c.d. we wzorze umowy (załącznik nr 6 do SWZ)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-08 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-08 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-06
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Termin wykonania zamówienia:1.1. Wykonawca niniejszego zamówienia świadczy usługę przez okres trwania robót budowlanych objętych nadzorem wraz z odbiorem końcowym oraz przeglądami i odbiorami w okresie gwarancyjnym i w okresie rękojmi.
1.2. Zgodnie z umową z Wykonawcą robót budowlanych, termin ich zakończenia wynosi nie później niż do dnia 5 grudnia 2026 r. od dnia przekazania terenu budowy, który może nastąpić nie wcześniej niż 14 dni, a nie później niż 7 dni przed 01 lutego 2025 r. Okres gwarancyjny i okres rękojmi dla robót, nad którymi pełniony będzie nadzór wynosi 12 miesięcy od daty podpisania Protokołu Odbioru Końcowego robót budowlanych.
1.3. Termin, o którym mowa w pkt 2 może ulec zmianie na zasadach określonych w umowie z Wykonawcą robót budowlanych oraz po spełnieniu przesłanek wskazanych w art. 454-455 ustawy Pzp.
1.4. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia:
1.4.1. od momentu protokolarnego przekazania placu budowy Wykonawcy robót budowlanych przez Zamawiającego i podpisania umowy w zakresie nadzoru inwestorskiego albo
1.4.2. od momentu podpisania umowy w zakresie nadzoru inwestorskiego
(w sytuacji, jeśli plac budowy zostanie przekazany wykonawcy robót budowlanych przed zawarciem umowy w zakresie nadzoru inwestorskiego).
2. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w:
2.1. art. 108 ust. 1 pkt 1) - 6) Pzp (obligatoryjne przesłanki wykluczenia),
2.2. art. 109 ust. 1 pkt 4), 5), 7) 8) i 10) Pzp (fakultatywne przesłanki wykluczenia).
2.3. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspominanej ustawy.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- DFP.271.89.2025.EP Dostawa materiałów eksploatacyjnych
- 48/2025 Wymiana/montaż urządzeń metrologicznych służących do pomiaru zużycia wody oraz ciepła wraz z wyposażeniem w system zdalnego odczytu online w wybranych budynkach pozostających w zasobach ZBK
- Zakwaterowanie i wyżywienie kadry i studentów podczas obozów letnich w roku akademickim 2024/2025
- Sukcesywne czyszczenie urządzeń instalacji oraz odwodnień liniowych i posadzek hali waloryzacji żużla w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Zakup paliw oraz akcesoriów pozapaliwowych do samochodów służbowych ZDMK.
- Dostawa surowców dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych: Boksyt prażony pył i ziarno
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwestor zstępczy w robotach budowlanych
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - rowy"
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej na zadanie pn. Budowa sali gimnastycznej przy LO w Koronowie
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Adaptacja budynków na terenie byłej stadniny koni- Budowa Środowiskowego Domu Samopomocy i świetlicy środowiskowej"
- Sprawowanie w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych: Rozbudowa drogi gminnej nr 510526K ul. Leśnej w Brzeszczach
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadanie: "Zagospodarowanie terenu przy ul. Łokietka 1-OF-5-OF w Szczecinie" z uzyskaniem uzgodnień i pozwoleń oraz pełnieniem nadzoru autorskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.