Ogłoszenie z dnia 2024-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00624534/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Połączenie komunikacyjne (pieszo - rowerowe) gminy Sadki i gminy Nakło nad Notecią
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SADKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350903
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strażacka 11
1.5.2.) Miejscowość: Sadki
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-110
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 523393930
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@sadki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sadki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sadki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Połączenie komunikacyjne (pieszo - rowerowe) gminy Sadki i gminy Nakło nad Notecią2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1baae5ae-5560-4aa9-8da8-0548b012e3a7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00677368
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051457/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Połączenie komunikacyjne (pieszo-rowerowe) Gminy Sadki i Gminy Nakło nad Notecią
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00624534
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.3.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 447154,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych decyzji administracyjnych (w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz pozwolenia wodnoprawnego w przypadku takiej konieczności), o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej lub pozwolenia na budowę, a także pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania pn.: "Połączenie komunikacyjne (pieszo - rowerowe) gminy Sadki i gminy Nakło nad Notecią".
Planowana ścieżka pieszo-rowerowa swój początek będzie miała na połączeniu z drogą gminną 090235C ul. Tomyślaka, w miejscowości Sadki nr dz. 220/2 obręb Sadki w km 0+000 (kilometraż ścieżki pieszo - rowerowej ), a koniec na połączniu z istniejącą ścieżką pieszo-rowerową na ulicy Staszica DG 090876C w Nakle nad Notecią nr dz. 3485/42 oraz 63 obręb Nakło nad Notecią w km 8+091.97.
Z zakresu opracowania należy wyłączyć, wykonamy już wcześniej odcinek ścieżki rowerowej na terenie gminy Nakło nad Notecią ulica Puchacza miejscowość Bielawy na odcinku od km 5+758.25 do km 7+299.71.
Długość ścieżki pieszo - rowerowej:
Odcinek 1 od km 0+000 do km 5+758.25 długość 5758.25 m
Odcinek wyłączony – wykonana ścieżka na ul. Puchacza od km 5+758.25 do km 7+299.71 dł. 1541.46m
Odcinek 2 od km 7+299.71 do km 8+091.97długość 792.26 m
Odcinek 1 + Odcinek 2 = 6550.51 m
Zakres prac przewidzianych do realizacji niniejszym zamówieniem przewiduje następujące etapy realizacyjne:
1) Etap 1 - obejmuje uzyskanie materiałów wyjściowych do projektowania (mapa do celów projektowych, badania geotechniczne, inwentaryzacja przyrodnicza) opracowanie lub aktualizacja koncepcji rozwiązań projektowych z uzyskaniem pozytywnej opinii Zamawiającego
2) Etap 2 - opracowanie projektu architektoniczno-budowlanego wraz z przygotowaniem niezbędnych materiałów i uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia oraz pozwolenia wodnoprawnego (w razie konieczności jej uzyskania).
3) Etap 3 - przygotowanie wniosku o wydanie decyzji ZRID/pozwolenia na budowę wraz z niezbędnymi załącznikami oraz uzyskanie decyzji ZRID/pozwolenia na budowę.
4) Etap 4 - wykonanie projektów wykonawczych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich i ofertowych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
5) Etap 5 – wyniesienie i stabilizacja punktów podziałowych w terenie.
6) Etap 6 – sprawowanie nadzoru autorskiego.
Wykonawca na każdym etapie realizacji zamówienia powinien dysponować uprawnionymi osobami, umożliwiającymi kompleksowe, prawidłowe i terminowe zrealizowanie umowy w pełnym zakresie, zgodnie z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia. Osoby stanowiące zespół projektowy powinny posiadać uprawnienia wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane lub równoważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej samej specjalności.
Obszar pod planowaną inwestycję zlokalizowany jest na terenie byłej kolei wąskotorowej oraz na terenie przylegającym do drogi krajowej nr 10 na odcinku Sadki - Nakło nad Notecią. Brak planu miejscowego na terenie lokalizacji inwestycji.
W ramach opracowania, należy zaprojektować, oddzielony od jezdni, ciąg rowerowy łączący miejscowość Sadki z miejscowością Nakło nad Notecią, uwzględniać w rozwiązaniu wcześniej wykonany odcinek ścieżki rowerowej na terenie gminy Nakło nad Notecią ulica Puchacza miejscowość Bielawy.
Na przebieg ścieżki pieszo-rowerowej na odcinku od miejscowości Sadki do miejscowości Lubaszcz należy wykorzystać istniejący pas terenu po kolei wąskotorowej (Zamawiającym jest w trakcie uzyskania porozumienia z właścicielem gruntu PKP – uzyskanie dzierżawy gruntu na potrzeby wykonania inwestycji). Inwestycja na tym odcinku będzie przebiegała lewą strona drogi krajowej nr 10.
Dalszy przebieg ścieżki pieszo-rowerowej od miejscowości Lubaszcz do miejscowości Nakło nad Notecią należy wykonać na terenie przylegającym do drogi krajowej nr 10 (niezbędne będzie pozyskanie gruntu na wykonanie infrastruktury rowerowej z działek sąsiadujących z drogą krajową). W miejscowości Lubaszcz trasa pieszo - rowerowa przejdzie po istniejącym przejściu dla pieszych ze strony lewej na stronę prawą drogi krajowej.
Podstawowe parametry planowanej ścieżki pieszo-rowerowej:
• podstawowa szerokość ścieżki pieszo - rowerowej poza terenem zabudowanym – 2.5 m (bez uwzględnia wymaganych poszerzeń)
• w obszarze zabudowanym należy wykonać ciąg pieszo – rowerowy o szerokości podstawowej 3 m (bez uwzględnia wymaganych poszerzeń)
• pobocza gruntowe szerokości 0.5 m
• nawierzchnia ścieżki pieszo - rowerowej – bitumiczna – w-wa ścieralna z BA AC8S gr. 4 cm
• konstrukcja ścieżki – należy zaprojektować konstrukcje w oparciu o wymagania WR-D, Zamawiającego oraz Zarządcy drogi DK10
• odwodnienie powierzchniowe do istniejących oraz projektowanych rowów
• doświetlenie projektowanych przejazdów rowerowych i przejść dla pieszych
• Pochylenie poprzeczne ścieżki pieszo-rowerowej jednostronne i wynosić 2% umożliwiając sprawny spływ wody opadowej do istniejących i projektowanych rowów
W ramach zadania należy również:
• Przebudować istniejące zjazdy jeżeli tego wymagają
• przedłużyć istniejące przepusty drogowe oraz wykonać nowe przepusty.
• Opracować projekty likwidacji kolizji
W projekcie należy uwzględnić budowę kanału technologicznego zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Cyfryzacji z dnia 26 maja 2023r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać kanały technologiczne i ich usytuowanie lub uzyskanie zwolnienia z jego lokalizacji (dotyczy zakresu ścieżki pieszo - rowerowej realizowanego w ramach rozbudowy drogi DK10).
Planowany przebieg oraz lokalizację możliwych kolizji przedstawiono na załączniku 1 – plan sytuacyjny Opracowania wstępnego przebiegu (koncepcji wstępnej) ścieżki pieszo- rowerowej gminy Sadki i gminy Nakło nad Notecią. Zamawiającym nie wyklucza innych kolizji wynikłych z niezainwentaryzowanych urządzeń oraz obiektów.
Zamawiający wymaga, aby na etapie przedprojektowym, dla potrzeb wstępnych uzgodnień planowanych rozwiązań została sporządzona koncepcja (aktualizacja koncepcji).
Koncepcja powinna uwzględniać rozwiązania geometryczne układu drogowego wraz z elementami obiektów inżynierskich, sposób rozwiązania odwodnienia, orientacyjną lokalizację elementów oświetlenia, planowane wycinki oraz nasadzenia, a także zarys docelowej organizacji ruchu. Należy w niej wskazać przewidywany zakres wykupów nieruchomości niezbędnych dla realizacji zadania, a także zakres ewentualnych wyburzeń obiektów budowlanych.
Koncepcja będzie się składała z części opisowej oraz części rysunkowej. Koncepcja zostanie przygotowana przed sporządzeniem przez Wykonawcę mapy do celów projektowych, Zamawiający wyraża zgodę na sporządzenie rysunków na mapie zasadniczej, przekazanej przez Zamawiającego w ramach materiałów wyjściowych do projektowania.
Pozostałe obowiązki Wykonawcy:
- opracowanie map geodezyjnych do celów projektowych,
- ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych,
- przeprowadzenie inwentaryzacji przyrodniczej,
- wykonanie projektu geometrii drogi,
- opracowanie projektu budowlanego (zawierający: PZT; projekt architektoniczno-budowlany; projekt techniczny; opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty, o których mowa w art. 33 ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo budowl.; informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, o której mowa w art. 20 ust. 1 pkt 1b ustawy Prawo budowl.),
- uzyskanie prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla realizacji inwestycji wraz z przygotowaniem wszelkich wymaganych przez organ wydający decyzje wniosków, dokumentów, opracowań, materiałów, analiz w tym również raportów o oddziaływaniu inwestycji na środowisko (o ile będą wymagane przez organ wydający decyzję),
- przygotowanie projektów podziału nieruchomości wraz z wyniesieniem podziałów w terenie,
- uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej,
- opracowanie projektów wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
- opracowanie projektu stałej organizacji ruchu,
- sporządzenie przedmiarów robót,
- sporządzenie kosztorysów inwestorskich,
- zapewnienie nadzoru autorskiego w czasie robót realizowanych na podstawie dokumentacji projektowej sporządzonej w oparciu o niniejszą umowę.
Wszystkie opracowania należy wykonać w formie tradycyjnej (papierowej) oraz elektronicznej w formatach otwartych do edycji *.doc, *.xls, *.ppt, *.dgn lub *.dwg (grafika) oraz dodatkowo całość opracowania w formacie *.pdf. Należy dołączyć 2 egzemplarze opracowania w wersji elektronicznej na płytach DVD. Wykonawca odpowiada za zgodność wersji elektronicznej otwartej, elektronicznej zamkniętej oraz wersji papierowej.
Należy wykonać następujące liczby egzemplarzy w formie tradycyjnej:
• Koncepcja–1 egz.,
• Geotechniczne warunki posadowienia obiektów budowlanych–2 egz.
• Projekt budowlany–3 egz. + 1 egz. dla celów archiwalnych,
• Projekty wykonawcze, projekt stałej organizacji ruchu, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych–2 egz.,
• Kosztorysy–2 egz.,
Opracowania specjalistyczne, służące uzyskaniu decyzji administracyjnych wymaganych odrębnymi przepisami (Karta informacyjna przedsięwzięcia, Raport o oddziaływaniu inwestycji na
środowisko, Operat wodnoprawny), poza egzemplarzami wymaganymi dla przeprowadzenia postepowań, winne być sporządzone w dodatkowym egzemplarzu, który należy przekazać
Zamawiającemu.
Materiały wyjściowe do projektowania które przekaże Zamawiający: mapa zasadnicza dla terenów w granicach opracowania (wersja elektroniczna w formacie plików .dxf)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ, „Opracowaniu wstępnego przebiegu (koncepcji wstępnej) ścieżki pieszo- rowerowej Sadki – Nakło nad Notecią” oraz „Opisie przedmiotu Zamówienia” stanowiących załączniki do postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 578100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 578100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 578100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKROID Andrzej Kurda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 341549621
7.3.3) Ulica: Sanocka 1
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 578100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
INNE PRZETARGI SADKI
więcej: przetargi SADKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi 1274K Proszowice - Koszyce w zakresie 0+000-19+000 km oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na potrzeby realizacji zadania pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Narew"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na adaptację budynku biurowego położonego przy ul. Dworcowej 3 w Grudziądzu na potrzeby Urzędu Gminy Grudziądz
- Opracowanie dokumentacji proj. oraz wykonanie robót bud. i in. prac oraz czynności związanych z realizacją zad. pn. Budowa sieci wodociągowej dla miejscowości Dzierzkowa i cz. miejscowości Przeworno
- Zaprojektowanie i wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych w budynku Zakładu Medycyny Sądowej WUM przy ul. Oczki 1 w Warszawie wraz z likwidacją skutków zawilgoceń pomieszczeń piwnicznych
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 110405 E
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.